Zobacz wątek - Honda Varadero XL 125 V -TEMAT OGÓLNY
NAS Analytics TAG

Honda Varadero XL 125 V -TEMAT OGÓLNY

i inne małe pojemności
_________

Postprzez henio12323 » 20/1/2011, 20:32

czesto jak ciezko działa sprzegło jest to wina linki. fakt tez konstrukcji :D ale sporo osób nigdy nie wymienia linek od tak bez pękniecia. i czesto po załozeniu nowej linki wszystko chodzi gładko :D no i jeszcze kwestia puszczenia jej odpowiednio
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN


Postprzez gruby19 » 20/1/2011, 20:34

mi tam leciutko, jednym palcem śmiga. a nie wiem jak w innych..
Wole jak człowiek na dwóch, niż jak zwierze na czterech...

Honda XLV 125 Varadero V-8

http://www.polskajazda.pl/Profil,Honda,XLV,125,Varadero,TGB,F409,Royal,Cruise/42971 (otwórz link)
Avatar użytkownika
gruby19
Stały bywalec
 
Posty: 1220
Dołączył(a): 29/10/2009, 19:36
Lokalizacja: witkowo


Postprzez z0rr0qq » 20/1/2011, 20:36

U mnie w starej budzi chodzi bardzo Å‚adnie ;) spokojnie na 1 palec mogÄ™ ;)
www.zoroq.blogspot.com | Blog o Motocyklach ;) | Zapraszam ;)
z0rr0qq
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 27/12/2010, 01:45
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Koval135 » 21/1/2011, 13:52

U mnie tak samo cyc malina,nawet po 10h jazdy czy szturmowania w terenie Å‚apa nie boli :wink:
KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
Avatar użytkownika
Koval135
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1807
Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
Lokalizacja: Racibórz/Warszawa

Postprzez QQQ50gQQQ » 23/1/2011, 14:48

Witam ,
Tydzień temu kupiłem Honde Varadero 125 z 2005 roku . Jak widać wasze wysiłki się opłaciły w przekonaniu mnie do zakupu . Jest sprowadzona z Niemiec i trzeba wszystko przy niej zrobić . Zacznę od wymiany oleju i filtra i świec . Do tego klocki i nowy płyn hamulcowy , z tym nie będzie problemu . Problem pojawia się dopiero przy gaźnikach bo przerywa czasem . Przydało by się wymienić pewnie filtr powietrza i wyczyścić gaźniki . I tu jest problem , bo nie mogę znaleźć dobrego artykułu na ten temat by sobie dać rade z tym . Jak ktoś z tym by mógł mi pomóc był bym bardzo wdzięczny . Przy motorach robię zawsze wszystko sam więc i tym razem nie chce dawać do mechaników .
Jak wam wypala świece ? Mi na czarno , może to być od tego , że olej leszcze pewnie widział fabrykę Hondy ?
Jak radzicie sobie z plastikami , bo jak odkręciłem część to nie mogłem tego równo poskręcać , albo założyć ten plastik co jest pod czachą . I co do jeszcze do plastików można gdzieś kupić te takie nity co są te maskujące plastiki przykręcone ?
I ostatnie co do gmoli , był już taki temat ale w końcu stanęło na niczym . Te z firmy Hepco & Becker to są bez sensu bo to tylko takie na silnik . Jak z gmolami z innych firm , będzie coś na te owiewki ? Tak jak w dużych Varaderach .
Avatar użytkownika
QQQ50gQQQ
Świeżak
 
Posty: 107
Dołączył(a): 2/1/2010, 21:35
Lokalizacja: Jasło

Postprzez henio12323 » 23/1/2011, 15:22

co do wymian. nie musisz wszystkiego wymieniac od razu. np klocki - jak są zdrowe to po co zaczepiac ? to samo filtr powietrza. choc bedzie widac kiedy nadaje sie do wymiany. co do oleju no 5 lat raczej wątpie żeby był zalany fabryczny olej. ale kto go tam wie rózne sprzęty są. ale raczej jak pierwszy rok na przeglady jeździł do ASO to pewnie miał zmieniany :P co do gaźników nie chce mi sie tez szukac. ale istnieje temat o czyszczenia. po prostu wyciagasz czyscisz pedzelkiem i benzyna z zewnatrz spręzarka wydmuchujesz syf z zakamarków. potem rozbierasz wszystko co sie da. czyscisz spręzarką. składasz i juz. co innego regulacja. co do czarnych swiec to moze byc własnie wina gaźnika źle ustawionego
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez QQQ50gQQQ » 23/1/2011, 15:30

Co do klocków to wiadomo , na zdrowy rozsądek . Czyszczenie gaźników to też nic trudnego tylko chodzi o synchronizacje . Bo do tej pory robiłem przy jedno cylindrowych .
Avatar użytkownika
QQQ50gQQQ
Świeżak
 
Posty: 107
Dołączył(a): 2/1/2010, 21:35
Lokalizacja: Jasło

Postprzez Koval135 » 23/1/2011, 16:11

Swiece wypala na czarno bo gaźniki mogą być źle ustawione albo/i swiece padaja.Swiece u mnie są takie kawa z mlekiem,.Co do reg-jak wykręcisz gaźniki to przed rozkręceniem spr na którym rowku sa iglice i sr od reg wkręc do konca i policz obroty.jak wyczyscisz to poskaldaj do kupy,sruby w obu gaźnikach ustaw tak samo i mniej wiecej na tyle wkrecone co byly przedtem i delikatnie potem reguluj az bd ladnie chodzic,to musisz wyczuc.A co do synchro to bez wakuometrów nie ma sie co zabierać.Zreszta,ja za czyszczenie,reg i synchro placilem 50 zeta wiec nie bylo sensu sie babrac bez sprzetu...Co do filtra pow-przedmuchaj komprsorem,jak bedzie ok to zakladaj,jak lipa to only oryg hondy dostepny-140-160 zł.Co do plastików-czache musisz trafić z lampa na swoje miejsce,a wypelnienie wchodzi do niej.wkladasz,zapinasz boki po jednej zapince,potem na dole ukladasz jak ma byc,wkrecasz srube,z drugiej to samo,jak wszystko si to dokrecasz sruby,wsadzasz reszte zapinek,potem montujesz ta mala pod lampa i druga malą pod licznikiem.Mi poskladanie calego przodu zajmuje max 10 min.
A zapinki te plastikowe kosztuje 12zl/szt tylko w hondzie,mozesz szukac podobnych zapinek do tapicery w autach albo z rozbitych hond.
KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
Avatar użytkownika
Koval135
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1807
Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
Lokalizacja: Racibórz/Warszawa

Postprzez Koval135 » 23/1/2011, 19:56

Sory za ppp,ale podbijam temat.

Tak z nudy obczajam neta i pisze,ze varadero ma siedzenie na wys 800mm.Wg 2 serwisówek jakie mam jest tak samo.A gdy zmierzyłem w moim varadero jest ok 835.Wychodzi na to,że skręcenie amortyzatora naprawde ma wplyw na wys siedzenia w naszych varadero :)
Jak wam sie chce to obczajcie jak jest u was i podzielcie sie an forum :wink:
KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
Avatar użytkownika
Koval135
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1807
Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
Lokalizacja: Racibórz/Warszawa

Postprzez gruby19 » 23/1/2011, 20:20

nie mam klucza do amortyzatora :D ale chetnie bym utwardził troszke..
Wole jak człowiek na dwóch, niż jak zwierze na czterech...

Honda XLV 125 Varadero V-8

http://www.polskajazda.pl/Profil,Honda,XLV,125,Varadero,TGB,F409,Royal,Cruise/42971 (otwórz link)
Avatar użytkownika
gruby19
Stały bywalec
 
Posty: 1220
Dołączył(a): 29/10/2009, 19:36
Lokalizacja: witkowo

Postprzez karoll17 » 25/1/2011, 16:12

koval a gdzie robiłes synkro gazników?
karoll17
Świeżak
 
Posty: 32
Dołączył(a): 3/1/2011, 15:44

Postprzez Koval135 » 25/1/2011, 17:11

W serwisie w Wodzisławiu Śląskim.
KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
Avatar użytkownika
Koval135
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1807
Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
Lokalizacja: Racibórz/Warszawa

Postprzez henio12323 » 25/1/2011, 17:53

gruby a od kiedy do utwardzenia amorów potrzebny jest klucz oO
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez Koval135 » 25/1/2011, 21:46

Tylni amortyzator w varadro jest skręcany kluczem pazurkowym,poprostu zwiększa sie napięcie spręzyny,ale gruby nie ma tego klucza :wink:
KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
Avatar użytkownika
Koval135
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1807
Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
Lokalizacja: Racibórz/Warszawa

Postprzez henio12323 » 26/1/2011, 11:42

tyle że spręzyna ustawia wysokosc motocykla a nie twardosc oO
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez magik2208 » 26/1/2011, 13:09

logiczne ze jak zmniejszasz odleglosc to zwiekszasz twardosc... kto jak kto ale ty? =)
magik2208
Bywalec
 
Posty: 816
Dołączył(a): 8/9/2010, 19:16

Postprzez Koval135 » 26/1/2011, 13:40

Twardośc też sie troche zmienia.
KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
Avatar użytkownika
Koval135
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1807
Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
Lokalizacja: Racibórz/Warszawa

Postprzez henio12323 » 26/1/2011, 18:09

haha od kiedy ? spręzyna ma taką sama twardosc niezalezne od jej rozciągniecia. spręzyna reguluje sie wysokosc tyłu motocykla. twardosc wyznacza regulacja pokrętłami olejem lub cisnieniem - zalezy od wersji
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez gruby19 » 26/1/2011, 19:30

dokładnie to kluczem zmienia się napięcie wstępne sprężyny...
Wole jak człowiek na dwóch, niż jak zwierze na czterech...

Honda XLV 125 Varadero V-8

http://www.polskajazda.pl/Profil,Honda,XLV,125,Varadero,TGB,F409,Royal,Cruise/42971 (otwórz link)
Avatar użytkownika
gruby19
Stały bywalec
 
Posty: 1220
Dołączył(a): 29/10/2009, 19:36
Lokalizacja: witkowo

Postprzez henio12323 » 26/1/2011, 19:38

ttaaa :D Ja to żeby KAT był bardziej miekki spuszczam powietrze z kół wtedy płynie :d

" Ale jak jest sprężyna pod naszą wagę za miękka, to może ją podkręcić by była twarda? Nie idzie. Podkręcanie napięcia sprężyny nie zwiększa jej twardości! Twardość sprężyny zawsze pozostaje taka sama, niezależnie od stopnia napięcia. Podkręcając sprężynę zmienimy zwis negatywny, który wcześniej już ustawiliśmy na 3 - 3,5 cm. "

cytat ... pełen tekst poczytajcie i moze uda wam sie lepiej zawiasy podpasowac pod wage ;d http://www.scigacz.pl/Regulacja,zawiesz ... ,9267.html
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości




na górê