Zobacz wątek - Honda Varadero XL 125 V -TEMAT OGÓLNY
NAS Analytics TAG

Honda Varadero XL 125 V -TEMAT OGÓLNY

i inne małe pojemności
_________

Postprzez Koval135 » 12/9/2010, 18:15

Tylko potem nie dopierdziel tej sruby za bardzo bo jak gwint zjedziesz to jestes w du*ie.i nie zapomnij o uszczelce-lepiej miedziana niz alu,jak alu sie sklei to sie idzie wpienic przy odkrecaniu.
KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
Avatar użytkownika
Koval135
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1807
Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
Lokalizacja: Racibórz/Warszawa


Postprzez MarcinWawa » 26/9/2010, 19:56

Witam:D . Ja tu zaglądam po raz pierwszy. Mam viadro 2001 rok smigam sezon zrobiłem 5 tys. i teraz mam problem a w zasadzie ciekawostke ktora polega na tym ze moje viadro czasami ma takie akcje ze po zatrzymaniu np na swiatłach z predkosci od 40 wzwyż po prostu nie schodzi z obrotów tylko pozostaje na 2,5 - 3 tyś i po chwili( 3,4 sekundy) schodzi do 1,1 tyś i obroty sa optymalne. czy to juz sygnał ze pora na synchronizacje czy spotkaliscie sie już z podobna sytuacja? :?
Chciałbym dodać że nie dzieje sie to zawsze czasami jest w porządku ,dlatego tym bardziej mnie to ciekawi a w zasadzie irytuje.

PS. za błedy przepraszam ale nie mam siły poprawiać.
MarcinWawa
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 29/2/2008, 21:28
Lokalizacja: Warszawa/ Łódź


Postprzez Koval135 » 27/9/2010, 15:10

varadero ogólnie maja rózne przypaly nie pasujace do stereotypu idealnej hondy typu cykajacy rozrzad czy szum z cylków,nierówna praca to w sumie norma w tych moto.moja mimo reg zaworów i czyszczenia,reg i synchro gazników dalej czasami troszke nierowno chodzi i po szybszej jezdzie trzyma 2tys obr po czym spada do 1,5.Serwis gaznikow powinien pomóc.

PS.tak na pszyszlosc-nie przejmuj sie jezeli twoja idealnie jedwabiscie nie bedzie chodzic,taka charakterystyka v-ek,wcale viadra...
KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
Avatar użytkownika
Koval135
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1807
Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
Lokalizacja: Racibórz/Warszawa

Postprzez MarcinWawa » 30/9/2010, 06:34

Dzięki wielkie Koval135 :) uspokoiłeś mnie trochę.Dobrze wiedzieć ze nie tylko moj silniczek troche wariuje. Idzie zima wiec zrobie synchro ale teraz sie zastanawiam patrzac po tym co napisałes. Ale zrobie i tak bedzie lepiej sie wkrecał i te irytujace obroty moze sie poprawią:)
LwG
Miłość życia zaklęta w mechaniczne konie .LwG
MarcinWawa
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 29/2/2008, 21:28
Lokalizacja: Warszawa/ Łódź

Postprzez Koval135 » 30/9/2010, 17:23

ja w mojej tez dalem synchro zrobic,do tego gazniki(mialy syfu troche) wyczyscic i wyregulowac troche,do tego zmienilem filtr pow.Zawory tez po reg,mimo ze po 26 kkm byly generalnie w normie.W kazdym razie warto chocby dla wlasnego spokoju :wink:
KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
Avatar użytkownika
Koval135
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1807
Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
Lokalizacja: Racibórz/Warszawa

Postprzez Landryn91 » 1/10/2010, 09:41

Siema Koval135 Tak jak pisalem na pierwszej stronie ze chcialem kupić Varadero ;p 2 tygodnie temu kupiłem:) Varadero z 2004/05r przebieg 18,5 tyś. stan idealny Cena 7tys.
Landryn91
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 1/10/2010, 09:07
Lokalizacja: Kraków

Postprzez grunder » 1/10/2010, 12:55

człowieku przestań pisać posty pod postem tylko tam na górze masz taki przycisk EDYTUJ, radze ci z niego skorzystać, wiem fajnie jest nabić sobie posty ale w nie taki sposób...
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/Włodawa

Postprzez melonick » 3/10/2010, 22:00

Siema


Przycisk od świateł długie/krótkie potrafi mi się na długich przyciąć i nie chce powrócić na krótkie, jak temu zaradzić ?
melonick
Świeżak
 
Posty: 179
Dołączył(a): 6/6/2009, 20:42

Postprzez MarcinWawa » 4/10/2010, 17:22

Tak na prawdę nikt Ci tu chyba nie pomoze dopóki nie rozbierzesz całego przełącznika. mi się 'długie' w ogóle nie włączały bo nie łaczyło. rozkreciłem podłubałem śrubokrętem i jest jak nówka;p Tobie radze zrobic tak samo:P
Miłość życia zaklęta w mechaniczne konie .LwG
MarcinWawa
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 29/2/2008, 21:28
Lokalizacja: Warszawa/ Łódź

Postprzez Koval135 » 9/10/2010, 19:27

Pany,dzisiaj moje wiadro zdało sprawdzian :D 10 godzin jazdy i 526 km drogami krajowymi i zadupiami,trasa Racibórz-nowy sącz.Zeby bylo ciekawiej,wyjechalem o 9,30 i przez zasrane objazdy i korki w drodze na Pszczyne zeby sie wyrobic przed powrotem w srodku nocy jechalem praktycznie bez przerwy.2 przerwy zeby sie odlac i luknac na mape,jedna na tankowanie i pogadanke z motocyklistami którzy tez w trasie byli i jedna przerwa z 15 min zeby zjesc cos cieplego,napic sie i dzida do domu,bez przerwy :D Daje rade viadro,innym moto w kl 125 ccm nie wiem czy bym sie na to porwal :wink:

Edit:Jak ktos potrzebuje filtr powietrza to jest na allegro http://allegro.pl/oryginalny-filtr-powi ... 76931.html

Koszuje tyle samo co w hondzie ale nie trza wiekow czekac :wink:
KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
Avatar użytkownika
Koval135
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1807
Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
Lokalizacja: Racibórz/Warszawa

Postprzez Koval135 » 23/10/2010, 13:15

melonick napisał(a):Siema


Przycisk od świateł długie/krótkie potrafi mi się na długich przyciąć i nie chce powrócić na krótkie, jak temu zaradzić ?


Sory chłopaki za posta pod postem,ale podbijam temat.

Dzis tez zabrałem sie za problem nie odbijajacego przelacznika z swiateł,do tego w moim moto szwankowały kierunki,tzn dlugo sie wlaczaly.Z kierunkowskazami poradzilem se rozbierajac to całe i czyszczac z tego smaru hondowskiego,poprostu po latach stwardniał i blokowal,pozatym nie stykalo dobrze.pod stykiem który przełacza kierunki (taka miedziana blaszka z dwoma punktami nabitymi) jest spręzynka,była juz slaba wiec zmienilem ja na podobna z jakiegos stycznika(z długopisa ma za duza srednice),wystarczylo dociac.kierunki wlaczaja sie teraz od razu i leciutko chodza,nie smarowalem tego bo to wszystko sa elementy z teflonu/plastiku lub mosiadzu wiec nie trza,a przynajmiej sie do tego syf nie klei.Z przełacznikiem swiatel jest wieksza lipa,bo jest gówniane dojscie,trzeba sie troche nawpieniac zeby go wyjac i potem wsadzic.W tym wypadku tez cza wyczyscic z tego smaru,delikatnie dogiac blaszki i troszke rozciagnac spręzynke zeby mocniej odbijała.Uwazajcie jak rozbieracie zeby widziec jak bylo poskladane bo sie mocno nawpieniacie dochodzac gdzie ma byc taki jeden drucik i jak powsadzane blaszki :lol: jak by ktos miał problem z tym to pisac smiało,juz mam to opanowane :wink:
KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
Avatar użytkownika
Koval135
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1807
Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
Lokalizacja: Racibórz/Warszawa

Postprzez melonick » 23/10/2010, 22:54

Też sobie dzisiaj (z pasażerem przez 3/4 drogi) zrobiłem wycieczkę ok 450 km w dwie strony, jedno tankowanie, przerwa, tylko jak dojechaliśmy do celu, prędkość przelotowa 80-85, drogą szybkiego ruchu 90 km/h. I nie powiem Wiadro daje ładnie radę. Jeździłem od 9 do 17, zakończyłem to podjechaniem na zlot na koniec sezonu, na pasie chociwelskim. Dzień bardzo udany i nie oficjalne zakończenie sezonu zrobione, motorek pójdzie spać gdzieś za ~miesiąc ;)
melonick
Świeżak
 
Posty: 179
Dołączył(a): 6/6/2009, 20:42

Postprzez Koval135 » 24/10/2010, 18:51

Heh,a ja moja dopieszczam bo czekam na linke sprzegła (zdecydowałem sie na oryg hondy,60 zeta to w sumie nie tragedia) i nie ma jak jeżdzic,to pucuje,polerowałem klamki,moze przez zime przepoleruje silnik,czyszcze sobie wachacz w zakatkach gdzie od smaru uwalony i ogólnie dopieszczam,ale jeżdzic zamierzam dopóki nie spadnie snieg lub nie bedzie gołoledzi :wink:
KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
Avatar użytkownika
Koval135
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1807
Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
Lokalizacja: Racibórz/Warszawa

Postprzez melonick » 29/10/2010, 16:52

Szarpie wam silnik, przy zmianie z 1 na 2?
melonick
Świeżak
 
Posty: 179
Dołączył(a): 6/6/2009, 20:42

Postprzez gruby19 » 29/10/2010, 17:48

niiieeee... chodzi jak żyleta.
Wole jak człowiek na dwóch, niż jak zwierze na czterech...

Honda XLV 125 Varadero V-8

http://www.polskajazda.pl/Profil,Honda,XLV,125,Varadero,TGB,F409,Royal,Cruise/42971 (otwórz link)
Avatar użytkownika
gruby19
Stały bywalec
 
Posty: 1220
Dołączył(a): 29/10/2009, 19:36
Lokalizacja: witkowo

Postprzez melonick » 29/10/2010, 18:40

Chodzi mi o stuk podczas zmiany biegów 1-n-2, mi stuka, jak w każdym motorze, który miałem. W chińczykach dochodzi jeszcze do tego mocne szarpnięcie. I czasami luz jak na dwójkę wrzucam wchodzi. Sprzęgło żyleta jbc.
melonick
Świeżak
 
Posty: 179
Dołączył(a): 6/6/2009, 20:42

Postprzez Koval135 » 29/10/2010, 19:37

Wiekszosć motocykli przy zmianie z jedynki na dwójke i przy redukcji z drugiego biegu na pierwszy stuknie,zgrzytnie czy cos w tym stylu i jest to zupełnie nomalne.A dzieje sie tak dlatego,ze motocyklowe skrzynie nie posiadaja synchronizatorów i przez to jezeli jest za duza róznica obrotów czasami jest "jeb" przy zmianie biegu.Spróbuj wyczuc przy jakich obrotach najlepiej wchodzi.Jak bedziesz zmienial bieg na dwójke odejmij gazu,wcisnij sprzegło do konca i dopiero wbij dwójke,powinno pomóc,poprostu musisz wyczuć moment kiedy sie najlepiej koła zazębiaja :wink:

PS:w maluchu jedynka tez nie jest zsynchronizowana i pewnie znacie ten charakterystyczny zgrzyt przy wrzucaniu jedynki badz redukcji z dwójki :lol:
KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
Avatar użytkownika
Koval135
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1807
Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
Lokalizacja: Racibórz/Warszawa

Postprzez z0rr0qq » 27/12/2010, 03:13

Siema ;)
Niedawno kupiłem sobie Viaderko.
Ku mojemu zdziwieniu jej malowania nie mogłem nigdzie znaleźć. Okazało się, że jest to malowanie limited edition i do teraz go nie znalazłem.
Viaderko rocznik 2004 Przebieg koło 22tys. Chodzi ładnie. Wcześniej miałem aprilke sr50 (skuter w 2 suwie). To mój pierwszy biegowy moto, więc ostatnie 3 miechy były dla mnie miesiącami oswojenia. W tej chwili umiem już ładnie zgrać sprzęgło, gaz i zmianę biegu. Pomimo tego martwi mnie fakt, że na przyspieszenie ledwo co uciekam Yamaszce Aerox 50 ze zmienionym tłumikiem i wariatorem ; /. Dopiero tak po 70 km/h mu odchodzę.

To moja Varaderka, podoba się :D?
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Hon ... ero/109791
www.zoroq.blogspot.com | Blog o Motocyklach ;) | Zapraszam ;)
z0rr0qq
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 27/12/2010, 01:45
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Koval135 » 28/12/2010, 13:00

Ladna.Co do przyspieszenia-pewnie jeszcze nie potrafisz zbyt dynamicznie ruszyc i zmieniac biegów.Trza startnąc z dośc wysokich obrotów (ok 8-9 krpm),dobrze puścic sprzeglo,wyczuć moment w którym juz zaczyna słabiej ciagnac,dwójka do konca,trójka do konca i aeroxa nie ma... W kazdym razie w ten sposób odpadla senda,rs50 i rieju rs2,wszystkie 80 cc :wink: Jaki masz V-max?Moze zblokowana?

BTW:22 kkm to dopiero dotarta :lol:
KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
Avatar użytkownika
Koval135
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1807
Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
Lokalizacja: Racibórz/Warszawa

Postprzez gruby19 » 28/12/2010, 14:05

Varaderko spokojnie porobi chinskie choppery 200cc i zablokowaną DT125x wiec z roxem tez sobie da rade, wystarczy tylko troche pocwiczyc... One mają max moment obrotowy wlasnie kolo 9k rpm.
Widze że Scorpion na tyle siedzi to w teren spokojnie mozesz wbijac ;) ciekaw jestem tez ile daje akcesoryjna szyba...
Wole jak człowiek na dwóch, niż jak zwierze na czterech...

Honda XLV 125 Varadero V-8

http://www.polskajazda.pl/Profil,Honda,XLV,125,Varadero,TGB,F409,Royal,Cruise/42971 (otwórz link)
Avatar użytkownika
gruby19
Stały bywalec
 
Posty: 1220
Dołączył(a): 29/10/2009, 19:36
Lokalizacja: witkowo

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 26 gości




na gr