Zobacz wątek - Jaki kupić motocykl do offroadu? Co sądzicie o...?
NAS Analytics TAG

Jaki kupić motocykl do offroadu? Co sądzicie o...?

Enduro, Cross
_________

Postprzez henio12323 » 10/8/2016, 07:51

sam musisz ocenic czego chcesz i w zaleznosci od terenu. dla ciebie pagórki dla mnie mogą to być juz góry ... wiec cała decyzja lezy w twoich rekach
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN


Postprzez lisq » 15/8/2016, 19:49

Witam, chcialbym kupic sobie pierwszy motor do jazdy po lesie, drogach polnych i natknalem sie na taka oferte: http://sprzedajemy.pl/yamaha-125-cross- ... nr38957462 Będzie to dobry wybór? Nie znalazlem zbyt duzo informacji na temat tego akurat moto, ale wyczytalem ze dosc dobrze daje sobie rade w terenie. Oraz czy czesci z innych tdr beda pasowac do tego?
lisq
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 15/8/2016, 19:17


Postprzez henio12323 » 16/8/2016, 09:37

kiepskie, to funbike nie enduro. poszukaj yamahy DT
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez MooTooR » 16/8/2016, 14:22

Witam, mam zamiar zakupić enduro/hard enduro i mam pytanko o Honde CRM 250, z tego co widzę, to ciężko z częściami np korbowód i wał ciężko dostać i chciałbym się jeszcze zapytać o koszty eksploatacji tego motocykla, ciężko znaleźć informacje o tym modelu, zawsze wyskakują odpowiedzi o CRF/CR a o CRM cisza, z tego co wiem to w CRM 125 jest ten sam silnik co w Hondzie NSR, a taka NSR jest dość pancerna, nie wymaga wymiany tłoka co 40mth itd.

Pozdrawiam
MooTooR
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 12/8/2016, 13:27

Postprzez henio12323 » 17/8/2016, 09:06

- cięzko z częsciami, duzo tego nie było w PL, tym bardfziej ze juz dawno przestali produkować te motocykle. a częsci nie przybywa. jak z eksploatacją ? generalnie moto dosyc pancerne, dobrze zrobione jeździ i jeździ. ale trafisz na padło to moze byc worek bez dna. ciezko powiec napisać jakiekolwiek liczby.. bo moze byc spora rozbieżność. crm 125 i 250 to tez całkiem inne konstrukcje. CRM to przede wszystkim wciąz soft enduro nie wyczynówka więc na pewno nie bedzie sytuacji że kilkadziesiat godzin i tłok do wymiany.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez MooTooR » 17/8/2016, 17:00

Rozumiem, sprawdzałem internet i do CRM/NSR 125 jest sporo części, a do 250 już mało. Więc 250 odpuszczę. Mam jeszcze takie pytanko czy silnik od CRM/NSR, podpasuje do ramy np od KMX 125, lub czy silniki 125 np DT wejdzie do ramy od KMX bez wielu przeróbek i czy silnik NSR jest identyczny jak CRM czy różnią się np skrzyniami itd.
MooTooR
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 12/8/2016, 13:27

Postprzez henio12323 » 18/8/2016, 10:01

a co sie uparłeś na ten nsr/crm ? czemu miałbys go do ramy wsadzać innej? przecież to bez sensu skoro tam siedzi podobny silnik. i bez przeróbek na pewno nie podpasuje.

czy te silniki sie roznia nie wiem - poczytaj w necie, z tego co wiem miały drobne róznice
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez MooTooR » 18/8/2016, 18:18

henio12323 napisał(a):a co sie uparłeś na ten nsr/crm ? czemu miałbys go do ramy wsadzać innej? przecież to bez sensu skoro tam siedzi podobny silnik. i bez przeróbek na pewno nie podpasuje.

czy te silniki sie roznia nie wiem - poczytaj w necie, z tego co wiem miały drobne róznice


Ponieważ mój znajomy ma ramę od KMX 125 bez silnika, więc myślałem aby wsadzić tam silnik od jakiejś 125. A znaleźć konkretnie silnik od KMX jest ciężko, na pewno ciężej niż szukać jednocześnie silnika od DT/KMX itd.
MooTooR
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 12/8/2016, 13:27

Postprzez henio12323 » 18/8/2016, 19:19

tak samo ciezko i do crm o silniki cięzko. DTtek jeździ najwiecej i do nich znajdziesz pewnie najszybciej jakiś piec...
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez MooTooR » 19/8/2016, 21:43

To w takim razie, czy silnik od DT da się wsadzić do ramy od KMX, nigdzie nie mogę znaleźć odpowiedzi. Ponieważ raczej nikt nie wkłada silnika od DT do KMX.
MooTooR
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 12/8/2016, 13:27

Postprzez henio12323 » 19/8/2016, 22:33

da sie wsadzic - ale nie bez przeróbek.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez MooTooR » 20/8/2016, 10:00

Rozumiem, dzięki. A mam takie pytanko jeszcze, w razie jakbym chciał kupić jakieś moto, to opłaca się brać z roczników poniżej 2000 roku ?, chodzi mi o sprzęty typu KMX, DT, MTX, itd.
MooTooR
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 12/8/2016, 13:27

Postprzez henio12323 » 20/8/2016, 19:41

opłaca :)
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez BEDI » 23/8/2016, 17:34

Witam. Przymierzam się do zakupu enduro. Crosa w sumie tez bym przyjął, gdyby były tory w okolicy a nie ma i trochę cross dosteje po lesie.. Doświadczenie jest takie, że koło roku jeżdze suzuki rm 125. Bede jezdzil po lasach, lakach, male bagna, rozne podjazdy, zwirownie... Na mator chce wydac kolo 10, no moze troszke wiecej. Wiem, ze 2-3tys min potrzebuje na rok zeby latac. Szukałem juz troche enduro, a nawet crossowki zaczalem przegladac, choc nie za bardzo sie nadają.

co proponujecie wr 250? :D chcialbym crf ale z czesciami kicha, takze odpada.
BEDI
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 23/8/2016, 17:14

Postprzez henio12323 » 23/8/2016, 18:41

czemu kicha z częsciami ?

królem enduro w tej kasie bedzie ktm exc/yamaha WR. w zasadzie to jestem w stanie polecić tak realnie. reszta sprzety mało warte zachodu. chyba że mowa o 2T albo duuuze 4T
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez BEDI » 23/8/2016, 19:58

Tak słyszałem, że troche malo dostepne sa te crf i czesci :D Więc jak jest?

Ktm bym odpuścił, bo duzo ludzi jezdzi ode mnie na nim. Nie chce tak jakoś :D
I teraz kwestia tego, ze 4t w 450 wr mysle :D 2t to 250max.
BEDI
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 23/8/2016, 17:14

Postprzez henio12323 » 23/8/2016, 21:25

a cięzko wejść na neta i poszukać ? nie słyszałem żeby do jednego z najpopularniejszych motocykli nie było częsci...

WR nie ma enduro ( chyba ze nówke kupujesz) jedynie są 250 4T i 450 4T. co do pojemnosci sie nie wypowiadam - kazdy niech sobie sam dobiera pod swoje umiejętnosci i swój teren. ja Ciebie nie znam wiec nie pomoge :)
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez BEDI » 24/8/2016, 10:10

Sam juz nie wiem co lepsze dla mnie. Minie pewie troche czasu zanim sie zdecyduje. Czytalem ze te wr sie troche sypia.. Ale mysle, jak dbasz tak masz :D

Zastanawiam sie nad tymi sprzetami
yamaha wr
husqvarna tc, wr
honda crf
a co do ktm, to co coraz wiecej dobrych rzeczy wyczytałem, także wszystkie z tych sprzetow mi sie widzą.
BEDI
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 23/8/2016, 17:14

Postprzez henio12323 » 24/8/2016, 21:21

stare sie sypią, najlepiej po 2004 roku dorwac wtedy są w miare ok. te pierwsze wypusty 426/ 400 to padaki były rzeczywiscie.

huska - stare małe pojemnosci to padaki tak samo. jedyne słuyszne to te 510tki... ale dla amatora za mocne
honda CRF - ale tylko w wersji X jezeli mowa o enduro.

ktm nawet starszy, o ile mocno nie zgracony to "król" enduro
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez BEDI » 25/8/2016, 12:02

Przejrzalem te crf x troche mało ich. Także zostaje przy wr albo ktm. Będę celował w coś za 12 tys.

Henio a z ktm exc to który wydaje Ci się rozsądny? 250 2t to chyba odpada, słyszałem, że straszny nerwus.. W sumie jak na wszystkich 250 2t można się przestraszyć. Rozsądny się wydaje 4t 250... Ale czy nie będzie brakować mocy na podjazdach? po miesiącu jak się oswoisz z moto? Wiem z doswiadczenia że nawet swoja rm 125 cieżko jest poświrować po lesie, to taka 450 2t juz chyba w ogóle przyjemności nie bedzie.
BEDI
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 23/8/2016, 17:14

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości




na górê