Posiadacze KTM RC8
- kruczyrc82008
- Świeżak
- Posty: 27
- Dołączył(a): 3/11/2013, 22:06
- Lokalizacja: Warszawa
kruczyrc82008 dziękuję za odpowiedź i podaj podpowiedź jak można bezstresowo dla Ciebie przede wszystkim zrealizować takowe zamówienie?
Czy nie będę marudny jeśli spytam się o fakturę VAT ?
Maniujr też coś wspominałeś o zakupie, więc ? jest możliwość ?
Nie mniej ja jestem na tak!
Czy nie będę marudny jeśli spytam się o fakturę VAT ?
Maniujr też coś wspominałeś o zakupie, więc ? jest możliwość ?

Nie mniej ja jestem na tak!
...in the beginning - Romet Motorynka , RC8 - orange 08r., RC8 - black - Akrapovic evo4 09r., at the moment RC8r - black - 12r. & RC8R Red Bull Akrapovic 09r. <brand new> for sale this one!
-
bocianello - Świeżak
- Posty: 50
- Dołączył(a): 24/1/2014, 17:55
- Lokalizacja: szczecin
- kruczyrc82008
- Świeżak
- Posty: 27
- Dołączył(a): 3/11/2013, 22:06
- Lokalizacja: Warszawa
kruczyrc82008
Na bogato
perskie dywany w warsztacie - ciepełko - super koń - tylko piwka brak
Dominator w kacie na filmiku jest z DB-kilerem?
Q-shifter - słychać - działa ,więc tylko gdy ciepło się zrobi - pokaże swój pazur na pełnych obrotach i wtedy to ma już big sens
i o to chodzi w tym urzÄ…dzonku.
Na bogato


Dominator w kacie na filmiku jest z DB-kilerem?
Q-shifter - słychać - działa ,więc tylko gdy ciepło się zrobi - pokaże swój pazur na pełnych obrotach i wtedy to ma już big sens

...in the beginning - Romet Motorynka , RC8 - orange 08r., RC8 - black - Akrapovic evo4 09r., at the moment RC8r - black - 12r. & RC8R Red Bull Akrapovic 09r. <brand new> for sale this one!
-
bocianello - Świeżak
- Posty: 50
- Dołączył(a): 24/1/2014, 17:55
- Lokalizacja: szczecin
Jestem za gruby... a niedługo to mi chyba skuter tylko będzie pasował ...
Mam na zbyciu nigdy nie użyty (fabrycznie nowy) z 2012r. najwyższy model jednoczęściowego kombi Alpinestars.
Wyceniony był w sklepie na 8500PLN, przeceniony na 5900PLN, a ja kupiłem go za 4700PLN, teraz odstąpię jeszcze taniej - rozmiar 56. - jakieś propozycje...?
Mój wzrost - 187cm i jest jak... ,a raczej był jak ulał ale to był w przeszłości
Jest to pełna racingowa wersja kombi z dodatkowym osobno zakładanym "żółwiem"
Nie ma tylko airbagów ,ale newralgiczne miejsca wzmacniane kevlarem - skóra cielęca.


Mam na zbyciu nigdy nie użyty (fabrycznie nowy) z 2012r. najwyższy model jednoczęściowego kombi Alpinestars.
Wyceniony był w sklepie na 8500PLN, przeceniony na 5900PLN, a ja kupiłem go za 4700PLN, teraz odstąpię jeszcze taniej - rozmiar 56. - jakieś propozycje...?
Mój wzrost - 187cm i jest jak... ,a raczej był jak ulał ale to był w przeszłości

Jest to pełna racingowa wersja kombi z dodatkowym osobno zakładanym "żółwiem"
Nie ma tylko airbagów ,ale newralgiczne miejsca wzmacniane kevlarem - skóra cielęca.




...in the beginning - Romet Motorynka , RC8 - orange 08r., RC8 - black - Akrapovic evo4 09r., at the moment RC8r - black - 12r. & RC8R Red Bull Akrapovic 09r. <brand new> for sale this one!
-
bocianello - Świeżak
- Posty: 50
- Dołączył(a): 24/1/2014, 17:55
- Lokalizacja: szczecin
No proszę KTM USA w Kalifornii wymięka i robi ofertę
na tytanowy EVO 4 do RC8/RC8R - roczniki do 2011r.
Można wybrać zestaw dla RC8 drogowy lub torowy RC8R - cena 1429$ !!!
poleciało w dół ... szkoda ,że nie dla roczników powyżej 2011r.
System 69005283100 + 69005907000 - komplet!
http://www.ktmtwins.com/ktm-akrapovic-r ... ust-system
...ja bym zamontował zestaw słowiański (dwie na jednym)

na tytanowy EVO 4 do RC8/RC8R - roczniki do 2011r.
Można wybrać zestaw dla RC8 drogowy lub torowy RC8R - cena 1429$ !!!
poleciało w dół ... szkoda ,że nie dla roczników powyżej 2011r.
System 69005283100 + 69005907000 - komplet!
http://www.ktmtwins.com/ktm-akrapovic-r ... ust-system
...ja bym zamontował zestaw słowiański (dwie na jednym)


...in the beginning - Romet Motorynka , RC8 - orange 08r., RC8 - black - Akrapovic evo4 09r., at the moment RC8r - black - 12r. & RC8R Red Bull Akrapovic 09r. <brand new> for sale this one!
-
bocianello - Świeżak
- Posty: 50
- Dołączył(a): 24/1/2014, 17:55
- Lokalizacja: szczecin
-
maniujr - Świeżak
- Posty: 168
- Dołączył(a): 29/5/2013, 19:12
- Lokalizacja: Poznań
Cały tydzień słońce w Szczecinie - dziś nawet był krótka przejażdżka ale to nie to
Kombinezon poszedł do Warszawy ,więc dzięki za zainteresowanie.
A co tak cicho na forum?
kruczyrc82008 coś tam wesprzyjże z info o Q-shifterze RC8R 2012.

Kombinezon poszedł do Warszawy ,więc dzięki za zainteresowanie.
A co tak cicho na forum?
kruczyrc82008 coś tam wesprzyjże z info o Q-shifterze RC8R 2012.
...in the beginning - Romet Motorynka , RC8 - orange 08r., RC8 - black - Akrapovic evo4 09r., at the moment RC8r - black - 12r. & RC8R Red Bull Akrapovic 09r. <brand new> for sale this one!
-
bocianello - Świeżak
- Posty: 50
- Dołączył(a): 24/1/2014, 17:55
- Lokalizacja: szczecin
Cicho, ale pogoda sie robi i to najwazniejsze
Bede w PL dopiero na Åšwieta to cos przegonie Kata a jak narazie to tylko mnie nosi bo 20stopni a ja naginam zamiast moto to ciezarowka po Belgii...
Tak na marginesie ma ktos odsprzedac koncówki kierownicy? (te metalowe ciezarki)
Potrzebuje pod nowe lusterka bo trzeba je lekko zmodyfikowac na tokarce a niechce orginalnych mordować

Bede w PL dopiero na Åšwieta to cos przegonie Kata a jak narazie to tylko mnie nosi bo 20stopni a ja naginam zamiast moto to ciezarowka po Belgii...
Tak na marginesie ma ktos odsprzedac koncówki kierownicy? (te metalowe ciezarki)
Potrzebuje pod nowe lusterka bo trzeba je lekko zmodyfikowac na tokarce a niechce orginalnych mordować
KTM RC8R - READY TO RACE
-
twin - Świeżak
- Posty: 98
- Dołączył(a): 17/4/2010, 15:51
- Lokalizacja: Szczucin
Też założyłem quickshifter SP do mojego
kupiłem na ebay'u
Montaż zajął 2h. Jak co mogę podpowiedzieć jak to skrócić do mniej niż 1h
Dodatkowo wjechało gniazdo usb i w weekend zakładam zmodyfikowany specjalnie pod nieszczęsne 8,6V w kierunkach, moduł świateł awaryjnych (podziękowanie/stałe awaryjne) + awaryjne hamowanie.
Tu link: https://www.youtube.com/watch?v=kTppncVCZ-8
Pan Piotr przeanalizował instalację RC8, podesłałem mu pomiary i dzisiaj odbieram paczkę.
Jak będzie si to Wam dam znać. Zapowiada się ciekawie
twin - ja będę zmieniał końcówki kierownicy na womet-tech (pomarańczowe), więc możemy się dogadać.



Dodatkowo wjechało gniazdo usb i w weekend zakładam zmodyfikowany specjalnie pod nieszczęsne 8,6V w kierunkach, moduł świateł awaryjnych (podziękowanie/stałe awaryjne) + awaryjne hamowanie.
Tu link: https://www.youtube.com/watch?v=kTppncVCZ-8
Pan Piotr przeanalizował instalację RC8, podesłałem mu pomiary i dzisiaj odbieram paczkę.
Jak będzie si to Wam dam znać. Zapowiada się ciekawie

twin - ja będę zmieniał końcówki kierownicy na womet-tech (pomarańczowe), więc możemy się dogadać.
KTM RC8 out
KTM 690 SMC-R 2015 in
KTM 690 SMC-R 2015 in
-
maniujr - Świeżak
- Posty: 168
- Dołączył(a): 29/5/2013, 19:12
- Lokalizacja: Poznań
maniujr Dogadamy sie
Widze ze mocno iwestujesz
Jak z mocowaniem Quickshiftera? sa do tego zestawu jakies adaptery do KTM czy trzeba sobie je dorobic?
Teraz sie zenie na poczatku wakacji ale w sierpniu chyba sie skusze na EVO4 z USA
Jesli ta cena sie utrzyma to jest juz mój
Quickshifter zaraz po nim Dobrze ze na forum bedzie juz z nimi doswiadczenie
Ma ktos fachowca od instalacji elektrycznych?
mam zamiar kierunki przerobic calkowicie na 12V przod i tyl ale z tego co wyczytalem niema tam osobnego przerywacza tylko jest on wmontowany w przekaznik swiatel krotkie dlugie...
dowiem sie wiecej jak to rozbiore z jakims elektrykiem

Jak z mocowaniem Quickshiftera? sa do tego zestawu jakies adaptery do KTM czy trzeba sobie je dorobic?
Teraz sie zenie na poczatku wakacji ale w sierpniu chyba sie skusze na EVO4 z USA
Jesli ta cena sie utrzyma to jest juz mój
Quickshifter zaraz po nim Dobrze ze na forum bedzie juz z nimi doswiadczenie

Ma ktos fachowca od instalacji elektrycznych?
mam zamiar kierunki przerobic calkowicie na 12V przod i tyl ale z tego co wyczytalem niema tam osobnego przerywacza tylko jest on wmontowany w przekaznik swiatel krotkie dlugie...
dowiem sie wiecej jak to rozbiore z jakims elektrykiem
KTM RC8R - READY TO RACE
-
twin - Świeżak
- Posty: 98
- Dołączył(a): 17/4/2010, 15:51
- Lokalizacja: Szczucin
Montaż jest banalny:
Z centralki idzie wiązka do obu cylindrów (zakończone trójnikami z wtyczkami męskie/żeńskie). Wpinasz się wtyczką z wiązki pod cewkę, a oryginalną wtyczkę w trójnik. Pod centralkę podpinasz tylko minus akumulatora, a do niej idzie czujnik montowany w dźwigni zmiany biegów (zamiast tego pręcika). Tyle. Do pierwszego gara dobierasz się ściągając tylko owiewki przód z prawej, a do drugiego poprzez zdjęcie bocznej lewej przy siedzisku. Aby ją odkręcić trzeba podnieść bak, a ten mocowany jest przy akumulatorze i pod amortyzatorem skrętu. Jak ktoś jest chirurgiem, to może uda się bez ściągania tej lewej przy siedzisku.
SP działa naprawdę fajnie (już od 3krpm). Póki co testowałem na podnośniku.
Z centralki idzie wiązka do obu cylindrów (zakończone trójnikami z wtyczkami męskie/żeńskie). Wpinasz się wtyczką z wiązki pod cewkę, a oryginalną wtyczkę w trójnik. Pod centralkę podpinasz tylko minus akumulatora, a do niej idzie czujnik montowany w dźwigni zmiany biegów (zamiast tego pręcika). Tyle. Do pierwszego gara dobierasz się ściągając tylko owiewki przód z prawej, a do drugiego poprzez zdjęcie bocznej lewej przy siedzisku. Aby ją odkręcić trzeba podnieść bak, a ten mocowany jest przy akumulatorze i pod amortyzatorem skrętu. Jak ktoś jest chirurgiem, to może uda się bez ściągania tej lewej przy siedzisku.
SP działa naprawdę fajnie (już od 3krpm). Póki co testowałem na podnośniku.
KTM RC8 out
KTM 690 SMC-R 2015 in
KTM 690 SMC-R 2015 in
-
maniujr - Świeżak
- Posty: 168
- Dołączył(a): 29/5/2013, 19:12
- Lokalizacja: Poznań
Kazdy quickshifter ma regulacje tylko wlasciwe ustawienie momentu odcinki daje wlasciwa prace bo w kacie mamy trzy ustawienia skoku dzwigni krotki- wymagajacy wiekszego nacisku na dzwignie
dlugi- ale lekki nacisk na dzwignie no i medium
Tylko to jak dla mnie jest jedynym problemem przy quickshifterze przynajmniej w mojej okolicy,u Ciebie w Poznaniu wiecej fachowcow ...
dlugi- ale lekki nacisk na dzwignie no i medium
Tylko to jak dla mnie jest jedynym problemem przy quickshifterze przynajmniej w mojej okolicy,u Ciebie w Poznaniu wiecej fachowcow ...
KTM RC8R - READY TO RACE
-
twin - Świeżak
- Posty: 98
- Dołączył(a): 17/4/2010, 15:51
- Lokalizacja: Szczucin
Co masz na myśli pisząc "odcinka" bo ja myślałem, że chodzi Ci o odcięcie zapłonu po przekroczeniu max. obrotów (co jest sterowane przez ECU). Quickshifter chyba w żaden sposób tego nie zakłóca.
Tobie chyba chodzi o to, kiedy zareaguje quickshifter po naciśnięciu dźwigni zmiany biegów, tak ? SP ma do wyboru kilka czasów bodajże 30-90ms, ale nie wiem czy to chodzi o opóźnienie odcięcia względem naciśnięcia dźwigni, czy czas na jaki odcina iskrę. Chyba to pierwsze właśnie.
Montaż tego czujnika był trochę upierdliwy, zwłaszcza, że mam opuszczone set'y i w sumie nie skupiałem się, który z tych trzech trybów mam ustawiony, tylko bardziej kombinowałem, aby nic nie ocierało, bo np. jak źle wyregulujesz tą dźwignię, to podczas wbijania jedynki końcówka dźwigni zmiany biegów haczy o sprężynę nóżki (dźwignia czujnika ma mniejszy zakres regulacji niż seryjna)
Tobie chyba chodzi o to, kiedy zareaguje quickshifter po naciśnięciu dźwigni zmiany biegów, tak ? SP ma do wyboru kilka czasów bodajże 30-90ms, ale nie wiem czy to chodzi o opóźnienie odcięcia względem naciśnięcia dźwigni, czy czas na jaki odcina iskrę. Chyba to pierwsze właśnie.
Montaż tego czujnika był trochę upierdliwy, zwłaszcza, że mam opuszczone set'y i w sumie nie skupiałem się, który z tych trzech trybów mam ustawiony, tylko bardziej kombinowałem, aby nic nie ocierało, bo np. jak źle wyregulujesz tą dźwignię, to podczas wbijania jedynki końcówka dźwigni zmiany biegów haczy o sprężynę nóżki (dźwignia czujnika ma mniejszy zakres regulacji niż seryjna)
KTM RC8 out
KTM 690 SMC-R 2015 in
KTM 690 SMC-R 2015 in
-
maniujr - Świeżak
- Posty: 168
- Dołączył(a): 29/5/2013, 19:12
- Lokalizacja: Poznań
sorry za niesprecyzowanie
chodzi mi caly czas o odciecie zaplonu przez quickshiftera ale konkretnie nie to na jaki czas tylko odpowiedni czas przed zapieciem biegu zeby plynnie wskakiwal bo jak ustawisz dzwignie na dlugi skok to bedzie inny moment wbicia biegu wzgledem sygnalu z czujnika quickshiftera co odcina zaplon, niz na krotkim przelozeniu
Sa to setne sekundy ale wazne zeby skrzyni nie tyrac bo gazu przed zmiana nie ujmujesz jak podczas normalnej pracy, tylko walisz bieg na hama do gory
To musi dzialac jak trzeba wiec ustawienie dzwigni to chyba najwazniejsze
oczywiscie moge sie mylic A to tylko wydaje sie skomplikowane
chodzi mi caly czas o odciecie zaplonu przez quickshiftera ale konkretnie nie to na jaki czas tylko odpowiedni czas przed zapieciem biegu zeby plynnie wskakiwal bo jak ustawisz dzwignie na dlugi skok to bedzie inny moment wbicia biegu wzgledem sygnalu z czujnika quickshiftera co odcina zaplon, niz na krotkim przelozeniu
Sa to setne sekundy ale wazne zeby skrzyni nie tyrac bo gazu przed zmiana nie ujmujesz jak podczas normalnej pracy, tylko walisz bieg na hama do gory
To musi dzialac jak trzeba wiec ustawienie dzwigni to chyba najwazniejsze
oczywiscie moge sie mylic A to tylko wydaje sie skomplikowane
KTM RC8R - READY TO RACE
-
twin - Świeżak
- Posty: 98
- Dołączył(a): 17/4/2010, 15:51
- Lokalizacja: Szczucin
W motocyklach ztcw są skrzynie kłowe, więc teoretycznie może wbijać biegi bez sprzęgła bez ryzyka uszkodzenia. Znam ludzi co nawet w samochodzie potrafią jeździć bez zgrzytu i bez użycia sprzęgła (np. w przypadku awarii). Wszystko kwestia dopasowania prędkości obrotowej skrzyni.
Rozpięcie zapłonu na kilkadziesiąt ms powinno spokojnie wystarczyć skrzyni na zmianę bez zgrzytu. Bardziej chodzi o to, że jak odcinasz zapłon, to znika napięcie/opór na napędach i zęby przestają się opierać tak mocno o siebie i łatwiej idzie.
Podnieś tył moto na podnośniku i zobaczysz, że nawet bez quickshiftera zmienisz biegi w górę bez zgrzytu (napęd nie ma dużego oporu jak koło jest w powietrzu). Sprawdzane u mnie
Rozpięcie zapłonu na kilkadziesiąt ms powinno spokojnie wystarczyć skrzyni na zmianę bez zgrzytu. Bardziej chodzi o to, że jak odcinasz zapłon, to znika napięcie/opór na napędach i zęby przestają się opierać tak mocno o siebie i łatwiej idzie.
Podnieś tył moto na podnośniku i zobaczysz, że nawet bez quickshiftera zmienisz biegi w górę bez zgrzytu (napęd nie ma dużego oporu jak koło jest w powietrzu). Sprawdzane u mnie

KTM RC8 out
KTM 690 SMC-R 2015 in
KTM 690 SMC-R 2015 in
-
maniujr - Świeżak
- Posty: 168
- Dołączył(a): 29/5/2013, 19:12
- Lokalizacja: Poznań
Stary wiem o tym ze sie wbija biegi bez sprzegla bo tak jezdze jak chce wykorzystac maxymalne osiagi ale zeby zmienic bieg w gore musisz lekko ujac gazu, zeby tego nie robic i nie tracic setnych sekund na ta czynnosc jest quickshifter ktory robi to za Ciebie w momencie wywierania nacisku na dzwignie zmiany biegow w okreslonym czasie
nie mowimy tu nawet o sprzegle

nie mowimy tu nawet o sprzegle

Ostatnio edytowano 14/3/2014, 22:10 przez twin, łącznie edytowano 1 raz
KTM RC8R - READY TO RACE
-
twin - Świeżak
- Posty: 98
- Dołączył(a): 17/4/2010, 15:51
- Lokalizacja: Szczucin
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości