Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
na pewno trzeba rozpoławiać ? kilka maszyn robiłem i w kazdej simmering był osadzany od zewnątrz
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
http://pokazywarka.pl/flvezc/ (otwórz link)
fotka nie moja
Wyczytałem że trzeba od środka gdyż od zewnątrz te gniazdo jest węższe ;/
Może spróbuję jak znajde jakiś simer od zewnątrz włozyć obok starego, tylko nie wiem czy sie da gdyż na wałku są takie ząbki jak widać na foto .
fotka nie moja
Wyczytałem że trzeba od środka gdyż od zewnątrz te gniazdo jest węższe ;/
Może spróbuję jak znajde jakiś simer od zewnątrz włozyć obok starego, tylko nie wiem czy sie da gdyż na wałku są takie ząbki jak widać na foto .
Ostatnio edytowano 24/5/2013, 09:33 przez odiro, Å‚Ä…cznie edytowano 1 raz
DT 80/50 95r --> KMX 125/50 00r-->DR-Z 400E 03r
-
odiro - Świeżak
- Posty: 122
- Dołączył(a): 12/11/2011, 17:38
foto nie widać, bo trzeba byc zalogowanym. no ale skoro tak jest to tak moze byc ;D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Które będą lepsze : http://allegro.pl/lozysko-lozyska-kola- ... 42664.html czy te http://allegro.pl/lozyska-tylnego-kola- ... 99801.html podobno ta firma team 10 nie jest najgorsza
KX250F
-
wawzon - Bywalec
- Posty: 578
- Dołączył(a): 4/8/2009, 10:36
Mam złe wspomnienia z team10(łożyska kiwaczki) a nie możesz dobrać łożysk w sklepie z łożyskami? (wyjdzie taniej i lepiej)
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
jak dla mnie bez sensu kupować zestawy - chyba że dla tulejek.
łozyska ze sklepów mogą byc gorsze, IDENTYCZNe jak oryginalne, albo nawet lepsze. ja zawsze korzystam z takich sklepów do łozysk ramy. wychodzi mi tanio i dobrze. za PDS który kosztuje koło 200 zł dałem 25 zł. smigam juz ponad 2 sezon - nie ma grama luzu. to samo łozyska wahacza. serwisowo 25 zł sztuka jak pamietam ja dałem 10 zł sztuka, i nic zero luzu. a jaka oszczędnośc. to sie tyczy łozysk kół, głowki ramy itp. jak ktos chce to moze po oznaczeniach dojsc nawet do oryginalnych taniej niz w sklepie
łozyska ze sklepów mogą byc gorsze, IDENTYCZNe jak oryginalne, albo nawet lepsze. ja zawsze korzystam z takich sklepów do łozysk ramy. wychodzi mi tanio i dobrze. za PDS który kosztuje koło 200 zł dałem 25 zł. smigam juz ponad 2 sezon - nie ma grama luzu. to samo łozyska wahacza. serwisowo 25 zł sztuka jak pamietam ja dałem 10 zł sztuka, i nic zero luzu. a jaka oszczędnośc. to sie tyczy łozysk kół, głowki ramy itp. jak ktos chce to moze po oznaczeniach dojsc nawet do oryginalnych taniej niz w sklepie
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
co do łozysk jeszcze, jak chcesz nie wydać duzo a żeby sporo polatały kup jakies sredniej klasy. markowe z luzem C3. i wtedy beda praktycznie identyczne jak oryginał. ja często montowałem bez tego luzu, zwykłe tanie po 7 zł sztuka np. i dawały rade. chociaz u mnie były dojechane dystane kół i woda szła nawet nowymi uszczelniaczami i łozyska długo nie wytrzymywały. zrobiłem patent z dystansami i załozyłem, znów jakies sredniej klasy łozyska bez luzu chyba troche ponad 10 zł za sztuke dałem i zaraz bedzie jak sezon naganiane i zero luzu
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
stoczyłem miejsce w którym pracują uszczelniacze na równo z całą tulejką, i dotoczyłem pierscienie ze stali nierdzewnej ( cały dystans był z alu ) pierscienie są osadzone na wcisk. zrobiłem juz koło 100 mth na tym i widać tylko delikatną kreske gdzie pracował uszczelniacz a zagłębienia nie ma nawet na mikrometr. wiec kilka razy bardziej trwały dystans niz oryginał. z tego co patrzyłem to nie znalazłem stalowych. jak juz to anodowane które maja na pewno twardszą powierzchnie niz zwykłe alu. ale cenowo - kilka stówek sie kompletnie nie opłacało. ja 20 zł dałem za dystanse na jedno koło
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
zależy... w porównaniu z jakimis motorwerami zapierdziela ładnie, zawieszenie też daje rade. ale stawiajac obok EXC np cz yinnego hard enduro sprzet ledwo jedzie i jest ocięzały generalnie jechac jedzie, spoko da rade, pobawic sie mozna. jak na np 1 moto to super sprzęt. co ile remont ? jak sie dba i spokojnie lata to kilkadziesiat tyś km mozna napykać. jak sie katuje to 20 tysi i cos sie sypnąc może tak czy siak sprzety bardzo wytrzymałe bo nie są to sprzety wyżyłowane
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
huska WR, tc itp zalezy czy 2T czy 4T i jaki rok. yamaha WR. honda CRF w wersji X. husabergi, sherco, gasgasy - wszystko sprzety na wysokim poziomie. zalezy tylko czy cie na nie stać
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
jak pech to pech...
Koledzy małe pytanie: mianowicie mam jak pamiętacie sx 525 z 2005 roku - wszystko cacy do momentu przed godziną. 5 motogodzin temu nowy olej, filtry zarówno powietrza jak i oleju, opony, i inne pierdoły ale do rzeczy - ćwiczyłem z kumplem koło przednie i tylne na polance jak moto nagle na niskich obrotach zgasło i już nie odpaliło - czekałem aż ostygnie i kopie się teraz baaardzo lekko :/ od razu zwiozłem do kolegi mechanika by jutro zrobił oględziny ale wstępna diagnoza wasza jaka? Tłoczek ? Dobrze że trochę zdążyłem odłożyć kasy, ale żona zabije bo już 3 moto i w każdego ciągle kasa ale co poradzić ? !Pozdrawiam i z góry dzięki za odpowiedzi !!
KTM sx 525 2005 rok
-
lenar - Świeżak
- Posty: 83
- Dołączył(a): 23/10/2010, 20:04
- Lokalizacja: węgrów
Słyszałem coś że da się założyć filtr oleju na odwrót co powoduje ogólnym zatarciem (ale nie powiem w jakim motorze)
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości