Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
kazda oponka na piasek nie wytrzyma jazdy po twardym. bo piaskowa jest miekka, i cyz ma wieksze kostki czy mniejsze to guma jest miekka i sie sciera Å‚atwiej.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
zalezy w czym - ja w 525 nie czuje żadnej róznicy
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
ja w klx 250 nieraz odczuwam różnice na której stacji zatankuje to znaczy jak zaleje 95 na na takiej przydroznej stacji to delikatnie zamula ale jak np na lotosie tez 95 to juz czuć różnice szybciej sie zbiera i mocniejszy zryw no w 525 moze bbyc nieodczuwalne bo tam jest juz pare koni a w 250 to jednak bardziej czuc różnice
--->Klx 250 ---> CRF450R
- papek23
- Świeżak
- Posty: 474
- Dołączył(a): 13/4/2011, 19:58
- Lokalizacja: Skrudzina / Nowy SÄ…cz
Bardziej niż ilość oktanów liczy się klasa stacji, bo u mnie na stacji wysokich lotów zdarzały się że w benzynie była woda, a na orlenie już nie.
Motorynka->Simson s51->Szukam...
-
Marcin1324 - Świeżak
- Posty: 388
- Dołączył(a): 16/10/2012, 18:33
- Lokalizacja: Wisła
U mnie właściciel stacji Orlen tankuje na konkurencyjnej stacji i słyszałem to od kilku osób.
EXC 125
- Damianooo1998
- Świeżak
- Posty: 278
- Dołączył(a): 2/1/2011, 18:13
- Lokalizacja: Poddębice
zalezy wszędzie kombinują wiec niekiedy 98 jest prawie jak 95 dlatego nieraz lepiej dojechc ten kilometr do jakiej bardziej znanej stacji gdzie paliwo jest lepsze bo i tak lepej na tym wyjdziemy
--->Klx 250 ---> CRF450R
- papek23
- Świeżak
- Posty: 474
- Dołączył(a): 13/4/2011, 19:58
- Lokalizacja: Skrudzina / Nowy SÄ…cz
Witam,
czy wraz ze zmianą łożysk wału należy zmienić bieżnie wału?
Na fiszkach:
http://ktmsklep.pl/new-katalog/25,167,1 ... 50-exc-rac
nie ma bieżni, skąd je wziąć jeżeli trzeba je wymieniać?
czy wraz ze zmianą łożysk wału należy zmienić bieżnie wału?
Na fiszkach:
http://ktmsklep.pl/new-katalog/25,167,1 ... 50-exc-rac
nie ma bieżni, skąd je wziąć jeżeli trzeba je wymieniać?
ktm exc 250 4t 2002
-
kzq - Świeżak
- Posty: 79
- Dołączył(a): 4/8/2012, 21:03
- Lokalizacja: Lubań
- Damianooo1998
- Świeżak
- Posty: 278
- Dołączył(a): 2/1/2011, 18:13
- Lokalizacja: Poddębice
Trzeba, jest w komplecie z lozyskiem i ktm przewidzial dziwne urzadzenie by je sciagnac
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
Ja stare podważyłem lekko śrubokrętem i jakoś wyszło, na szczęście nic nie uszkodziłem. Ale ściągacz do tego rzeczywiscie dziwny jest.
EXC 125
- Damianooo1998
- Świeżak
- Posty: 278
- Dołączył(a): 2/1/2011, 18:13
- Lokalizacja: Poddębice
Udało mi się bieżnie ściągnąć takim oto ściągaczem:
Czyli zamawiając oryginalne łożysko dostaje je z bieżnią.
Czyli nie opłaca się kupować np. łożysk 100zł taniej od sztuki i bieżnie osobno, także lepiej uderzyć w oryginalne łożysko?
Czyli zamawiając oryginalne łożysko dostaje je z bieżnią.
Czyli nie opłaca się kupować np. łożysk 100zł taniej od sztuki i bieżnie osobno, także lepiej uderzyć w oryginalne łożysko?
ktm exc 250 4t 2002
-
kzq - Świeżak
- Posty: 79
- Dołączył(a): 4/8/2012, 21:03
- Lokalizacja: Lubań
kupujesz kompletne łożysko czyli z bierznią itp itd.
co do sciągacza - takie niektóre pasują, mozna też samemu dorobić sciągacz na gorąco ( nie bede sie zagłębiał )
co do łozysk - moim zdaniem kupno łozysk z serwisu KTMa ma taki plus że kupujesz w ciemno, pasuje idealnie, wiesz że jest pewne i polata jak trzeba. ale ma wade - cene. z kolei kupując zamiennik, albo mało tego identyczne łozysko jak oryginalne szukając to w detalu gdzie indziej zapłacisz spoooro mniej. kolega po numerach znalazł identyczne łozyska jak oryginalne i wyniosło go sporo taniej. dlatego mógł pozwolic sobie powymieniac inne łożyska. kwestia tylko dobrze poszukać. ja np wrzuciłem u siebie łozyska FAG i po sezonie nawet minimalnego luzu nie ma na zadnym z łozysk
co do sciągacza - takie niektóre pasują, mozna też samemu dorobić sciągacz na gorąco ( nie bede sie zagłębiał )
co do łozysk - moim zdaniem kupno łozysk z serwisu KTMa ma taki plus że kupujesz w ciemno, pasuje idealnie, wiesz że jest pewne i polata jak trzeba. ale ma wade - cene. z kolei kupując zamiennik, albo mało tego identyczne łozysko jak oryginalne szukając to w detalu gdzie indziej zapłacisz spoooro mniej. kolega po numerach znalazł identyczne łozyska jak oryginalne i wyniosło go sporo taniej. dlatego mógł pozwolic sobie powymieniac inne łożyska. kwestia tylko dobrze poszukać. ja np wrzuciłem u siebie łozyska FAG i po sezonie nawet minimalnego luzu nie ma na zadnym z łozysk
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Ja siÄ™ pytam o co chodzi??
Wymieniłem olej, wlałem te zalecane 1.2L, odpaliłem pochodził chwilę i dolałem 200ml (aby w oczku było), czyli w sumie 1.4L. Dzisiaj pojeździłem, w oczku pusto. Wlałem już w sumie 1.9L oleju (przez 3 dni, spaliłem zbiornik paliwa czyli 8.5L), a w oczku nadal nie ma, przed dzisiejszym dolaniem zaglądałem przez wlew oleju to oleju widać nie było. Ja się pytam o co chodzi. Przed wymianą jeździłem na Castrolu i w ogóle go nie ubywało, teraz zalałem Motorex Cross Power 10w60.
Wiem że w tych moto trudno zmierzyć prawidłowy poziom oleju, no ale bez przesady...
Wymieniłem olej, wlałem te zalecane 1.2L, odpaliłem pochodził chwilę i dolałem 200ml (aby w oczku było), czyli w sumie 1.4L. Dzisiaj pojeździłem, w oczku pusto. Wlałem już w sumie 1.9L oleju (przez 3 dni, spaliłem zbiornik paliwa czyli 8.5L), a w oczku nadal nie ma, przed dzisiejszym dolaniem zaglądałem przez wlew oleju to oleju widać nie było. Ja się pytam o co chodzi. Przed wymianą jeździłem na Castrolu i w ogóle go nie ubywało, teraz zalałem Motorex Cross Power 10w60.
Wiem że w tych moto trudno zmierzyć prawidłowy poziom oleju, no ale bez przesady...
ktm exc 250 4t 2002
-
kzq - Świeżak
- Posty: 79
- Dołączył(a): 4/8/2012, 21:03
- Lokalizacja: Lubań
Sprawdz czy nie dymi, odma nie leci lub jakies nieszczelnosci na uszczelkach
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
welcome to my world zrobiłem remont po niecałych 50 mth też zaczeło ubywac oleju. co trening musiałem sporo dolewać. okazało sie że tłok sie wytarł i olej brał. co najciekawsze to praktycznie w ogóle nie dymił ( lekko na czarno wiadomo jak to w FCR plus ja zawsze troszke bogatsza mieszanke ustawiam ) wiec po kolorze spalin praktycznie nic nie było widać.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości