Zobacz wątek - Jaki kupić motocykl do offroadu? Co sądzicie o...?
NAS Analytics TAG

Jaki kupić motocykl do offroadu? Co sądzicie o...?

Enduro, Cross
_________

Postprzez Damianooo1998 » 24/2/2013, 12:28

Jakbyś kupił za 3500, dołożysz max 2500 i wiesz co masz, sam kupiłem exc za 4200zł i remont wyniósł mnnie 2000zł
EXC 125
Damianooo1998
Świeżak
 
Posty: 278
Dołączył(a): 2/1/2011, 18:13
Lokalizacja: Poddębice


Postprzez Marcin1324 » 24/2/2013, 16:12

dawid ale jak miałeś sxfa 250 to jest 4t więc koszty remontu może 2 razy większe, damionooo myśle właśnie tak jak ty że wyremontuje i mam ok maszynę, i nawet nie drogo.
Motorynka->Simson s51->Szukam...
Avatar użytkownika
Marcin1324
Świeżak
 
Posty: 388
Dołączył(a): 16/10/2012, 18:33
Lokalizacja: Wisła


Postprzez dawidsx » 24/2/2013, 20:34

no tak ale tu tez niskie nie beda :) tlok z cylindrem kolo 1500 napewno a nie wiadomo czy to wszystko
2004 KTM SX 125 -> 2008 SUZUKI RM-Z 250 -> 2010 YAMAHA WR450F -> 2014 KTM SXF 350
Avatar użytkownika
dawidsx
Świeżak
 
Posty: 416
Dołączył(a): 5/2/2013, 22:23

Postprzez Marcin1324 » 24/2/2013, 20:50

Ale bez przesady, nie chce nowego cylka tuleje chce to 300-400 zł a dobry tłok 300 zł, i nie piszcie że tuleja jest gorsza że kastruje moto, bo przecież na początku nie wykorzystam nawet 40% możliwości tego moto.
Motorynka->Simson s51->Szukam...
Avatar użytkownika
Marcin1324
Świeżak
 
Posty: 388
Dołączył(a): 16/10/2012, 18:33
Lokalizacja: Wisła

Postprzez henio12323 » 24/2/2013, 22:24

tak, ale to że kastruje to tylko jedna z wad. moto gorzej pracuje, wiecej pali, i co najgorsze nie ma odpowiedniego odprowadzania ciepła i własnie przy amatorskiej jeździe to najbardziej wychodzi.

jak dla mnie czy ma sie 2T czy 4T to koszta sa podobne. jedynie częstotliwość wymian inna
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez Marcin1324 » 25/2/2013, 17:07

Henio pewnie masz racje, ale remont 2t jest dużo tańszy bo w 4t dochodzi jeszcze głowica, zawory, rozrząd, a tłok z 2x droższy, nwm. zobaczymy jak to będzie.
Motorynka->Simson s51->Szukam...
Avatar użytkownika
Marcin1324
Świeżak
 
Posty: 388
Dołączył(a): 16/10/2012, 18:33
Lokalizacja: Wisła

Postprzez dawidsx » 25/2/2013, 17:43

heńkowi chodzi o to ,że w 4t w zrobisz jeden remont a w 2t ze trzy w tym czasie czyli koszty się wyrównają.
pewnie że twoja sprawa co ty zrobisz ale moim zdaniem jak nie masz pieniędzy na nicasil tylko na tuleje to nie pchaj się w takie moto bo zrazisz siebie i kogoś kto od ciebie kiedyś go kupi.
zresztą 125 i to jeszcze enduro to szybko ogarniesz wiec bez przesady z pisaniem o ogarnięciu w iluś tam procentach.
2004 KTM SX 125 -> 2008 SUZUKI RM-Z 250 -> 2010 YAMAHA WR450F -> 2014 KTM SXF 350
Avatar użytkownika
dawidsx
Świeżak
 
Posty: 416
Dołączył(a): 5/2/2013, 22:23

Postprzez Marcin1324 » 25/2/2013, 20:07

Zobaczy się, mi nie o to chodziło że nie stać mnie na nicasil bo jest może 300 zł droższy od tulei, ale nigdy nie wiadomo jaki ten nicasil będzie i czy nie zedrze się po kilku motogodzinach. A tuleja co jak co ale jest pewna.
Motorynka->Simson s51->Szukam...
Avatar użytkownika
Marcin1324
Świeżak
 
Posty: 388
Dołączył(a): 16/10/2012, 18:33
Lokalizacja: Wisła

Postprzez Street4Fun » 25/2/2013, 22:02

Jak nicasil wyślesz tam gdzie trzeba(nie do Czech) to też masz pewniaka. I nie jest o 300zł droższy, patrząc oczywiście na porządny nicasil. I nicasil wystarcza o wiele dłużej, ale nie będę tutaj opisywał, jak tematów było sporo. Po prostu, rób jak chcesz, wiadomo jak kogoś nie stać na nowy nicasil, to nie będzie brał kredytu na niego, tylko wsadzi tuleje i będzie śmigał. Osobiście wciskać będę tuleje i jakoś się tym nie przejmuje ;)
Avatar użytkownika
Street4Fun
Bywalec
 
Posty: 503
Dołączył(a): 16/9/2012, 09:30
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Postprzez Marcin1324 » 25/2/2013, 22:11

Na razie to jest w strefie marzeń i refleksji, a jak będzie to zobaczymy jak kupie moto.
Motorynka->Simson s51->Szukam...
Avatar użytkownika
Marcin1324
Świeżak
 
Posty: 388
Dołączył(a): 16/10/2012, 18:33
Lokalizacja: Wisła

Postprzez henio12323 » 26/2/2013, 09:59

co do czeskiego nicasilu - słyszałem ze wcale nie pogorszyli jakości, tylko powstały inne mniejsze firmy tansze i częsci cylindrów nie trafia do tej oryginalnej firmy. tylko do jakiegoś dziadka mieszkającego niedaleko tej wiekszej firmy. podobno u niego jakość też nie jest najgorsza. także to wszystko nie kwestia państwa, tylko konkretnego zakładu
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez kris514 » 26/2/2013, 10:31

Ale oddać do nie pewniego i stracić 600 + transport(oczywiście tłok) czy oddać do pewnego i stracić 900+ transport i mieć spokój na lata??
tak wygląda zły nicasil https://plus.google.com/u/0/photos/1124 ... 2255935313
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez Foley » 16/3/2013, 21:31

Cześć wszystkim mam 16 lat zastanawiam się nad kupnem motocykla 125 w kwocie do +/- 6 tysięcy złotych. Pierwotnie myślałem nad klasykami, tj. CR 125, RM 125 i YZ 125, SX i tak dalej, jednak doszedłem do wniosku, że chciałbym motocykl posiadający homologację i możliwy do zarejestrowania. Na co patrzeć, jeśli z góry odrzucam Yamahę DT?
Foley
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 26/6/2009, 11:00

Postprzez henio12323 » 16/3/2013, 22:33

hmm za ta kase trudno o sportowego enduraka..
bo generalnie masz 3 klasy, crossówka - bez homologacji, soft enduro - typu własnie yamaha dt, kawaski kmx, itp i klasa hard enduro - huska WR i ktm EXC bo w zasadzie na nic innego za ta kase nie kupisz ciekawego.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez Damianooo1998 » 16/3/2013, 23:01

A dlaczego odrzucasz YamahÄ™ DT ?
EXC 125
Damianooo1998
Świeżak
 
Posty: 278
Dołączył(a): 2/1/2011, 18:13
Lokalizacja: Poddębice

Postprzez Foley » 16/3/2013, 23:05

Nie chcę zbyt dużo inwestować, bo ma to być pierwszy motocykl na oswojenie się, jak zrobię A2 to w planach przesiadka i spędzenie już dłuższego okresu na 250. Póki co będę się rozglądał za XT albo EXC. Czemu DT odrzucam? Nie wiem, jestem jakiś uprzedzony do tego motocykla, jeśli miałbym brać coś od Yamahy to XT albo DT wersję supermoto. Jakby był ktoś coś w stanie powiedzieć o tych maszynach, to byłoby miło.
Ostatnio edytowano 16/3/2013, 23:22 przez Foley, Å‚Ä…cznie edytowano 1 raz
Foley
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 26/6/2009, 11:00

Postprzez henio12323 » 16/3/2013, 23:20

no to masz spora rozbieżność miedzy exc a XT xd to zamiaswt XT to lepiej DTtke wziac
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez Marcin1324 » 17/3/2013, 09:13

Jeszcze poszukaj husqy wr 125 bo to też naprawdę fajne moto a za tyle kupisz, wr to coś jak exc tylko od husqvarny. Co do tego czy XT czy DT to lepiej DT bo jest lżejsza moim zdaniem ładniejsza i dużo bardziej popularna.
Motorynka->Simson s51->Szukam...
Avatar użytkownika
Marcin1324
Świeżak
 
Posty: 388
Dołączył(a): 16/10/2012, 18:33
Lokalizacja: Wisła

Postprzez uQasz » 19/3/2013, 16:41

Witam,
Mam pytanko chce zaczać jazdę w enduro i chodzi mi o pomoc w wyborze sprzetu waze 108kg. 187cm. 23lata. Myslalem nad drz 400 bo chodzi mi o motocykl malo awaryjny i nie drogi w eksplatacji co uwazacie na temat tego enduro i czy jest jeszcze cos rownie podobnego z innych w cenie do 9000zł
uQasz
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 19/3/2013, 16:32

Postprzez henio12323 » 19/3/2013, 17:04

mysle że na twoje wymagania i mniej wiecej tą kase to sprzęt bedzie idealny. w miare mocny, w miare nadaje sie do enduro i w trudniejszy teren. nie jest drogi w eksplo i za tą kase cos wyrwiesz. choc pewnie fabryczne zawieszenie bedzie mało komfortowe
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na górê