Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
Bardziej niż ilość oktanów liczy się klasa stacji, bo u mnie na stacji wysokich lotów zdarzały się że w benzynie była woda, a na orlenie już nie.
Motorynka->Simson s51->Szukam...
-
Marcin1324 - Świeżak
- Posty: 388
- Dołączył(a): 16/10/2012, 18:33
- Lokalizacja: Wisła
U mnie właściciel stacji Orlen tankuje na konkurencyjnej stacji i słyszałem to od kilku osób.
EXC 125
- Damianooo1998
- Świeżak
- Posty: 278
- Dołączył(a): 2/1/2011, 18:13
- Lokalizacja: Poddębice
zalezy wszędzie kombinują wiec niekiedy 98 jest prawie jak 95 dlatego nieraz lepiej dojechc ten kilometr do jakiej bardziej znanej stacji gdzie paliwo jest lepsze bo i tak lepej na tym wyjdziemy 

--->Klx 250 ---> CRF450R
- papek23
- Świeżak
- Posty: 474
- Dołączył(a): 13/4/2011, 19:58
- Lokalizacja: Skrudzina / Nowy SÄ…cz
Witam,
czy wraz ze zmianą łożysk wału należy zmienić bieżnie wału?
Na fiszkach:
http://ktmsklep.pl/new-katalog/25,167,1 ... 50-exc-rac
nie ma bieżni, skąd je wziąć jeżeli trzeba je wymieniać?
czy wraz ze zmianą łożysk wału należy zmienić bieżnie wału?
Na fiszkach:
http://ktmsklep.pl/new-katalog/25,167,1 ... 50-exc-rac
nie ma bieżni, skąd je wziąć jeżeli trzeba je wymieniać?
ktm exc 250 4t 2002
-
kzq - Świeżak
- Posty: 79
- Dołączył(a): 4/8/2012, 21:03
- Lokalizacja: Lubań
- Damianooo1998
- Świeżak
- Posty: 278
- Dołączył(a): 2/1/2011, 18:13
- Lokalizacja: Poddębice
Trzeba, jest w komplecie z lozyskiem i ktm przewidzial dziwne urzadzenie by je sciagnac
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
Ja stare podważyłem lekko śrubokrętem i jakoś wyszło, na szczęście nic nie uszkodziłem. Ale ściągacz do tego rzeczywiscie dziwny jest.
EXC 125
- Damianooo1998
- Świeżak
- Posty: 278
- Dołączył(a): 2/1/2011, 18:13
- Lokalizacja: Poddębice
Udało mi się bieżnie ściągnąć takim oto ściągaczem:
Czyli zamawiając oryginalne łożysko dostaje je z bieżnią.
Czyli nie opłaca się kupować np. łożysk 100zł taniej od sztuki i bieżnie osobno, także lepiej uderzyć w oryginalne łożysko?

Czyli zamawiając oryginalne łożysko dostaje je z bieżnią.
Czyli nie opłaca się kupować np. łożysk 100zł taniej od sztuki i bieżnie osobno, także lepiej uderzyć w oryginalne łożysko?
ktm exc 250 4t 2002
-
kzq - Świeżak
- Posty: 79
- Dołączył(a): 4/8/2012, 21:03
- Lokalizacja: Lubań
kupujesz kompletne łożysko czyli z bierznią itp itd.
co do sciągacza - takie niektóre pasują, mozna też samemu dorobić sciągacz na gorąco ( nie bede sie zagłębiał )
co do łozysk - moim zdaniem kupno łozysk z serwisu KTMa ma taki plus że kupujesz w ciemno, pasuje idealnie, wiesz że jest pewne i polata jak trzeba. ale ma wade - cene. z kolei kupując zamiennik, albo mało tego identyczne łozysko jak oryginalne szukając to w detalu gdzie indziej zapłacisz spoooro mniej. kolega po numerach znalazł identyczne łozyska jak oryginalne i wyniosło go sporo taniej. dlatego mógł pozwolic sobie powymieniac inne łożyska. kwestia tylko dobrze poszukać. ja np wrzuciłem u siebie łozyska FAG i po sezonie nawet minimalnego luzu nie ma na zadnym z łozysk
co do sciągacza - takie niektóre pasują, mozna też samemu dorobić sciągacz na gorąco ( nie bede sie zagłębiał )
co do łozysk - moim zdaniem kupno łozysk z serwisu KTMa ma taki plus że kupujesz w ciemno, pasuje idealnie, wiesz że jest pewne i polata jak trzeba. ale ma wade - cene. z kolei kupując zamiennik, albo mało tego identyczne łozysko jak oryginalne szukając to w detalu gdzie indziej zapłacisz spoooro mniej. kolega po numerach znalazł identyczne łozyska jak oryginalne i wyniosło go sporo taniej. dlatego mógł pozwolic sobie powymieniac inne łożyska. kwestia tylko dobrze poszukać. ja np wrzuciłem u siebie łozyska FAG i po sezonie nawet minimalnego luzu nie ma na zadnym z łozysk
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Ja siÄ™ pytam o co chodzi??
Wymieniłem olej, wlałem te zalecane 1.2L, odpaliłem pochodził chwilę i dolałem 200ml (aby w oczku było), czyli w sumie 1.4L. Dzisiaj pojeździłem, w oczku pusto. Wlałem już w sumie 1.9L oleju (przez 3 dni, spaliłem zbiornik paliwa czyli 8.5L), a w oczku nadal nie ma, przed dzisiejszym dolaniem zaglądałem przez wlew oleju to oleju widać nie było. Ja się pytam o co chodzi. Przed wymianą jeździłem na Castrolu i w ogóle go nie ubywało, teraz zalałem Motorex Cross Power 10w60.
Wiem że w tych moto trudno zmierzyć prawidłowy poziom oleju, no ale bez przesady...
Wymieniłem olej, wlałem te zalecane 1.2L, odpaliłem pochodził chwilę i dolałem 200ml (aby w oczku było), czyli w sumie 1.4L. Dzisiaj pojeździłem, w oczku pusto. Wlałem już w sumie 1.9L oleju (przez 3 dni, spaliłem zbiornik paliwa czyli 8.5L), a w oczku nadal nie ma, przed dzisiejszym dolaniem zaglądałem przez wlew oleju to oleju widać nie było. Ja się pytam o co chodzi. Przed wymianą jeździłem na Castrolu i w ogóle go nie ubywało, teraz zalałem Motorex Cross Power 10w60.
Wiem że w tych moto trudno zmierzyć prawidłowy poziom oleju, no ale bez przesady...
ktm exc 250 4t 2002
-
kzq - Świeżak
- Posty: 79
- Dołączył(a): 4/8/2012, 21:03
- Lokalizacja: Lubań
Sprawdz czy nie dymi, odma nie leci lub jakies nieszczelnosci na uszczelkach
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
welcome to my world
zrobiłem remont po niecałych 50 mth też zaczeło ubywac oleju. co trening musiałem sporo dolewać. okazało sie że tłok sie wytarł i olej brał. co najciekawsze to praktycznie w ogóle nie dymił ( lekko na czarno wiadomo jak to w FCR plus ja zawsze troszke bogatsza mieszanke ustawiam ) wiec po kolorze spalin praktycznie nic nie było widać.

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Pokrywę sprzęgła złożyłem na starej uszczelce i okazało się że w jednym miejscu jest uszkodzona, dlatego olej uciekał. Trudno, jedno doświadczenie więcej.
Warto kupić taki zestaw uszczelek:
http://allegro.pl/uszczelki-uszczelka-k ... 06637.html ??
Bo z tego co widzę na allegro nie ma droższych zestawów.
Warto kupić taki zestaw uszczelek:
http://allegro.pl/uszczelki-uszczelka-k ... 06637.html ??
Bo z tego co widzę na allegro nie ma droższych zestawów.
ktm exc 250 4t 2002
-
kzq - Świeżak
- Posty: 79
- Dołączył(a): 4/8/2012, 21:03
- Lokalizacja: Lubań
to jest chinczyk, ale w 2t obojetne jaki zesaw zastosujesz, czy to bd OMP, chinczyk, Wossner, Athena czy inny, patrz na cenę, moj były sx trawił te uszczelki, ale po pewnym czasie zaczęła od karteru przeciekac, nie wiem czym było to spowodowane,
aktualnie moja cr lata na OMP i takie polecam, nie są drogie, nie są złe, są w sam raz
czekaj czekaj, twoje exc to 4t? jeżeli 4t to uszczelki muszą byc wyższej jakości, albo wossner, athena, OEM, OMP za słabe są, chinczyk odpada już na starcie, zresztą porozmawiaj z Heniem, on dokladnie powie co i jak z tymi uszczelkami
aktualnie moja cr lata na OMP i takie polecam, nie są drogie, nie są złe, są w sam raz
czekaj czekaj, twoje exc to 4t? jeżeli 4t to uszczelki muszą byc wyższej jakości, albo wossner, athena, OEM, OMP za słabe są, chinczyk odpada już na starcie, zresztą porozmawiaj z Heniem, on dokladnie powie co i jak z tymi uszczelkami
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
kompletnie te uszczelki nie zdają egzaminu,. jezeli robisz generalke mozna sie pokusic tanszym kosztem o atheny podobno są niezłe - choc sam nie testowałem i gwarancji nie daje
ja uzywam tylko i wyłącznie oryginałek na cylinder, głowice, kartery i pokrywe sprzęgła, oraz alternatora. - dlaczego ? bo to najlepsza jakość, fakt troche to kosztuje, sprzęgła 70 zł, alternatora 15-20. pod cylinder nie pamietam a pod głowice koło stówki, mierzy kartery tez koło 100 zł ale masz pewne uszczelki, pewne pod 2 względami - raz że jak odpowiednio skrecone nie ma prawa nic cieknąć. po 2 masz pewność wymiaru. jak sie kombinuje np miedzy kartery potem mogą wychodzic dziwne luzy na wale. to samo pod cylidner głowice itp. widziałem zamieniki które były sporo niższe niz oryginał np. dlatego moim zdaniem nie warto tu oszczędzać. jak chcesz to moge ci zamówic w serwisie i podesłać to dodatkowo jakas znizka wpadnie bo akutalnie robie grubsze zakupy i serwis, a serwis KTMa mam kilka set metrów od domu ;P

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Na nieodpalonym silniku ciezko jest aby sprzeglo wysprzeglalo. Jesli wysprzegla na odpalonym to nie ma co kombinowac
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości