Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Enduro, Cross
_________

Postprzez Marcin1324 » 4/3/2013, 09:21

Bardziej niż ilość oktanów liczy się klasa stacji, bo u mnie na stacji wysokich lotów zdarzały się że w benzynie była woda, a na orlenie już nie.
Motorynka->Simson s51->Szukam...
Avatar użytkownika
Marcin1324
Świeżak
 
Posty: 388
Dołączył(a): 16/10/2012, 18:33
Lokalizacja: Wisła


Postprzez Damianooo1998 » 4/3/2013, 17:26

U mnie właściciel stacji Orlen tankuje na konkurencyjnej stacji i słyszałem to od kilku osób.
EXC 125
Damianooo1998
Świeżak
 
Posty: 278
Dołączył(a): 2/1/2011, 18:13
Lokalizacja: Poddębice


Postprzez papek23 » 4/3/2013, 17:41

zalezy wszędzie kombinują wiec niekiedy 98 jest prawie jak 95 dlatego nieraz lepiej dojechc ten kilometr do jakiej bardziej znanej stacji gdzie paliwo jest lepsze bo i tak lepej na tym wyjdziemy :D
--->Klx 250 ---> CRF450R
papek23
Świeżak
 
Posty: 474
Dołączył(a): 13/4/2011, 19:58
Lokalizacja: Skrudzina / Nowy SÄ…cz

Postprzez kzq » 4/3/2013, 19:42

Witam,
czy wraz ze zmianą łożysk wału należy zmienić bieżnie wału?
Na fiszkach:
http://ktmsklep.pl/new-katalog/25,167,1 ... 50-exc-rac
nie ma bieżni, skąd je wziąć jeżeli trzeba je wymieniać?
ktm exc 250 4t 2002
Avatar użytkownika
kzq
Świeżak
 
Posty: 79
Dołączył(a): 4/8/2012, 21:03
Lokalizacja: Lubań

Postprzez Damianooo1998 » 4/3/2013, 19:48

U mnie w EXC były w zestawie z łożyskami, u Ciebie też powinny być.
EXC 125
Damianooo1998
Świeżak
 
Posty: 278
Dołączył(a): 2/1/2011, 18:13
Lokalizacja: Poddębice

Postprzez kris514 » 4/3/2013, 19:54

Trzeba, jest w komplecie z lozyskiem i ktm przewidzial dziwne urzadzenie by je sciagnac
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez Damianooo1998 » 4/3/2013, 20:00

Ja stare podważyłem lekko śrubokrętem i jakoś wyszło, na szczęście nic nie uszkodziłem. Ale ściągacz do tego rzeczywiscie dziwny jest.
EXC 125
Damianooo1998
Świeżak
 
Posty: 278
Dołączył(a): 2/1/2011, 18:13
Lokalizacja: Poddębice

Postprzez kzq » 4/3/2013, 21:56

Udało mi się bieżnie ściągnąć takim oto ściągaczem: Obrazek

Czyli zamawiając oryginalne łożysko dostaje je z bieżnią.
Czyli nie opłaca się kupować np. łożysk 100zł taniej od sztuki i bieżnie osobno, także lepiej uderzyć w oryginalne łożysko?
ktm exc 250 4t 2002
Avatar użytkownika
kzq
Świeżak
 
Posty: 79
Dołączył(a): 4/8/2012, 21:03
Lokalizacja: Lubań

Postprzez henio12323 » 4/3/2013, 23:30

kupujesz kompletne łożysko czyli z bierznią itp itd.

co do sciągacza - takie niektóre pasują, mozna też samemu dorobić sciągacz na gorąco ( nie bede sie zagłębiał )

co do łozysk - moim zdaniem kupno łozysk z serwisu KTMa ma taki plus że kupujesz w ciemno, pasuje idealnie, wiesz że jest pewne i polata jak trzeba. ale ma wade - cene. z kolei kupując zamiennik, albo mało tego identyczne łozysko jak oryginalne szukając to w detalu gdzie indziej zapłacisz spoooro mniej. kolega po numerach znalazł identyczne łozyska jak oryginalne i wyniosło go sporo taniej. dlatego mógł pozwolic sobie powymieniac inne łożyska. kwestia tylko dobrze poszukać. ja np wrzuciłem u siebie łozyska FAG i po sezonie nawet minimalnego luzu nie ma na zadnym z łozysk
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez dawidsx » 8/3/2013, 23:43

Co może być przyczyną zamulania sx125 na 1 i 2 biegu?
2004 KTM SX 125 -> 2008 SUZUKI RM-Z 250 -> 2010 YAMAHA WR450F -> 2014 KTM SXF 350
Avatar użytkownika
dawidsx
Świeżak
 
Posty: 416
Dołączył(a): 5/2/2013, 22:23

Postprzez papek23 » 9/3/2013, 09:20

przeczyść gaźnik i wyreguluj i wyczyść filter powietrza
--->Klx 250 ---> CRF450R
papek23
Świeżak
 
Posty: 474
Dołączył(a): 13/4/2011, 19:58
Lokalizacja: Skrudzina / Nowy SÄ…cz

Postprzez kzq » 9/3/2013, 19:12

Ja siÄ™ pytam o co chodzi??
Wymieniłem olej, wlałem te zalecane 1.2L, odpaliłem pochodził chwilę i dolałem 200ml (aby w oczku było), czyli w sumie 1.4L. Dzisiaj pojeździłem, w oczku pusto. Wlałem już w sumie 1.9L oleju (przez 3 dni, spaliłem zbiornik paliwa czyli 8.5L), a w oczku nadal nie ma, przed dzisiejszym dolaniem zaglądałem przez wlew oleju to oleju widać nie było. Ja się pytam o co chodzi. Przed wymianą jeździłem na Castrolu i w ogóle go nie ubywało, teraz zalałem Motorex Cross Power 10w60.
Wiem że w tych moto trudno zmierzyć prawidłowy poziom oleju, no ale bez przesady...
ktm exc 250 4t 2002
Avatar użytkownika
kzq
Świeżak
 
Posty: 79
Dołączył(a): 4/8/2012, 21:03
Lokalizacja: Lubań

Postprzez kris514 » 9/3/2013, 19:21

Sprawdz czy nie dymi, odma nie leci lub jakies nieszczelnosci na uszczelkach
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez henio12323 » 9/3/2013, 23:14

welcome to my world :) zrobiłem remont po niecałych 50 mth też zaczeło ubywac oleju. co trening musiałem sporo dolewać. okazało sie że tłok sie wytarł i olej brał. co najciekawsze to praktycznie w ogóle nie dymił ( lekko na czarno wiadomo jak to w FCR plus ja zawsze troszke bogatsza mieszanke ustawiam ) wiec po kolorze spalin praktycznie nic nie było widać.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez kzq » 10/3/2013, 14:15

Pokrywę sprzęgła złożyłem na starej uszczelce i okazało się że w jednym miejscu jest uszkodzona, dlatego olej uciekał. Trudno, jedno doświadczenie więcej.

Warto kupić taki zestaw uszczelek:
http://allegro.pl/uszczelki-uszczelka-k ... 06637.html ??
Bo z tego co widzę na allegro nie ma droższych zestawów.
ktm exc 250 4t 2002
Avatar użytkownika
kzq
Świeżak
 
Posty: 79
Dołączył(a): 4/8/2012, 21:03
Lokalizacja: Lubań

Postprzez Bostorn » 10/3/2013, 14:34

to jest chinczyk, ale w 2t obojetne jaki zesaw zastosujesz, czy to bd OMP, chinczyk, Wossner, Athena czy inny, patrz na cenę, moj były sx trawił te uszczelki, ale po pewnym czasie zaczęła od karteru przeciekac, nie wiem czym było to spowodowane,

aktualnie moja cr lata na OMP i takie polecam, nie są drogie, nie są złe, są w sam raz


czekaj czekaj, twoje exc to 4t? jeżeli 4t to uszczelki muszą byc wyższej jakości, albo wossner, athena, OEM, OMP za słabe są, chinczyk odpada już na starcie, zresztą porozmawiaj z Heniem, on dokladnie powie co i jak z tymi uszczelkami
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez wawzon » 10/3/2013, 15:39

Miałem taki tani zestaw i nie polecam uszczelka papierowa pod głowicą nie zdaje egzaminu musisz miec oryginalna twarda nie jak wtym zestawie z reszta nie wiem jak jest ale ja tego bym nie bral
KX250F
Avatar użytkownika
wawzon
Bywalec
 
Posty: 578
Dołączył(a): 4/8/2009, 10:36

Postprzez henio12323 » 10/3/2013, 16:23

kompletnie te uszczelki nie zdają egzaminu,. jezeli robisz generalke mozna sie pokusic tanszym kosztem o atheny podobno są niezłe - choc sam nie testowałem i gwarancji nie daje :P ja uzywam tylko i wyłącznie oryginałek na cylinder, głowice, kartery i pokrywe sprzęgła, oraz alternatora. - dlaczego ? bo to najlepsza jakość, fakt troche to kosztuje, sprzęgła 70 zł, alternatora 15-20. pod cylinder nie pamietam a pod głowice koło stówki, mierzy kartery tez koło 100 zł ale masz pewne uszczelki, pewne pod 2 względami - raz że jak odpowiednio skrecone nie ma prawa nic cieknąć. po 2 masz pewność wymiaru. jak sie kombinuje np miedzy kartery potem mogą wychodzic dziwne luzy na wale. to samo pod cylidner głowice itp. widziałem zamieniki które były sporo niższe niz oryginał np. dlatego moim zdaniem nie warto tu oszczędzać. jak chcesz to moge ci zamówic w serwisie i podesłać to dodatkowo jakas znizka wpadnie bo akutalnie robie grubsze zakupy i serwis, a serwis KTMa mam kilka set metrów od domu ;P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez dawidsx » 10/3/2013, 20:11

Mam pytanie
Czym i jak ustawić sprzęgło magura?
tzn. wciskam sprzeglo na biegu (silnik zgaszony) ale nie rusze motoru nadal.
2004 KTM SX 125 -> 2008 SUZUKI RM-Z 250 -> 2010 YAMAHA WR450F -> 2014 KTM SXF 350
Avatar użytkownika
dawidsx
Świeżak
 
Posty: 416
Dołączył(a): 5/2/2013, 22:23

Postprzez kris514 » 10/3/2013, 20:18

Na nieodpalonym silniku ciezko jest aby sprzeglo wysprzeglalo. Jesli wysprzegla na odpalonym to nie ma co kombinowac
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości




na górê