Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
tylko że smar taki smaruje nie cały łancuch, rolki które najlepiej muszą byc smarowane tego smaru pewnie nigdy nie zaznały bo jest za gęsty żeby wpłynął tam. taki smar stosuje sie do łancuchów ale pewnie do np układu podnosników np na wózkach widłowych itp itd. gdzie są duze obciązenia i niska prędkosc obrotowa a najlepiej w ogóle do łancuchów płytkowych.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
biorę kawałek szmatki owijam nią palce nakładam na to dość sporą ilość tego smaru i smaruję na tylnej zębatce po kilku obrotach łańcucha jest to naprawdę dobrze nasmarowane (wraz z zębatką) po pierwszym kilometrze spadnie nadmiar i można spokojnie dalej jeździć, jeśli chodzi o wytrzymałość tego smaru to po moich 2 a nawet 3 wypadach ciągle jest na łańcuchu(czasem pod piaskiem ale jest).
jeśli chodzi o wpływanie tego smaru:
-mam łańcuch bezoringowy
-przy wcieraniu go w łańcuch to musi gdzieś wejść
-na pewno lepiej się trzyma niż hipol
-idę w ilość
-łańcuch jest dużo lepiej nasączony niż tym olejem w sprayu
jeśli chodzi o wpływanie tego smaru:
-mam łańcuch bezoringowy
-przy wcieraniu go w łańcuch to musi gdzieś wejść
-na pewno lepiej się trzyma niż hipol
-idę w ilość
-łańcuch jest dużo lepiej nasączony niż tym olejem w sprayu
Ostatnio edytowano 20/1/2013, 21:03 przez kris514, Å‚Ä…cznie edytowano 1 raz
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
Ja aktualnie używam: http://allegro.pl/smar-lancucha-super-j ... 86329.html.
Myślałem że koniecznie trzeba używać tych "specjalistycznych" smarów dedykowanych do OFF-Roadu (bo niby brud odpychają), ale z tego co widzę jest to zbędne. Pozostanę przy częstym nasączaniu tanimi smarami w sprayu, chyba że spróbuję jakiegoś gęstego oleju przekładniowego typu hipol.
Myślałem że koniecznie trzeba używać tych "specjalistycznych" smarów dedykowanych do OFF-Roadu (bo niby brud odpychają), ale z tego co widzę jest to zbędne. Pozostanę przy częstym nasączaniu tanimi smarami w sprayu, chyba że spróbuję jakiegoś gęstego oleju przekładniowego typu hipol.
ktm exc 250 4t 2002
-
kzq - Świeżak
- Posty: 79
- Dołączył(a): 4/8/2012, 21:03
- Lokalizacja: Lubań
brud tak czy siak sie dostanie. chodzi o to żeby brud nie był na styku rolka - zębatka. ale jak ktoś jedzie np po błocie czy piasku to jest to nie do unikniecia czy masz smar za 100 zł czy jedziesz na sucho. jedynie co to smarujesz wszystkie elementy trące o siebie. smary drogie rzeczywiscie dobrze penetrują, dobrze ise trzymają ( jezeli chodzi o siłe rozrzutu ) i syf sie mocno nie przylepia ( co w wiekszosci przypadków to kwestia wizualna ) ale dawac 50-60 zł za smar który starcza na kilkla wypadów troche mija sie z celem gdy biorac pod uwage, że nowy łancuch kosztuje tyle ile bysmy wydali na smary przez sezon
a smarowac mozna taniej. testowałem rózne spreje, i nawet te dobre czasami po 1 kałuzy gdzies na srodku lasu jak sie trafiła potrafiła wymyc cały smar. czasem woze np strzykawke z olejem ;P troche przesmaruje i mozna gonic dalej
bardziej liczy sie żeby czesto smarowac byle czym niz raz a smarej z górnej półki


KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Siema, mam takie pytanie z ciekawości jak oglądałem teraz foty crossów na tej stronce http://www.motodacross.com/ . I mam takie pytanie czemu ktmy od 87 r. do 94 r. mają upsd, potem nie mają i dopiero w 2000 r. znowu mają upsd? I takie pytanie z innej beczki czy jest taka sama str. jak wyżej tylko z motorami enduro?
Motorynka->Simson s51->Szukam...
-
Marcin1324 - Świeżak
- Posty: 388
- Dołączył(a): 16/10/2012, 18:33
- Lokalizacja: Wisła
http://www.bikez.com/motorcycles/ktm_125_exc_2004.php
tutaj też trochę masz a tak nawiasem mówiąc to ja tworzę stronę tego pokroju
schematy.netai.net/biala
Ale puki co muszę dane uzupełnić
tutaj też trochę masz a tak nawiasem mówiąc to ja tworzę stronę tego pokroju
schematy.netai.net/biala
Ale puki co muszę dane uzupełnić
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
kurde pisz po polsku 4X czytam i nie wiem o co ci dokładnie chodzi....
tłok sprawdzasz najpierw wizualnie czy nie jest uszkodzony mechanicznie, czyli czy nie ma rys, przebarwien, przedmuchów czy innych uszkodzen wszystkie raczej dyskwalifikuja, tzn mozna wsadzic ale troche szkoda robocizny. jak jest idealny to trzeba zmierzyć czy nie stracił na wymiarze względem oryginału i od razu trzeba by zmierzyc cylinder i sprawdzic pasowanie
tłok sprawdzasz najpierw wizualnie czy nie jest uszkodzony mechanicznie, czyli czy nie ma rys, przebarwien, przedmuchów czy innych uszkodzen wszystkie raczej dyskwalifikuja, tzn mozna wsadzic ale troche szkoda robocizny. jak jest idealny to trzeba zmierzyć czy nie stracił na wymiarze względem oryginału i od razu trzeba by zmierzyc cylinder i sprawdzic pasowanie
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Zadaj sobie pytanie, nie czy tłok wytrzyma 2 sezony ostrej jazdy tylko czy moto wytrzyma te 2 sezony, a tłok jak chiński to pewnie kijowy. Ja kupiłem do simsona kijowy tłok i puchnoł prawie od razu, więc zobaczysz.
-
Marcin1324 - Świeżak
- Posty: 388
- Dołączył(a): 16/10/2012, 18:33
- Lokalizacja: Wisła
zalezy jak sie smiga mówiac ostro, jak dbasz o olej i dbasz o całe moto to moze wytrzymac tyle
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Siemka a więc mam takie pytanie czy manetki racetech dual layer grips są lepsze niz progripy 788. Smigam enduro i czasami po ulicach.
- Fantas3k
- Bywalec
- Posty: 777
- Dołączył(a): 5/6/2011, 11:56
- Lokalizacja: Jarocin
Czy progripy 788 są dla Ciebie złe? Dlaczego?
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
-
MJR128 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 847
- Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
- Lokalizacja: Ladzin/Kraków
trudno tak powiedziec, szczerze to nie miałem obu w rekach i pewnie mało kto o ile ktoś w ogóle miał te dwa komplety żeby móc porównać. najlepiej było by się udać do jakiegos sklepu i sobie pomacać i wybrać to co lezy najlepiej. też kazdy ma inne preferencje, jedni wolą twardsze, inni miekkie, jescze inni takie które wrecz kleja sie i rozrywaja rekawiczki, a inni bardziej gładkie. ja np miałem oryginalne były dosyc twarde choc jak mocno scisnąłem to czuc że są wygodne, cos jakby żel ( ale zelowe nie były ) ale były zaorane juz, dostałem domino manetki wzorowane na ktm, wykonanie niezłe, ale niecały sezon i za najlepiej nie wyglądają i nie są juz tak wygodne. takie moje zdanie o tych dwóch manetkach, że nie zawsze co fajne na fotkach jest potem dobre w praktyce
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Gdy przód Å‚apie rybÄ™ (shimÄ™), zwolnić tÅ‚umienie odbicia i lekko go zahamować poprzez krÄ™cenie na „+". Można dokrÄ™cić główkÄ™ ramy, żeby ciężej chodziÅ‚a. Zmienić ustawienia kierownicy.
1. Co to jest ta shima?
2. Czytałem o ustawieniach zawieszenia i mam trochę namieszanie w głowie od tego.
Więc tak, moje zawieszenie przednie jest za twarde i po lądowaniu przednie koło dosyć mocno w górę odbija, z tego co się naczytałem w celu zniwelowania tego powinienem:
-przekręcić COM w kierunku -
-przekręcić REB w kierunku +
Czy będzie tak jak napisałem?
ktm exc 250 4t 2002
-
kzq - Świeżak
- Posty: 79
- Dołączył(a): 4/8/2012, 21:03
- Lokalizacja: Lubań
To jest za twarde, czy za szybko odbija? To duża różnica.
Sprawdź wiadomość wp.
Sprawdź wiadomość wp.
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
-
MJR128 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 847
- Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
- Lokalizacja: Ladzin/Kraków
@up właśnie są u mnie jednocześnie te obie rzeczy, jak siadam na moto to zawieszenie przednie w ogóle nie siada.
Zawieszenie mi nie dobija, podczas jazdy laga wchodziła max do połowy zakresu ruchu, do dobicia było daleko.
http://ktmsklep.pl/new-katalog/25,167,1 ... -fcr35-250
Co daje wymiana dyszy (numer 27 MAIN JET) na większą?
Zawieszenie mi nie dobija, podczas jazdy laga wchodziła max do połowy zakresu ruchu, do dobicia było daleko.
http://ktmsklep.pl/new-katalog/25,167,1 ... -fcr35-250
Co daje wymiana dyszy (numer 27 MAIN JET) na większą?
ktm exc 250 4t 2002
-
kzq - Świeżak
- Posty: 79
- Dołączył(a): 4/8/2012, 21:03
- Lokalizacja: Lubań
To dosyć szeroki temat. Wbij na gg: 5632953
Dysza główna powinna być dobrana do warunków atmosferycznych, a nie do własnego tuningowego widzimisie.
Dysza główna powinna być dobrana do warunków atmosferycznych, a nie do własnego tuningowego widzimisie.
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
-
MJR128 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 847
- Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
- Lokalizacja: Ladzin/Kraków
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości