Jaki kupić motocykl do offroadu? Co sądzicie o...?
O widzisz - to cenne informacje
Nie potrzebuję nie wiadomo czego - tylko żeby raz na jakiś czas pośmigać totalnie amatorsko
Dzięki

Nie potrzebuję nie wiadomo czego - tylko żeby raz na jakiś czas pośmigać totalnie amatorsko

Dzięki

WR 426
-
nie_mam_motora - Świeżak
- Posty: 221
- Dołączył(a): 1/7/2009, 00:04
- Lokalizacja: Tarnów - okolice
tez moze byc
tylko pytanie czy mocowo by Ci odpowiadał ( chodzi o liczbe kucy i ogólny sposób ich oddawania) wiec musiał bys sie przejechac i ocenic. aczkolwiek wagowo to dosyc lekkie sprzet, zawieszenie tez jak na softa/hard enduro ( to taki sprzęt pomiędzy ) jest całkiem niezłe. no i nie trzeba remontowac co 2 wyjazdy 


KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Uuu, remontowanie to jakoś nie do końca mnie zachęca
Może zapytam inaczej, którą ze 125 można by się było bliżej zainteresować, pod kątem jak najwyższej bez obsługiwości, oczywiście w granicach rozsądku bo to w końcu 2T.
A co do mocy, to myślę, że starczy 



- mazi-1986
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 19/10/2011, 19:40
ciezko powiedziec
nie ma moto które jest lekkie i mocne., a przy tym nie trzeba w niego wsadzac $$. ale lc2, kmx one są tak w połowie ;P

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Witam, nowa beczka.
Witam motomaniaków. Piszę Panowie i Panie w prostej sprawie, tzn. prostej dla Was, bardziej skomplikowanej dla mnie - laika. Zaczynam swoją przygodę, mam nadzieję, nie krótką z maszynkami do mielenia typu Cross:p
A poważnie, zabrałem się za robienie prawka, co już od dawna miałem ciśnienie pośmigać na crossie, po prostu zawsze mnie to kręciło, a Wy najlepiej znacie to uczucie. Kieruje do Was prośbę, o jakieś rady, przeciwwskazania, wskazówki i propozycje poszczególnych modeli motorów, ich funkcjonalność, częstość napraw i wymiany części, koszty eksploatacji. Chodzi mi głównie o maszynkę, aby pojechać gdzieś w teren, po lasach poszaleć itd. Myślicie, że na początek 125ccm będzie wystarczająca? Proszę o wszelakie rady, bo czym będzie im więcej tym lepszego wyboru dokonam, a o to mi chodzi, koledzy i koleżanki liczę na Wasze doświadczenie!:)
A poważnie, zabrałem się za robienie prawka, co już od dawna miałem ciśnienie pośmigać na crossie, po prostu zawsze mnie to kręciło, a Wy najlepiej znacie to uczucie. Kieruje do Was prośbę, o jakieś rady, przeciwwskazania, wskazówki i propozycje poszczególnych modeli motorów, ich funkcjonalność, częstość napraw i wymiany części, koszty eksploatacji. Chodzi mi głównie o maszynkę, aby pojechać gdzieś w teren, po lasach poszaleć itd. Myślicie, że na początek 125ccm będzie wystarczająca? Proszę o wszelakie rady, bo czym będzie im więcej tym lepszego wyboru dokonam, a o to mi chodzi, koledzy i koleżanki liczę na Wasze doświadczenie!:)
- szymeek1890
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 1/11/2011, 13:28
Jeśli robisz prawko to kup DT 125 lub KLX 250 lub coś tego pokroju
Jeśli nie.. DT 80
Jakim budżetem dysponujesz ?
Poza tym wyjaśnijmy sobie coś :
Enduro : maszynka do latania po latach, wszelakich bezdrożach ew. czasami tor. I można nim po mieście czasem polatać
Cross : Wyczy, tylko tor.
Pozdrawiam
Jeśli nie.. DT 80

Jakim budżetem dysponujesz ?
Poza tym wyjaśnijmy sobie coś :
Enduro : maszynka do latania po latach, wszelakich bezdrożach ew. czasami tor. I można nim po mieście czasem polatać
Cross : Wyczy, tylko tor.
Pozdrawiam
Czarny 300cc 2T.
-
Duriv - Bywalec
- Posty: 958
- Dołączył(a): 16/5/2007, 16:57
- Lokalizacja: Lublin
KTM EXC 250 4T
Co sadzicie o KTM EXC 250 (4T), co trzeba regularnie wymieniać i jakie są koszta?
- wazinex
- Świeżak
- Posty: 15
- Dołączył(a): 24/9/2011, 22:06
- Lokalizacja: okolice Zielonej Góry
sciagnij sobie ksiązke serwisową do modelu jaki cie interesuje tam jest opisane co robic i co ile. nikt Ci nie powie dokładnie bo w przypadku EXC te wymiany są bardzo rozbieżne
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
obojetne co kupisz
wazne w jakim stanie. duzych róznic nie ma bo to sprzety z górnej półki, na dodatek wyczynowe. wiec nie mogą od siebie odstawac. spalanie - na to sie nie patrzy ;D pali tyle ile wlejesz
nie więcej
koszt utrzymania w zaleznosci od jazdy od dbania i od stanu pojazdu. jak kupisz igłe to 1000-1500 zł ze srednia jazdą mozna utrzymac. a jak kupisz trupa żeby go doprowadzic do nalezytego stanu czasem mozna wywalic i 4000 zł na remont
wiec drugie tyle 





KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
pala podobnie, dla amatora spalą mniej bo amator zazwyczaj nie daje rady tak kręcic 250 jak 125
i w tym jest róznica

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
KTM EXC 200 2008 r - co sądzicie ? Przeczytałem że to niby zamulona seta, a inne opinie - że mocniejszy od sety w każdym zakresie. Wiem że jest na ramie 125 i to jest jego czar. Poza tym ma dwie mapy zapłonu. Miał ktoś styczność z tym moto ?
http://allegro.pl/show_item.php?item=19 ... d00be2ff62
http://allegro.pl/show_item.php?item=19 ... d00be2ff62
Czarny 300cc 2T.
-
Duriv - Bywalec
- Posty: 958
- Dołączył(a): 16/5/2007, 16:57
- Lokalizacja: Lublin
Miałem okazję naprawiać i przewieźć się tą dwusetką.
Dla tych, którzy nie potrafią wykorzystać ćwiartki w pełni, a setka jest dla nich już za słaba (ale super opanowana) to ten silnik jest dobrym krokiem na przód.
Po prostu łączy cechy setki i ćwiartki. Wykręca się prawie jak seta, a dół ma prawie jak ćwiartka.
Dla tych, którzy nie potrafią wykorzystać ćwiartki w pełni, a setka jest dla nich już za słaba (ale super opanowana) to ten silnik jest dobrym krokiem na przód.
Po prostu łączy cechy setki i ćwiartki. Wykręca się prawie jak seta, a dół ma prawie jak ćwiartka.
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
-
MJR128 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 847
- Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
- Lokalizacja: Ladzin/Kraków
200 nie jest słabsza, jeśli mówimy konkretnie o mocy. Wykres momentu obrotowego wygląda bardziej płasko. To znaczy, że na dole jest więcej mocy i można dołu spokojnie używać w Enduro. W setce jest jaki jest. 200 nie ma już takiego efektu bardzo szybkiego wykręcania się na 125 w cross, ale jej tego nie trzeba. Moc oddaje równiej niż setka i jeździ się przyjemniej.
Tak sprawdzałem obydwie mapy i różnicę czuć. Kąt wyprzedzenia zapłonu zmienia się dosyć dużo, ale w porównaniu do mojej CRki 250 jest to łagodniejszy sprzęt.
Na taką zmianę duży wpływ na wymiana tłumika.
Tak sprawdzałem obydwie mapy i różnicę czuć. Kąt wyprzedzenia zapłonu zmienia się dosyć dużo, ale w porównaniu do mojej CRki 250 jest to łagodniejszy sprzęt.
Bo z tego co wiem mocniejszy dół można uzyskać kosztem góry
Na taką zmianę duży wpływ na wymiana tłumika.
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
-
MJR128 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 847
- Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
- Lokalizacja: Ladzin/Kraków
Witam.
W nastepnym sezonie chce kupić jakiegoś crossa 125 2t, tak do 4500zł. Mam pytanie czy za tyle można kupić coś w przyzwoitym stanie? Patrzałem na allegro i bylo kilka propozycji w takiej cenie. Np . yz 125 http://allegro.pl/yamaha-yz-125-nie-cr- ... 86040.html tylko boje się że po kupnie moto po takiej cenie za chwile trzeba będzie robić remont:( Jak macie propozycje innych moto do walcie.
Pozdrawiam.
W nastepnym sezonie chce kupić jakiegoś crossa 125 2t, tak do 4500zł. Mam pytanie czy za tyle można kupić coś w przyzwoitym stanie? Patrzałem na allegro i bylo kilka propozycji w takiej cenie. Np . yz 125 http://allegro.pl/yamaha-yz-125-nie-cr- ... 86040.html tylko boje się że po kupnie moto po takiej cenie za chwile trzeba będzie robić remont:( Jak macie propozycje innych moto do walcie.
Pozdrawiam.
- Dymek8
- Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 22/6/2010, 13:01
- Lokalizacja: woj.lubelskie
za 4500 juz mozna cos kupic na pewno. patrz głownie na stan nie na marke ( no ale oczywiscie patrz tylko te markowe, honda yamaha itpp ) co do remontu, w zasadzie po kupnie 125 w 2T warto od razu wyciagnac silnik z ramy i go rozebrac i robic co trzeba, zwłaszcza w PL gdzie mało kto dba i trudno trafic cos do jazdy. pozatym to wyczynówka kilkanscie mth i silnik do remontu... wiec czasem lepiej kupic cos do remontu taniej i wyremontowac niz kupowac niby igłe i za pare mth robic generalke
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości