Jaki kupić motocykl do offroadu? Co sądzicie o...?
no i czy ganiasz po asfalcie czy w terenie to tak samo szybciutko mth lecą ;D a takie SM na miasto to bajka. sam mam co prawda nie SM, ale nawet na kostkach po miescie sie jeździ na prawde fajnie, moto jest wąskie zwinne, mega przyspieszenie - wszystko co sie liczy w zakorkowanym miescie.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
olej wymieniasz tak samo, filtr w terenie sie szybciej zasyfia, ktm zaleca wymiane filtra powietrza nawet co 30 min jazdy! na asfalcie z kolei praktycznie w ogóle sie nie zasyfia piachem, jedynie jest troche kurzu itp ale to szybko filtra nie zapycha, wiec mozna troche przedłuzyc, ja maxymalnie co 2 tygodnie czyszcze ( nawet jak moto stoi ), zalezy jeszcze od płynu, bo nie które jak długo są na gąbce to twardnieją i nawet jak filtr czysty to nie przepuszczają powietrza tak jak nalezy. niektóre moto d jazdy po asfalcie oferują zestawy filtrów powietrza papierowych 

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Siemka
Jakie polecilibyście enduro 250/450 w którym nie trzeba by robić zbyt często remontów
Dodatkowo jeszcze, żeby można było nim poryć w błocie, potłuc się po polach, lasach etc. i żeby jako tako dawał sobie radę na torze.. bo z drugiej strony full cross chyba za bardzo się nie nadaje na lasy, drogi itd.
Cena, do ok. 7k
Jakie polecilibyście enduro 250/450 w którym nie trzeba by robić zbyt często remontów

Dodatkowo jeszcze, żeby można było nim poryć w błocie, potłuc się po polach, lasach etc. i żeby jako tako dawał sobie radę na torze.. bo z drugiej strony full cross chyba za bardzo się nie nadaje na lasy, drogi itd.
Cena, do ok. 7k
-
Screamer - Świeżak
- Posty: 175
- Dołączył(a): 26/8/2010, 18:05
do 7 tysiecy, starszy ktm exc 250, cos ze stajni husqvarny, suzuki DR 350 - tanszy słabszy ale nie wymaga prawie serwisowania. kawasaki klx 250. szukaj cos z tego typu. poryc w lesie mozna wszystkim
wyczynówki szkoda na las, ona sie męczy i ty wiec to bez sensu. z kolei na dobrego hard enduraka cie z tą kasą nie stać. a kupować trupa tez nie ma sensu. wiec zostaje albo cos z soft enduro ( na lasy spoko sie nadaje) albo starszego słabszego harda - jak własnie klx

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
A jakiegoś takiego w miarę hard enduro, to mniej więcej za ile można wygarnąć ?
i jakiego byś polecił żeby przy nim nie zbankrutować
Jeszcze tak nawiązując do fulla, bardzo męcząca by była taka jazda po lasach, polach itd. np. CR'ką...bardzo mnie kusi dwutakt, bo podoba mi się ich charakterystyka silnika tzn. to że w pewnym momencie jest rurrra i poszedł
i jakiego byś polecił żeby przy nim nie zbankrutować

Jeszcze tak nawiązując do fulla, bardzo męcząca by była taka jazda po lasach, polach itd. np. CR'ką...bardzo mnie kusi dwutakt, bo podoba mi się ich charakterystyka silnika tzn. to że w pewnym momencie jest rurrra i poszedł

-
Screamer - Świeżak
- Posty: 175
- Dołączył(a): 26/8/2010, 18:05
ee tam 4T ma tą rure od dołu :d
co do moto ciezko powiedziec, bo nie wiem do konca czego oczekujesz. ja smigam na traskach czasem 100 km w terenie, mam exc 525 i jest swietnie, jak chce jade szybko, jak chce pyrkam, przeprawym, długie proste, podjazdy - wszystko jednym słowem. jak bym miał 100 km zrobic na 2T
zarznął bym sie chyba
fajna jest na krótkie sprinty. no i na dłuzszej prostej ma za niski v max, i ogólnie wyczyn jedzie w systemie 0-1 albo jedzie albo nie. szukaj ktma EXC, one są przystosowane do rajdów Cross country
czyli lasy itp. suzuki DR - sprzet ciezki nie sportowy, ale nie wymaga praktycznie zadnego serwisowania. ( exc wymaga dosyc sporo), klx - cos pomiedzy ktm a DR, niby ma moc niezłe zawieszenie, ale nie jest to moc wyczynówki. jest dosyc lekki, tylko dosyc mało popularny ale za 7 tysi cos wyrwiesz. są klx 250 i 300
co do moto ciezko powiedziec, bo nie wiem do konca czego oczekujesz. ja smigam na traskach czasem 100 km w terenie, mam exc 525 i jest swietnie, jak chce jade szybko, jak chce pyrkam, przeprawym, długie proste, podjazdy - wszystko jednym słowem. jak bym miał 100 km zrobic na 2T



KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Dokładnie mi się rozchodzi o taką jazdę, jaką heniu wspomniałeś, do tego jeszcze jakieś zloty (żeby nie odstawać za bardzo od grupy) ew. jeszcze w ciepłe dni dojazd do szkoł tj. ok. 30 km i od czasu do czasu, jak wspomniałem gdzieś wyżej tor, do tego właśnie miałby mi służyć
A ile tak mnie więcej na sezon wychodziłoby serwisowanie KTM EXC 450
Co sądzicie jeszcze o Yamaszce WR 450 ? bo ceny są trochę niższe niż KTM'a

A ile tak mnie więcej na sezon wychodziłoby serwisowanie KTM EXC 450

Co sądzicie jeszcze o Yamaszce WR 450 ? bo ceny są trochę niższe niż KTM'a
-
Screamer - Świeżak
- Posty: 175
- Dołączył(a): 26/8/2010, 18:05
Witam chciałbym kupić jakieś (jeszcze nie wiem jakie i dlatego piszę) enduro, najlepiej w 4t. Coś do 10 tyś, od 2000 roku w góre. Motocykl miałby służyć na dojazdy do pracy(dlatego najlepiej, aby był homologowany), czasem wypad do lasu na "grzyby", czasami przebrnąć przez jakieś błoto, Najważniejsze żeby to była maszyna niezawodna i nie droga w utrzymaniu (oleje, filtry i napęd to podstawa wiec tego nie liczę). Myśle nad Yamahą WR450 ewentualnie KTM EXC o zbliżonej pojemnosci, jednak serwisowanie i utrzymanie KTM mnie trochę przeraża.
-
pawel89ers - Świeżak
- Posty: 65
- Dołączył(a): 4/2/2012, 13:54
- Lokalizacja: Skowierzyn
jak ktma cie przeraża to pomysl o yamaszce - 5 zaworów tytanowych
cena połowy remontu ktma ;D skoro chcesz moto na typowo dłuzsze spokojne wypady, bez szaleństw to kup ktma LC4. sprzęt wiekszy pojemnosciowo niz 525, w niektórych wersjach nie jest duzo ciezszy - najlzejsza chyba 130 kg wazy. - sprzet teoretycznie nie do zabicia
przy spokojnej jeździe tłoka sie w ogóla nie wymienia. raz na rok przegląd typu zaworki itp itd. olej jedynie kilka razy w sezonie ( choc wiadomo zalezy ile km naklepiesz) na asfalcie dzieki sporej pojemnosci mozesz jechac sobie te 120 km h bez obawy że zamęczysz silnik ( exc 525 jednak szybciej złapie zadyszke, nie wspominajac o yamaszce) z kolei w terenie typu błoto lasy itp sprzęt idealnie sie nadaje. mamy w ekipie koleżke na starej 620stce dał niecałe 5 tysiecy, jakos sie kupy trzyma
ale po polach lasach nie odstaje duzo od mojego 525, czasem to nawet ja swojego musze pokręcic gdzie on jedzie na półgazie. dopiero w duzo trudniejszych warunkach mój sprzęt pokazuje na co go stać. ale skoro ty chcesz uzywac moto amatorsko i co najwazniejsze chcesz zeby utrzymanie nie kosztowało cie majątku - to mysle że lc4 to strzał w 10



KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Cześć. Mam 165cm i 54 kg. Chciałbym sobie kupić crossa. Do toru mam 60 km, ale mam możliwość usypania własnego amatorskiego toru na polu i w lesie. Crossa czy enduro? Chciałbym poskakać, więc chyba enduro odpada. Czy Yamaha YZ 85 będzie odpowiednia?
- Xaarkes2
- Świeżak
- Posty: 17
- Dołączył(a): 8/1/2012, 22:09
ogólnie te sprzety dzielą sie na 3 grupy
cross, enduro/softenduro/.dual sport ( jedna nazwa ;P ) i hard enduro
crossówki - zawieszenie typowo pod tor crossowy, mocna, krótkie biegi, lekka, wymaga najwiecej remontów i pchania kasy w częsci itp.
soft enduro - np yamaha DT 125, sprzęcik klasy sredniej, costam poskakac mozna ale do zawieszenia z crossówki mu daleeeko, silnik to samo nie mocny, to też nie wymaga wiielkiego wkładu finansowego
hard enduro - crossówka z przedłuzonymi biegami, nieco cięzsza bo dochodzi elektryka itp, zawieszenie raczej pod lasy, ale mozna też zawitać na tor crossowy i poskakać, utrzymanie kosztuje około 1/3 mniej niz w przypadku crossówki, choc zakup jest droższy
jak chcesz głownie latać po torze to crossówka bedzie najlepsza, jednak pamiętaj ile to kosztuje ;P
jak sie zdecydowałes na crossówke, to nie patrz na marke tylko na stan techniczny - no chhyba że kupujesz nówke z salonu
czy kupisz ktma SX, czy yamahe yz, czy honde CR - to i tak bedzie to dobry sprzet o ile bedzie zadbany ;D
cross, enduro/softenduro/.dual sport ( jedna nazwa ;P ) i hard enduro
crossówki - zawieszenie typowo pod tor crossowy, mocna, krótkie biegi, lekka, wymaga najwiecej remontów i pchania kasy w częsci itp.
soft enduro - np yamaha DT 125, sprzęcik klasy sredniej, costam poskakac mozna ale do zawieszenia z crossówki mu daleeeko, silnik to samo nie mocny, to też nie wymaga wiielkiego wkładu finansowego
hard enduro - crossówka z przedłuzonymi biegami, nieco cięzsza bo dochodzi elektryka itp, zawieszenie raczej pod lasy, ale mozna też zawitać na tor crossowy i poskakać, utrzymanie kosztuje około 1/3 mniej niz w przypadku crossówki, choc zakup jest droższy
jak chcesz głownie latać po torze to crossówka bedzie najlepsza, jednak pamiętaj ile to kosztuje ;P
jak sie zdecydowałes na crossówke, to nie patrz na marke tylko na stan techniczny - no chhyba że kupujesz nówke z salonu

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
No zdecydowałem się na crossa, a dokładnie yz 85. Jeździłem już na 85 i była dla mnie nawet za mocna. Szukam coś z roku 2005, 2004 w dobrym stanie. Mam jedno pytanko. Czy licznik MTH działa tak, że jak jeżdze na średnich obrotach przez 40 godzin to mam 20 MTH?
- Xaarkes2
- Świeżak
- Posty: 17
- Dołączył(a): 8/1/2012, 22:09
nie te liczniki mierzą czas pracy silnika. crossówkami sie nie jeździ na pół gazie
wiec dokładniejszy pomiar jest zbędny

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Siema wszystkim,ehh czytalem wszystkie 133 strony przez caly dzien;DD
na poczatek Witam motocyklistow..
Mam 180cm wzrostu 65kg ,i 15 lat
kiedy mialem 11 lat dostalem swoj pierwszy ''spalinowy''' skuter,pozniej za malo mocy,zdjecie blokad zwiekszenie pojemnosci,itd,.. ale nie przepadam za automatami,zdecydowanie wole manuale i kupilem sobie w okazyjnej cenie 900zl,
bez papierow,po kapitalce Honde mtx80 moglem tez za 1100zl kupic dt,ale te dwa motory sie niczym nie roznia,to wzajemne najwieksze w swojej klasie konkurenty,wczesniej mialem romety pockety i honde mt50 4 biegowa ta stara,.. ale za malo mocy!
wiec dlatego wybralem honde jakos przekonany do niej jestem bo mam honde cr500 z roku 84-87 z bebnem z tylu do odpalenia,.
a konkretnie chodzi mi o to ze kusilo mnie zeby zobaczyc ile ta honda poleci(dziala licznik obrotomierz nie) no ale pogoda wiecie sniegi itd mieszkam w zachodniopomorskim i dopiero wczoraj zaczelo odpuszczac mrozy dzis nie poszedlem do szkoly bo zaspalem,wiec wstalem poszedlem do garazu,honda pali czy -28'c czy +30 za 3 razem odpala,wlaczam zaplon,ssanie bez problemu utrzymuje obroty,itd no silnik IGIELKA! wiem ze byl robiony remont bo widzialem opakowania po nowym tloku wertexa po nowym napedzie,klockach z przodu i z tylu,lozysk na wale,szlifie cylu, przywiozlem ja wbilem swieze oleje,i nowa irydowa swiece ngk jest git wiec odpalilem ja i pojechalem na prosta. oczywiscie na ssaniu z 5 minut pochodzilo 100m spokojnej jazdy do 30km/h i gaZ! no i przy 90 a nawet 80 czuje jakbym plynal!-.- jest taka miekka nie da sie utwardzic zawieszenia? to jedno pytanie,
- czy tym motorkiem moge sobie poskakac? w lesie jest taka polana,z kumplami quadami bysmy przywiezli gliny i sobie zrobili taki smieszny amatorski tor?.. nie duzo max 2m tak zeby troszke adrenaliny poczuc bo kocham to!<3..
3 pytanie czy ma ktos schemat do instalacjii? nie mam aku,nie mam kontrolek od termostatu nic a nic na liczniku,swiatel nie ma co za tym idzie i homologacjii jest tylko zaplon wlacz/wylacz kable poucinane,mi to nie przeszkadza ale chce chociaz swiatla miec
4-da sie ja zciszyc? jest bardzo glosna; /
5- ile docierac ten silnik? poki co jest najechane po szlifie 150km/w mieszance 1;35 i max do 80km/h ...
6-czy ten motor spelni sie w terenie? dopiero mrozy odpuszczaja i sie chcialbym zabawic,bo jest przygotowana do sezonu,.. kumpel ma derbi sende bym se z nim posmigal; p.
P.S Dodam ze jest ona z bodajze 94,czy 3 roku z przodu tarcza:)
na poczatek Witam motocyklistow..
Mam 180cm wzrostu 65kg ,i 15 lat
kiedy mialem 11 lat dostalem swoj pierwszy ''spalinowy''' skuter,pozniej za malo mocy,zdjecie blokad zwiekszenie pojemnosci,itd,.. ale nie przepadam za automatami,zdecydowanie wole manuale i kupilem sobie w okazyjnej cenie 900zl,
bez papierow,po kapitalce Honde mtx80 moglem tez za 1100zl kupic dt,ale te dwa motory sie niczym nie roznia,to wzajemne najwieksze w swojej klasie konkurenty,wczesniej mialem romety pockety i honde mt50 4 biegowa ta stara,.. ale za malo mocy!
wiec dlatego wybralem honde jakos przekonany do niej jestem bo mam honde cr500 z roku 84-87 z bebnem z tylu do odpalenia,.
a konkretnie chodzi mi o to ze kusilo mnie zeby zobaczyc ile ta honda poleci(dziala licznik obrotomierz nie) no ale pogoda wiecie sniegi itd mieszkam w zachodniopomorskim i dopiero wczoraj zaczelo odpuszczac mrozy dzis nie poszedlem do szkoly bo zaspalem,wiec wstalem poszedlem do garazu,honda pali czy -28'c czy +30 za 3 razem odpala,wlaczam zaplon,ssanie bez problemu utrzymuje obroty,itd no silnik IGIELKA! wiem ze byl robiony remont bo widzialem opakowania po nowym tloku wertexa po nowym napedzie,klockach z przodu i z tylu,lozysk na wale,szlifie cylu, przywiozlem ja wbilem swieze oleje,i nowa irydowa swiece ngk jest git wiec odpalilem ja i pojechalem na prosta. oczywiscie na ssaniu z 5 minut pochodzilo 100m spokojnej jazdy do 30km/h i gaZ! no i przy 90 a nawet 80 czuje jakbym plynal!-.- jest taka miekka nie da sie utwardzic zawieszenia? to jedno pytanie,
- czy tym motorkiem moge sobie poskakac? w lesie jest taka polana,z kumplami quadami bysmy przywiezli gliny i sobie zrobili taki smieszny amatorski tor?.. nie duzo max 2m tak zeby troszke adrenaliny poczuc bo kocham to!<3..
3 pytanie czy ma ktos schemat do instalacjii? nie mam aku,nie mam kontrolek od termostatu nic a nic na liczniku,swiatel nie ma co za tym idzie i homologacjii jest tylko zaplon wlacz/wylacz kable poucinane,mi to nie przeszkadza ale chce chociaz swiatla miec
4-da sie ja zciszyc? jest bardzo glosna; /
5- ile docierac ten silnik? poki co jest najechane po szlifie 150km/w mieszance 1;35 i max do 80km/h ...
6-czy ten motor spelni sie w terenie? dopiero mrozy odpuszczaja i sie chcialbym zabawic,bo jest przygotowana do sezonu,.. kumpel ma derbi sende bym se z nim posmigal; p.
P.S Dodam ze jest ona z bodajze 94,czy 3 roku z przodu tarcza:)
Totalny hardcore we wszystkich dziedzinach^^
- I love it; )
- I love it; )
- Dominik15
- Świeżak
- Posty: 13
- Dołączył(a): 20/2/2012, 21:40
- Lokalizacja: Okolice Kołobrzegu
jestes pewien że masz CR 500 ? z tą wagą w tym wieku wątpie żebys potrafił sam sobie to odpalić.
pozatym w CRkach nigdy nie było zegarów...
da sie zawieszenie utwardzic, ale po co jak ty jestes za lekki pod SAG ?
jezeli to rzeczywiscie CRka to jak moze nie dawac sie na tor MX ? po to powstała.
4) nie da sie sciszyc, mozna ewentualnie uzupełnić brak waty w wydechu o ile jej nie ma.
5) około 400 km powinno sie docierać. nie chodzi tu o prędkosci maxymalne, tylko o zakresty obrotów.
zdecyduj sie w koncu czy to 84 czy 94
i wrzuc fotki tej CR 500 xd bo cos mi sie zdaje że to prędzej jest jakas XL 125
niz CR 500
pozatym w CRkach nigdy nie było zegarów...
da sie zawieszenie utwardzic, ale po co jak ty jestes za lekki pod SAG ?
jezeli to rzeczywiscie CRka to jak moze nie dawac sie na tor MX ? po to powstała.
4) nie da sie sciszyc, mozna ewentualnie uzupełnić brak waty w wydechu o ile jej nie ma.
5) około 400 km powinno sie docierać. nie chodzi tu o prędkosci maxymalne, tylko o zakresty obrotów.
zdecyduj sie w koncu czy to 84 czy 94

i wrzuc fotki tej CR 500 xd bo cos mi sie zdaje że to prędzej jest jakas XL 125

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
x D wiedzialem ze ty pierwszy odpiszesz,
CZYTAJ ZE ZROZUMIENIEM
pytania dotycza MTX 80R II
a wybralem ja zamiast DT poniewaz mam honde CR 500! i malem MT50
jestem przekonany do Hondy ; )
cr stoi nie odpalana,bo braki sa; /.. jutro foty zapodam; )
Pytam sie czy MTX 80 nadaje sie na tor!,; )
i zegary tez dotycza sie MTX!
dzieki za szybka odpowiedz: )
aktualnie mam
=Honde mtx 80 (na chodzie,o ktorej ciagle pisze)
-honde mt 50 (skladaka na sprzedaz silnika juz nie ma)
-suzuki rg 80 (rama kola itd mam silnik poszedl na sell)
-honda cr500(tata mi z norwegii sprowadzil,w polsce nie widzialem tego egzemplarzu tylko raz: )(Siec)
tak dla jasnosci;D
oj tam oj, tylko trzeba wyczuc polozenie tlok i mocno w kopke pie*olnac ; )
i co do utwardzeniaa zawieszenia,nie podoba mi sie to ze ona tak plynie na ulicy, chce duzo twardsze(na ile to mozliwe)
CZYTAJ ZE ZROZUMIENIEM
pytania dotycza MTX 80R II
a wybralem ja zamiast DT poniewaz mam honde CR 500! i malem MT50
jestem przekonany do Hondy ; )
cr stoi nie odpalana,bo braki sa; /.. jutro foty zapodam; )
Pytam sie czy MTX 80 nadaje sie na tor!,; )
i zegary tez dotycza sie MTX!
dzieki za szybka odpowiedz: )
aktualnie mam
=Honde mtx 80 (na chodzie,o ktorej ciagle pisze)
-honde mt 50 (skladaka na sprzedaz silnika juz nie ma)
-suzuki rg 80 (rama kola itd mam silnik poszedl na sell)
-honda cr500(tata mi z norwegii sprowadzil,w polsce nie widzialem tego egzemplarzu tylko raz: )(Siec)
tak dla jasnosci;D
oj tam oj, tylko trzeba wyczuc polozenie tlok i mocno w kopke pie*olnac ; )
i co do utwardzeniaa zawieszenia,nie podoba mi sie to ze ona tak plynie na ulicy, chce duzo twardsze(na ile to mozliwe)
Totalny hardcore we wszystkich dziedzinach^^
- I love it; )
- I love it; )
- Dominik15
- Świeżak
- Posty: 13
- Dołączył(a): 20/2/2012, 21:40
- Lokalizacja: Okolice Kołobrzegu
mtx do skoków nie słuzy
ale na niewielkich hopkach mozna polatać. jak zawieszenie za miekkie, to moze jest po prostu juz uszkodzone. wymaga regeneracji, lub ( chyba lepsza opcja) kupno uzywki w dobrym stanie. jako tako sie utwardzic tego nie da.
wiec co do wydechu mtx, jezeli nic nie było robione ona powinna byc bardzo cicha - moja była jak skuterek. ale pewnie ktoś wybebeszył wydech albo obciał końcówke - wtedy albo dospawasz tak jak było oryginalnie, albo kupisz fabryczny wydech np uzywany.
silnik docierasz tak jak wyzej napisałem
co do jazdy w terenie - to enduro wiec słuzy do jazdy w terenie. wyczyn to nie jest wiec nie polatasz tak jak hard endurakiem. ale na początek spoko starczy.
ile chcesz za tą CR ?

wiec co do wydechu mtx, jezeli nic nie było robione ona powinna byc bardzo cicha - moja była jak skuterek. ale pewnie ktoś wybebeszył wydech albo obciał końcówke - wtedy albo dospawasz tak jak było oryginalnie, albo kupisz fabryczny wydech np uzywany.
silnik docierasz tak jak wyzej napisałem

co do jazdy w terenie - to enduro wiec słuzy do jazdy w terenie. wyczyn to nie jest wiec nie polatasz tak jak hard endurakiem. ale na początek spoko starczy.
ile chcesz za tą CR ?
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości