Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Enduro, Cross
_________

Postprzez tomek007 » 25/5/2011, 21:17

No prawda. Ale z kasa srednio:( wiec chyba skleje. W ogloszeniu koles napisal ze buty na crossa ale wlasnie zadnych zabezpieczen ani utwardzen nie widze;)
KTM Lc2 125
Avatar użytkownika
tomek007
Świeżak
 
Posty: 41
Dołączył(a): 8/9/2010, 19:13
Lokalizacja: ok. Mszany Dolnej


Postprzez henio12323 » 25/5/2011, 21:27

nie no jak dobrze sklejona to pojeździ bez problemu :D aczkolwiek zawsze lepiej wymienic na nowe. sprawdź stan ogólny dętki jak juz ma ryski czy cos lepiej wymienic. jak wyglada dobrze zaklej. co do butów niby kształt crossowy ale szczerze 1 raz takie widze :D albo jakies zabytkowe. albo to na jakiegos konia czy cos :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN


Postprzez tomek007 » 25/5/2011, 21:45

Hehe:) no jakies buty by pasowalo kupic zeby sobie nog nie polamac.
KTM Lc2 125
Avatar użytkownika
tomek007
Świeżak
 
Posty: 41
Dołączył(a): 8/9/2010, 19:13
Lokalizacja: ok. Mszany Dolnej

Postprzez henio12323 » 25/5/2011, 21:48

no buty to podstawa do jazdy w terenie :D ostatnio znajomy pojechał sie przejechac zrobił jedno kółko potem chciał drugie zrobic. i w połowie jest jedna wieksza hopka i poleciał za daleko i wyglądował na płaskim i złamał sobie nowe ;/ gdyby miał buty nie było by opcji zeby cokolwiek mu sie stało :D te buty jak są twarde i nie maja ruchów w stopie na boki. to mozna od biedy póki co jeździc :D ale jak masz je zamiar kupowac to lepiej kupic juz prawdziwe :D chociaż tak sie przyjrzeć to maja idealne kształy butów crossowych wiec kto wie...
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez domin195 » 26/5/2011, 14:31

buty wyglądają zabytkowo ale możliwe że mają ochraniacze jakieś np. w piszczelu czy na czubie buta.

gdzie ty je znalazłeś?
SUZUKI DR 350se => na 3 z gazu idzie na koło
domin195
Świeżak
 
Posty: 420
Dołączył(a): 13/3/2011, 21:14

Postprzez mentorsct » 26/5/2011, 17:12

Hitlerowcy pocinali w takich w '39 :D na swoich Zündapp'ach :P A tak poważnie nie wiem ile masz lat, ale idą wakacje idz do jakiejś pracy zarób sobie na buty np formy średnia klasa sam w takich latam.
KTM SX 520
Suzuki GSR 600 K7
Avatar użytkownika
mentorsct
Bywalec
 
Posty: 582
Dołączył(a): 8/7/2009, 17:37
Lokalizacja: Iłowo-Osada

Postprzez Bostorn » 26/5/2011, 19:14

fajne te butki są, niezłe na choperra, ale na crossa za słabe, szukaj do 200zl uzywek na pewno coś znajdziesz z dobrej firmy w dobrym stanie
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez tomek007 » 27/5/2011, 14:28

Na allegro aukcja:P no lat nie mam duzo ale jakas robote na wakacje musze sobie znalezc:) a jak do 200 to sie zarobi:)
KTM Lc2 125
Avatar użytkownika
tomek007
Świeżak
 
Posty: 41
Dołączył(a): 8/9/2010, 19:13
Lokalizacja: ok. Mszany Dolnej

Postprzez wawzon » 27/5/2011, 17:17

KX250F
Avatar użytkownika
wawzon
Bywalec
 
Posty: 578
Dołączył(a): 4/8/2009, 10:36

Postprzez tomek007 » 27/5/2011, 19:21

Troche duze ;P ale fajne:) wyjalem detke i okazalo sie ze byla juz klejona 2 razy, i nie przebilem jej, tylko koles zle zakleił i sie odkleiło. Trzeba kupic nową.
KTM Lc2 125
Avatar użytkownika
tomek007
Świeżak
 
Posty: 41
Dołączył(a): 8/9/2010, 19:13
Lokalizacja: ok. Mszany Dolnej

Postprzez henio12323 » 27/5/2011, 19:27

co do butów wiem że powinno sie brać własciwą rozmiarówke. ale kiedys latałem bez butów i mysle czas kupić. akurat kumpel sprzedawał prawie nowe 661 za śmieszną kase własciwie 1/3 ceny czy nawet mniej. tyle że ze 4 rozmiary za duze :D ale przymierzyłem i własciwie dobre były. wazne żeby dobrze chroniły a chronią bo nie jedną glebe w nich miałem :D a to że kupiłem sporo za duze wyszło mi na dobre bo ochrone miałem niezłą i tak a na drugie - buty mam do dziś. a kilka lat minęło.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Marcin65432105 » 29/5/2011, 10:24

Witam, wyjeżdżam na parę tygodni i chciałbym jakoś zablokować moto aby mój młodszy brat na nim nie jeżdził wiem, że same słowa nie wystarczą ani blokady na koła może są jakieś sposoby aby moto po prostu nie odpaliło ale by nie trzeba było pół silnika rozbiera hehe jakiś przewód wyjąć zy coś... moje moto to yamaha yz 250f :)
YAMAHA RACING TEAM
Avatar użytkownika
Marcin65432105
Świeżak
 
Posty: 111
Dołączył(a): 9/1/2010, 19:51

Postprzez zbyho222 » 29/5/2011, 11:03

Najprostrzy sposób chyba bedzie wykrecic swiece.... napęd wyjmnij lub łancuch wymontuj i schowaj ...
zbyho222
Świeżak
 
Posty: 462
Dołączył(a): 11/8/2010, 18:31

Postprzez KIMETEK » 29/5/2011, 11:10

Zabierz kluczyki ze sobÄ… lub schowaj.
KIMETEK
Świeżak
 
Posty: 90
Dołączył(a): 16/1/2010, 19:26
Lokalizacja: Sułków nie daleko Leszna

Postprzez zbyho222 » 29/5/2011, 11:12

Za przeproszeniem Jeżeli się nie znasz To Nie Wypowiadaj Takich głupot KIMETEK...... Smiechu warte :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:

bez tego ha-ha będzie lepiej

senekkorzenna
zbyho222
Świeżak
 
Posty: 462
Dołączył(a): 11/8/2010, 18:31

Postprzez mentorsct » 29/5/2011, 11:38

No full cross na kluczki? Hmm trochę nie bardzo. Możesz tak jak napisał zbyho222 wykręcić świece, zapowietrzyć hamulce ale to już taka hard corowa metoda.
KTM SX 520
Suzuki GSR 600 K7
Avatar użytkownika
mentorsct
Bywalec
 
Posty: 582
Dołączył(a): 8/7/2009, 17:37
Lokalizacja: Iłowo-Osada

Postprzez zbyho222 » 29/5/2011, 12:08

mentorsct Stary tutaj podpowiedzales jak ma sie szybciej Kolega zabic.... z zapowietrzonymi hamulcami tez da sie latac ;)
zbyho222
Świeżak
 
Posty: 462
Dołączył(a): 11/8/2010, 18:31

Postprzez henio12323 » 29/5/2011, 13:04

najlepsza metoda to disclock. sam mam bo nie mam stacyjki i super sie sprawdza. koszt 200 zł za dobrego disclocka z alarmem i masz zestaw którego wlasciwie nikt nie gwizdnie. ktos podejdzie z łomem/śrubokrętem/ kątówką do przeciecia - od razu załącza sie alarm czujnik metalu. jak tylko dotkniesz alarm podczerwieni od razu wyje :D a jak chcesz rozwiercic zamek to jest to niemozliwe bo jest kuleczka na samym czubku. pozatym jak to disc lock :D nie pchniesz dalej niz pół metra :P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Marcin65432105 » 29/5/2011, 15:29

hehe z tymi hamulcami to dobry pomysł bo jak by zaliczył konkretną glebe to już później by nie wsiadał na moto. nie no śmieje szkoda mi motora :D spróbuje ten disclock dzięki wszystkim za wypowiedzi..
YAMAHA RACING TEAM
Avatar użytkownika
Marcin65432105
Świeżak
 
Posty: 111
Dołączył(a): 9/1/2010, 19:51

Postprzez zarkanis96 » 29/5/2011, 15:31

Mam maly problem gdyż mam lekko popekany bak zaraz pod gwintem, pekniecia są naprawde bardzo male, jednak jak mam sporo paliwa w baku i jade po jakis nierównościach to mi sie wylewa paliwo, i nie wiem czym to posklejac ??. Myslalem nad Silikonem jednak nie wiem czy to dobre wyjscie. nie moge tego jakos grobo posklejac,gdyż potem nie dokrece do konca korka. wiec macie jakies pomysly ?
Avatar użytkownika
zarkanis96
Świeżak
 
Posty: 327
Dołączył(a): 18/10/2009, 18:01
Lokalizacja: JesteÅ›?

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości




na górê