Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Enduro, Cross
_________

Postprzez domin195 » 20/5/2011, 19:43

co dy berek radzisz. widzę że sporo osób tutaj uważa quady za powolne i ciężkie. ktm xc 525 to typowo sportowa maszyna i porównując do niej np. 125 2t to taki cross to zabawka.

jak już miałeś quada 525 to 125 2t lub 250 4t chyba cię zbytnio nie zaskoczy. z początku będzie inaczej niż na quadzie ale się szybko przestawisz. ja bym na twoim miejscu brał 250 2t lub 450 4t lub nawet jakiegoś ktm-a 525.
SUZUKI DR 350se => na 3 z gazu idzie na koło
domin195
Świeżak
 
Posty: 420
Dołączył(a): 13/3/2011, 21:14


Postprzez henio12323 » 20/5/2011, 19:48

ktm 525 to ten sam silnik co w quadzie :D z tym że moto na pewno jest zrywniejsze i jak sie nie ma doswiadczenia z 2 kółkami w terenie po quadzie moze byc ciezko opanowac. polecał bym raczej 250 w 4T lub 250 w 2T. przy quadzie i tak bedzie róznica w jeździe kolosalna. mocowo - pewnie podobnie :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN


Postprzez domin195 » 20/5/2011, 19:59

wiadomo ale jak już jeździł to ogarnie szybko taką 450 4t. na początku będzie bardzo mocny ale szybko się przyzwyczai. ja po 15 konnym quadzie kupiłem 30 konne enduro to przez pierwszy miesiąc było wow a teraz to już tak normalnie i już na przyszły sezon odkładam na 250 2t.
SUZUKI DR 350se => na 3 z gazu idzie na koło
domin195
Świeżak
 
Posty: 420
Dołączył(a): 13/3/2011, 21:14

Postprzez barek253 » 20/5/2011, 20:11

niech sie przejedzie tym i tym i se zobaczy co mu pasi
a z quada na moto to duza roznica i nawet 125 go moze sponiewierac
co ty domin 125 za slabe przeciez to calkiem moc inaczej oddaje jak taki quad ale najlepiej niech pojezdzi tym i tym
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez domin195 » 20/5/2011, 20:42

ten quad oddaje moc tak jak każdy 4t i w nim jest ten sam silnik co w motocyklach cross/enduro ktm-a o tej samej pojemności więc exc 525 a np. exc 125 to ogromna różnica. tyle że quad trochę cięższy ale to i tak nie zmienia faktu że to bardzo mocny sprzęt. przejedź się takim quadem to też cię mocno sponiewiera, mocniej niż 125 2t. chyba nie doceniasz quadów. to też są sportowe maszyny i spokojnie sportowy quad 450 może konkurować z yzf/crf/rmz/kxf/itp. 450. to też maksymalnie odchudzony i wyżyłowany pojazd. to nie jest jakiś grizzly 700 który robi przebiegi po 40tyś. km.
SUZUKI DR 350se => na 3 z gazu idzie na koło
domin195
Świeżak
 
Posty: 420
Dołączył(a): 13/3/2011, 21:14

Postprzez Marcin65432105 » 21/5/2011, 11:35

Kolega chce kupić na swój pierwszy sprzęt offroadowy kawasaki klx 650 z 1993r. do tej pory jeździł na ścigaczach, ja nigdy nie miałem styczności z takimi dużymi motocyklami ( głównie fulle i mniejsze enduro) dlatego nie wiem co można się po nim spodziewać. Chciałbym się zapytać czy te motocykle mają jakieś wady fabryczne na co najczęściej trzeba zwrócić uwagę i czy po prostu opłaca się to kupować. Moto ma być do jazdy sporadycznej głownie łąki, lasy dłuższe proste odcinki, droga szutrowa rzadko tor.
YAMAHA RACING TEAM
Avatar użytkownika
Marcin65432105
Świeżak
 
Posty: 111
Dołączył(a): 9/1/2010, 19:51

Postprzez henio12323 » 21/5/2011, 15:08

klx 650 to dobre moto. wadą fabryczną przy tym sprzecie jest rocznik :P po prostu nie jest to sprzęt nowy wiec trzeba dobrze przyjzec sie wszystkiemu przy zakupie. zwłaszcza silnikowi. na taką jazde spoko mu starczy takie moto. choc wyczynówka to to nie jest :D na co zwaracac uwage ? tak jak w każdym pojeździe - na wszystko
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Marcin65432105 » 21/5/2011, 18:36

A jeśli chodzi o serwisowanie to nie trzeba zbyt często zaglądać do silnika tylko oleje i jazda czy raczej potrzebuje częstrzej opieki.
YAMAHA RACING TEAM
Avatar użytkownika
Marcin65432105
Świeżak
 
Posty: 111
Dołączył(a): 9/1/2010, 19:51

Postprzez henio12323 » 21/5/2011, 20:19

tak średnio :D nie trzeba wymieniac co rusz jak w wyczynówkach czy hard endurakach. ale tez takie suzuki DR polata wiecej bez zaglądania
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Damian. » 21/5/2011, 20:22

Witam wszystkich :).Istnieje mozliwosc zmniejszenia mocy w 250 2t kosztem dodatkowym mth ?.Zakladac ze mamy w moto 57 konikow i chcemy zrobic 50km jest to mozliwe?.Przy czym dodaje nam to okolo 5-10 mth ?.Ewentualnie gdyby byly problemy jest mozliwosc zmiany na v-max ? kosztem mocy ?.Pytam z ciekawosci,bo to pytanie meczy mnie troche :D.
Damian.
Świeżak
 
Posty: 29
Dołączył(a): 20/2/2011, 20:30

Postprzez henio12323 » 21/5/2011, 20:26

nie do konca. mozna zmniejszyc kompresje wsadzajac wiekszą uszczelke (2 uszczelki np) jak masz tło k2 piuerscieniowy jeden mozna wywalic pierscien. ale to takie półśrodki. bo bez odpowiedniego cisnienai moze nie zasysac odpowiedniej mieszanki moze go przylewać np co tez jest ogólnie szkodliwe. trzeba by modyfikować gaźnik jak i moze dolot. wszystko tam jest robione pod moc a nie długi uzytek :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez WojciechW » 21/5/2011, 22:29

Nie kombinuj bo przekombinujesz, dajac mniejsza dysze mozesz przytrzec tloczek, albo go przepalic.Zakladajac jeden pierscien zwiekszysz osiagi silnika i skrocisz jego zywotnosc, nie wprowadzaj czlowieka w blad henio xP Zwiekszajac komore spalania poprzez zalozenie 2 uszczelek tez nie wydluzy zywotnosci silnika, zwroc uwage henio, ze tloki z gornej polki - sportowe sa wklesle przez co jest wieksza komora spalania, a silnik i tak lepiej oddaje moc.
Honda CR 500
Avatar użytkownika
WojciechW
Świeżak
 
Posty: 60
Dołączył(a): 24/1/2011, 18:29
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.

Postprzez henio12323 » 21/5/2011, 22:34

no dobra zagalopowałem sie z pierscieniami bo rzeczywiscie 1 pierscien poprawi góre obrotową ;P druga sprawa to inną role odgrywają tłoki wklęsłe niz zwiekszenie komory spalania poprzez danie 2 uszczelek :P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Wiktooor » 23/5/2011, 14:32

Wiktooor
Świeżak
 
Posty: 58
Dołączył(a): 19/4/2011, 18:18
Lokalizacja: Płock

Postprzez tomek007 » 23/5/2011, 15:17

Z tego co widac na zdjeciach to podobne sprzety. Ale przed kupnem musisz sie przejechac zobaczyc jak chodzi bo niewiadomo moze byc zlom. Ale to mlode motory wiec raczej nie zajechane.
KTM Lc2 125
Avatar użytkownika
tomek007
Świeżak
 
Posty: 41
Dołączył(a): 8/9/2010, 19:13
Lokalizacja: ok. Mszany Dolnej

Postprzez Wiktooor » 23/5/2011, 15:38

No sprzety sa podobne, ale jak bym mial jechac juz to musze wybrac ktróra bo do jednej i do drogiej mam daleko.
Wiktooor
Świeżak
 
Posty: 58
Dołączył(a): 19/4/2011, 18:18
Lokalizacja: Płock

Postprzez barek253 » 23/5/2011, 17:54

no z wygladu sa podobne
wybierz sam gdzie masz blizej to jedz zobacz co i jak i kupuj jak bedzie ok
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez tomek007 » 25/5/2011, 21:08

Kurde jezdzilem dzis troche i przejezdzalem przez bagna takie i nie wiem czy tam czy gdzies indziej, przedziurawilem sobie opone. I mam pytanie: jak dobrze skleje detke to dobrze bedzie trzymac podczas jazdy? czy kupic nowa detke? i jeszcze jedno pytanie. czy te buty sa na crossa?
Załączniki
buty.jpeg
buty.jpeg (51.82 KiB) PrzeglÄ…dane 2236 razy
KTM Lc2 125
Avatar użytkownika
tomek007
Świeżak
 
Posty: 41
Dołączył(a): 8/9/2010, 19:13
Lokalizacja: ok. Mszany Dolnej

Postprzez tomek007 » 25/5/2011, 21:09

Kurde jezdzilem dzis troche i przejezdzalem przez bagna takie i nie wiem czy tam czy gdzies indziej, przedziurawilem sobie opone. I mam pytanie: jak dobrze skleje detke to dobrze bedzie trzymac podczas jazdy? czy kupic nowa detke? i jeszcze jedno pytanie. czy te buty sa na crossa?
Załączniki
buty.jpeg
buty.jpeg (51.82 KiB) PrzeglÄ…dane 2238 razy
KTM Lc2 125
Avatar użytkownika
tomek007
Świeżak
 
Posty: 41
Dołączył(a): 8/9/2010, 19:13
Lokalizacja: ok. Mszany Dolnej

Postprzez mentorsct » 25/5/2011, 21:15

Ja tam bym ich nie założył :D jak dla mnie śmiesznie wyglądają i raczej mało bezpieczne. Co do dętki to ja bym wolał kupić nową michelina 4mm. Fakt ze droga ona jest ale wytrzymała. Zależy czy masz kasę bo jak nie to możesz skleić dobrze i może wytrzyma. Niestety nie jestem prorokiem żeby przewidzieć czy da rade czy nie. Ale co nowe to nowe.
KTM SX 520
Suzuki GSR 600 K7
Avatar użytkownika
mentorsct
Bywalec
 
Posty: 582
Dołączył(a): 8/7/2009, 17:37
Lokalizacja: Iłowo-Osada

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości




na górê