Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi

i inne małe pojemności
_________

Postprzez Gapox21 » 15/10/2010, 07:44

"komarcc" według mnie mają racje. Jeśli masz dojechany cylinder to nawet nowego tłoka może porysowac ;)
Gapox21
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 18/4/2010, 14:01
Lokalizacja: Durdy


Postprzez komarcc » 15/10/2010, 21:52

No to jeszcze jedno pytanie, gdzieś było napisane, że jeśli chcę sprawdzić czy mam luzy na wale to muszę ściągnąć z wału wariator, pasek oraz wiatraczek, (o magnecie nic nie było napisane, a że mi się nie chciało to go nie ściągnąłem) dodatkowo ściągnąłem sprzęgło, żeby zobaczyć w jakim jest stanie. No i po ściągnięciu tego wszystkiego słychać, że gdzieś jest luz, ale tylko wtedy gdy tłok znajduje się na samum dole lub na górze wtedy ruszam przód-tył i słychać że coś stuka :/ Co to może stukać, łożyska na wale raczej nie, bo jak tłok jest w połowie cylindra i ruszam to nie ma żadnego luzu.

P.S. Czy ktoś wie ile w takim silniku 4t znajduje się łożysk, bo już po ściągnięciu pokrywy paska są 2, a co dopiero w środku?
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń


Postprzez magik2208 » 16/10/2010, 08:39

Witam!
Zastanawiam się nad kostką nad tył, będzie to 100-120max oczywiście 18"

http://allegro.pl/pirelli-scorpion-120- ... 65546.html - jak będzie się spisywała po "wietrzeniu" 5 - letnim?

http://allegro.pl/bridgestone-motocross ... 19630.html - mnie siÄ™ bardzo podoba

http://allegro.pl/opona-pojedyncza-dunl ... 10617.html - także

http://allegro.pl/opona-barum-cross-4-5 ... 80299.html - jak byście ocenili bieżnik? nada się?

Czy też może coś innego w tych cenach?
magik2208
Bywalec
 
Posty: 816
Dołączył(a): 8/9/2010, 19:16

Postprzez grunder » 16/10/2010, 08:45

Bridgestone ma Å‚adna koche tak jak dunlop na bokach.

Jak dla siebie bym brał Bridgestone
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/WÅ‚odawa

Postprzez magik2208 » 16/10/2010, 09:58

Także za momencik dzwonie w sprawie tego bridgestone czy sprzeda za te 90 i wysyłke w swoim zakresie:) policytować zawsze warto :D

Widzę, że już wcześniej się pytałem go o tą oponkę i jest 25mm na środku - "smigala na torze pare wyscigów"

edit@@
o! i zgodził się :) 90zł +20zł mój kurier DHL i jest ciekawa oponka prawie nówka :)
magik2208
Bywalec
 
Posty: 816
Dołączył(a): 8/9/2010, 19:16

Postprzez magik2208 » 16/10/2010, 23:38

Obecnie mam świecę BP6ES. - kupiłem, ale jeszcze nie jeździłem.
Powinienem mieć -B9ES - Jaka jest różnica w tych świecach? na czym to polega?

Pytam, poniaważ muszę i tak wymienić uszczelkę z wydechu i pod cylindrem, zamawiam stąd: http://allegro.pl/uszczelki-cylindra-kp ... 39915.html
tutaj sprzedający ma także świece NGK za 11zł, a za wysyłkę i tak muszę zapłacić także się pytam.
Do świec : http://allegro.pl/swiece-zaplonowe-ngk- ... 65346.html

Więc jaka jest różnica?
magik2208
Bywalec
 
Posty: 816
Dołączył(a): 8/9/2010, 19:16

Postprzez grunder » 17/10/2010, 10:09

Polecam www:

http://www.ngkntk.pl/index.php?id=1319& ... t=motorrad

Tu sie doweisz jaką chcesz świece do marki motocykla i jej zamienniki.

Jak chcesz lepszą świece to weź DENSO, a nie NGK. Ta druga u mnie w CR szybko traciła iskre w porównaniu do Denso.

Różnica jest minimalna, o ile pamiętam to 9 ma lepszą ciepłote w porównaniu do 6.

Gdzieś był ten temat poruszany w Mechanice Motocyklowej a le nie mogłem znaleźć, bo nazwa postu była całkiem inna.
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/WÅ‚odawa

Postprzez magik2208 » 17/10/2010, 11:36

Biore ta ngh, bo za przesyłke bede płacił raz - za uszczelki i świece razem i świeca tylko 11zł.
magik2208
Bywalec
 
Posty: 816
Dołączył(a): 8/9/2010, 19:16

Postprzez grunder » 17/10/2010, 12:10

Biore ta ngh,
nie znam takiej firmy od świec

Twój wybór, twój motor, ja tylko powiedziałem swoje zdanie
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/WÅ‚odawa

Postprzez magik2208 » 17/10/2010, 14:03

Literówka. Wiesz, że chodziło o NGK.
[/i]
magik2208
Bywalec
 
Posty: 816
Dołączył(a): 8/9/2010, 19:16

Postprzez krzysieg » 17/10/2010, 16:26

Witam

Odkręciła mi się nakrętka na wariatorze i musiałem pchać kibel pare km...
Oryginalnie była tam zwykła podkładka i było dobrze dokręcone , zastanawiam się czemu nie dali tam fabrycznie sprężynowej chyba na taką zmienie albo może dostane nakrętke kontrującą...

Druga sprawa to wewnątrz wentylatora (1tarcza wariatora) są takie nacięcia i nie wiem czy tam był wieloklin chyba się zjechał czy nie ?
Ale chyba ta tarcza była blokowana z wałem tylko zbierakiem który wchodzi we wgłebienie na talerzu .
Silnik minarelli horizontal.
Motorhispania (xp6)
krzysieg
Bywalec
 
Posty: 640
Dołączył(a): 10/9/2008, 11:06
Lokalizacja: Jelenia Góra

Postprzez Sargil » 19/10/2010, 21:20

Siema mam pytanie o ile najwięcej da się powiększyć cylinder 80cc?? Koleś od tulejowania powiedział, że 125 tuleje mógłby tam wstawić (?) Ale to jest cylinder żeliwny czy dałoby się go do tej pojemności rozwiercić?? (nigdzie nie mogłem znaleśc 125 ;/)
Sargil
Świeżak
 
Posty: 46
Dołączył(a): 1/11/2009, 16:04
Lokalizacja: ElblÄ…g

Postprzez grunder » 20/10/2010, 10:02

zależy jakie moto chesz tuningowac. Ja słyszałem że do 110cm3 z 80. Ale nie jestem pewien. Tak da się wstawić tuleje do 125.

Ale czy to wogóle się opłaca>? Warto kupić moto o większej pojemości.
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/WÅ‚odawa

Postprzez Sargil » 20/10/2010, 14:12

kupiłem moto baaardzo okazyjnie :) cylinder już zamówiłem 80e i myślę, że się opłaca tulejować go do 125 (bo "Tak da się wstawić tuleje do 125") bo tuleje wcale nie są takie drogie ;] wiadomo, że motor-tech etc troche kosztuje ale to są najlepsze tloki i tuleje z dostępnych :)
Sargil
Świeżak
 
Posty: 46
Dołączył(a): 1/11/2009, 16:04
Lokalizacja: ElblÄ…g

Postprzez grunder » 20/10/2010, 15:17

Ty lepiej zadzwoń do Motor Techu bo taka przeróbka wymaga powiększenia też kątów i korekcji kanałów przelotowych, kanałów wydechowych. Taka przeróbka może też wymagac wstawienia wału sportowego, aby silnik miał dynamikę.

Nie wiem z czym to siÄ™ je, ale warto zadzwonic.
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/WÅ‚odawa

Postprzez Sargil » 20/10/2010, 15:44

taki sam silnik jest w 125 ma tylko inny korbowód, dzwoniłem do innej firmy do motor-tech'u po prostu zadałem takie pytanie jak tutaj :) Koleś z innej firmy powiedział, że przerobić na 125 za pomocą tulei bez problemu się da ;] taka odpowiedź mi wystarczy skoro już napisałeś, jakie to wiąże ze sobą wymagania to wole to zrobić tuleją niż rozwiercać o 6mm cylinder ;] Dzięki i pozdrawiam :)
Sargil
Świeżak
 
Posty: 46
Dołączył(a): 1/11/2009, 16:04
Lokalizacja: ElblÄ…g

Postprzez henio12323 » 20/10/2010, 21:02

dodatkowo musial bys gaźnik zapewne zmienic bo wtedy 125 juz wiecej by ciągnela i by sie mogla dusic na za malym gazniku. generalnie nie widze wiekszego sensu wsadzania wiekszej tuleji. bo silnik ma wytrzymalosc pod 50 ccm 125 moze go szybko rozwalic :D chcesz 125 ccm to kup taki motor :P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez Sargil » 21/10/2010, 14:08

chyba mnie nie zrozumiałeś to nie jest silnik który pierwotnie był 50cc, tylko 80, który od seryjnej 125 różni się tylko korbowodem (w sensie ma większy rozmiar sworznia) i niczym więcej. A gaźnik wiem, że muszę kupić ;]
Sargil
Świeżak
 
Posty: 46
Dołączył(a): 1/11/2009, 16:04
Lokalizacja: ElblÄ…g

Postprzez grunder » 21/10/2010, 14:21

i spasuj dysze.
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/WÅ‚odawa

Postprzez zimny14 » 22/10/2010, 21:09

Mam problem z odpalaniem w moim zippie vaporze 80. Gdy odpalam go starterem to nieraz tak cos glosno trzaska i nie chce zapalic a nieraz sie zdarza ze odpali po paru stuknieciach, wymienilem bendix na nowy dalej to samo, sprawdzalem rozrusznik i zadnych zmian.
ps. dodam ze bendix troche sobie zdarl zabki.
zimny14
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 22/10/2010, 20:57

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na górê