Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi
Siemka.
Zrobiłem szlif cylindra i wymieniłem tłok w moim xp6. Zrobiłem już ponad 200km, i mam takie pytanie, czy to normalne że wkręca się wolniej na obroty, jak dłużej postoi bez odpalania nie chce odpalić tylko z biegu trzeba?
Zrobiłem szlif cylindra i wymieniłem tłok w moim xp6. Zrobiłem już ponad 200km, i mam takie pytanie, czy to normalne że wkręca się wolniej na obroty, jak dłużej postoi bez odpalania nie chce odpalić tylko z biegu trzeba?
Serce bije w tempie obrotów maszyny. | | Romet 50t-1--->Peugeot XP6--->???? | | http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Peugeot/XP_50/97810
-
Fedor16 - Świeżak
- Posty: 54
- Dołączył(a): 3/11/2009, 19:20
- Lokalizacja: Sochaczew
Siemano. Mam pytanko. Czy ta linka będzie pasowała do Hondy NSR 125 98r??
http://allegro.pl/linka-sprzegla-honda- ... ml#gallery
Ostatnio mi pękła linka sprzęgła. Wyjąłem ją i zobaczyłem numery na pancerzu. Pisze coś takiego: TSK 02030 Made in Japan 0-21-A.
Z góry dziękuję za odpowiedź.
http://allegro.pl/linka-sprzegla-honda- ... ml#gallery
Ostatnio mi pękła linka sprzęgła. Wyjąłem ją i zobaczyłem numery na pancerzu. Pisze coś takiego: TSK 02030 Made in Japan 0-21-A.
Z góry dziękuję za odpowiedź.
- kisiel06
- Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 24/1/2009, 11:13
Skoro ją wyciągnąłeś to zmierz długość i sprawdź zakończenia linki, jeśli wszystko jest tak samo to będzie pasować. To, że na twojej są inne oznaczenia niż w linku o niczym nie musi świadczyć, być może ta z linku to zamiennik oryginału.
-
komarcc - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2335
- Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
- Lokalizacja: Wieluń
witam
Jaka dysza była by dobra do gaźnika 17,5mm ?
Mam 95 i wygląda na to że jest za mała .
Śrubka od regulacji dokręcona do końca iglica podniesiona-to poprawiło ale jeszcze nie jest tak jak być powinno .
Jaka dysza była by dobra do gaźnika 17,5mm ?
Mam 95 i wygląda na to że jest za mała .
Śrubka od regulacji dokręcona do końca iglica podniesiona-to poprawiło ale jeszcze nie jest tak jak być powinno .
Motorhispania (xp6)
- krzysieg
- Bywalec
- Posty: 640
- Dołączył(a): 10/9/2008, 11:06
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- swirus2007
- Stały bywalec
- Posty: 1474
- Dołączył(a): 29/7/2009, 13:35
- Lokalizacja: ~~KN~~
Myśle że 105 lub 110 była by dobra będe musiał zamówić te dwie .
Na allegro są same małe lub na 5mm a ja potrzebuje na 6mm , a 2 dychy wysyłka na mielochu za dysze też za 20zł ale trudno ,tylko żebym nie musiał 3 raz zamawiać bo sie wkur**e.
Myślę że zakładana dysza powinna być w stanie dostarczać paliwa troche więcej niż potrzeba -zmniejsza się regulując śrubką lub opuszczając iglice na tym polega regulacja i prawidłowe dobranie dyszy a nie tak żeby było na styk itd .
Na allegro są same małe lub na 5mm a ja potrzebuje na 6mm , a 2 dychy wysyłka na mielochu za dysze też za 20zł ale trudno ,tylko żebym nie musiał 3 raz zamawiać bo sie wkur**e.
Myślę że zakładana dysza powinna być w stanie dostarczać paliwa troche więcej niż potrzeba -zmniejsza się regulując śrubką lub opuszczając iglice na tym polega regulacja i prawidłowe dobranie dyszy a nie tak żeby było na styk itd .
Ostatnio edytowano 30/10/2010, 13:13 przez krzysieg, łącznie edytowano 2 razy
Motorhispania (xp6)
- krzysieg
- Bywalec
- Posty: 640
- Dołączył(a): 10/9/2008, 11:06
- Lokalizacja: Jelenia Góra
Siemka wszystkim mam pytanie urwało mi się prawe lusterko od skutera i czy mogę jeździć na jednym tylko na lewym jak oglądałem skutery na necie to niektóre miały tylko jedno lusterko ale czy mogę jeździć na samym lewym ??
- Heba
- Świeżak
- Posty: 122
- Dołączył(a): 24/5/2010, 15:30
- Lokalizacja: Ostrowiec Åšw
ja nie mam wcale i latam xD co jest oczywiscie zbrodniÄ…
ale prawe nie jest wymagane
musisz miec lewe. prawe jest tylko dla wiekszego bezpieczenstwa i wygody


KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Lepiej docierać na pół syntetyku czy full ?
Zrobione ok 300km raz leje taki raz taki
Silnik Am6 .
Ciekawy jestem jaka jest teraz kompresja niedługo sprawdze..
W miarę docierania zmienia się kompresja ,myśle że jak sie lepiej spasuje to się zwiększy .
Zrobione ok 300km raz leje taki raz taki

Silnik Am6 .
Ciekawy jestem jaka jest teraz kompresja niedługo sprawdze..
W miarę docierania zmienia się kompresja ,myśle że jak sie lepiej spasuje to się zwiększy .
Motorhispania (xp6)
- krzysieg
- Bywalec
- Posty: 640
- Dołączył(a): 10/9/2008, 11:06
- Lokalizacja: Jelenia Góra
Siema.
Kupilem silni do mtx 125 i mam problem bo nie ma tam wezy tych od chodzenia
i jak one maja isc
pompa pompuje w cylinder i z cylka do chodznicy i spowrotem do pompy czy
pompa chlodnica cylinder pompa.
odpiszcie jak najszybciej bo musze go poskaldac zeby jeszcze tego roku go odpalic na tym silniku
Kupilem silni do mtx 125 i mam problem bo nie ma tam wezy tych od chodzenia
i jak one maja isc
pompa pompuje w cylinder i z cylka do chodznicy i spowrotem do pompy czy
pompa chlodnica cylinder pompa.
odpiszcie jak najszybciej bo musze go poskaldac zeby jeszcze tego roku go odpalic na tym silniku
13k.pl/-/sugestia.php
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
- swirus2007
- Stały bywalec
- Posty: 1474
- Dołączył(a): 29/7/2009, 13:35
- Lokalizacja: ~~KN~~
Raczej pompa pompuje do chłodnicy przez wąż u góry chłodnicy a dolnym na cylinder wychodzi.
Czemu gorzej chodzi rano (nawet dzisiaj -nie jest zimno ) przerywa od średnich obrotów tylko niskie ok muszę przejechać kilka km żeby się porządnie rozgrzał i dobrze chodził .
O normalnej porze rozgrzeje minute przejadę kawałek i juz jest dobrze .
Motorek z am6 na dotarciu .
Przypadkowo teraz wyczytałem kawałek artykułu na ścigaczu,
warunki też mają znaczenie na regulacje:
Kiedyś skuter też inaczej chodził bardzo wcześnie rano a inaczej w późniejszej porze coś w tym jest jakieś inne ciśnienie powietrza temperatura ...
Czemu gorzej chodzi rano (nawet dzisiaj -nie jest zimno ) przerywa od średnich obrotów tylko niskie ok muszę przejechać kilka km żeby się porządnie rozgrzał i dobrze chodził .
O normalnej porze rozgrzeje minute przejadę kawałek i juz jest dobrze .
Motorek z am6 na dotarciu .
Przypadkowo teraz wyczytałem kawałek artykułu na ścigaczu,
warunki też mają znaczenie na regulacje:
Wtrysk paliwa sterowany jest przez ECU (Electronic Control Unit). Oznacza to koniec regulacji, jakie wiecznie miały miejsce przy gaźniku. System sam ustawia odpowiednią mieszankę paliwowo-powietrzną w zależności od panujących warunków (pogoda, wysokość na poziomem morza, itp.) oraz daje większe możliwości tunerom.
Kiedyś skuter też inaczej chodził bardzo wcześnie rano a inaczej w późniejszej porze coś w tym jest jakieś inne ciśnienie powietrza temperatura ...
Ostatnio edytowano 5/11/2010, 08:07 przez krzysieg, łącznie edytowano 1 raz
Motorhispania (xp6)
- krzysieg
- Bywalec
- Posty: 640
- Dołączył(a): 10/9/2008, 11:06
- Lokalizacja: Jelenia Góra
a nie szybciej by bylo jakbys wpisal mtx w allegro i popatrzyl po fotkach jak idą węże ?
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Chodzi tak jak na zupełnie zimnym silniku w pierwszej chwili po odpaleniu tylko u mnie to nie trwa chwile...
Åšwieca jest nowa ,jak siÄ™ dobrze rozgrzeje to nie przerywa .
W serwisie wcisneli mi świece Ngk racing platynowa podobno za 35zł serwisant powiedział że lepsze spalanie jest czy coś takiego.
Pokręce śrubką od mieszanki , nie mam dobrej metody na regulacje
ustawiam tak mieszankę żeby jak najlepiej wchodził na obroty i jak najwyzej.
Åšwieca jest nowa ,jak siÄ™ dobrze rozgrzeje to nie przerywa .
W serwisie wcisneli mi świece Ngk racing platynowa podobno za 35zł serwisant powiedział że lepsze spalanie jest czy coś takiego.
Pokręce śrubką od mieszanki , nie mam dobrej metody na regulacje
ustawiam tak mieszankę żeby jak najlepiej wchodził na obroty i jak najwyzej.
Motorhispania (xp6)
- krzysieg
- Bywalec
- Posty: 640
- Dołączył(a): 10/9/2008, 11:06
- Lokalizacja: Jelenia Góra
daj mu maxsymalnie duzo powietrza to ci sie bedzie krecil w nieskonczonosc.
Wracoajac do mojego problemu.
jak dam zeby z pompy w chlodnice i cylinder i pompa
to mi nie wyjdzie bo mam mniejwiecej pak weze poystawiane ze z pompy idzie do chodnicy(dołu chłodnicy) i z góry chlodnicy na głowiece i wychodzi cylindrem (dółem)
WG moje ojca powinno isc popma cylek chodnica pompa poniewarz uszczelnienie moze sie przegrzać (zapomnialem jak sie to nazywa) i pompa zacznie puszczac wode
Wracoajac do mojego problemu.
jak dam zeby z pompy w chlodnice i cylinder i pompa
to mi nie wyjdzie bo mam mniejwiecej pak weze poystawiane ze z pompy idzie do chodnicy(dołu chłodnicy) i z góry chlodnicy na głowiece i wychodzi cylindrem (dółem)
WG moje ojca powinno isc popma cylek chodnica pompa poniewarz uszczelnienie moze sie przegrzać (zapomnialem jak sie to nazywa) i pompa zacznie puszczac wode
13k.pl/-/sugestia.php
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
- swirus2007
- Stały bywalec
- Posty: 1474
- Dołączył(a): 29/7/2009, 13:35
- Lokalizacja: ~~KN~~
W motocyklu nie wiem, bo nie rozbierałem jak idzie ale w karcie był jeszcze wąż pomijający chłodnicę z termostatem (taki trójnik) w celu osiągnięcia odpowiedniej temp pracy silnika tak jak w samochodach najpierw mamy mały obieg silnik-nagrzewnica a póżniej dopiero do chłodnicy.
- adrianb
- Świeżak
- Posty: 40
- Dołączył(a): 10/6/2008, 01:46
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości