Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi

i inne małe pojemności
_________

Postprzez grunder » 23/9/2010, 20:48

papier ścierny i lecimy ;)
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/Włodawa


Postprzez magik2208 » 24/9/2010, 05:19

Czyli najpierw wymoczy sie w benzynce, a potem papierem. Jaki kupic? Jakis drobniejszy z 200?

BTW. Jak jeszcze wymontowac tlok ze sworznia?

Nagar na kanalikach dolotowych czym moze byc spowodowany? Tylko 10l spalilem na tym oleju mineralnym.
magik2208
Bywalec
 
Posty: 816
Dołączył(a): 8/9/2010, 19:16


Postprzez grunder » 24/9/2010, 10:57

Ja bym na twoim miejscu najpierw sprawdził, jak ten papier będzie się zachowywał.

Tłok ze sworznia? masz tam takie zabezpieczenie, które ściagasz, następnie powoli i delikatnie wystukujesz.

http://www.motozet.net/galerie/s/sworze ... 35_136.jpg

Przyjżyj się tu.
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/Włodawa

Postprzez magik2208 » 24/9/2010, 15:10

Papier jednak kupilem jaki najdrobniejszy byl czyli 500. Wodny, ale to chyba norma. Choc I 1200 spotkalem na sucho.

Ze zabezpieczenia sciagac to sie domyslilem tylko nie wiem jak ;D

Generalnie to glupi pomysl zeby wygotowac w occie? Da to w ogole cos?
Jutro sie za to biore bo dzisiaj nie wyrobie...
magik2208
Bywalec
 
Posty: 816
Dołączył(a): 8/9/2010, 19:16

Postprzez grunder » 24/9/2010, 20:09

tam jest coś w rodzaju podładki, ale wygląda jak drucikm podważ ją lekko śrubokrętem i ci wyskoczy, tylko uważaj aby ci nie wpadła do środka silnika, najlepiej połóż czystą szmate.

Spójrz tu: http://www.pannonia.hoffman.auto.pl/Ins ... lokowe.htm

Tylko ten opis z tym przyrzÄ…dem, to nie szukaj tego bajera itp, wystarczy go delikatnie wystukac.

Spójrz na 2 rysunek z lewej strony, może ci rozjaśni.
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/Włodawa

Postprzez matejko001 » 25/9/2010, 12:28

Mam problem z aprilia rx 50. Stala sobie 2 miesiace w garazu, no to odpalilem ja, przejechalem sie i problem. Z v-max 85km/h , tak teraz ledwo do 70 dobijala. Zmienilem paliwo, wyczyscilem gaznik, filtr powietrza, wydech i teraz przyspiesza tak jak powinna do 70km/h a potem blokada. Macie jakies pomysly co moze ja "blokować" ? Dodam ze od remontu silnika (tlok, cylinder) dopiero 3 tys km przejechalem.
matejko001
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 7/8/2008, 22:58

Postprzez magik2208 » 25/9/2010, 22:07

1. Jaki olej I ile powinno byc w przekladni w am6?
2. Gaznik musi byc konkretnie pod ta minarelke czy moze byc np od simsona? Chcialbym pozyczyc sprawdzic jak chodzi na innym, czy ten nie jest uszkodzony czy cos. Ale czy bedzie pasowal?
3. To normalne ze w kanalikach w cyl jest nagar?!
magik2208
Bywalec
 
Posty: 816
Dołączył(a): 8/9/2010, 19:16

Postprzez marnyxd » 26/9/2010, 14:42

A wiec mam problem... Mam karte motorowerowa i tu mam pytanie. Czy moge jezdzic YamahÄ… TZR 50 sport (link allegro: http://allegro.pl/yamaha-tzr-50-sport-c ... 95533.html)
Na polskiej stronie yamahy jest podana jako motorower, ale czytalem tez, ze nie moge. Jezeli nie jestes pewny nie wprowadzaj mnie w blad.
marnyxd
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 26/9/2010, 14:16
Lokalizacja: Włocławek

Postprzez magik2208 » 26/9/2010, 15:31

Teoretycznie nie, bo motorower jest do 45km/h a tzr-ka oleci ze 100km/h. Jednakze nikt nie zostawia zablokowanych moto do 45km/h!

Wystarczy wolno smigac rzy policji a nikt sie nie przyczepi;)
magik2208
Bywalec
 
Posty: 816
Dołączył(a): 8/9/2010, 19:16

Postprzez magik2208 » 10/10/2010, 14:57

Jak jest z tymi rozmiarami opon? Ja mam metzelera 160/60, a mam szerokosci 130mm... jaka szeroka bedzie kostka 140/80?


Edit@@
Ok już rozumiem. Pytanie teraz z jaką oponką da sobie rade ten silnik?

140mm da rade, czy jednak lepiej coś cieńszego?
magik2208
Bywalec
 
Posty: 816
Dołączył(a): 8/9/2010, 19:16

Postprzez henio12323 » 10/10/2010, 18:05

im ciensza oponka tym lepsza. jest lzejsza i silnik nie ma problemow z ruszeniem jej. z kolei im grubszy kapec tym sie lepiej prowadzi szczególnie w zakretach ale ja bym wolal miec węższa. bo kiedys do DT wsadzilem za szeroka i szybko silnik zatarlem :P najlepiej wsadz taka jaka jest seryjnie
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez magik2208 » 10/10/2010, 18:29

No dam jednak najlepiej 100-110, z przodu mam 3" tj realnie 8,3 a teoretycznie 8,5 czyli bardzo dobrze :)
magik2208
Bywalec
 
Posty: 816
Dołączył(a): 8/9/2010, 19:16

Postprzez kisiel06 » 13/10/2010, 19:29

Siemano. Gdzie mogę kupić taką śrubkę do podkręcania sprzęgła? Chodzi mi o śrubkę przy manetce, która pozwala że sprzęgło z góry albo z dołu ciągnie.
kisiel06
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 24/1/2009, 11:13

Postprzez zioomeek09 » 13/10/2010, 19:35

czesc Jakie waga i rozmiar seryjnych rolek w cpi formula/oliver
Ostatnio edytowano 13/10/2010, 19:42 przez zioomeek09, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
zioomeek09
Świeżak
 
Posty: 471
Dołączył(a): 14/6/2010, 18:47
Lokalizacja: Białystok

Postprzez grunder » 13/10/2010, 19:38

kisiel poszukaj na jakiś szrotach samochodowych albo na skuterowniach, może mają coś na stanie i ci pomogą. Równie dobrze może to pasować z innyc skuterów/motocykli.
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/Włodawa

Postprzez kisiel06 » 13/10/2010, 19:49

Hmmm nie wiem tak zrobię bo teraz zrobiłem prowizorke z dwóch nakrętek większych xD.
kisiel06
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 24/1/2009, 11:13

Postprzez grunder » 13/10/2010, 19:51

jesteś na tyle upierdliwy, że zakładasz nowy temat i zaśmiecasz forum. Od takich spraw pomocny jest ten dział.

Po co jest sens zakładać seryjnych rolek? Zważ swoje stare i będziesz wiedział jakie były nowe od nowości, jeżeli masz nówke z salonu

Zasada jest taka:

Lżejsze do przyspieszenie
Cięższe na v-max

Musisz pokombinować z rolkami, nie wiadomo jak się twój skuter zachowa to też zależy od sprężyny centralnej.

Sprawdź 4,5g
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/Włodawa

Postprzez zioomeek09 » 14/10/2010, 10:58

chodzi mi oto ze nie mam jak zważyć seryjnych rolek
a chce założyć o takiej samej wadze jak seryjne!!
Avatar użytkownika
zioomeek09
Świeżak
 
Posty: 471
Dołączył(a): 14/6/2010, 18:47
Lokalizacja: Białystok

Postprzez komarcc » 14/10/2010, 11:12

Idź na jakiś auto-złom oni mają tam wagę to Ci zważą...

kisiel takie coś powinni mieć w motocyklowym, a jak nie będzie to przejdź się do rowerowego, powinieneś coś dopasować.
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń

Postprzez komarcc » 15/10/2010, 02:03

Korzystając z tego że taki temat istnieje to zapytam:

Gdy wymienia się tłok w chińskim 4t i cylinder jest jeszcze w dość dobrym stanie to trzeba wymieniać też cylinder czy tylko tłok wystarczy?

Czytałem, że jeśli zostawi się cylinder, to nowy tłok szybko stanie się taki jak ten stary i znowu będzie do wymiany, dlatego że cylinder jest już w jakimś stopniu wyeksploatowany. :/
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości




na górê