Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi

i inne małe pojemności
_________

Postprzez krzysieg » 21/8/2010, 11:16

Orientuje się ktoś ile dozownik podaje oleju gdy się odłączy linke gazu ?
Nie chce polegać tylko na dozowniku i nie chce przerabiać .
Chciałem całkiem wykręcić dozownik i zaślepić wężyki ale leje się olej z przekładni przez wałek który kręci dozownikiem .
Ostatecznie będe jeździć bez oleju w pojemniku i od czasu do czasu troszke dolewać żeby dozownik miał smarowanie.
Silnik AM6
Motorhispania (xp6)
krzysieg
Bywalec
 
Posty: 640
Dołączył(a): 10/9/2008, 11:06
Lokalizacja: Jelenia Góra


Postprzez wilk9094 » 23/8/2010, 18:14

mam taki problem że skuter ma strasznego muła z początku i jest słaby i dopiero jak wejdzie na obroty tak po 30km/h to łapie wyryw i jedzie vmax to 60 km nie wiem czy tak powinno być ale były włożone rolki 10,3 g a ja bym chciał po stuntować i czy jak włoże mu 4,5 g to to coś da ?? wymieniłem mu gaźnik tłok nowy cylider i to nic nie dało
wilk9094
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 24/5/2009, 15:13
Lokalizacja: GrudzÄ…dz


Postprzez patrykcross1 » 23/8/2010, 23:27

Jak zmierzyć średnice szprychy ( czym ) ?
Rieju SMX
patrykcross1
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 17/7/2007, 19:55
Lokalizacja: Cerkwica

Postprzez C-bool » 23/8/2010, 23:49

Mierzysz obwód i promień obliczasz ze wzoru na długość okręgu.
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
Avatar użytkownika
C-bool
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2915
Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
Lokalizacja: Poznań

Postprzez swirus2007 » 24/8/2010, 06:25

patrykcross1 napisał(a):Jak zmierzyć średnice szprychy ( czym ) ?


suwmiarka
13k.pl/-/sugestia.php
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
swirus2007
Stały bywalec
 
Posty: 1474
Dołączył(a): 29/7/2009, 13:35
Lokalizacja: ~~KN~~

Postprzez krzysieg » 24/8/2010, 16:53

Co może być nie tak jeśli wchodzi na ok 7k obrotów a dalej tylko na ułamek sekundy i się dławi jak chce dać na wyższe ?
Czasami zaskakują te wyższe obroty - przerywa .
Podobnie tak jakby moduł był blokowany ale nie jest wcześniej się wkręcał normalnie oczywiście nie chce jeździć non stop na wyższych obrotach .
Gaźnik czyszczony i filtr świeca nowa .
(silnik am6)
Motorhispania (xp6)
krzysieg
Bywalec
 
Posty: 640
Dołączył(a): 10/9/2008, 11:06
Lokalizacja: Jelenia Góra

Postprzez swirus2007 » 24/8/2010, 17:15

własnie przy takich obrotach dostajesz przyspieszenie zapłonu.
ja raz jak przypadkowo odpilem aku to nie moglem przyspieszyc zapłonu i tez zadko mi wchodzil na obroty.
Sprawdz to ale ja podejrzewam ze poprostu masz jakiegos syfa w kraniku i nie daje wystarczajaco paliwa

wez podnies tylnie kolo i zobacz do ilu sie kreci
13k.pl/-/sugestia.php
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
swirus2007
Stały bywalec
 
Posty: 1474
Dołączył(a): 29/7/2009, 13:35
Lokalizacja: ~~KN~~

Postprzez krzysieg » 24/8/2010, 20:50

Nie mam za bardzo jak ponieść koła ale na luzie trudno wyczuć ale też jakby dławi się lekko na końcu ,z górki chyba mniej potrzebuje paliwa a też na tych samych obrotach się dławi .
Jak puszczę gaz troche i dodam to na sekunde wejdzie na te najwyższe obroty i potem się dławi .
W gaźniku sprzawdzałem tylko dysze-czyste .
Poczyszcze kranik jest tam chyba jakiś filter w nim (podciśnieniowy montowany do baku) poczyszcze styki na module wymienie kabel od fajki..
Motorhispania (xp6)
krzysieg
Bywalec
 
Posty: 640
Dołączył(a): 10/9/2008, 11:06
Lokalizacja: Jelenia Góra

Postprzez swirus2007 » 24/8/2010, 21:16

wez i na poczatek sprubój przełączyc z normalnego trybu na rezerwe a jak to nie pomoze to wez i wypnij wezyk z gaznika i sprubuj wypchnąć powietrze do baku.

W najgorszym wypadku mógł ci jakis glut wpasc do gaznika i w gazniku jest zatkane
13k.pl/-/sugestia.php
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
swirus2007
Stały bywalec
 
Posty: 1474
Dołączył(a): 29/7/2009, 13:35
Lokalizacja: ~~KN~~

Postprzez krzysieg » 25/8/2010, 20:09

Później przy tym się pobawię ,mechanik mi mówił że na moim miejscu by to olał bo skróci się żywotność silnika ale przecież na chwilkę dać najwyższe obroty można ...czy całkiem tego powinno się unikać ?

Jeszcze mam banalny problem kopka mi pęka a strasznie drogie do niego kopki nie pasowała by np od simsona ?

ps swirus byłem u mechanika bo już nic nie mogłem wymyśleć z tym
dzwonieniem , jest ok podobno magneto było niedokręcone :D
Motorhispania (xp6)
krzysieg
Bywalec
 
Posty: 640
Dołączył(a): 10/9/2008, 11:06
Lokalizacja: Jelenia Góra

Opony w Derbi GPR

Postprzez matessGPR » 26/8/2010, 10:13

Witam.
Moje pytanie brzmi jakie powinny być opony w Derbi GPR rok 00', chodzi mi o dokładne rozmiary.
W moim mam tył 130/80/16 przód 90/90/16 i zastanawiam się czy muszę kupować takie same?
matessGPR
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 23/8/2010, 21:51
Lokalizacja: GrudziÄ…dz

Postprzez krzysieg » 7/9/2010, 20:15

witam

Czy warto kupować specjalny spray do filtrów powietrza ?
Mam 3 motorek ze zwykłym air boxem i w każdym było tak że raz na ok pół roku myłem tą gąbkę suszyłem i zakładałem suchą albo nawilżałem olejem do mieszanki (słyszałem że lepsze to niż nic) i nie miałem problemów z filtrem czy zatykaniem sie gaźnika .
Motorhispania (xp6)
krzysieg
Bywalec
 
Posty: 640
Dołączył(a): 10/9/2008, 11:06
Lokalizacja: Jelenia Góra

Postprzez Mateusz149 » 9/9/2010, 15:59

Nie warto. Wystarczy dosyc gesty olej.
Suzuki Bandit 600N 2003r.
Mateusz149
Bywalec
 
Posty: 592
Dołączył(a): 12/2/2008, 12:03
Lokalizacja: G-dz

Postprzez Side4Side » 9/9/2010, 16:57

Szukam akumulatora żelowego do mojego skutera router xm50, stary aku kwasówka ma wymiary 11 cm długości 6,5 cm szerokości 8,5 cm wysokości, jak tak szukam to tylko aku o pojemności 4Ah mają takie wymiary a ja chcialbym przynajmniej 5 Ah. Pomoże mi ktoś znaleźć taki aku pasujący wymiarami. Mogłem zmierzyc miejsce w ktorym siedzi aku ale cóż pewnie gdzieś z 0,5 cm można dodać do każdego wymiaru bo troche luzu aku ma
Side4Side
Świeżak
 
Posty: 61
Dołączył(a): 22/6/2010, 15:22

Postprzez kamylek95 » 9/9/2010, 17:57

Co mam poprawić gdy w skuterze tylne koło chodzi jakiś 1cm na boki? ma luz i odczuwam to podczas jazdy... próbowałem kluczem dokręcić ale nic z tego...
kamylek95
Świeżak
 
Posty: 45
Dołączył(a): 5/7/2010, 19:17
Lokalizacja: W-wa

Postprzez swirus2007 » 9/9/2010, 18:12

łozyska do wymiany lub felga
13k.pl/-/sugestia.php
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
swirus2007
Stały bywalec
 
Posty: 1474
Dołączył(a): 29/7/2009, 13:35
Lokalizacja: ~~KN~~

Postprzez krzysieg » 9/9/2010, 19:45

Jaki jest optymalna średnica gaźnika do 50ccm ?
Mam gaźnik dellorto 12mm (zwężony przy wejściu na filtr powietrza ).
gdyby nie to zwężenie to by był 17 albo 19mm bo tyle jest aż do tego zwęzenia na końcu .
Motorhispania (xp6)
krzysieg
Bywalec
 
Posty: 640
Dołączył(a): 10/9/2008, 11:06
Lokalizacja: Jelenia Góra

Postprzez Fedor16 » 11/9/2010, 14:37

Witam.
Mam problem z moim peugeotem.A więc tak kupiłem nowy tłok i oddałem cylinder do szlifu.Gdy już wszystko miałem i złożyłem odpalam moto po jakiś 15 kopnięciach.Moto trzeba trzymać na gazie, aby nie zgasło po chwili sam gaśnie i zalewa świece. Odpalałem również z biegu, kiedy już odpalił nie dało się na nim siedzieć i jechać tracił moc tzn. trzeba było mu pomagać pchając ponieważ go zalewało.Po chwili gasł, a świeca była zalana.
Serce bije w tempie obrotów maszyny. | | Romet 50t-1--->Peugeot XP6--->???? | | http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Peugeot/XP_50/97810
Avatar użytkownika
Fedor16
Świeżak
 
Posty: 54
Dołączył(a): 3/11/2009, 19:20
Lokalizacja: Sochaczew

Postprzez krzysieg » 11/9/2010, 15:12

Trzymając gaz dostarczasz więcej powietrza a u ciebie jak trzymasz to wogóle to powietrze dochodzi a jak puścisz to nie nie ma powietrza w mieszance i całkiem zalewa...
Po remoncie czasem trzeba podregulować gaźnik ale wygląda to bardziej na zapchany filtr.
Zatarłeś czy po prostu sie zużył i miał mała kompresje ?
Motorhispania (xp6)
krzysieg
Bywalec
 
Posty: 640
Dołączył(a): 10/9/2008, 11:06
Lokalizacja: Jelenia Góra

Postprzez Fedor16 » 11/9/2010, 15:39

Zaczęło się to objawiać przerywaniem na wysokich obrotach szukałem przyczyn, aż doszedłem do zdjęcia cylindra okazało się że był pęknięty pierścień. Uznałem że pierścienie szybko się zjadą i będzie to krótka radość z dobrej jazdy, więc oddałem do szlifu bo tłok w cylindrze już luźno chodził. Wyczyszczę rurę od filtru powietrza może tam jest syf bo gąbkę niedawno czyściłem.
Serce bije w tempie obrotów maszyny. | | Romet 50t-1--->Peugeot XP6--->???? | | http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Peugeot/XP_50/97810
Avatar użytkownika
Fedor16
Świeżak
 
Posty: 54
Dołączył(a): 3/11/2009, 19:20
Lokalizacja: Sochaczew

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 24 gości




na górê