Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi
Orientuje się ktoś ile dozownik podaje oleju gdy się odłączy linke gazu ?
Nie chce polegać tylko na dozowniku i nie chce przerabiać .
Chciałem całkiem wykręcić dozownik i zaślepić wężyki ale leje się olej z przekładni przez wałek który kręci dozownikiem .
Ostatecznie będe jeździć bez oleju w pojemniku i od czasu do czasu troszke dolewać żeby dozownik miał smarowanie.
Silnik AM6
Nie chce polegać tylko na dozowniku i nie chce przerabiać .
Chciałem całkiem wykręcić dozownik i zaślepić wężyki ale leje się olej z przekładni przez wałek który kręci dozownikiem .
Ostatecznie będe jeździć bez oleju w pojemniku i od czasu do czasu troszke dolewać żeby dozownik miał smarowanie.
Silnik AM6
Motorhispania (xp6)
- krzysieg
- Bywalec
- Posty: 640
- Dołączył(a): 10/9/2008, 11:06
- Lokalizacja: Jelenia Góra
mam taki problem że skuter ma strasznego muła z początku i jest słaby i dopiero jak wejdzie na obroty tak po 30km/h to łapie wyryw i jedzie vmax to 60 km nie wiem czy tak powinno być ale były włożone rolki 10,3 g a ja bym chciał po stuntować i czy jak włoże mu 4,5 g to to coś da ?? wymieniłem mu gaźnik tłok nowy cylider i to nic nie dało
- wilk9094
- Świeżak
- Posty: 20
- Dołączył(a): 24/5/2009, 15:13
- Lokalizacja: GrudzÄ…dz
- patrykcross1
- Świeżak
- Posty: 17
- Dołączył(a): 17/7/2007, 19:55
- Lokalizacja: Cerkwica
patrykcross1 napisał(a):Jak zmierzyć średnice szprychy ( czym ) ?
suwmiarka
13k.pl/-/sugestia.php
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
- swirus2007
- Stały bywalec
- Posty: 1474
- Dołączył(a): 29/7/2009, 13:35
- Lokalizacja: ~~KN~~
Co może być nie tak jeśli wchodzi na ok 7k obrotów a dalej tylko na ułamek sekundy i się dławi jak chce dać na wyższe ?
Czasami zaskakują te wyższe obroty - przerywa .
Podobnie tak jakby moduł był blokowany ale nie jest wcześniej się wkręcał normalnie oczywiście nie chce jeździć non stop na wyższych obrotach .
Gaźnik czyszczony i filtr świeca nowa .
(silnik am6)
Czasami zaskakują te wyższe obroty - przerywa .
Podobnie tak jakby moduł był blokowany ale nie jest wcześniej się wkręcał normalnie oczywiście nie chce jeździć non stop na wyższych obrotach .
Gaźnik czyszczony i filtr świeca nowa .
(silnik am6)
Motorhispania (xp6)
- krzysieg
- Bywalec
- Posty: 640
- Dołączył(a): 10/9/2008, 11:06
- Lokalizacja: Jelenia Góra
własnie przy takich obrotach dostajesz przyspieszenie zapłonu.
ja raz jak przypadkowo odpilem aku to nie moglem przyspieszyc zapłonu i tez zadko mi wchodzil na obroty.
Sprawdz to ale ja podejrzewam ze poprostu masz jakiegos syfa w kraniku i nie daje wystarczajaco paliwa
wez podnies tylnie kolo i zobacz do ilu sie kreci
ja raz jak przypadkowo odpilem aku to nie moglem przyspieszyc zapłonu i tez zadko mi wchodzil na obroty.
Sprawdz to ale ja podejrzewam ze poprostu masz jakiegos syfa w kraniku i nie daje wystarczajaco paliwa
wez podnies tylnie kolo i zobacz do ilu sie kreci
13k.pl/-/sugestia.php
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
- swirus2007
- Stały bywalec
- Posty: 1474
- Dołączył(a): 29/7/2009, 13:35
- Lokalizacja: ~~KN~~
Nie mam za bardzo jak ponieść koła ale na luzie trudno wyczuć ale też jakby dławi się lekko na końcu ,z górki chyba mniej potrzebuje paliwa a też na tych samych obrotach się dławi .
Jak puszczę gaz troche i dodam to na sekunde wejdzie na te najwyższe obroty i potem się dławi .
W gaźniku sprzawdzałem tylko dysze-czyste .
Poczyszcze kranik jest tam chyba jakiś filter w nim (podciśnieniowy montowany do baku) poczyszcze styki na module wymienie kabel od fajki..
Jak puszczę gaz troche i dodam to na sekunde wejdzie na te najwyższe obroty i potem się dławi .
W gaźniku sprzawdzałem tylko dysze-czyste .
Poczyszcze kranik jest tam chyba jakiś filter w nim (podciśnieniowy montowany do baku) poczyszcze styki na module wymienie kabel od fajki..
Motorhispania (xp6)
- krzysieg
- Bywalec
- Posty: 640
- Dołączył(a): 10/9/2008, 11:06
- Lokalizacja: Jelenia Góra
wez i na poczatek sprubój przełączyc z normalnego trybu na rezerwe a jak to nie pomoze to wez i wypnij wezyk z gaznika i sprubuj wypchnąć powietrze do baku.
W najgorszym wypadku mógł ci jakis glut wpasc do gaznika i w gazniku jest zatkane
W najgorszym wypadku mógł ci jakis glut wpasc do gaznika i w gazniku jest zatkane
13k.pl/-/sugestia.php
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
- swirus2007
- Stały bywalec
- Posty: 1474
- Dołączył(a): 29/7/2009, 13:35
- Lokalizacja: ~~KN~~
Później przy tym się pobawię ,mechanik mi mówił że na moim miejscu by to olał bo skróci się żywotność silnika ale przecież na chwilkę dać najwyższe obroty można ...czy całkiem tego powinno się unikać ?
Jeszcze mam banalny problem kopka mi pęka a strasznie drogie do niego kopki nie pasowała by np od simsona ?
ps swirus byłem u mechanika bo już nic nie mogłem wymyśleć z tym
dzwonieniem , jest ok podobno magneto było niedokręcone
Jeszcze mam banalny problem kopka mi pęka a strasznie drogie do niego kopki nie pasowała by np od simsona ?
ps swirus byłem u mechanika bo już nic nie mogłem wymyśleć z tym
dzwonieniem , jest ok podobno magneto było niedokręcone

Motorhispania (xp6)
- krzysieg
- Bywalec
- Posty: 640
- Dołączył(a): 10/9/2008, 11:06
- Lokalizacja: Jelenia Góra
Opony w Derbi GPR
Witam.
Moje pytanie brzmi jakie powinny być opony w Derbi GPR rok 00', chodzi mi o dokładne rozmiary.
W moim mam tył 130/80/16 przód 90/90/16 i zastanawiam się czy muszę kupować takie same?
Moje pytanie brzmi jakie powinny być opony w Derbi GPR rok 00', chodzi mi o dokładne rozmiary.
W moim mam tył 130/80/16 przód 90/90/16 i zastanawiam się czy muszę kupować takie same?
- matessGPR
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 23/8/2010, 21:51
- Lokalizacja: GrudziÄ…dz
witam
Czy warto kupować specjalny spray do filtrów powietrza ?
Mam 3 motorek ze zwykłym air boxem i w każdym było tak że raz na ok pół roku myłem tą gąbkę suszyłem i zakładałem suchą albo nawilżałem olejem do mieszanki (słyszałem że lepsze to niż nic) i nie miałem problemów z filtrem czy zatykaniem sie gaźnika .
Czy warto kupować specjalny spray do filtrów powietrza ?
Mam 3 motorek ze zwykłym air boxem i w każdym było tak że raz na ok pół roku myłem tą gąbkę suszyłem i zakładałem suchą albo nawilżałem olejem do mieszanki (słyszałem że lepsze to niż nic) i nie miałem problemów z filtrem czy zatykaniem sie gaźnika .
Motorhispania (xp6)
- krzysieg
- Bywalec
- Posty: 640
- Dołączył(a): 10/9/2008, 11:06
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Mateusz149
- Bywalec
- Posty: 592
- Dołączył(a): 12/2/2008, 12:03
- Lokalizacja: G-dz
Szukam akumulatora żelowego do mojego skutera router xm50, stary aku kwasówka ma wymiary 11 cm długości 6,5 cm szerokości 8,5 cm wysokości, jak tak szukam to tylko aku o pojemności 4Ah mają takie wymiary a ja chcialbym przynajmniej 5 Ah. Pomoże mi ktoś znaleźć taki aku pasujący wymiarami. Mogłem zmierzyc miejsce w ktorym siedzi aku ale cóż pewnie gdzieś z 0,5 cm można dodać do każdego wymiaru bo troche luzu aku ma
- Side4Side
- Świeżak
- Posty: 61
- Dołączył(a): 22/6/2010, 15:22
- swirus2007
- Stały bywalec
- Posty: 1474
- Dołączył(a): 29/7/2009, 13:35
- Lokalizacja: ~~KN~~
Jaki jest optymalna średnica gaźnika do 50ccm ?
Mam gaźnik dellorto 12mm (zwężony przy wejściu na filtr powietrza ).
gdyby nie to zwężenie to by był 17 albo 19mm bo tyle jest aż do tego zwęzenia na końcu .
Mam gaźnik dellorto 12mm (zwężony przy wejściu na filtr powietrza ).
gdyby nie to zwężenie to by był 17 albo 19mm bo tyle jest aż do tego zwęzenia na końcu .
Motorhispania (xp6)
- krzysieg
- Bywalec
- Posty: 640
- Dołączył(a): 10/9/2008, 11:06
- Lokalizacja: Jelenia Góra
Witam.
Mam problem z moim peugeotem.A więc tak kupiłem nowy tłok i oddałem cylinder do szlifu.Gdy już wszystko miałem i złożyłem odpalam moto po jakiś 15 kopnięciach.Moto trzeba trzymać na gazie, aby nie zgasło po chwili sam gaśnie i zalewa świece. Odpalałem również z biegu, kiedy już odpalił nie dało się na nim siedzieć i jechać tracił moc tzn. trzeba było mu pomagać pchając ponieważ go zalewało.Po chwili gasł, a świeca była zalana.
Mam problem z moim peugeotem.A więc tak kupiłem nowy tłok i oddałem cylinder do szlifu.Gdy już wszystko miałem i złożyłem odpalam moto po jakiś 15 kopnięciach.Moto trzeba trzymać na gazie, aby nie zgasło po chwili sam gaśnie i zalewa świece. Odpalałem również z biegu, kiedy już odpalił nie dało się na nim siedzieć i jechać tracił moc tzn. trzeba było mu pomagać pchając ponieważ go zalewało.Po chwili gasł, a świeca była zalana.
Serce bije w tempie obrotów maszyny. | | Romet 50t-1--->Peugeot XP6--->???? | | http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Peugeot/XP_50/97810
-
Fedor16 - Świeżak
- Posty: 54
- Dołączył(a): 3/11/2009, 19:20
- Lokalizacja: Sochaczew
Trzymając gaz dostarczasz więcej powietrza a u ciebie jak trzymasz to wogóle to powietrze dochodzi a jak puścisz to nie nie ma powietrza w mieszance i całkiem zalewa...
Po remoncie czasem trzeba podregulować gaźnik ale wygląda to bardziej na zapchany filtr.
Zatarłeś czy po prostu sie zużył i miał mała kompresje ?
Po remoncie czasem trzeba podregulować gaźnik ale wygląda to bardziej na zapchany filtr.
Zatarłeś czy po prostu sie zużył i miał mała kompresje ?
Motorhispania (xp6)
- krzysieg
- Bywalec
- Posty: 640
- Dołączył(a): 10/9/2008, 11:06
- Lokalizacja: Jelenia Góra
Zaczęło się to objawiać przerywaniem na wysokich obrotach szukałem przyczyn, aż doszedłem do zdjęcia cylindra okazało się że był pęknięty pierścień. Uznałem że pierścienie szybko się zjadą i będzie to krótka radość z dobrej jazdy, więc oddałem do szlifu bo tłok w cylindrze już luźno chodził. Wyczyszczę rurę od filtru powietrza może tam jest syf bo gąbkę niedawno czyściłem.
Serce bije w tempie obrotów maszyny. | | Romet 50t-1--->Peugeot XP6--->???? | | http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Peugeot/XP_50/97810
-
Fedor16 - Świeżak
- Posty: 54
- Dołączył(a): 3/11/2009, 19:20
- Lokalizacja: Sochaczew
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 24 gości