Honda Varadero XL 125 V -TEMAT OGÓLNY
Tylko potem nie dopierdziel tej sruby za bardzo bo jak gwint zjedziesz to jestes w du*ie.i nie zapomnij o uszczelce-lepiej miedziana niz alu,jak alu sie sklei to sie idzie wpienic przy odkrecaniu.
KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
-
Koval135 - Mieszkaniec forum
- Posty: 1807
- Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
- Lokalizacja: Racibórz/Warszawa
Witam:D . Ja tu zaglądam po raz pierwszy. Mam viadro 2001 rok smigam sezon zrobiłem 5 tys. i teraz mam problem a w zasadzie ciekawostke ktora polega na tym ze moje viadro czasami ma takie akcje ze po zatrzymaniu np na swiatłach z predkosci od 40 wzwyż po prostu nie schodzi z obrotów tylko pozostaje na 2,5 - 3 tyś i po chwili( 3,4 sekundy) schodzi do 1,1 tyś i obroty sa optymalne. czy to juz sygnał ze pora na synchronizacje czy spotkaliscie sie już z podobna sytuacja?
Chciałbym dodać że nie dzieje sie to zawsze czasami jest w porządku ,dlatego tym bardziej mnie to ciekawi a w zasadzie irytuje.
PS. za błedy przepraszam ale nie mam siły poprawiać.

Chciałbym dodać że nie dzieje sie to zawsze czasami jest w porządku ,dlatego tym bardziej mnie to ciekawi a w zasadzie irytuje.
PS. za błedy przepraszam ale nie mam siły poprawiać.
- MarcinWawa
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 29/2/2008, 21:28
- Lokalizacja: Warszawa/ Łódź
varadero ogólnie maja rózne przypaly nie pasujace do stereotypu idealnej hondy typu cykajacy rozrzad czy szum z cylków,nierówna praca to w sumie norma w tych moto.moja mimo reg zaworów i czyszczenia,reg i synchro gazników dalej czasami troszke nierowno chodzi i po szybszej jezdzie trzyma 2tys obr po czym spada do 1,5.Serwis gaznikow powinien pomóc.
PS.tak na pszyszlosc-nie przejmuj sie jezeli twoja idealnie jedwabiscie nie bedzie chodzic,taka charakterystyka v-ek,wcale viadra...
PS.tak na pszyszlosc-nie przejmuj sie jezeli twoja idealnie jedwabiscie nie bedzie chodzic,taka charakterystyka v-ek,wcale viadra...
KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
-
Koval135 - Mieszkaniec forum
- Posty: 1807
- Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
- Lokalizacja: Racibórz/Warszawa
Dzięki wielkie Koval135
uspokoiłeś mnie trochę.Dobrze wiedzieć ze nie tylko moj silniczek troche wariuje. Idzie zima wiec zrobie synchro ale teraz sie zastanawiam patrzac po tym co napisałes. Ale zrobie i tak bedzie lepiej sie wkrecał i te irytujace obroty moze sie poprawią:)
LwG

LwG
Miłość życia zaklęta w mechaniczne konie .LwG
- MarcinWawa
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 29/2/2008, 21:28
- Lokalizacja: Warszawa/ Łódź
ja w mojej tez dalem synchro zrobic,do tego gazniki(mialy syfu troche) wyczyscic i wyregulowac troche,do tego zmienilem filtr pow.Zawory tez po reg,mimo ze po 26 kkm byly generalnie w normie.W kazdym razie warto chocby dla wlasnego spokoju 

KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
-
Koval135 - Mieszkaniec forum
- Posty: 1807
- Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
- Lokalizacja: Racibórz/Warszawa
Tak na prawdę nikt Ci tu chyba nie pomoze dopóki nie rozbierzesz całego przełącznika. mi się 'długie' w ogóle nie włączały bo nie łaczyło. rozkreciłem podłubałem śrubokrętem i jest jak nówka;p Tobie radze zrobic tak samo:P
Miłość życia zaklęta w mechaniczne konie .LwG
- MarcinWawa
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 29/2/2008, 21:28
- Lokalizacja: Warszawa/ Łódź
Pany,dzisiaj moje wiadro zdało sprawdzian
10 godzin jazdy i 526 km drogami krajowymi i zadupiami,trasa Racibórz-nowy sącz.Zeby bylo ciekawiej,wyjechalem o 9,30 i przez zasrane objazdy i korki w drodze na Pszczyne zeby sie wyrobic przed powrotem w srodku nocy jechalem praktycznie bez przerwy.2 przerwy zeby sie odlac i luknac na mape,jedna na tankowanie i pogadanke z motocyklistami którzy tez w trasie byli i jedna przerwa z 15 min zeby zjesc cos cieplego,napic sie i dzida do domu,bez przerwy
Daje rade viadro,innym moto w kl 125 ccm nie wiem czy bym sie na to porwal
Edit:Jak ktos potrzebuje filtr powietrza to jest na allegro http://allegro.pl/oryginalny-filtr-powi ... 76931.html
Koszuje tyle samo co w hondzie ale nie trza wiekow czekac



Edit:Jak ktos potrzebuje filtr powietrza to jest na allegro http://allegro.pl/oryginalny-filtr-powi ... 76931.html
Koszuje tyle samo co w hondzie ale nie trza wiekow czekac

KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
-
Koval135 - Mieszkaniec forum
- Posty: 1807
- Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
- Lokalizacja: Racibórz/Warszawa
melonick napisał(a):Siema
Przycisk od świateł długie/krótkie potrafi mi się na długich przyciąć i nie chce powrócić na krótkie, jak temu zaradzić ?
Sory chłopaki za posta pod postem,ale podbijam temat.
Dzis tez zabrałem sie za problem nie odbijajacego przelacznika z swiateł,do tego w moim moto szwankowały kierunki,tzn dlugo sie wlaczaly.Z kierunkowskazami poradzilem se rozbierajac to całe i czyszczac z tego smaru hondowskiego,poprostu po latach stwardniał i blokowal,pozatym nie stykalo dobrze.pod stykiem który przełacza kierunki (taka miedziana blaszka z dwoma punktami nabitymi) jest spręzynka,była juz slaba wiec zmienilem ja na podobna z jakiegos stycznika(z długopisa ma za duza srednice),wystarczylo dociac.kierunki wlaczaja sie teraz od razu i leciutko chodza,nie smarowalem tego bo to wszystko sa elementy z teflonu/plastiku lub mosiadzu wiec nie trza,a przynajmiej sie do tego syf nie klei.Z przełacznikiem swiatel jest wieksza lipa,bo jest gówniane dojscie,trzeba sie troche nawpieniac zeby go wyjac i potem wsadzic.W tym wypadku tez cza wyczyscic z tego smaru,delikatnie dogiac blaszki i troszke rozciagnac spręzynke zeby mocniej odbijała.Uwazajcie jak rozbieracie zeby widziec jak bylo poskladane bo sie mocno nawpieniacie dochodzac gdzie ma byc taki jeden drucik i jak powsadzane blaszki


KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
-
Koval135 - Mieszkaniec forum
- Posty: 1807
- Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
- Lokalizacja: Racibórz/Warszawa
Też sobie dzisiaj (z pasażerem przez 3/4 drogi) zrobiłem wycieczkę ok 450 km w dwie strony, jedno tankowanie, przerwa, tylko jak dojechaliśmy do celu, prędkość przelotowa 80-85, drogą szybkiego ruchu 90 km/h. I nie powiem Wiadro daje ładnie radę. Jeździłem od 9 do 17, zakończyłem to podjechaniem na zlot na koniec sezonu, na pasie chociwelskim. Dzień bardzo udany i nie oficjalne zakończenie sezonu zrobione, motorek pójdzie spać gdzieś za ~miesiąc 

- melonick
- Świeżak
- Posty: 179
- Dołączył(a): 6/6/2009, 20:42
Heh,a ja moja dopieszczam bo czekam na linke sprzegła (zdecydowałem sie na oryg hondy,60 zeta to w sumie nie tragedia) i nie ma jak jeżdzic,to pucuje,polerowałem klamki,moze przez zime przepoleruje silnik,czyszcze sobie wachacz w zakatkach gdzie od smaru uwalony i ogólnie dopieszczam,ale jeżdzic zamierzam dopóki nie spadnie snieg lub nie bedzie gołoledzi 

KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
-
Koval135 - Mieszkaniec forum
- Posty: 1807
- Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
- Lokalizacja: Racibórz/Warszawa
niiieeee... chodzi jak żyleta.
Wole jak człowiek na dwóch, niż jak zwierze na czterech...
Honda XLV 125 Varadero V-8
http://www.polskajazda.pl/Profil,Honda,XLV,125,Varadero,TGB,F409,Royal,Cruise/42971 (otwórz link)
Honda XLV 125 Varadero V-8
http://www.polskajazda.pl/Profil,Honda,XLV,125,Varadero,TGB,F409,Royal,Cruise/42971 (otwórz link)
-
gruby19 - Stały bywalec
- Posty: 1220
- Dołączył(a): 29/10/2009, 19:36
- Lokalizacja: witkowo
Wiekszosć motocykli przy zmianie z jedynki na dwójke i przy redukcji z drugiego biegu na pierwszy stuknie,zgrzytnie czy cos w tym stylu i jest to zupełnie nomalne.A dzieje sie tak dlatego,ze motocyklowe skrzynie nie posiadaja synchronizatorów i przez to jezeli jest za duza róznica obrotów czasami jest "jeb" przy zmianie biegu.Spróbuj wyczuc przy jakich obrotach najlepiej wchodzi.Jak bedziesz zmienial bieg na dwójke odejmij gazu,wcisnij sprzegło do konca i dopiero wbij dwójke,powinno pomóc,poprostu musisz wyczuć moment kiedy sie najlepiej koła zazębiaja
PS:w maluchu jedynka tez nie jest zsynchronizowana i pewnie znacie ten charakterystyczny zgrzyt przy wrzucaniu jedynki badz redukcji z dwójki

PS:w maluchu jedynka tez nie jest zsynchronizowana i pewnie znacie ten charakterystyczny zgrzyt przy wrzucaniu jedynki badz redukcji z dwójki

KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
-
Koval135 - Mieszkaniec forum
- Posty: 1807
- Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
- Lokalizacja: Racibórz/Warszawa
Siema
Niedawno kupiłem sobie Viaderko.
Ku mojemu zdziwieniu jej malowania nie mogłem nigdzie znaleźć. Okazało się, że jest to malowanie limited edition i do teraz go nie znalazłem.
Viaderko rocznik 2004 Przebieg koło 22tys. Chodzi ładnie. Wcześniej miałem aprilke sr50 (skuter w 2 suwie). To mój pierwszy biegowy moto, więc ostatnie 3 miechy były dla mnie miesiącami oswojenia. W tej chwili umiem już ładnie zgrać sprzęgło, gaz i zmianę biegu. Pomimo tego martwi mnie fakt, że na przyspieszenie ledwo co uciekam Yamaszce Aerox 50 ze zmienionym tłumikiem i wariatorem ; /. Dopiero tak po 70 km/h mu odchodzę.
To moja Varaderka, podoba się
?
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Hon ... ero/109791

Niedawno kupiłem sobie Viaderko.
Ku mojemu zdziwieniu jej malowania nie mogłem nigdzie znaleźć. Okazało się, że jest to malowanie limited edition i do teraz go nie znalazłem.
Viaderko rocznik 2004 Przebieg koło 22tys. Chodzi ładnie. Wcześniej miałem aprilke sr50 (skuter w 2 suwie). To mój pierwszy biegowy moto, więc ostatnie 3 miechy były dla mnie miesiącami oswojenia. W tej chwili umiem już ładnie zgrać sprzęgło, gaz i zmianę biegu. Pomimo tego martwi mnie fakt, że na przyspieszenie ledwo co uciekam Yamaszce Aerox 50 ze zmienionym tłumikiem i wariatorem ; /. Dopiero tak po 70 km/h mu odchodzę.
To moja Varaderka, podoba się

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Hon ... ero/109791
- z0rr0qq
- Świeżak
- Posty: 19
- Dołączył(a): 27/12/2010, 01:45
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Ladna.Co do przyspieszenia-pewnie jeszcze nie potrafisz zbyt dynamicznie ruszyc i zmieniac biegów.Trza startnąc z dośc wysokich obrotów (ok 8-9 krpm),dobrze puścic sprzeglo,wyczuć moment w którym juz zaczyna słabiej ciagnac,dwójka do konca,trójka do konca i aeroxa nie ma... W kazdym razie w ten sposób odpadla senda,rs50 i rieju rs2,wszystkie 80 cc
Jaki masz V-max?Moze zblokowana?
BTW:22 kkm to dopiero dotarta

BTW:22 kkm to dopiero dotarta

KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
-
Koval135 - Mieszkaniec forum
- Posty: 1807
- Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
- Lokalizacja: Racibórz/Warszawa
Varaderko spokojnie porobi chinskie choppery 200cc i zablokowaną DT125x wiec z roxem tez sobie da rade, wystarczy tylko troche pocwiczyc... One mają max moment obrotowy wlasnie kolo 9k rpm.
Widze że Scorpion na tyle siedzi to w teren spokojnie mozesz wbijac
ciekaw jestem tez ile daje akcesoryjna szyba...
Widze że Scorpion na tyle siedzi to w teren spokojnie mozesz wbijac

Wole jak człowiek na dwóch, niż jak zwierze na czterech...
Honda XLV 125 Varadero V-8
http://www.polskajazda.pl/Profil,Honda,XLV,125,Varadero,TGB,F409,Royal,Cruise/42971 (otwórz link)
Honda XLV 125 Varadero V-8
http://www.polskajazda.pl/Profil,Honda,XLV,125,Varadero,TGB,F409,Royal,Cruise/42971 (otwórz link)
-
gruby19 - Stały bywalec
- Posty: 1220
- Dołączył(a): 29/10/2009, 19:36
- Lokalizacja: witkowo
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 32 gości