Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
akurat co do lancucha to ta zasada nie obowiazuje
po kazdej jezdzie lancuch sie czysci i smaruje. ciagle musi byc mokry - w rolkach oczywiscie.

po kazdej jezdzie lancuch sie czysci i smaruje. ciagle musi byc mokry - w rolkach oczywiscie.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Dokładnie jak mówi henio12323
i jak mówi porzekadło "jak nie smarujesz to nie jedziesz"
np mój kolega ma łancuch złoty ale od rdzy
bo koleś jest tak kumaty ze nie wie ze łańcuch powinno sie samrować. Jak go zapytałem czemu nie smaruje to powiedział "bo mi sie brudził w piasku" Nie bede komentował tego ale udzieliłem mu kilka rad. Kupił nowe moto wiosną a z tłumnika juz mu dymi fakt ze to diabolini 250 w 4T ale cóż jak sie dba tak sie ma. Kup smar może być motul lub castrol do oringów xringów i zringów. Ja kupiłem puszkę za 50 pare złociszy i juz ją mam ponad 1,5 miecha a na smarach i oleju nie oszczędzam.



-
mentorsct - Bywalec
- Posty: 582
- Dołączył(a): 8/7/2009, 17:37
- Lokalizacja: Iłowo-Osada
i tak ma byc
smar musi byc dobry bo piasek nie moze sie mocno przyczepiac i zeby z piaskiem sie nie wycieral. z kolei dalej musi dobrze wnikac w rolki i tam je smarowac

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
przyznam, ze tez niw przykladalem wagi do smarowania lancucha, ale wiem, ze to nidobrze.. wczesniej juz mi zaczela sie pojawiac rdza..
kupilem dzis cos takiego
http://www.motoallegro.pl/item1169601982_smar_shell_advance_chain_ultra_300ml_wa_wa.html (otwórz link)
bo koles mowil ze dobry do crosow.
kupilem dzis cos takiego
http://www.motoallegro.pl/item1169601982_smar_shell_advance_chain_ultra_300ml_wa_wa.html (otwórz link)
bo koles mowil ze dobry do crosow.
- lukas90MX
- Świeżak
- Posty: 141
- Dołączył(a): 28/3/2010, 20:19
Ja polecam to: http://allegro.pl/item1192020423_motul_ ... uchow.html
-
mentorsct - Bywalec
- Posty: 582
- Dołączył(a): 8/7/2009, 17:37
- Lokalizacja: Iłowo-Osada
Hehe ja smaruje na wyjazd jakieś 10min przed, łańcuch sie lepi i piach przyciąga ale rolki łańcucha są nasmarowane. Tym sie nie martwie akurat bo i tak cały napęd mam na sezon (mało jeźdzę ze względu na brak czasu i pracę) Po czyszczeniu tez samruję łańcuch zeby nie rdzewiał i jak sie na niego spojrzy to błyszczy i sie lepi taka jego specyfika.
BTW.
Chciałem zapytać czy w klockach hamulcowych to czym sie sugierować? Ostatnio lekko wyglebiłem i chyba przednia tarcze hamulcowa mi sie lekko wygieła i chce kupić nową tarczę wraz z klockami bo gdy jadę to słyszę take stukanie klocków hamulcowych. Ciężko mi to opisać ale niepokoi mnie ten dzwięk.
Dzięki za odpowiedź.
BTW.
Chciałem zapytać czy w klockach hamulcowych to czym sie sugierować? Ostatnio lekko wyglebiłem i chyba przednia tarcze hamulcowa mi sie lekko wygieła i chce kupić nową tarczę wraz z klockami bo gdy jadę to słyszę take stukanie klocków hamulcowych. Ciężko mi to opisać ale niepokoi mnie ten dzwięk.
Dzięki za odpowiedź.
-
mentorsct - Bywalec
- Posty: 582
- Dołączył(a): 8/7/2009, 17:37
- Lokalizacja: Iłowo-Osada
Witam
Hello mam spore doswiadczenie na motorach... napisze tak Yamaha YZF 450 2003 ... Honda Cr 250 2001 Honda CRF 450.. teraz chce kupic juz z najwyszej półki mysle nad Honda CR 500... Kase mam tylko nie wiem co kupic napiszcie swoje zdanie o jakis moto z najwyszej połki...
- zbyho222
- Świeżak
- Posty: 462
- Dołączył(a): 11/8/2010, 18:31
co do lancucha. ten bialy jest dobry. kumpel ma i niezle mu smaruje. z zewnatrz piach nie ma znaczenia liczy sie smarowanie rolek. moze byc nawet zwykly olej przekladniowy ale on od obrotów w 10 min zniknie
co do zbyha to polecam ktma exc 525

co do zbyha to polecam ktma exc 525

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
zbyho222 - widzę ze jeździsz od samego początku full'ami pojemności dość spore, więc jak chcesz wrażeń polecam KTM SX 520. Ja posiadam takowego, ma 68 koni które kopią niesamowicie. U mnie od wczoraj pada deszcz i dziś się wybrałem na 30min do lasu. Błoto niesamowite, motocykl jak bym jechał byś nie poznał marki jaka to ale górka nie górka błoto do połowy koła a idzie jak burza. Tak przy okazji możecie oblukać jak zrobiłem swojego ktm'a.
Link: http://wstaw.org/w/9SH/
Link: http://wstaw.org/w/9SH/
-
mentorsct - Bywalec
- Posty: 582
- Dołączył(a): 8/7/2009, 17:37
- Lokalizacja: Iłowo-Osada
nie:)
regulacja na gwincie to regulacja wysokosci siedzenia, sa 2 regulacje w samym amortyzatorze. na dole od odbicia, i koło zbiorniczka od twardosci. ale zalezy jaki moto bo niektóre nie maja nic.
co do spreja to jak mam ci napisac ile ? tyle az sie caly nasaczy ze praktycznie bedzie z niego ciekło. czyli do granic pojemnosci gabki. potem rozpuszczalnik odparowuje i zostaje sam lep. dlatego sprejów sie nie opłaca bo ich duzo idzie i nie starcaja na dlugo.
regulacja na gwincie to regulacja wysokosci siedzenia, sa 2 regulacje w samym amortyzatorze. na dole od odbicia, i koło zbiorniczka od twardosci. ale zalezy jaki moto bo niektóre nie maja nic.
co do spreja to jak mam ci napisac ile ? tyle az sie caly nasaczy ze praktycznie bedzie z niego ciekło. czyli do granic pojemnosci gabki. potem rozpuszczalnik odparowuje i zostaje sam lep. dlatego sprejów sie nie opłaca bo ich duzo idzie i nie starcaja na dlugo.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
szybka piłka
ktm 250 exc- f z roku 2005 dla moto lamusa czyli first moto
1. 42 konie czy sie zabije ??? moze nie tak od razu
2. tak na serio ile remont wynosi całego silnika wiem ze duzo ale ile konkretnie ??? (btw szukałem ale nic szczególnego na ten temat nie znalazłem)
wtedy trzeba wymienic tłok, łańcuszek, zawory tez ???
Czy na serio przy jeździe turystcznej w górki silnik bedzie tak szybko siadał ??? czy te czeste wymiany oleju co firma opdaje nie tycza sie ludzi i maszyn szalejacych na torach ???
pzdr
ktm 250 exc- f z roku 2005 dla moto lamusa czyli first moto
1. 42 konie czy sie zabije ??? moze nie tak od razu

2. tak na serio ile remont wynosi całego silnika wiem ze duzo ale ile konkretnie ??? (btw szukałem ale nic szczególnego na ten temat nie znalazłem)
wtedy trzeba wymienic tłok, łańcuszek, zawory tez ???
Czy na serio przy jeździe turystcznej w górki silnik bedzie tak szybko siadał ??? czy te czeste wymiany oleju co firma opdaje nie tycza sie ludzi i maszyn szalejacych na torach ???
pzdr
- klima
- Świeżak
- Posty: 42
- Dołączył(a): 29/8/2007, 19:02
W salonie KTM'a wyjęcie silnika rozpołowienie i oględziny kosztuję 850zł jak dostarczysz sam silnik a jak cały motocykl to 950zł. Dolicz sobie części i w przybliżeniu masz ile w serwisie remont kosztuje. Części pieniądze to na allegro policz ja sobie w Excelu wszystko wyliczyłem.
-
mentorsct - Bywalec
- Posty: 582
- Dołączył(a): 8/7/2009, 17:37
- Lokalizacja: Iłowo-Osada
issdfsdf
He wiesz co Twoja propozycja jest całkiem Mentorsct super nigdy ktm nie smigałem wiec napewno spróbuje... pojemnosc wysoka wiec power tez musi byc jak to w moto... Dzieki..... a ja tylko na full crossach smigam bo sa najlżejsze w terenie daja rady jak nikt tylko oponka musi zabierac jak trzeba i wszystko git....
- zbyho222
- Świeżak
- Posty: 462
- Dołączył(a): 11/8/2010, 18:31
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości