Zobacz wątek - <i>[Kawasaki]</i> Kawasaki ER5 w użytku
NAS Analytics TAG

[Kawasaki] Kawasaki ER5 w użytku

Komentarze użytkowników
_________

Postprzez Komentatorzy » 28/12/2009, 15:52

Komentatorzy napisał(a):Witam.jak każdy tu piszący mam problem.Mianowicie kupiłem sobie jakiś czas er-kę ale z nie działającym obrotomierzem.Niedawno stwierdziłem że trzeba się tym zająć i kupiłem na allegro używany ale niby sprawny obrotomierz.Dodam że wcześniej gdy dałem moje moto do synchronizacji mechanik stwierdził że to wina popsutego obrotomierza.No i gdy już kupiłem następce zepsutego(tak twierdzi mechanik bo ponoć jest jakiś impuls z modułu)i go zamontowałem okazało się że ten t eż nie działa.Co może być nie tak?Wspomnę że nie jestem żadnym elektrykiem i dlatego tu piszę.<br><hr>piter<br>
Trochę późno ale...
Przyczyna może być prozaiczna, np. uszkodzony przwód pomiędzy CDi a licznikiem, brak zasilania do samego obrotomierza lub uszkodzenie CDI.. Jeżeli maz nadal problem to proszę o kontakt GG2740592<br><hr>smoczy
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez holender1912 » 5/1/2010, 20:53

siemka. ja mam pytanie co do wymiany tlumika. co polecacie zeby uzyskac z er-5ki ladny basowy dzwiek? moze wiecie co ludzie najczesciej montuja w tym moto?

z gory dzieki za info :D
holender1912
Świeżak
 
Posty: 111
Dołączył(a): 27/9/2009, 20:47
Lokalizacja: Poznan


Postprzez Komentatorzy » 6/1/2010, 18:45

Komentatorzy napisał(a):siemka. ja mam pytanie co do wymiany tlumika. co polecacie zeby uzyskac z er-5ki ladny basowy dzwiek? moze wiecie co ludzie najczesciej montuja w tym moto? z gory dzieki za info :D<br><hr>holender1912<br>
co zrobić aby było dobrze to szczerze nie wiem, ale wiem, że mój kolega zrobił 2 czy 4 dziury wokół wylotu tłumika i teraz ma 'pierdziawkę'. Normalnie skrzywdził motocykl, już seryjny brzmiał o niebo lepiej<br><hr>iceman
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez holender1912 » 6/1/2010, 22:40

no wiem. Juz takie przewiercone tlumiki slyszalem - wszystkie brzmialy jak crossowki
holender1912
Świeżak
 
Posty: 111
Dołączył(a): 27/9/2009, 20:47
Lokalizacja: Poznan

Postprzez Komentatorzy » 7/1/2010, 18:40

Komentatorzy napisał(a):siemka. ja mam pytanie co do wymiany tlumika. co polecacie zeby uzyskac z er-5ki ladny basowy dzwiek? moze wiecie co ludzie najczesciej montuja w tym moto? z gory dzieki za info :D<br><hr>holender1912<br>
Ludzie! ER5 musi tak gwizdać. Kiedyś mnie to też irytowało. Chyba każdy kiedyś chciał postraszyć Babcie basowym pierdnięciem. No ale teraz gdy ktoś pyta: Stary co ci tak gwiżdże? Ja odpowiadam. To jest ER5. Kocham ten motor.<br><hr>Roni67
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/1/2010, 22:36

Koledzy chcę kupić ER 500 gość zmienił zębatkę tylną twierdzi że poprawił v max do 210km/h ale czy moc za dużo nie spadła? proszę o fahową porade<br><hr>darko
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/1/2010, 22:37

Koledzy chcę kupić ER 500 gość zmienił zębatkę tylną twierdzi że poprawił v max do 210km/h ale czy moc za dużo nie spadła? proszę o fachową poradę<br><hr>darko
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/1/2010, 22:48

Komentatorzy napisał(a):Koledzy chcę kupić ER 500 gość zmienił zębatkę tylną twierdzi że poprawił v max do 210km/h ale czy moc za dużo nie spadła? proszę o fachową poradę<br><hr>darko<br>
No więc po pierwsze jeśli gość tak kombinował to lepiej daj sobie spokój bo to znaczy że go nieźle żyłował.Jeśli dobrze kojarzę to znalazłeś go na allegro?Bo niedawno taką ofertę oglądałem.Prawda jest taka że jeśli chcesz mieć dobry motor to kup sobie taki przy którym za dużo nie było grzebane i jeśli będzie Ci zależało na mocy to sam sobie go przerobisz.Jak masz jeszcze pytania to pisz.A i to jest ER-5 a nie jak większość pisze ER-500..;)<br><hr>Wolf
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez holender1912 » 21/1/2010, 22:25

ja mam pytanie co do wersji twister. czym sie rozni od zwyklej er?
Yamaha TDR125 --> Suzuki GS500F --> Suzuki SV650S
holender1912
Świeżak
 
Posty: 111
Dołączył(a): 27/9/2009, 20:47
Lokalizacja: Poznan

Postprzez Komentatorzy » 21/1/2010, 22:34

Komentatorzy napisał(a):ja mam pytanie co do wersji twister. czym sie rozni od zwyklej er?<br><hr>holender1912<br>
No więc szczerze to wersja TWISTER niczym się nie różniła od innych.Na forach i różnych stronach można poczytać że miały więcej mocy ale poprostu pierwsze modele tego motocykla tak były nazwane.<br><hr>Wolf
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez rekin1987 » 25/1/2010, 16:39

Witam

Kupiłem wczoraj Er5 z 99 roku. Dałem za nią 3000zł. Czy to jest dobra cena? Moto niby sprawne 2 małe wgniotki na baku, ale za to podgrzewane manetki. Chciałby się dowiedzieć co należałoby zrobić przed sezonem, na co zwrócić uwagę ?
rekin1987
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 25/1/2010, 16:36
Lokalizacja: Kościan,Poznań

Postprzez holender1912 » 25/1/2010, 16:39

aha, dzieki. jeszcze jedno. ma ktos moze schemat tlumika albo zdjecia przekroju czy cos? bylbym wdzieczny :). rekin obczaj sobie ten link
http://www.scigacz.pl/Odtworzenie,gotow ... e,899.html
Yamaha TDR125 --> Suzuki GS500F --> Suzuki SV650S
holender1912
Świeżak
 
Posty: 111
Dołączył(a): 27/9/2009, 20:47
Lokalizacja: Poznan

Postprzez Komentatorzy » 25/1/2010, 17:35

Możecie mi ktoś powiedzieć jaka długa jest linka gazu zamykająca od er-5?? Moja mi się zerwała i po złożeniu wszystkich jej części wyszło mi że ma 102 cm.<br><hr>berni172
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 25/1/2010, 20:59

Komentatorzy napisał(a):Witam Kupiłem wczoraj Er5 z 99 roku. Dałem za nią 3000zł. Czy to jest dobra cena? Moto niby sprawne 2 małe wgniotki na baku, ale za to podgrzewane manetki. Chciałby się dowiedzieć co należałoby zrobić przed sezonem, na co zwrócić uwagę ? <br><hr>rekin1987<br>
Cena wg. mnie dobra, nawet jak jest "do robienia" to ok, normalna cena za ten rocznik to ok 4-5 tyÅ›, bynajmniej na alle.gro.pl
Ja proponuje zakupić zestaw- 2 świece, nowy olej (wchodzi 3.4 litra chyba, ale kupuje się zazwyczaj w 5L baniaczkach, albo z beczki ile trzeba), 2 filtry tz. oleju i powietrza, wymienić płyn chłodniczy (żadne petrygo czy podobne tylko taki specjalny do motocykli, ma on temp. wrzenia na poziomie 115 stopni celsjusza), ewentualnie spojrzeć na opony czy nadają się do jazdy, układ napędowy- zębatki i łańcuch. Płyn hamulcowy i same klocki czy też ewentualnie tarczę hamulcową, regulacja i synchronizacja gaźników. Cała operacja będzie kosztować trochę, ale ten motocykl jest wdzięczny za takie pieszczoty i można nim jeszcze pojeździć dużo o ile jest na czas serwisowany.<br><hr>hexos
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 25/1/2010, 21:13

Komentatorzy napisał(a):Witam Kupiłem wczoraj Er5 z 99 roku. Dałem za nią 3000zł. Czy to jest dobra cena? Moto niby sprawne 2 małe wgniotki na baku, ale za to podgrzewane manetki. Chciałby się dowiedzieć co należałoby zrobić przed sezonem, na co zwrócić uwagę ? <br><hr>rekin1987<br>
Komentatorzy napisał(a):Cena wg. mnie dobra, nawet jak jest "do robienia" to ok, normalna cena za ten rocznik to ok 4-5 tyś, bynajmniej na alle.gro.pl
Ja proponuje zakupić zestaw- 2 świece, nowy olej (wchodzi 3.4 litra chyba, ale kupuje się zazwyczaj w 5L baniaczkach, albo z beczki ile trzeba), 2 filtry tz. oleju i powietrza, wymienić płyn chłodniczy (żadne petrygo czy podobne tylko taki specjalny do motocykli, ma on temp. wrzenia na poziomie 115 stopni celsjusza), ewentualnie spojrzeć na opony czy nadają się do jazdy, układ napędowy- zębatki i łańcuch. Płyn hamulcowy i same klocki czy też ewentualnie tarczę hamulcową, regulacja i synchronizacja gaźników. Cała operacja będzie kosztować trochę, ale ten motocykl jest wdzięczny za takie pieszczoty i można nim jeszcze pojeździć dużo o ile jest na czas serwisowany.<br><hr>hexos<br>
No ja to bym proponował kupić nie jakiś olej tylko MOTUL sprzedawane są w pojemnikach o poj. 4litry wraz z filtrem HILFOFILTRO i 2 świecami NGK to nie duży wydatek 150zł.Do tego dochodzi płyn chłodniczy MOTUL 20zł za litr(do er wchodzi 1,7l.).Olej w lagach bo to rzadko ludzie robią a się powinno raz na 2 lata-oczywiście MOTUL 40zł.Do jednej lagi wchodzi 318ml oleju.Gaźniki to możesz samemu wyczyścić i będziesz ok 60zł do przodu.No płyn hamulcowy też bym wymienił bo powinno się go wymieniać minimum raz na 2 lata(ja wymieniam co roku)koszt 30zł MOTUL.No i nalażałoby jeszcze kupić smar do łańcucha w sprayu MOTUL 40zł.Jak widzisz operuję MOTULem bo nie ukrywam że ta firma ma pojęcie a na ich produktach jeżdżę już ładnych pare lat.Gdybyś chciał coś jeszcze spytać to pisz na priva szymek.gracz@o2.pl napewno Ci pomogę...;)<br><hr>Wolf
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez rekin1987 » 25/1/2010, 21:21

Dzięki za odpowiedzi :)
Co do oleju w lagach to podobno był wymieniany. Co do płynu chłodniczego to wymienię na pewno(dzięki za radę, nie wiedziałem, że jest specjalny dla motocykli), bo wlany jest płyn borygo. A jakaś stronka instruktażowa co do czyszczenia gaźników? I czy olej kupić z allegro(lub znacie jakiś tani sklep z Poznania, 1l jeszcze mam po po poprzednim właścicielu), czy iśc do serwisu lepiej?
rekin1987
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 25/1/2010, 16:36
Lokalizacja: Kościan,Poznań

Postprzez Komentatorzy » 25/1/2010, 21:34

Komentatorzy napisał(a):Dzięki za odpowiedzi :) Co do oleju w lagach to podobno był wymieniany. Co do płynu chłodniczego to wymienię na pewno(dzięki za radę, nie wiedziałem, że jest specjalny dla motocykli), bo wlany jest płyn borygo. A jakaś stronka instruktażowa co do czyszczenia gaźników? I czy olej kupić z allegro(lub znacie jakiś tani sklep z Poznania, 1l jeszcze mam po po poprzednim właścicielu), czy iśc do serwisu lepiej? <br><hr>rekin1987<br>
Na allegro jest sklep HORNET napisz im co potrzebujesz a oni Ci to uszykują i wyjdzie sporo taniej.Już u nich kupowałem nie raz i zawsze było taniej a gdy kupowałem wszystkie płyny i oleje to były nawet gratisy.A co do czyszczenia gaźników to nie znalazłem stronki jak to zrobić ale jak chcesz to gdy będzie ciepło możesz do mnie wpaść i Ci to zrobię za free...:)Ja jestem z okolicy Środy Wlkp.<br><hr>Wolf
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 25/1/2010, 22:28

Komentatorzy napisał(a):Dzięki za odpowiedzi :) Co do oleju w lagach to podobno był wymieniany. Co do płynu chłodniczego to wymienię na pewno(dzięki za radę, nie wiedziałem, że jest specjalny dla motocykli), bo wlany jest płyn borygo. A jakaś stronka instruktażowa co do czyszczenia gaźników? I czy olej kupić z allegro(lub znacie jakiś tani sklep z Poznania, 1l jeszcze mam po po poprzednim właścicielu), czy iśc do serwisu lepiej? <br><hr>rekin1987<br>
Co do tego oleju to wybór należy do ciebie, bo jeżeli umiesz rozpoznać 'świeży' od 'zjechanego' oleju to no-problemo - lej, a resztę dopełnij tym samym tz. gęstość i firma wg. mnie powinna być taka sama, może to stereotyp, ale jestem przezorny w tym zakresie. Co do płynu chłodniczego to ludzie od 'wyczynowej' jazdy motocyklem (wyścigi, stunt, speding, czy co tam komu chodzi po główce) używają tylko takich płynów. Nie wiem jaki jest zalecany przez producenta, ale chyba lepiej w ciepłym okresie lać ten lepszy. Co do gaźników to nigdy sam się w tym nie grzebałem, tylko oddaję je do regulacji raz na sezon. A tak ogółem to serwis podstawowy można robić z powodzeniem w warunkach domowych, nie ma żadnych haczyków : )<br><hr>hexos
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 10/2/2010, 11:12

Komentatorzy napisał(a):Koledzy chcę kupić ER 500 gość zmienił zębatkę tylną twierdzi że poprawił v max do 210km/h ale czy moc za dużo nie spadła? proszę o fachową poradę<br><hr>darko<br>
Witam. Wymienialem w zeszlym sezonie naped w mojej er5 i ten ktory kupilem roznil sie od starego przednia zebatka. Miala o 1 zab wiecej niz stara. Roznica w jezdzie jest taka (V-max nie sprawdzalem) Ale przy 90km/h silnik utrzymywal jakies 4tys obr. gdzie przy starym zestawie przy predkosci 90km/h obroty oscylowaly w granicach 5tys. Jazda w trase jest teraz wygodniejsza (spokojniejsza), natomiast w miescie odczowam lekki spadek mocy (wrazenie) Ale mi to nie przeszkadzalo i uwazam taka zmiane na plus. Pozdrawiam.<br><hr>irekdil
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 10/2/2010, 18:53

Witam.Mam pytanie do tego który już grzebał przy swoim moto.Czy u was też nie da się zdjąć kapy zaworowej bez obniżenia silnika?Bo u mnie nie ma innej możliwości i muszę odkręcić silnik.<br><hr>Nowy
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na górê