Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Enduro, Cross
_________

Postprzez Hamulec » 27/12/2009, 12:49

Nierozumiem pytania. Jak paliwo zmieszane z olejem do 4t :shock:
Tylko na torze. | Honda CR 125 - Osobniku! Do Ciebie piszę! Narzekasz, że bez przerwy Ci mocy brakuje? Jeśli tak, ta czerwona diablica pokaże Ci , gdzie jest Twoje miejsce! Normalnie Cię sponiewiera! | http://www.youtube.com/watch?v=6FQG7Eqwtow
Avatar użytkownika
Hamulec
Bywalec
 
Posty: 773
Dołączył(a): 4/1/2009, 21:14
Lokalizacja: okolice Leszna


Postprzez henio12323 » 27/12/2009, 12:56

wypadki chodzią po ludziach :P ja kiedys do rometa nie miałem co wlac to nalałem benzyny z olejem przepalonym do skrzyni ;D troche bardziej kopcił xD ale nie ma co porównywac rometa do crossidła :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN


Postprzez Hamulec » 27/12/2009, 13:01

Tak jak henio napisałeś; jeżeli wlał paliwo od 2t do 4t to pół biedy, a jeżeli czyste od 4t do 2t to kaplica chyba, że chwilkę tylko chodził-pracował.
ps.henio :D to romet miał super smarowanie.
Tylko na torze. | Honda CR 125 - Osobniku! Do Ciebie piszę! Narzekasz, że bez przerwy Ci mocy brakuje? Jeśli tak, ta czerwona diablica pokaże Ci , gdzie jest Twoje miejsce! Normalnie Cię sponiewiera! | http://www.youtube.com/watch?v=6FQG7Eqwtow
Avatar użytkownika
Hamulec
Bywalec
 
Posty: 773
Dołączył(a): 4/1/2009, 21:14
Lokalizacja: okolice Leszna

Postprzez wawzon » 27/12/2009, 15:20

Zle to sformulowalem, ale juz wiem;] nalalem paliwo od 2t do 4t. Dzieki za odpowiedz;)
KX250F
Avatar użytkownika
wawzon
Bywalec
 
Posty: 578
Dołączył(a): 4/8/2009, 10:36

Postprzez Krejzol7 » 28/12/2009, 11:14

Czy ktoś wie czy Aprilie RX 125 z silnikiem Rotaxa 123 (czyli rocznik np. 1998) były w jakiś sposób blokowane?
Krejzol7
Świeżak
 
Posty: 48
Dołączył(a): 12/1/2009, 16:15
Lokalizacja: Rymanów

Postprzez cztery » 28/12/2009, 12:48

Wg. mnie nie. Swego czasu troche interesowałem się tym sprzętem i nie dowiedziałem się nic o blokowaniu. Oczywiście moge sie mylić.
Chłopak z pasją i marzeniami związanymi z motoryzacją :)
Avatar użytkownika
cztery
Świeżak
 
Posty: 208
Dołączył(a): 13/6/2009, 21:31

Postprzez Krejzol7 » 28/12/2009, 13:23

Aha to ok :) a mógłbyś mi powiedzieć czym różni się RX od ETX?? Oczywiście chodzi mi o 125'tki
Krejzol7
Świeżak
 
Posty: 48
Dołączył(a): 12/1/2009, 16:15
Lokalizacja: Rymanów

Postprzez Landryss25 » 28/12/2009, 14:36

RX jest to bardziej hard-enduro a ETX dualsport. Co to znaczy. RX jest kilka kg lżejszy, ma inaczej zestrojone zawieszenie i seryjnie dobrane inne przełożenia.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez Krejzol7 » 28/12/2009, 17:43

A co z silnikami? obydwa majÄ… rotaxy 121, 122, 123??
Krejzol7
Świeżak
 
Posty: 48
Dołączył(a): 12/1/2009, 16:15
Lokalizacja: Rymanów

Postprzez arti16 » 28/12/2009, 19:10

Z tego co ja się kiedyś dowiedziałem gdy byłem zainteresowany tym moto to oba mają te same silniki tylko podobno etx ma jakoś tak zblokowany silnik, że nigdy nie osiągnie tej mocy co rx
arti16
Świeżak
 
Posty: 225
Dołączył(a): 25/5/2008, 11:04

Postprzez henio12323 » 28/12/2009, 23:22

raczej nie zablokowany a inaczej zestrojony enduro ma długie biegi większą elastycznosc. hard enduro nieco krótsze przełożenia i często jak mają po 6 biegów to pierwsze 5 biegów jest niczym w crossówkach a 6 to jest nadbieg na traske
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Krejzol7 » 29/12/2009, 13:58

Ok dzięki wszystkim za info :)
Krejzol7
Świeżak
 
Posty: 48
Dołączył(a): 12/1/2009, 16:15
Lokalizacja: Rymanów

Postprzez Piotrek_lbn » 29/12/2009, 18:18

Takie pytanko..

Czy palenie na popych szkodzi silnikowi ? :P Czy można codziennie palić pchając motor zamiast bawić się kopniakiem ? ;)
Piotrek_lbn
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 28/12/2009, 19:19
Lokalizacja: Lublin

Postprzez omyk » 29/12/2009, 20:00

Prosze o porade. Smigam XT 600E 2002r po UK do tej pory, znaczy sie deszcze i "sniezki" mi nie straszne. Wszystko bylo ok az do teraz. Silnik krztusi sie strasznie przy niskich obrotach. Przy zmianie biegu na wyzszy nawet gasnie. Gasnie rowniez przy raptownym odkreceniu manetki, gdy jest na luzie. Jezdzic sie da, ale musze baaardzo spokojnie zwiekszac obroty. Na wyzszych pracuje jak trzeba bez problemow. Mozliwe, ze mu sie gdzies troche wody dostalo? Dzis jezdzilem podczas ulewy. Reakcje ma podobna gdy brakuje paliwa, z tym ze bardziej szarpie. Miesiac temu wymieniony olej i filtr, bak pelen. Kiepskie paliwo..?Jakies sugestie? Z gory dziekuje
omyk
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 29/12/2009, 19:42

Postprzez henio12323 » 29/12/2009, 20:39

piotrek moim zdaniem nie ma żadnej różnicy w paleniu na pycha czy z kopki :P tylko czasem cięzko przełamac sprzęt. ale jak jest w dobrym stanie to powinien zapalic po max metrze pchania :P kiedys na allegro stał ktm 500 w 2T z urwaną kopką :P po remoncie gosc mówił że od remontu taka komprecha że urwał kopke. i mówi że na pycha pali po metrze przepchania dodał też że na 5 biegu nie da się go jeszcze przełamac ręcznie i jedynie co to zaciąg z auta :P

hmm stawiam na zapchany gaźnik. przyczyny na to wskazują czasem tak jest jak juz sie jedzie pomału gazu odkręca idzie jak należy ale jak sie gaz pusci albo mocniej doda to potrafi zgasnąc. wyczysc gaźnik sprawdz filtr powietrza czy nie dostał wody. zobacz swiece, moze byc tak że wody gdzies dostało i zwarcie robi na swiecy ale wtedy troche inne objawy są. wiec raczej gaźnik/ filtr
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez omyk » 29/12/2009, 22:01

Dzieki za szybka odpowiedz, jutro zabieram sie za czyszczenie gaznika i filtra. Jak sie poprawi dam znac, moze ktos jeszcze skorzysta z porady:) Pozdrawiam
omyk
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 29/12/2009, 19:42

Postprzez Bostorn » 29/12/2009, 23:22

dostaje za mało powietrza

ot coo

wystarczy że wymienisz, przemyjesz i nasączysz f.pow oraz gaźnik, zobacz w jakim stanie jest air box

tzn czy nie jest zasyfiony??

pozdro
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez omyk » 30/12/2009, 00:38

Dziekuje Koledzy za pomoc. Najprawdopodobniej macie racje, codzienna jazda w deszczu od kilku tygodni wbrew pozorom nie sprzyja utrzymaniu sprzetu w czystosci. Jutro sie tym zajme. Pozrd
omyk
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 29/12/2009, 19:42

Postprzez zarkanis96 » 30/12/2009, 22:43

czesc za jakis miesiac nabede uzywana aprilie sx 50 z 2009r moto z blokadami narazie bede jezdzil z blokadami ale okolo wakacji bede sie chcial ich pozbyc szukalem w necie za serwisami ale nic nie znalazlem, ani jak zdjac blokady. Chcialbym zebyscie mi podeslali jakies linki do serwisow,komisow gdzie mozna zdjac blokady najlepiej w warszawie albo na mazowszu
z gory dziekuje !
Avatar użytkownika
zarkanis96
Świeżak
 
Posty: 327
Dołączył(a): 18/10/2009, 18:01
Lokalizacja: JesteÅ›?

Postprzez henio12323 » 30/12/2009, 22:57

raczej nikt się nie ogłasza że sciąga blokady :PP chociaż... poszukaj w byle pierwszym lepszym serwisie moto.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości




na górê