Zobacz wÄ…tek - FANI NSR 125. LACZMY SIE
NAS Analytics TAG

FANI NSR 125. LACZMY SIE

i inne małe pojemności
_________

Postprzez Ltcrx » 4/7/2009, 15:37

Viper125 napisał(a):Witam wszystkich!!
Za niedługo pewnie zacznę się kręcić za NSR i oglądać. :) Czytałem już żeby sprawdzić ramę lagi itp. To już wiem i będę też sprawdzał ciśnienie w cylindrze, bo uważam, że to jest bardzo ważne.
Moje pytanie to jakie powinno być ciśnienie dobre, nominalne i minimalne? I w związku z tym czy w serwisie motocyklowym mogą to sprawdzić? A jak nie to gdzie?
Aha i jeszcze jedno, padło już wcześniej to pytanie ale nie wyczytałem konkretnej odpowiedzi: Czy wersje JC22A i wszystkie NIE BLOKOWANE FABRYCZNIE to one w dowodzie mają wbite 11KW?? Tu poprosiłbym o odpowiedź posiadaczy takiej wersji.


nie wszystkie maja wbite 11kW , co nie zmienia faktu iz niektore maja wbite a znacznie ta moc przerastaja ;) i nie kwalifikuja sie pod A1
Avatar użytkownika
Ltcrx
Świeżak
 
Posty: 123
Dołączył(a): 15/6/2009, 17:24
Lokalizacja: Kraków


Postprzez Dandi93 » 4/7/2009, 16:04

Ciśnienie to 12 a minimalne hmmm 9. po niżej to już zaraz remont. Oponki to zobacz oznaczenie a nie marke
przód 100/80/17 52T
tył 130/70/17 62T

Chodzi mi o te T52 i T62
nsr>zzr>zx6r>r6>cbr f4i?
Avatar użytkownika
Dandi93
Bywalec
 
Posty: 910
Dołączył(a): 24/5/2008, 11:43
Lokalizacja: Biała Podlaska


Postprzez Viper125 » 4/7/2009, 17:03

nie wszystkie maja wbite 11kW , co nie zmienia faktu iz niektore maja wbite a znacznie ta moc przerastaja ;) i nie kwalifikuja sie pod A1

Czyli żeby jeździć na A1 to muszę mieć wersje zablokowaną i ją odblokować tak? Bo jak ma pow. 11KW to co z tego że mam prawko jak ono nie uprawnia mnie do jazdy :?
Viper125
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 20/6/2009, 15:09

Postprzez Landryss25 » 4/7/2009, 17:12

A jeden uprawnia do jazdy moto o mocy 11kw i pojemności do 125ccm.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez Dandi93 » 4/7/2009, 17:26

masz kupić taką co ma moc 11KW i taką jeździć, masz tylko A1 a nie A
nsr>zzr>zx6r>r6>cbr f4i?
Avatar użytkownika
Dandi93
Bywalec
 
Posty: 910
Dołączył(a): 24/5/2008, 11:43
Lokalizacja: Biała Podlaska

Postprzez driver92 » 4/7/2009, 18:19

Właśnie chyba tylko JC22 mają wbite więcej bo są seryjnie nie blokowane ale 3/4 "JC22" z Allegro to normalne NSRki odblokowane a w dowodzie maja mniej niż 11KW więc można latać na A1. A najlepiej zadzwonić przed oględzinami i się zapytać ile KW wbite jest w dowodzie.
pozdrawiam
motoryna Stella ---> MZ ETZ 250 ---> Zipp vega 125 --->Wiosna GSXF 600
Avatar użytkownika
driver92
Świeżak
 
Posty: 317
Dołączył(a): 16/7/2007, 18:01
Lokalizacja: Marki k.Warszawy

Postprzez Ltcrx » 4/7/2009, 22:35

z regoly zaden wlasciciel NSR nie prosi sie o wbijanie wiekszego kW,ale zdaza sie iz motocykl sprowadzony np.z Niemiec nie mial tam blokad i w papierach mial wieksza ilosc kW niz dopusza kat.A1 i tu jest klopot... w przypadku motorka z papierami na 11kw,albo braku...mechanicy sprawdzaja wszystko katalogowo...a tam maja 11kW (pierwsza rejestracja w kraju :wink: ) wiec lepiej sie nie wychylac .... bo potem moze byc ciezej chocby ze sprzedaza...
Avatar użytkownika
Ltcrx
Świeżak
 
Posty: 123
Dołączył(a): 15/6/2009, 17:24
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Ltcrx » 6/7/2009, 20:40

nie edytuje poprzedniego posta,lecz dodaje nastepnego...mianowicie peknela mi skrzynia biegow,mam zamowiony nowy silnik (niekompletny) z ktorego bede przekladal skrzynie i tutaj pytanie,mianowicie czy bez wyciagania silnika wymienie sama skrzynie biegow od dolu? z tego co sie przygladalem to sadze ze tak... kolejnym pytaniem jest na co zwrocic uwage...i na jakiej zasadzie dziala czujnik biegu neutralnego?

z gory dzieki za pomoc...

Ltcrx
Avatar użytkownika
Ltcrx
Świeżak
 
Posty: 123
Dołączył(a): 15/6/2009, 17:24
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Crazy Kefir » 7/7/2009, 13:36

Cześć wszystkim :)
Właśnie dołączyłem do grona użytkowników tego forum.

I mam pytanie odnośnie nie tylko NSR-ki, ale ogólnie bo chcę kupić jakieś 125 za rok i tak sobie myślę czy te NSR-ki juz nie będą za stare w 2010r. to już jest 7 lat od momentu zaprzestania produkcji NSR (czyli początek 2003r.)

No chyba, że użytkownik robił remont silnika po 20 - 30 tyś. km.

I pytanie co o tym sądzicie czy kupić NSR-kę czy może jest jakiś inny fajny motorek ? Moim zdaniem NSR to chyba najlepszy wybór ;) Czekam na wasze odpowiedzi i porady :D
Crazy Kefir
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 7/7/2009, 12:35

Postprzez driver92 » 7/7/2009, 18:51

Gusta, potrzeby, wygląd, eksploatacja, wymagania i grubość portfela. Od tego zależy Twój wybór. Sporo o tym było. Przeczytaj dział to sie naprawde dużo dowiesz na co trzeba zwracać uwagę przy zakupie i wogóle. Wszystko jest opisane. Poświęć godzinke a nie pożałujesz. Ale w skrócie mogę Ci ją polecić. Motorek jak najbardziej sprawdza się na pierwszy jak i drugi motor.
Pozdrawiam
motoryna Stella ---> MZ ETZ 250 ---> Zipp vega 125 --->Wiosna GSXF 600
Avatar użytkownika
driver92
Świeżak
 
Posty: 317
Dołączył(a): 16/7/2007, 18:01
Lokalizacja: Marki k.Warszawy

Postprzez Dandi93 » 7/7/2009, 21:10

Hmm Nsr całkiem fajny Sprzęt, lecz mały, nie chodzi o wielkość lecz o Pojemność, ale od czegoś trzeba zacząć
nsr>zzr>zx6r>r6>cbr f4i?
Avatar użytkownika
Dandi93
Bywalec
 
Posty: 910
Dołączył(a): 24/5/2008, 11:43
Lokalizacja: Biała Podlaska

Postprzez driver92 » 7/7/2009, 22:29

Co do wielkości to NSR jest ma bardzo porównywalne wymiary(prawie takie same) jak CBR600. Sam w to niewierzyłem dopóki nie sprawdziłem. Zobaczcie dane techniczne CBR600 i NSR125. Jestem mile zaskoczony.:)
motoryna Stella ---> MZ ETZ 250 ---> Zipp vega 125 --->Wiosna GSXF 600
Avatar użytkownika
driver92
Świeżak
 
Posty: 317
Dołączył(a): 16/7/2007, 18:01
Lokalizacja: Marki k.Warszawy

Postprzez Landryss25 » 7/7/2009, 23:20

Ltcrx bez demontażu silnika nie da rady. To nie jest skrzynia kasetowa.

Dani jeszcze rok temu bałeś się NSR więc nie praw tu swoich mądrości...
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez Dandi93 » 8/7/2009, 07:03

hmm czy ja wiem czy się bałem, pisałem czy dam rady, ale to nie jest jakaś rakieta ''która nie wybacza błędów''. od czegoś trzeba zacząć, a 125 jak dla mnie jest najlepsza, po skuterze jej moc jest bardzo duża, bynajmniej się wydaje.
nsr>zzr>zx6r>r6>cbr f4i?
Avatar użytkownika
Dandi93
Bywalec
 
Posty: 910
Dołączył(a): 24/5/2008, 11:43
Lokalizacja: Biała Podlaska

Postprzez Crazy Kefir » 8/7/2009, 09:29

Dandi93 napisał(a):hmm czy ja wiem czy się bałem, pisałem czy dam rady, ale to nie jest jakaś rakieta ''która nie wybacza błędów''. od czegoś trzeba zacząć, a 125 jak dla mnie jest najlepsza, po skuterze jej moc jest bardzo duża, bynajmniej się wydaje.


Masz rację, mi wydaję się tak samo, że po standardowej 50-tce 125 to na pewno różnica w mocy jest dużo większa. :)

A ja mam jeszcze pytanie takie trochę nie do tematu czy prawko na a1 jest trudne ? Wie może ktoś coś o tym ?

I tak patrząc na wypowiedź drivera to NSR-ka aż taka mała nie jest ;)
Crazy Kefir
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 7/7/2009, 12:35

Postprzez driver92 » 8/7/2009, 10:45

Ja zrobiłem A1 i w moim przypadku nie było trudne byc może dlatego że cały czas uzytkowałem skuter a wcześniej kilka lat MZtke. Zdałem za pierwszym razem(WORD wa-wa odlewnicza) ale nie ma czegoś takiego czy jest trudno czy nie. Zawsze musisz sie postarać i wykonać swoją powinność jak najlepiej. W razie wątpliwości pytać instruktora i wogóle. Ja powiem tak. Nawet jak mam teraz 17lat i niemiałbym A1 to zacząłbym jeszcze dzis:)
Pozdrawiam
ps. Warto
motoryna Stella ---> MZ ETZ 250 ---> Zipp vega 125 --->Wiosna GSXF 600
Avatar użytkownika
driver92
Świeżak
 
Posty: 317
Dołączył(a): 16/7/2007, 18:01
Lokalizacja: Marki k.Warszawy

Postprzez Crazy Kefir » 8/7/2009, 11:18

Hmm... a pro po tego sprawdzenia stanu technicznego NSR-ki znalazłem tylko jeden post... ;/ może coś przeoczyłem. Proszę napiszcie o wszystkim co trzeba sprawdzić przed kupnem tego motorka :D a jeśli jest to gdzieś na forum to zacytujcie. :)
Pozdrawiam
Crazy Kefir
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 7/7/2009, 12:35

Postprzez Dandi93 » 8/7/2009, 20:29

Jak chcesz sam kupić to zapomnij, jak jeździłeś na Nsr kiedyś, dobrej to ok, a jak nie to lipa, zbytnio nie poznasz. Nawet najgorszy trup to skuterze będzie super
nsr>zzr>zx6r>r6>cbr f4i?
Avatar użytkownika
Dandi93
Bywalec
 
Posty: 910
Dołączył(a): 24/5/2008, 11:43
Lokalizacja: Biała Podlaska

Postprzez Crazy Kefir » 8/7/2009, 21:58

Dandi93 napisał(a):Jak chcesz sam kupić to zapomnij, jak jeździłeś na Nsr kiedyś, dobrej to ok, a jak nie to lipa, zbytnio nie poznasz. Nawet najgorszy trup to skuterze będzie super


Tak się składa, że miałem okazję się przejechać i tak w ogóle to znam się trochę na motorkach :D więc proszę powiedzcie co trzeba sprawdzać, na co zwracać uwagę itd... please :) i jeśli będę kupował to wezmę w dodatku ze sobą bardzo doświadczonego mechanika od takich maszyn więc proszę pomóżcie ;]
Crazy Kefir
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 7/7/2009, 12:35

Postprzez Dandi93 » 8/7/2009, 22:11

Haha już to widzę z tym mechanikiem, znam takie numerki, ty na jazde a właściciel moto do mechanika ile? 200zł 300zł, ale stan motocykla igła, mechanik ok i kupujesz szrota. A no chyba że mechanik kolega, inna sprawa. Malowanie, kompresje, lagi, plastiki, i najlepiej jak masz gg kolesia co jedziesz zobaczyć. 125.pl lub nsr125.pun.pl. Szukasz tam numeru gg kolesia co sprzedaje i szukasz co pisał, każdą Nsr z allegro, no może są wyjątki znalazłem posty na tych forum. Nie śniło ci się co tam pisali. Bity dwa razy a malowany 3 a na allegro 100% bez wypadkowy i oryginał malowanie. Ehh znalazłem jedną tylko co była dobra, przez 6 miesięcy. Pozdrawiam
nsr>zzr>zx6r>r6>cbr f4i?
Avatar użytkownika
Dandi93
Bywalec
 
Posty: 910
Dołączył(a): 24/5/2008, 11:43
Lokalizacja: Biała Podlaska

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości




na górê