Zobacz wÄ…tek - Yamaha DT - wszystko o motocyklu
NAS Analytics TAG

Yamaha DT - wszystko o motocyklu

Enduro, Cross
_________

Postprzez kamil_szo » 27/7/2007, 18:24

czyli uzupelnic go do pelna plynem do chlodnicy ? bo mam go dosyc malo :lol:
kamil_szo
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 14/7/2007, 11:50


Postprzez arachne91 » 27/7/2007, 21:27

zbikq napisał(a):maciejos przerywacz orginalny to taki prostkoątna czarna kostka wielkości pudełka zapałek a nieorginalny to srebrna okrągła puszeczka.
No to nie mam takowego czujnika przy przedniej klamce też czujnika żadnego nie mam.
Do tego mam jeszcze jeden problem tylne światło świeci normalnie a zaświeca się mocniej jak włączę długie światła.
Czujnik tylnego kupiony. Teraz jeszcze przedni i będzie komplet tylko jak ten przedni pod klamkę wsadzić oto jest pytanie :)


Zbikq dzięki za zakup czujnika stopu z mojej aukcji . Przedni czujnik stopu masz przy klamce przedniego hamulca . Od klamki pompy hamulcowej przedniego hamulca odchodzą dwa kable zobaczy czy są one podpięte i czy nie są przerwane .
arachne91
Świeżak
 
Posty: 56
Dołączył(a): 17/6/2007, 11:52


Postprzez maciejos » 27/7/2007, 23:38

Jak nie będziesz mieć tych kabli to naciśnij do oporu klamkę i zobacz czy taki pręcik sie wysunął jeśli tak to wystarczy podpiąć kable a jeśli nie to trza kupic

A jeszcze jakÄ… masz wersje LC czy LCII z przodu tarcza

Bo jak masz LC to prawdopodobnie niepotrzebnie ten czujnik kuppiłes .
Avatar użytkownika
maciejos
Świeżak
 
Posty: 203
Dołączył(a): 21/2/2007, 18:44
Lokalizacja: Trzebinia-Chrzanów

Postprzez zbikq » 28/7/2007, 11:28

arachne91 w poniedziałek robię przelew.
Ja mam dt50 mx-s nie mam żadnego czujnika z tyłu są tylko wiszące z pod siedzenia kabelki. A w klamce też czujnika nie mam muszę to jakoś rozwiązać.
zbikq
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 19/7/2007, 11:16
Lokalizacja: Bytom

Postprzez wiklad » 29/7/2007, 12:14

witam. Mam yamahę dt 80 po tuningu na 110ccm. Końcówka wydechu jest przelotowa, a dyfuzor jeszcze nie ruszany (zblokowany). Opłaca się do niego wstawić dyfuzor od dt125, albo od yz125?
Yamaha TeTetka Szyćsetka -> to już przeszłość......w oczekiwaniu na kolejne moto :D

Obrazek
Avatar użytkownika
wiklad
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1090
Dołączył(a): 19/6/2007, 21:52
Lokalizacja: Trzebiatów /Szczecin

Postprzez Szafa » 29/7/2007, 12:44

Ale w DT 125 dyfuzor jest po prawej stronie a w DT 80 po lewej.
Jeździłem tą DT-ką i ma ona porządnego kopa. Szczególnie tak od 5 tys to wyrywa z rąk i sama idzie na koło. Zarówno na 1 jak i 2. Dobry sprzęt był. :wink:
Może wybebeszyć ten dyfuzor ?
Śmierć, kutazzz i zniszczenie. Jakie życie taki rap.
Avatar użytkownika
Szafa
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1682
Dołączył(a): 28/5/2006, 19:52
Lokalizacja: Pzn

Postprzez wiklad » 29/7/2007, 16:14

wybebeszenie to raczej glupi pomysl, wkoncu to 2t. a to ze dyfuzor jest po prawej stronie to mi nie przeszkadza :D. Wytnę sam dyfuzor i przyspawam w miejsce oryginalnego. Jeszcze myslalem nad zakupem Gianelli, ale chyba za drogo będzie.

Obecny dyfuzor musze wywalic, bo raczej zblokowany od 80ccm nie pasuje do 110ccm
Yamaha TeTetka Szyćsetka -> to już przeszłość......w oczekiwaniu na kolejne moto :D

Obrazek
Avatar użytkownika
wiklad
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1090
Dołączył(a): 19/6/2007, 21:52
Lokalizacja: Trzebiatów /Szczecin

Postprzez Szafa » 29/7/2007, 16:54

Dobra ja to tam siÄ™ nie znam :D
Śmierć, kutazzz i zniszczenie. Jakie życie taki rap.
Avatar użytkownika
Szafa
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1682
Dołączył(a): 28/5/2006, 19:52
Lokalizacja: Pzn

Postprzez motoktos » 29/7/2007, 18:17

dlaczego glupi pomysl? wybebeszenie nie jest zle, dyfuzor w 2t ma miec orginalny ksztalt czyli zadnych wgniecej zalaman i innych uszkodzen bo wtedy silnik moze byc slaby lub miec inna charakterystyke.
motoktos
Świeżak
 
Posty: 105
Dołączył(a): 2/6/2007, 13:37
Lokalizacja: skÄ…dÅ›

Postprzez Szafa » 29/7/2007, 19:45

Dlatego zaproponowałem bo wiele osób tak zrobiło :) Sam o tym myślałem ale szkoda czasu. Lepiej zmienić motor :D
Śmierć, kutazzz i zniszczenie. Jakie życie taki rap.
Avatar użytkownika
Szafa
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1682
Dołączył(a): 28/5/2006, 19:52
Lokalizacja: Pzn

Postprzez Tomek_mm7 » 29/7/2007, 21:32

Siemka, poda mi ktoś rozsądny jaki należy w Dt 125r 97rok wlać olej do przednich amortyzatorów? Jakiej marki, typu i ile ? Albo jakiegoś linka moze ktoś da gdzie to jest napisane :) No i może jeszcze jaki olej polecacie dobry do silnika? I co ile wymieniacie olej w silniku? Piszcie mądre wypowiedzi:D
Avatar użytkownika
Tomek_mm7
Świeżak
 
Posty: 107
Dołączył(a): 20/5/2006, 15:05
Lokalizacja: okolice Częstochowy

Postprzez motoktos » 30/7/2007, 11:31

Powiem Ci tak, jak wymieniałem olej w lagach i uszczelniacze to poprostu zadzwonilem do serwisu i przy zamuwieniu czesci wypytalem sie ile ma byc jakiego oleju :roll: z tego co pamietam a moge sie mylic wlałem 315ml oleju w lage....nie pamietam czy przypadkiem nie musialem pozniej spuszczac troche tego oleju bo zawieszenie bylo za twarde :roll: .
motoktos
Świeżak
 
Posty: 105
Dołączył(a): 2/6/2007, 13:37
Lokalizacja: skÄ…dÅ›

Postprzez Tomek_mm7 » 30/7/2007, 11:38

Aha no spoko, a pamietasz jaki to był typ oleju, chodzi mi o nazwe i jego parametry jaki gęsty, itp.
A takie pytanko jeszcze jak w Dt ustawia sie własnie amory z przodu? To wszystko zależy od oleju- jak duzo to twarde a jak mniej to miękkie? U mnie jeszcze taki problem mały że delikatnie mi lagi opadły i nie wiem co jest czy własnie ten olej nie odpowiedni czy jak- prosze napiszcie jakieś dobre porady :)
Czekam na odp.
Avatar użytkownika
Tomek_mm7
Świeżak
 
Posty: 107
Dołączył(a): 20/5/2006, 15:05
Lokalizacja: okolice Częstochowy

Postprzez motoktos » 30/7/2007, 11:45

Nie pamietam nazwy oleju ale jak zadzwonisz do porzadnego sklepu lub serwisu tam Ci wszystko doradza, nie musisz sie martwic bo przewaznie pracuja tam ludzie ktorzy znaja sie na rzeczy. taki problem jak u ciebie zalatwilo wymiana uszczelniaczy i oleju.
Ważna rada jak bedziesz wymieniał uszczelniacze szczegolnie uwazaj zebys nie zrobił zadnej rysy na ladze bo pozniej beda nieszczelne i nieskuteczne!!!
motoktos
Świeżak
 
Posty: 105
Dołączył(a): 2/6/2007, 13:37
Lokalizacja: skÄ…dÅ›

Postprzez Suzuki-gsxr » 31/7/2007, 20:32

Witam,mam pytanie odnośnie silnika LCI w DT80,chodzi mi oto czy moge założyć kosz sprzęgłowy od DT80 LCII gdzie znajduje sie 5 tarcz,a w LCI 3 tarcze,ale rozmiary kosza i wszystko jest to samo.Pozdrawiam
YZF-R1 98' & CBR 900RR 96' is THE BEST
Avatar użytkownika
Suzuki-gsxr
Świeżak
 
Posty: 36
Dołączył(a): 24/5/2007, 13:23
Lokalizacja: ZieLona GóRa

Postprzez maciejos » 1/8/2007, 08:08

No wiec tak właśnie za godzinę jadę odebrać oryginalny gaźnik do LCII i mam pytanie z tego co oglądałem na zdjęciach to przewody od zbiornika wyrównawczego idą przez gaźnik i dopiero później z gaźnika trafiają do cylindra czy dobrze kojarzę ?? Jeśli tak to byłby tak ktoś miły żeby pokazać na zdjęciu gdzie który przewód podłączyć do gaźnika bardzo bym o to prosił :)
Avatar użytkownika
maciejos
Świeżak
 
Posty: 203
Dołączył(a): 21/2/2007, 18:44
Lokalizacja: Trzebinia-Chrzanów

Postprzez arachne91 » 1/8/2007, 13:47

Mam okazje kupić tłumik gianelli do swojej dt (orginalny) i gość chce z niego 120 zł z przesyłką , czy to nie jest za drogo i czy w ogóle opłaca się go kupić za taką kase .
arachne91
Świeżak
 
Posty: 56
Dołączył(a): 17/6/2007, 11:52

Postprzez motoktos » 1/8/2007, 13:49

sama koncowke? czy z dyfuzorem?
jesli sama koncowke chcesz kupic to ci powiem ze prawie nic ci nie da bez dyfuzora, byc moze minimalnie bedzie ci sie wydawac ze motor jest zywszy i prawdopodobnie bedzie mial lepszy dzwiek, montaz kompletnego ukladu da ci dopiero satysfakcje bedziesz mial lepsze osiagi i lepszy dzwiek. To nie 4t ze wymiana koncowki wplynie na moment obrotowy:) :wink:
jesli chodzi o kase mysle ze to rozsadna cena
motoktos
Świeżak
 
Posty: 105
Dołączył(a): 2/6/2007, 13:37
Lokalizacja: skÄ…dÅ›

Postprzez Yao » 1/8/2007, 14:29

Witam,

czy ktos moze mi pomoc?:
mam yamahe dt80 LCII (96r)
Jest po wymianie pierscieni... mialem ja dotrzec i miala stopniowo sie poprawiac. Tymczasem zrobilem juz kolo 150/200km i 0 poprawy! Osiagi starej 5tki ma teraz na szostce itd. Jest strasznie slaba, jak ryczy na trojce to wrzucam jej 4 i ledwo ciagnie :/ i dopiero po 20-30metrach zaczyna lapac obroty. W dodatku odechcialo sie jej palic z kopa(kopnik tryby itd. w porzadku)

Ktos wie co jej odbilo?
Yao
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 1/8/2007, 14:23
Lokalizacja: Sanok

Postprzez arachne91 » 1/8/2007, 14:45

arachne91 napisał(a):Mam okazje kupić tłumik gianelli do swojej dt (orginalny) i gość chce z niego 120 zł z przesyłką , czy to nie jest za drogo i czy w ogóle opłaca się go kupić za taką kase .


Ja mam dyfuzor fabryczy ale wybebeszony , do kupienia mam samą końcówkę . Chę kupić en tłumik , ponieważ zakupiłem odblokowany moduł i na tym tłumiku wkręca się tylko do 8 tys .
arachne91
Świeżak
 
Posty: 56
Dołączył(a): 17/6/2007, 11:52

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości




na górê