Jaki kupić motocykl do offroadu? Co sądzicie o...?
to tak, 2T i supermoto to dla mnie głupota. zwłaszcza w wyczynówce. jak chcesz tyle kasy wywalać to albo lepiej drugie moto kupic, albo jak juz to 4T. 2takty bedą leciały moment, tłoczki co drugi wyjazd
ale z koleoi za 6000 zł nie kupisz nawet zdrowej wyczynówki w 2T. wiec generalnie bedzie ciezko z czyms sensownym.
exc 125 i 200 remonty praktycznie takie same. gas gas spoko ale do starszego moze byc problem z częsciami. jednym słowem ciezko mi tutaj cos sensownego doradzic.
nie istnieje motocykl który nadaje sie do supermoto, do enduro i na tor crossowy jednoczesnie, do tego nie kosztuje utrzymanie majątku, a całosc kupisz za 6000 zł - nierealne marzenia
ale z koleoi za 6000 zł nie kupisz nawet zdrowej wyczynówki w 2T. wiec generalnie bedzie ciezko z czyms sensownym.
exc 125 i 200 remonty praktycznie takie same. gas gas spoko ale do starszego moze byc problem z częsciami. jednym słowem ciezko mi tutaj cos sensownego doradzic.
nie istnieje motocykl który nadaje sie do supermoto, do enduro i na tor crossowy jednoczesnie, do tego nie kosztuje utrzymanie majątku, a całosc kupisz za 6000 zł - nierealne marzenia
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Supermoto w sensie, żeby raz na jakiś czas założyć koła z oponami na asfalt i trochę po drogach polatac, zakładając że tłok co 100mth to z 5k km powinien spokojnie zrobić,z tym torem to tylko żeby się dało trochę pobawić, tak rekreacyjnie, tylko ze na enduro +130kg na torze nie pojezdze, na kmxie te jego 110-115kg juz trochę przeszkadzało, a chętnie bym nieraz pojeździl bo mam bliziutko, chociaż głównie jeżdżę po lasach itp. Więc zmienię może trochę pytanie: lekkie enduro o mocy od 40KM w górę, no i żeby te 100mth wytrzymał na jednym tłoku. Jak będzie trzeba to jeszcze trochę $$ spróbuję dozbierać.
- Speedfight2lc
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 31/8/2011, 11:05
- Lokalizacja: Pod Opolem
no to bezsens, bo koła do supermoto kosztują jakies 2000 zł wiec lepiej dołóz i kup za 8 tysiecy lepszą maszynke.
1 mth to jakies 40 km zazwyczaj. wiadomo jak sie pyrka po asfalcie to 5tke nawiniesz.
to najlepsza z tych opcji to dozbierać do ktma EXC 400 na przykład. nieźle sie sprawdzi wszędzie, za 6stke jakas padaczke moze wyrwiesz, za 7-8 tysi juz cos co powinno jeździć.
ewentualnie opcja tansza suzuki DRZ 400, sprzęt fajnie jeździ i jest mega pancerny, kumpel startował nim nawet w zawodach crossowych wiec dosyc uniwersalny
1 mth to jakies 40 km zazwyczaj. wiadomo jak sie pyrka po asfalcie to 5tke nawiniesz.
to najlepsza z tych opcji to dozbierać do ktma EXC 400 na przykład. nieźle sie sprawdzi wszędzie, za 6stke jakas padaczke moze wyrwiesz, za 7-8 tysi juz cos co powinno jeździć.
ewentualnie opcja tansza suzuki DRZ 400, sprzęt fajnie jeździ i jest mega pancerny, kumpel startował nim nawet w zawodach crossowych wiec dosyc uniwersalny
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Witam, chciałbym zasięgnąć opinii na temat: czy Ktm exc 125 z 2008 czyli w tej nowszej budzie może mieć porównywalną moc na dolnych obrotach z exc 200 ale tą z lat 2004-2006? Sprawa wygląda tak, że będę przesiadać się z sxa 85 na coś większego i chciałbym zaatakować trudniejszy teren. Chodzi mi tutaj o różnego rodzaju podjazdy, przełaje, bagna, przeskoki przez kłody itp. Tutaj właśnie rodzi się moje pytanie co wybrać: czy ktm exc 125 z 2008 czy jednak coś mocniejszego w tej starszej wersji. Mój budżet to 8-9 tyś(max 10 do negocjacji), waga 65kg a doświadczenie to cały sezon przejeżdżony na Ktm sx 85 w terenie soft/hard (głównie podjazdy).
- MatiSx
- Świeżak
- Posty: 25
- Dołączył(a): 5/2/2014, 17:58
qben - costam bylo, ale poczytasz po forach i wszystkie problemy sa do rozwiazania, z tego cokojarze problem byl w czystosci filterkow, wystarczylo dodatkowe zalozyc i nie bylo wiekszych problemow z samym wtryskiem
raczej nie, 2t nie mialy az tak poteznych zmian i 125tka z 2008 chodzi podobnie jak z 2005, na pewno ma nieco inna charakterystyke, ale bardziej chodzi o jej wygladzenie, i z roku na rok coraz mialy slabsza gore obrotowa ale zmiany nie byly kolosalne.
125tka ma wiekszy moment obrotowy i moc niz sx, a jest niewiele ciezsza, wiec bedzie progres na plus. 200tka jest nieco mocniejsza z dolu
raczej nie, 2t nie mialy az tak poteznych zmian i 125tka z 2008 chodzi podobnie jak z 2005, na pewno ma nieco inna charakterystyke, ale bardziej chodzi o jej wygladzenie, i z roku na rok coraz mialy slabsza gore obrotowa ale zmiany nie byly kolosalne.
125tka ma wiekszy moment obrotowy i moc niz sx, a jest niewiele ciezsza, wiec bedzie progres na plus. 200tka jest nieco mocniejsza z dolu
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Panowie mam takie pytanie..
Chce kupic nowy motor crossowy jezdzilem crf'a 250 z 2012 roku i teraz chce sobie kupic nowke i mam do wyboru albo Honda crf 250 2015 rok albo kxf'a 250 z tego samego roku co polecacie czekam na odpowiedz .. do hondy nie mam zastrzezen ale w kawie slyszalem ze skrzynie padaja dlatego nie wiem co wybrac kawa zawsze cos innego .
Chce kupic nowy motor crossowy jezdzilem crf'a 250 z 2012 roku i teraz chce sobie kupic nowke i mam do wyboru albo Honda crf 250 2015 rok albo kxf'a 250 z tego samego roku co polecacie czekam na odpowiedz .. do hondy nie mam zastrzezen ale w kawie slyszalem ze skrzynie padaja dlatego nie wiem co wybrac kawa zawsze cos innego .
- pitu3run
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 19/4/2013, 19:41
szczerze mówiac jak masz kupic nówke, to bym wolał kupic to co kupisz na lepszych zasadach, blizej, i tak zeby miec lepszy serwis. jak masz dealera pod nosem hondy to bierz honde. róznice w jeździe nie bedą duze, jak sobie dopasujesz moto pod siebie to i na hondzie i na kawce bedziesz szybko mógł jeździc. i jak sie umie jeździc to nic nie pada
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Witam, mam pytanie czy taka Honda będzie dobra żeby zacząć przygodę z Enduro/Motocross ?
http://olx.pl/oferta/honda-hm-cre-50-90 ... 71ce67030c
Ps. Mam 16 lat 165 wzrostu i miałem już wcześniej motocykle pokroju rs 50 , tzr 50
http://olx.pl/oferta/honda-hm-cre-50-90 ... 71ce67030c
Ps. Mam 16 lat 165 wzrostu i miałem już wcześniej motocykle pokroju rs 50 , tzr 50
- Aniolpanski369
- Świeżak
- Posty: 36
- Dołączył(a): 5/10/2014, 12:45
- Lokalizacja: Sępopol
kazdy sprzet sie nada na początek. pytanie jak długo ma słuzyc i co ma sobą reprezentowac. HMki ładnie jeżdzą ale to tylko 50tki, mocowo wiec wypadają podobnie jak rs czy tzr. tutaj widze jakas nakombinowana na 90tke wiec pewnie mocniejszy egzemplarz. na początek spoko, bo jeździ fajnie do 18stki dociągniesz na tym spoko. bo sie mozna nauczyc wielu rzeczy
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Witajcie. Poszukuję enduro 250ccm w 4t. Myślałem o Kawasaki KLX i Yamaszce WR250. Ponadto wiem że to nie ten temat ale chciałbym się zapytać czy duża różnica byłaby między 250 2t a ok. 500 w 4t. Mam 178cm wzrostu i 70kg wagi.
- kotlet9696
- Świeżak
- Posty: 326
- Dołączył(a): 26/9/2014, 18:31
klx i wr troszke inne sprzety, klx spokojniejszy mocno jest. wr to wyczynowka chyba ze mowa o modelu R ale tak czy siak oba sprzety godne polecenia. klx tanszy w eksploatacji ale gorszy i ciezszy od WR F ktora lepiej jezdzi ale jest duzo drozsza
roznica w jezdzie spora bo sprzety calkiem inaczej jezdza aczkolwiek osiagami sa porownywalne
roznica w jezdzie spora bo sprzety calkiem inaczej jezdza aczkolwiek osiagami sa porownywalne
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Dzięki wielkie za recenzje. A jakie są jeszcze modele opłacalne ? I mam pytanie, mianowicie w jakim przedziale kupować takie sprzęty ? Pewnie im nowsze tym lepiej powiecie ale pomiędzy takim KLXem z 93roku a 2004 jest jakieś 3tyś różnicy minimum a w sprzęcie jak to się sprawdza ? Większa szansa, że to nie będzie padaka ? Tak, tylko pytam...
A i jeszcze przepraszam bo nie zczaiłem:
To jest podsumowanie opini o tych dwóch sprzętach czy odpowiedź na moje drugie pytanie we wcześniejszym poście ?
Z góry dziękuję za odpowiedzi
A i jeszcze przepraszam bo nie zczaiłem:
roznica w jezdzie spora bo sprzety calkiem inaczej jezdza aczkolwiek osiagami sa porownywalne
To jest podsumowanie opini o tych dwóch sprzętach czy odpowiedź na moje drugie pytanie we wcześniejszym poście ?
Z góry dziękuję za odpowiedzi
- kotlet9696
- Świeżak
- Posty: 326
- Dołączył(a): 26/9/2014, 18:31
ktm EXC, w zasadzie to tyle z w miare mocnych i tanich. mozna jakies nowsze husqvarny czy cos ale to mowa by była praktycznie o nówkach wiec 25 tysi i w góre. najlepiej z klxów brac ostatnie wersje na gaźniku ( niestety nie pamietam kiedy wychodziły ) ale wtryski były dosyc mocno zamulone, dobrze dograny gazior i przelotowy wydech sprawiały że jakos ta maszyna sie sensownei toczyła.
to jest opinie na temat klxa, i WRki, ( w zasadzie nie opinia tylko fakt) klx to jest sprzęt na asfalt bardziej niz w teren, WRka ( model F ) to sprzęt wyczynowy, stworzony do scigania sie w zawodach ale mozna wjechać na asfalt bo ma homologacje. z kolei WR ( R wersja) to sprzęt podobny klasowo do klxa
to jest opinie na temat klxa, i WRki, ( w zasadzie nie opinia tylko fakt) klx to jest sprzęt na asfalt bardziej niz w teren, WRka ( model F ) to sprzęt wyczynowy, stworzony do scigania sie w zawodach ale mozna wjechać na asfalt bo ma homologacje. z kolei WR ( R wersja) to sprzęt podobny klasowo do klxa
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
jest dozwolone czemu miało by nie być ? sprzęt jak sprzęt KTM wiec sie nie ma czego czepić, swoja drogą u japonców podobnie. dla amatora nawet jakby wazył 10 kg wiecej to i tak by sie prowadził lekko. rozrusznik mozna wywalić i uzyskujesz mniejsza wage. ale dla amatora rozrusznik to dobra rzecz, wywalasz sie wstajesz, jeden guzik i jedziesz.... a kopką to juz sie czasami omachać trzeba, chociaz akurat wtrysku wiekszego problemu nie maja z rozruchem. ale tak czy siak jak mi zbraknie rozrusznika ( np padnie aku) to szybko wsadzam nowy bo to dla mnie bardzo duzy plus
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
obojętne czy 2T czy 4T bardziej patrz co bardziej ci odpowiada charakterystyka. aczkolwiek na lasy i zwirownie lepszy jakis endurak
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości