Zobacz wątek - Jaki kupić motocykl do offroadu? Co sądzicie o...?
NAS Analytics TAG

Jaki kupić motocykl do offroadu? Co sądzicie o...?

Enduro, Cross
_________

Postprzez henio12323 » 14/1/2015, 00:51

klx i wr troszke inne sprzety, klx spokojniejszy mocno jest. wr to wyczynowka chyba ze mowa o modelu R ale tak czy siak oba sprzety godne polecenia. klx tanszy w eksploatacji ale gorszy i ciezszy od WR F ktora lepiej jezdzi ale jest duzo drozsza

roznica w jezdzie spora bo sprzety calkiem inaczej jezdza aczkolwiek osiagami sa porownywalne
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN


Postprzez kotlet9696 » 14/1/2015, 18:06

Dzięki wielkie za recenzje. A jakie są jeszcze modele opłacalne ? I mam pytanie, mianowicie w jakim przedziale kupować takie sprzęty ? Pewnie im nowsze tym lepiej powiecie ale pomiędzy takim KLXem z 93roku a 2004 jest jakieś 3tyś różnicy minimum a w sprzęcie jak to się sprawdza ? Większa szansa, że to nie będzie padaka ? Tak, tylko pytam...
A i jeszcze przepraszam bo nie zczaiłem:
roznica w jezdzie spora bo sprzety calkiem inaczej jezdza aczkolwiek osiagami sa porownywalne

To jest podsumowanie opini o tych dwóch sprzętach czy odpowiedź na moje drugie pytanie we wcześniejszym poście ?
Z góry dziękuję za odpowiedzi :D
kotlet9696
Świeżak
 
Posty: 326
Dołączył(a): 26/9/2014, 18:31


Postprzez henio12323 » 14/1/2015, 18:21

ktm EXC, w zasadzie to tyle z w miare mocnych i tanich. mozna jakies nowsze husqvarny czy cos ale to mowa by była praktycznie o nówkach wiec 25 tysi i w góre. najlepiej z klxów brac ostatnie wersje na gaźniku ( niestety nie pamietam kiedy wychodziły ) ale wtryski były dosyc mocno zamulone, dobrze dograny gazior i przelotowy wydech sprawiały że jakos ta maszyna sie sensownei toczyła.

to jest opinie na temat klxa, i WRki, ( w zasadzie nie opinia tylko fakt) klx to jest sprzęt na asfalt bardziej niz w teren, WRka ( model F ) to sprzęt wyczynowy, stworzony do scigania sie w zawodach ale mozna wjechać na asfalt bo ma homologacje. z kolei WR ( R wersja) to sprzęt podobny klasowo do klxa
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez qben142 » 29/1/2015, 21:51

Co sądzicie o KTM 2012 250 sxf. Posiada on el. starter, czy to jest dozwolone w MX? I czy nie jest to za ciężki motor gdyż waży 5 kg więcej od swoich rywali, wydaję mi się, że jest to odczuwalne, co o tym sądzicie?
qben142
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 9/11/2014, 19:55

Postprzez henio12323 » 29/1/2015, 22:48

jest dozwolone czemu miało by nie być ? sprzęt jak sprzęt KTM wiec sie nie ma czego czepić, swoja drogą u japonców podobnie. dla amatora nawet jakby wazył 10 kg wiecej to i tak by sie prowadził lekko. rozrusznik mozna wywalić i uzyskujesz mniejsza wage. ale dla amatora rozrusznik to dobra rzecz, wywalasz sie wstajesz, jeden guzik i jedziesz.... a kopką to juz sie czasami omachać trzeba, chociaz akurat wtrysku wiekszego problemu nie maja z rozruchem. ale tak czy siak jak mi zbraknie rozrusznika ( np padnie aku) to szybko wsadzam nowy bo to dla mnie bardzo duzy plus
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez kubikoln » 2/2/2015, 19:58

Co będzie lepsze na drugi motor :125 w 2t czy już coś w 4t? Aktualnie jeżdżę na yz 85. Teren las/żwirownia/tor.
kubikoln
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 2/2/2015, 19:55
Lokalizacja: olsztyn

Postprzez henio12323 » 2/2/2015, 20:32

obojętne czy 2T czy 4T bardziej patrz co bardziej ci odpowiada charakterystyka. aczkolwiek na lasy i zwirownie lepszy jakis endurak
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez kubikoln » 2/2/2015, 21:10

Z hard enduro myślałem nad exc 125 bądź 200 . W 2t podoba mi się zwinność i ta "lekkość" a w 4t ,ze zbiera się od początku nie to co w 2t . Nie wiem czemu ale 4t wydaje mi sie taki "toporny".
kubikoln
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 2/2/2015, 19:55
Lokalizacja: olsztyn

Postprzez henio12323 » 3/2/2015, 00:37

bo jest toporniejszy w stosunku mocy do wagi 4T wypada zawsze gorzej. co nie znaczy że jest całkiem kiepski. na mega trudny teren sam bym wolał 2takta, ale do miezszanego latania i duzo prostych odcinków 4T jest przyjaźniejszy
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez pitu3run » 14/2/2015, 19:50

Panowie co sadzicie na temat Suzuki Rmz 250 2015 czy warto wybrac ja czy Kawasaki kxf 250 tez 2015 oczywiscie chodzi o nowe motorki ?? czekam na info
pitu3run
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 19/4/2013, 19:41

Postprzez henio12323 » 16/2/2015, 08:39

sprzety jak sprzęty, z każdej nówki bedziesz zadowolony jako amator, a jako zawodnik byś się nie pytał :D także smiało mozna brać to co ci sie bardziej podoba, czy to do czego bys miał lepszy serwis
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez pitu3run » 18/2/2015, 21:19

dlaczego jako zawodnik bym sie nie pytal jak to i to wygrywa na zawodach . ??
pitu3run
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 19/4/2013, 19:41

Postprzez henio12323 » 18/2/2015, 21:44

bo kazdy wie że w zawodach wygrywa kierowca a nie maszyna.

pozatym zawodnik ma rozeznanie i jeżdząc po zawodach, rozmawiając z masą osób których tam spotyka nie musi sie dopytywać na forum. raczej by słuzył radą i odpowiadał niż sie pytał
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez pitu3run » 18/2/2015, 22:25

to skoro jak mowisz ze taki obeznany jestes " po Twoich wypowiedziach to stwierdzam " to jaka maszyne polecasz bo dotad mialem 5 Hond i planuje cos zmienic.
pitu3run
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 19/4/2013, 19:41

Postprzez henio12323 » 19/2/2015, 09:52

jak planujesz kupić nówke najlepiej szukać w okolicy jazd testowych ewentualnie pogadać z dealerami żeby cos udostępnili. i samemu ocenić, co bardziej pasuje, według mnie kazda maszyna jest dobra czy honda czy yamaha czy KTM czy cokolwiek innego ( markowego wiadomo :P ) sie nada, teraz we wtryskach jest nieograniczona możliwosc wgrania map wiec mozna dopasować motocykl maksymalnie pod siebie, zawieszenia też są na tak wysokim poziomie że odpowiednia regulacja/tuning i nawet fabryczne zawieszenie 100% nadaje sie do ostrego latania. i taka mozliwosc jest przy każdej marce, wiec na dobrą sprawe mozna sobie patrzec na kolor plastików co sie bardziej podoba ;P bo reszte mozna sobie dopasować. fakt faktem dochodzi jeszcze pozycja za kierownicą itp, którą też mozna na setki sposobów sobie ustawić ale przy jeździe próbnej moze akurat cos by wpadło w oko.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez pitu3run » 19/2/2015, 15:13

Dzieki za wyczerpujaca odpowiedz dala mi duzo do myslenia pozdrawiam :)))
pitu3run
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 19/4/2013, 19:41

Postprzez henio12323 » 19/2/2015, 17:02

jeszcze dodam 2 rzeczy - sporym plusem jest potem serwis, ja np mieszkam kilkaset metrów od serwisu KTMa wiec mam sporą korzyść z tego faktu. jakbym miał np suzuki musiał bym jechac duzo dalej, a niektórzy to całkiem po kilkadziesiąt kilmetrów. mowa o ASO gdzie warto czasem poserwisować maszyne.

2 sprawa to po prostu rabat, jak ci jakas firma krzyknie kosmiczną cene to czasami lepiej pojechac 100 km dalej do innego salonu i zbić tysiaka więcej na cenie zakupu
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Wojtek1984 » 22/2/2015, 19:37

Dobry wieczór -;) jako,że to mój 1 post to witam Was wszystkich serdecznie. Ehh i od czego by tu rozpocząć hmmm....mam 31 lat(stary byk no,ale może jeszcze nie za stary hehe) 181 wzrost i 84 waga.Motorki które gdzieś się u mnie przewinęły to:motorynka,komarki,simson,wsk,mz,cz i java to było za młodych lat teraz przeprowadziłem się na wieś sporo terenu lasy,łąki i chciałbym sobie sprawić jakieś enduro tak na weekend przejażdżki po lesie i okolicy do odstresowania po tygodniu pracy.Co do pieniędzy jakie mogę przeznaczyć to ok 5,500zł i to tak po cichu bo jak by żona się dowiedziała,że tyle to kosztuje to sajgon w domu i zimny pokój przez tydzień hehe.Mam w głowie takie o to motorki a Was proszę o radę i o wbicie mnie w ambicję albo wybicie czegoś z głowy-;)
1.yamaha Dt125
2.Kawasaki kmx 125
3.husqvarna wre 125
4.może jakiś ktm?
5.suzuki dr350
6. ewentualnie zdam się na Was i na inne propozycje
podpowiedzcie czy dobrze kombinuje,który będzie do mojego wzrostu i wagi najlepszy i w miarę najmniej awaryjny,z góry dzięki za pomoc pozdro
Wojtek1984
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 22/2/2015, 19:19
Lokalizacja: Łódzkie

Postprzez henio12323 » 22/2/2015, 19:43

1) 2) 3) jedna chwała praktycznie, sprzety fajne ale do pyrkania po lasach bardziej proponuje opcje 5) czyli DRka, jak kupisz w miare zadbaną to bedziesz latał i latał. bezproblemowo zalewasz wahe i jedziesz, w 2T trzeba sie czasami bawic w mieszanki, moto wyje i jęczy. chociaz fakt faktem 2T jest lżejsze i mozna fajniejsze rzeczy robić. ale jak nie interesuje cie ostra jazda, tylko poganianie po lasach i w "koło komina" to DRka bedzie przyjemniejsza. obok DRki jest jeszcze kawasaki klx 250 ale ciezko dorwać no i te 100 pojemnosci też bedzie czuć na minus. fajniejsza opcja suzuki DRZ 400 ale to juz troszke wiekszy budżet niestety. ale podaje jako opcje. sa jeszcze mniej typowe sprzety np honda xl 250 ale to takie bardziej nietypy i osobiscie za bardzo bym sie nie pchał.

niestety na KTMa sensownego też nie bardzo jest kasa, bo na dobrą sprawe jedyne modele to lc4 400 ale ciezko o zdrową sztuke w tej kasie. a padliny sie potrafia sypac
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Wojtek1984 » 22/2/2015, 19:54

Dziękuję Henio za szybką podpowiedź.Co do tych mieszanek to ok dla mnie nie ma problemu i jakieś drobne robótki przy moto też mogę zrobić aż takim beztalenciem nie jestem ,że się boję ubrudzić olejem.Chodzi mi tylko o to żeby to było w miarę bezawaryjne,że po całym tygodniu roboty będę mógł pojechać te 8-10 razy w miesiącu po 20km rekreacyjnie po lesie wzdłuż rzeki,nie w głowie mi jakieś taplanie się w błocie po pas tylko żebym w weekend nie siędział przy naprawach zamiast jeździć,rozumie może coś się zepsuć ale bez szaleństw.
Rozumię,że KTM odpada bo za drogie czyli zostaje DT,KMX,WRE(2T) i DR(4T) które będzie najmniej problemowe i dobre do moich gabarytów?
Wojtek1984
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 22/2/2015, 19:19
Lokalizacja: Łódzkie

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na gr
cron