Jaki kupić motocykl do offroadu? Co sądzicie o...?
jeszcze jedno pytanko,
pojawila mi sie mozliwosc zakupu exc 200 od osoby ktora zna moj szwagier i z nia jezdzil wiec wie czy dbala o sprzet itd.
sprzet 2003 rok cena 9,5 tysiaca.
ja staralam sie znalezc cos troche nowszego ale tu mam sprawdzone zrodlo no i model ktory mi polecasz. Brac zadbane exc 200 z 2003 roku?
w weekend jade je zobaczyc prawdopodobnie.
pojawila mi sie mozliwosc zakupu exc 200 od osoby ktora zna moj szwagier i z nia jezdzil wiec wie czy dbala o sprzet itd.
sprzet 2003 rok cena 9,5 tysiaca.
ja staralam sie znalezc cos troche nowszego ale tu mam sprawdzone zrodlo no i model ktory mi polecasz. Brac zadbane exc 200 z 2003 roku?
w weekend jade je zobaczyc prawdopodobnie.
-
kaawee - Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 25/1/2014, 14:46
- Lokalizacja: Zmc/ Krk
jedź i sama ocen. tak na prawde do amatorskiej jazdy i taki z 2003 roku sprzęt nie bedzie do ogarniecia na 10000% jak byłby rzeczywiscie dograny i sprawdzony mozna sie zastanowić. posprawdzaj tylko ceny w jakich chodzą takie rocnziki, ja w cenach nie siedze ale wydaje mi sie ze 9500 to nie tak mało
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Witam,
Zaczynam swoją przygodę z enduro . Moje doświadczenie jest bardziej asfaltowe niż terenowe lecz wiem że to mnie kręci . Mój wiek 23 lata ,185 cm i 90 kg wagi . Forum obserwuję już od dłuższego czasu i w końcu przyszedł czas na wybór motocykla . Chciałbym na niego przeznaczyć 11-12 tyś do tego oczywiście sprzęt . Jak już wcześniej pisałem interesuje mnie tylko enduro (najbardziej model EXC) . Co byście mogli mi doradzić? . Moim głównym pytaniem które ciągle chodzi mi po głowie to 250 czy 450 oczywiście 4t . Nie odsuwam też wyboru 2t ale zwyczajnie 4t bardziej do mnie przemawia .
Zaczynam swoją przygodę z enduro . Moje doświadczenie jest bardziej asfaltowe niż terenowe lecz wiem że to mnie kręci . Mój wiek 23 lata ,185 cm i 90 kg wagi . Forum obserwuję już od dłuższego czasu i w końcu przyszedł czas na wybór motocykla . Chciałbym na niego przeznaczyć 11-12 tyś do tego oczywiście sprzęt . Jak już wcześniej pisałem interesuje mnie tylko enduro (najbardziej model EXC) . Co byście mogli mi doradzić? . Moim głównym pytaniem które ciągle chodzi mi po głowie to 250 czy 450 oczywiście 4t . Nie odsuwam też wyboru 2t ale zwyczajnie 4t bardziej do mnie przemawia .
- karollo911
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 24/11/2014, 13:45
napisz gdzie i jak chcesz tym jeździc, jaki teren dokładniej. bardziej techniczny wolniej, czy jakies przelotki
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Przeważnie będą to lasy od czasu do czasu wypady w teren wyżynny. Jestem zacięty i chciałbym jak najlepiej wykorzystać sprzęt na którym będę jeździł więc chcę jeździć technicznie aczkolwiek zdarzy się wybrać na jakąś przelotkę
- karollo911
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 24/11/2014, 13:45
no to jest troche dylemat, opisze jak ja to widze
kupując 250 w 4T masz fajne moto na średnie podjazdy, sciana mozna byc spora aby nie długa bo moc motocykla jest spora ale nie jest nadmierna wiec trzeba dobierac lepiej biegi itp itd, za to fajnie sie skacze po belkach, moto dobrze wyczuwalne, skrętne, przelotki spoko mozna robic ale prędkosci przelotowe nie bedą wysokie.
450tka, to juz duzo mocniejszy motocykl, bedziesz musiał uwazniej operować gazem, sporo bedzie przypadków, że nie bedziesz sie cieszył jazdą bo bedziesz bardziej sie skupiał na tym żeby cie motocykl nie zgubił gdzieś po drodze. z kolei duzo lepiej radzi sobie na przelotkach, nawet 100 km gdzies lasami poleciec to nie problem. podjazdy mozna atakować większe niz na 250tce ale jedzie sie jak czołgiem, i ciezej zmieniac tor jazdy
2takty - tutaj podobnie ma sie 200 - 250 i 300tka mniej wiecej, 200tka jak 250 w 4T fajnie jedzie ale jest wolna, z kolei mega poręczna, 300tka nieco za mocna, 250tka jest nieco mniej mocna z dołu i raczej do 250tki i wiecej bym nie polecał na początek
no i odnosnie dwusuwów - w góry sprzety idealne, gdzies sie wywalisz na zboczyu - pyk i moto podniesione, 4T trzeba sie czasami nadzwigać, charakterystyka silnika swietna do wolnej technicznej jazdy, wszystko ogólnie jest lżejsze, poręczniejsze, upierdliwe jest to że moto ma mniejszy bak, wiec oranie całodniowe wiąze sie zazwyczaj z banką na plecach. jakbym miał latać same góry, wąwozy itp wybrał bym zapewne jakiegoś 2takta.
ja mam u siebie mase przelotów i czasami jazda bardziej turystyczna wiec wybrałem 525, z kolei ostatnio zaczałem latać po wąwozach, trudne warunki, daje rade, ale tam gdzie 2T czy mniejsza 250tka sobie przeskoczy jak kózka ja nie dolatuje, albo przeszkody czasami po prostu rozwalam a nie przeskakuje nad nimi. mimo to dobrze sie bawie, póki nie trzbea na nieudanym podjeździe podnieść moto
kupując 250 w 4T masz fajne moto na średnie podjazdy, sciana mozna byc spora aby nie długa bo moc motocykla jest spora ale nie jest nadmierna wiec trzeba dobierac lepiej biegi itp itd, za to fajnie sie skacze po belkach, moto dobrze wyczuwalne, skrętne, przelotki spoko mozna robic ale prędkosci przelotowe nie bedą wysokie.
450tka, to juz duzo mocniejszy motocykl, bedziesz musiał uwazniej operować gazem, sporo bedzie przypadków, że nie bedziesz sie cieszył jazdą bo bedziesz bardziej sie skupiał na tym żeby cie motocykl nie zgubił gdzieś po drodze. z kolei duzo lepiej radzi sobie na przelotkach, nawet 100 km gdzies lasami poleciec to nie problem. podjazdy mozna atakować większe niz na 250tce ale jedzie sie jak czołgiem, i ciezej zmieniac tor jazdy
2takty - tutaj podobnie ma sie 200 - 250 i 300tka mniej wiecej, 200tka jak 250 w 4T fajnie jedzie ale jest wolna, z kolei mega poręczna, 300tka nieco za mocna, 250tka jest nieco mniej mocna z dołu i raczej do 250tki i wiecej bym nie polecał na początek
no i odnosnie dwusuwów - w góry sprzety idealne, gdzies sie wywalisz na zboczyu - pyk i moto podniesione, 4T trzeba sie czasami nadzwigać, charakterystyka silnika swietna do wolnej technicznej jazdy, wszystko ogólnie jest lżejsze, poręczniejsze, upierdliwe jest to że moto ma mniejszy bak, wiec oranie całodniowe wiąze sie zazwyczaj z banką na plecach. jakbym miał latać same góry, wąwozy itp wybrał bym zapewne jakiegoś 2takta.
ja mam u siebie mase przelotów i czasami jazda bardziej turystyczna wiec wybrałem 525, z kolei ostatnio zaczałem latać po wąwozach, trudne warunki, daje rade, ale tam gdzie 2T czy mniejsza 250tka sobie przeskoczy jak kózka ja nie dolatuje, albo przeszkody czasami po prostu rozwalam a nie przeskakuje nad nimi. mimo to dobrze sie bawie, póki nie trzbea na nieudanym podjeździe podnieść moto
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Dziękuje Ci za zobrazowanie .Rzeczywiście nie będzie to łatwy wybór ale postaram się jeszcze do czasu zakupu pojeździć przez weekend na 250 i 450 4t aby w 100% wiedzieć czego będę chciał. Myślę że pozostanę przy 250 z racji poręczności a z drugiej strony że i tak przez dłuższy czas będzie mi ciężko ją okiełznać :p .
- karollo911
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 24/11/2014, 13:45
Witam. po kilku miesiącach czytania w końcu nadszedł dzień abym założył konto ...
pytanie do Was - offroadowcy: przymierzam się do zakupu Wr 450 f, nie do konca wiem wszytsko o tym na co zwracać uwagę a może i coś mi umkneło jak czytałem wcześniejsze posty.
oto kilka rzeczy co powiem;
- kwota ok 10tys
- przeznaczenie: lasy, polne drogi, bezdroza, jakieś pola uprawne (poprostu przed siebie nie ważne po czym) gór i skał nie mam obok domu, żadnych torów, może kiedyś jakieś małe oderwanie 2 kół od ziemi.
- doświadczenie moje: Hornet 600 - europa + skandynawia ponad 30 tys km w sumie.
- na crosówkach trochę jeździłem ale nie na swoich.
- 195cm wzrostu. 100kg wagi.
- Papiery to podstawa
-
PS: tylko 4 suw i najlepiej 450 (ps: na szosie 600ccm to jest nic...)
pytanie do Was - offroadowcy: przymierzam się do zakupu Wr 450 f, nie do konca wiem wszytsko o tym na co zwracać uwagę a może i coś mi umkneło jak czytałem wcześniejsze posty.
oto kilka rzeczy co powiem;
- kwota ok 10tys
- przeznaczenie: lasy, polne drogi, bezdroza, jakieś pola uprawne (poprostu przed siebie nie ważne po czym) gór i skał nie mam obok domu, żadnych torów, może kiedyś jakieś małe oderwanie 2 kół od ziemi.
- doświadczenie moje: Hornet 600 - europa + skandynawia ponad 30 tys km w sumie.
- na crosówkach trochę jeździłem ale nie na swoich.
- 195cm wzrostu. 100kg wagi.
- Papiery to podstawa
-
PS: tylko 4 suw i najlepiej 450 (ps: na szosie 600ccm to jest nic...)
w garażu: Hornet 600
planowany zakup: Yamaha WR 450 F
planowany zakup: Yamaha WR 450 F
- felek24
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 25/11/2014, 21:22
- Lokalizacja: Jędrzejów
w terenie z kolei 125tka to juz duzo czasami ale przy twoich gabarytach lepiej jakas 450tke. jazda na asfalcie nie wiele bedzie miała znaczenia, tyle że wiesz gdzie biegi, gaz i sprzęgło.
w sumie rozpisałeś a nie zadałes żadnego konkretnego pytania, jednym słowem wybór sporo, bierz i sie ciesz jazdą
w sumie rozpisałeś a nie zadałes żadnego konkretnego pytania, jednym słowem wybór sporo, bierz i sie ciesz jazdą
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Co byście sądzili o Husqvarna model Te(250,450) ?Widzę parę atrakcyjnych ogłoszeń aczkolwiek chciałbym poznać waszą opinie . Przestudiowałem już trochę informacji zawartych w necie i dosyć ciekawie wypada ten motocykl.
- karollo911
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 24/11/2014, 13:45
o to chodzi, atrakcyjne bo to średnie sprzęty. 250tki starsze padały regularnie jedyne chyba słuszne starsze to 510tki, akurat kolega teraz 510 kupił, dał w sumie tyle co za dobitego ktma 520 starszego, ale róznice widać, też sprzet co chwile wykazuje jakąś bolączke, niektóre czesci kiepsko dostepne, chociazby wysprzęglik niby na oko identyczny jak z KTMa, a jednak mocowanie nieco przesuniete i juz problem z dostepnoscią w rozsądnej cenie. bo za 700 zł to praktycznie samemu mozna sobie na CNC zrobic także ja bym ostrożnie do husek podchodził, chyba że mega sprawdzona i zadbana sztuka. ceny tutaj nie są okazyjne, tylko normalne
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Witam, mam 14 lat i chciałbym sobie kupić jakiś motocykl do enduro. Mam 172 cm wzrostu, ważę koło 60 kg. Mój budżet to ok. 5 - 5,5 tys.
Jedyne na czym jeździłem do tej pory to skuter kumpla. Moto miałoby mi służyć do jazdy po polach, łąkach, lasach, i paru żwirowniach. Ale na początku to chciałbym się nauczyć jeździć. Myślałem nad Aprilią rx. I byleby nie było za mocne żebym dał rade jakoś je utrzymać
Jedyne na czym jeździłem do tej pory to skuter kumpla. Moto miałoby mi służyć do jazdy po polach, łąkach, lasach, i paru żwirowniach. Ale na początku to chciałbym się nauczyć jeździć. Myślałem nad Aprilią rx. I byleby nie było za mocne żebym dał rade jakoś je utrzymać
- kurczak9
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 23/6/2014, 20:56
jaka pojemnosc cie interesuje ? 125tka moim zdaniem na poczÄ…tek moze byc zbyt ciezka i mocna,
wiec jakas 80tka, ( lub rozwiercana 50tka) była by całkiem niezła, bo duzo poręczniejsza a jaka - obojętne cyz senda, czy dt, czy rx obojetne
wiec jakas 80tka, ( lub rozwiercana 50tka) była by całkiem niezła, bo duzo poręczniejsza a jaka - obojętne cyz senda, czy dt, czy rx obojetne
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Witam, chciałbym kupić motor do motocrossu 250 4T, wcześniej ujeżdżałem honde cr 125 . Mam na ten cel około 10 K +/- 10% szukam czegoś z roczników 2008-2011 jak zawsze dylemat jest między KTM, Yamaha, Honda, Suzuki, kawasaki
- qben142
- Świeżak
- Posty: 24
- Dołączył(a): 9/11/2014, 19:55
Witam, chciałbym kupić motorek 50tke i zastanawiam się pomiędzy enduro a supermoto. Wiem, że nie ma złotego rozwiązania, ale czy enduro poza jazdą w terenie daje sobie radę i na szosie w miare?
Mój budżet to 3000-3500 zł, myślałem nad derbi, yamaha, rieju lub gilera? Co mi polecacie? I czy wogóle kupno enduro i jeżdżenie nim po asfalcie nie jest strzałem we własną stopę?
Aha, mam 15 lat, 175 cm wzrostu, 55kg, moje doświadczenie to jazda na quadzie 200cc przez 5lat.
Z góry dziękuję.
Mój budżet to 3000-3500 zł, myślałem nad derbi, yamaha, rieju lub gilera? Co mi polecacie? I czy wogóle kupno enduro i jeżdżenie nim po asfalcie nie jest strzałem we własną stopę?
Aha, mam 15 lat, 175 cm wzrostu, 55kg, moje doświadczenie to jazda na quadzie 200cc przez 5lat.
Z góry dziękuję.
- krzychna33
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 4/12/2014, 20:14
qben - standardowa odpowiedź - obojętne co kupisz. marka przy uzywce nie ma znaczenia. bardziej kieruj sie stanem techniczbym. ktm jest najdrozszy w zakupie wiec bedzie starszy albo mocniej dobity. bierz to co ci sie podoba, na torze i tak wszystkie podobnie jeżdzą i bardziej leży wszystko w rękach kierowcy niz po stronie samego motocykla ;P
krzychna - kup sobie cos na kołach enduro, i załóż uniwersalne oponki, takie które sobie w miare poradza w terenie, i nie pójdą w oczach na asfalcie
krzychna - kup sobie cos na kołach enduro, i załóż uniwersalne oponki, takie które sobie w miare poradza w terenie, i nie pójdą w oczach na asfalcie
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
http://olx.pl/oferta/yamaha-yz-250f-fil ... 6;promoted co sądzicie o tym motorze? Remont 54MTH temu, to za ile mniej węcej kolejny? nie zbyt ogarniam 4paki
- qben142
- Świeżak
- Posty: 24
- Dołączył(a): 9/11/2014, 19:55
zalezy jak uzytkowany, jak dbany jakie częsci itp itd. koło 80-130 mth sie robi remont w takich sprzetach
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Witam, na wiosnę mam zamiar kupić mój drugi motocykl w teren, mam 19lat, 188cm i 78kg, przez 1,5 sezonu ujeżdżałem kmx'a 125 (odblokowany), głównie po ścieżkach polnych, lasach, kilka małych wypadów na tor mx, także jakieś doświadczenie mam. W takich warunkach mam zamiar dalej jeździć, z tym że już trochę więcej na torze, np. raz na tydzień, również chciałbym kupić 2 pare kół SM i troszkę polatać na asfalcie. Jakie moto mi polecacie, budżet to +/-6000zł, najlepiej 2T bo w 4T w tej cenie raczej nic ciekawego nie znajdę. Mam na oku ktm exc 200, 250 sobie odpuszczam, bo wiem że będzie za mocna, a exc 125 też zabardzo nie, gdyż wydaje mi się, że będzie trochę mocy brakować po krótkim czasie, no i druga sprawa to częstsze remonty w 125. Biorę pod uwagę też Gas Gas'a EC 200. Może jakaś Dt'ka/Rx z kitem tuningowym na 160cc??
- Speedfight2lc
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 31/8/2011, 11:05
- Lokalizacja: Pod Opolem
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość