Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Enduro, Cross
_________

Postprzez Chamik.MX » 9/4/2013, 19:44

Jak działa ta blokada i jak ma być zamontowana (foto) ? http://allegro.pl/accel-blokada-amortyz ... 96032.html
Chamik.MX
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 9/4/2013, 19:40


Postprzez wawzon » 9/4/2013, 19:55

poszukuję oponki na przód i zaciekawił mnie michelin ac 10 oponka dość tania i podobno wytrzymała. Miał ktoś z nią styczność jak się wam na niej jeździło.
Jeżeli ktoś zna ciekawe na przód czekam na propozycje oponka w 95% las
KX250F
Avatar użytkownika
wawzon
Bywalec
 
Posty: 578
Dołączył(a): 4/8/2009, 10:36


Postprzez kris514 » 9/4/2013, 20:17

Chamik.MX napisał(a):Jak działa ta blokada i jak ma być zamontowana (foto) ? http://allegro.pl/accel-blokada-amortyz ... 96032.html

Jest to blokada do startów (wciskasz przód i zapinasz blokadę), po to aby motocykl wyszczelił do przodu a nie na koło poszedł...
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez barek253 » 9/4/2013, 20:18

ponoć na przód to lipa...
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez henio12323 » 9/4/2013, 20:52

tak ta blokada jest montowana do lagi. jeszcze w osłonie lagi jest mocowany element. dociskasz zawieszenie zapinasz to i masz z przodu wcisniety zawieh. jak startujesz to po prostu jak kolega wyzej napisał moto ma mniejszą tendencje do gumowania co sie przekłąda na lepszy start. przy pierwszym podbiciu gdy zawieszenie nieco nizej sie ugnie spręzyna sie odciąga i juz normalnie jest.

co do oponki to racja. kolezanka do klx 250 zakładała komplet przód i tył AC-10 i tył zwłaszcza przy takim sprzecie zachowywał sie nadwyraz dobrze - praktycznie trudno było zgubic przyczepność. to przód na mokrej trawie za bardzo tańczył, w grząskim piasku sie troche zapadał. sama rzeźba bierznika widać ze nie jest typowo sportowa. co do ceny wcale tez nie jest jakas specjalna ;D za podobną kase mozna jakies pirelli scorpio dorwac.



a co do zatarcia - to jeździc ja bym nie jeździł wszystko dostaje w tyłek. korba itp itd. chyba że zamierzasz robić generalke silnika - wtedy mozna choc i tak nei wiem po co.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez dawidsx » 9/4/2013, 21:21

Mam takie pytanie...
Dużo roboty byłoby żeby do sx'a założyć reflektor z exc i by to wszystko jakoś działało?
Sam reflektor 380zł i co jeszcze ewentualnie?
2004 KTM SX 125 -> 2008 SUZUKI RM-Z 250 -> 2010 YAMAHA WR450F -> 2014 KTM SXF 350
Avatar użytkownika
dawidsx
Świeżak
 
Posty: 416
Dołączył(a): 5/2/2013, 22:23

Postprzez kris514 » 9/4/2013, 21:33

regulator, stator, magneto, przełaczniki, opłata za elektryka (stworzenie wiązki kabli)
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez dawidsx » 9/4/2013, 21:36

Czyli ogólnie sie nie opłaca :D Dzięki
2004 KTM SX 125 -> 2008 SUZUKI RM-Z 250 -> 2010 YAMAHA WR450F -> 2014 KTM SXF 350
Avatar użytkownika
dawidsx
Świeżak
 
Posty: 416
Dołączył(a): 5/2/2013, 22:23

Postprzez henio12323 » 9/4/2013, 21:52

i jeszcze pokrywa magneta :) roboty sporo. jedyny plus że pasuje wszystko wymiennie z EXC
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Street4Fun » 9/4/2013, 22:15

Macie może jakieś pomysły na "lekkie" wyprostowanie tej chłodnicy ?
Tak się zastanawiam, czy jej nie nagrzać opalarką i potem lekko docisnąć, no chyba, że macie jakieś inne pomysły ?
Obrazek
Avatar użytkownika
Street4Fun
Bywalec
 
Posty: 503
Dołączył(a): 16/9/2012, 09:30
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Postprzez MJR128 » 9/4/2013, 22:38

A po jakiego grzyba chcesz ją prostować?
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
Avatar użytkownika
MJR128
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 847
Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
Lokalizacja: Ladzin/Kraków

Postprzez Bostorn » 10/4/2013, 11:23

hmm ja bym kombinował z imadłem :D jakieś 2 płaskowniki po kazdej ze stron po 1 i sciskasz :D powinno się wyprostowac, ewentualnie nagrzewac i prostowac ale czy to co kolwiek da?

ps: ładnie wygięta :D
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez wawzon » 10/4/2013, 14:24

henio a moglbys cos polecic oprocz pirelli scorpion chodzi mi o oponke do max 200zl z wysylka w miare wytrzymala
KX250F
Avatar użytkownika
wawzon
Bywalec
 
Posty: 578
Dołączył(a): 4/8/2009, 10:36

Postprzez henio12323 » 10/4/2013, 16:00

hmm w sumie to nie zagłębiałem sie nad przednimi oponkami o pirelli słyszałem same dobre opinie. oczywiscie jezeli ktos dopasuje sobie oponke pod siebie. bo tych scorpionów jest kilkanascie modeli pod dany teren itp itd.

ja np kupiłem chinską opone w zasadzie tak na próbe. dałem troche ponad 100 zł i w sumie jako tako sie trzyma :D nie narzekam bardzo. mimo ze bierznik dosyc gęsty bo ganiam troche po asfalcie i chciałem miec choc troche przyczepności to w terenie daje rade. na pewno duzo lepiej niz do połowy zjechany stary michaś
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez wawzon » 10/4/2013, 19:49

Wezmę jednak tego michelina wydaje mi się że powinna być lepsza od chińskiej i mocniejsza.

Dzięki za odp i opinie
KX250F
Avatar użytkownika
wawzon
Bywalec
 
Posty: 578
Dołączył(a): 4/8/2009, 10:36

Postprzez henio12323 » 10/4/2013, 21:35

ja zrobiłem na swojej chinskiej kilka set km z czego sporo po asfalcie i jestem zaskoczony jeszcze nawet sie nie zaokrągliła. także następna to pewnie też bedzie chinska, ew jak cos sie trafi lepszego ;D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez lukas90MX » 12/4/2013, 08:14

Macie jakieś dobre patenty na kręcenie śrubką od regulacji mieszanki przy gaźniku?
Kto wymyślił taką budowę- położenie tej dyszy :roll:
lukas90MX
Świeżak
 
Posty: 141
Dołączył(a): 28/3/2010, 20:19

Postprzez henio12323 » 12/4/2013, 08:54

jakiej ? opisów dokładniej swój problem...

domyslam sie że chodzi ci o keihina FCR
ja mam zamontowaną srube zmienioną którą mozna kręcic palcami, wczesniej uzywałem małego kluczyka fajkowego ze srubokrętem. są też do kupienia takie kluczyki kątowe. czyli z jednej strony kręcisz grzechotką np. a po drugiej stronie pod kątem prostym kręci sie srubokret to ułatwia też sprawe. a w necie widziałem też sruby które są zakonczone spręzyna i montuje sie je podobnie jak srubka od regulacj podniesienia przepustnicy i tak samo prosto sie potem reguluje skład.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez lukas90MX » 12/4/2013, 10:53

taa keihin fcr.
Grzechotka tam nie wchodzi, chyba że by ją ściąć i bez nasadki ;)
lukas90MX
Świeżak
 
Posty: 141
Dołączył(a): 28/3/2010, 20:19

Postprzez MJR128 » 12/4/2013, 12:45

Jest taki przyrząd jak śrubokręt. Ewentualnie specjalny kluczyk do regulacji takich gaźników.
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
Avatar użytkownika
MJR128
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 847
Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
Lokalizacja: Ladzin/Kraków

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości




na górê