Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Enduro, Cross
_________

Postprzez barek253 » 6/12/2012, 20:02

nie, 10W40 ma być
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39


Postprzez kamilxxx7 » 6/12/2012, 20:20

a ten zaszkodzi?
kamilxxx7
Świeżak
 
Posty: 64
Dołączył(a): 23/5/2011, 10:57
Lokalizacja: lubin


Postprzez barek253 » 6/12/2012, 21:24

jest za gęsty
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez wawzon » 6/12/2012, 21:40

Wie ktos moze czy beda transmitowane ms superenduro jezeli tak to gdzie?
KX250F
Avatar użytkownika
wawzon
Bywalec
 
Posty: 578
Dołączył(a): 4/8/2009, 10:36

Postprzez Damianooo1998 » 7/12/2012, 21:17

EXC 125
Damianooo1998
Świeżak
 
Posty: 278
Dołączył(a): 2/1/2011, 18:13
Lokalizacja: Poddębice

Postprzez Nagaroth » 8/12/2012, 12:05

Witam, mam takie pytanie co do cr 125. Nie wiem czemu ale strasznie mi sie slizga sprzeglo, mam olej transoil motul (ten typowy) Tarcze niby są ok bo przed remontem nic sie nie slizgalo, jak wrzucam 1 to tak ledwo co idzie, na dwójce prawie tak samo, musze porządnie rozgrzać motor zeby sie nie slizgalo? Wczoraj przez 5 min chodzil na wolnych i tez mi sie slizgal, ale cylek nie byl tak goracy bo reką normalnie utrzymam.
Avatar użytkownika
Nagaroth
Świeżak
 
Posty: 89
Dołączył(a): 1/8/2012, 09:47
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez henio12323 » 8/12/2012, 12:23

rozbierz sprzęgło i pomierz wszystko zgodnie z ksiązka serwisowa. nikt nie jest jasnowidzem co moze byc przyczyna, ale zakładam że moze to byc albo xle wyregulowana linka ( ze np ciagle jest za mocno naciągnieta ) albo masz spręzynki które nie trzymaja wymiaru. serwisówka podaje wymiar. mozna też zrobic taki szybki test dajac podkładke pod kazdą sprezynke. jak sie conieco poprawi to spręzynki won dasz nowe i powinno byc dobrze
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Nagaroth » 8/12/2012, 12:51

Dzięki za odp, a jak jest brak jednej tarczy, to ma na to duży wpływ?
Avatar użytkownika
Nagaroth
Świeżak
 
Posty: 89
Dołączył(a): 1/8/2012, 09:47
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez henio12323 » 8/12/2012, 13:56

no oczywiscie, spręzynki wtedy tak nie dociskają, i nie ma docisku miedzy tarczami a przekładkami
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Nagaroth » 8/12/2012, 13:58

Kurde to nie wiem co teraz robić, bo wymieniałem kosz sprzęgła na używany i gość mi mówił, że jest 100% oryginalny od cr z mojego rocznika, a jednak jest o pare mm niższy, że musi być jedna tarcza mniej.
Avatar użytkownika
Nagaroth
Świeżak
 
Posty: 89
Dołączył(a): 1/8/2012, 09:47
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez henio12323 » 8/12/2012, 18:49

w sprzęgle chodzi o to żeby był odpowiedni nacisk talerza dociskowego. tarcze i przekładki muszą miec odpowiedni kształt itd. wszystko musi byc zgrane. ale np KTM ma rózne sprzegła które sa identyczne ale róznia sie własnie tarczami i przekładkami. EXC ma grubsze tarcze i przekładki , SX ma ich więcej i są ciensze. ale oba zestawy są identyczne na wysokość. i mozna zamiennie stosować. wiec jezeli u ciebie jedna tarcza nie wchodzi pokombinował bym żeby ją wywalic. ew kupic tarcze i przekładki od innego modelu CRki od tego z jakiego jest ten kosz
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Nagaroth » 8/12/2012, 19:02

No ja zamiast 8 tarcz mam 7 i jedną przekładke mniej, a jakbym pokombinował z dociskiem tych sprężynek? Skoro mi słabiej dociska to sprzęgło, to dałbym podkładke pod każdą sprężynę i byłby większy docisk. A i jedno pytanie, na zimnym silniku ma sie troche zlizgać sprzeglo czy nie?
Avatar użytkownika
Nagaroth
Świeżak
 
Posty: 89
Dołączył(a): 1/8/2012, 09:47
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez henio12323 » 8/12/2012, 19:32

mozna próbować. na wszelki wypadek zmierz spręzynki najpierw i porównaj z oryginałem.

co do rozgrzewania slizgac sie nie powinno nigdy, jedynie moze sie zaklejac nieco jak postoi i jest zimne. czyli np moto nieodpalone wbijasz bieg pchasz i moze sie nie rozsprzęglać. ale nie zeby slizgac
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Nagaroth » 8/12/2012, 19:38

Okej dzięki wielkie, jutro popróbuje coś opatentować ;D
Avatar użytkownika
Nagaroth
Świeżak
 
Posty: 89
Dołączył(a): 1/8/2012, 09:47
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez kzq » 8/12/2012, 22:03

Ja miałem taką akcje, sprzęgło strasznie mi ciągnęło. Co się okazało, koleś kupił za grube tarcze, nie mieściły mu się więc wywalił jedną metalową przekładkę a i tak było za dużo. Od strony sprężynek była przekładka z zewnętrznymi ząbkami(tak być nie powinno), które były zjechane, wywaliłem ją. Sprzęgło teraz "wyżej" łapie ale nie zauważyłem żeby się ślizgało, ale przestało ciągnąć :). Także pokombinuj.

Jak zimny sprzęt to zazwyczaj sprzęgło ciągnie a nie się ślizga.
ktm exc 250 4t 2002
Avatar użytkownika
kzq
Świeżak
 
Posty: 79
Dołączył(a): 4/8/2012, 21:03
Lokalizacja: Lubań

Postprzez Bostorn » 9/12/2012, 00:07

nie kombinuj kolego, nie kombinuj, tylko serwisówka w dłoń i dokladnie sprawdzamy gdzie jaka podkładka, tarczka idzie i co byc powinno a czego nie.


Nie ma tutaj miejsca na partactwo i kombinacje
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez Nagaroth » 9/12/2012, 09:52

Poprostu chce zobaczyć czy to jakoś zadziała, a i tak i tak będe musiał kupić tarcze, sprężynki i przekładki od tego modelu, z tego co wiem to mam kosz z przedziału 86-99r bo tam było 7 tarcz.
Avatar użytkownika
Nagaroth
Świeżak
 
Posty: 89
Dołączył(a): 1/8/2012, 09:47
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez anders1998 » 9/12/2012, 17:08

Elo :D

Mam teraz dylemat w sprawie opon do DT 125. Mianowicie chce kupić opony aby na wiosne mieć już nówki, bo teraz mam założone Michelin AC-10 lecz zdarte do końca prawie :P No i teraz nie wiem jakie kupić, bo wszyscy sobie chwalą właśnie te AC-10 i Mitas C16. Bardziej przemawiają do mnie te mitasy, bo Michelin ma, a raczej nie ma takiej rasowej kostki :D Moglibyście sie wypowiedzieć która opona w/g was będzie lepsza :P ? Michelin AC-10 czy Mitas C16
Yamaha DT 125 - I'am WANTED
Avatar użytkownika
anders1998
Świeżak
 
Posty: 137
Dołączył(a): 5/11/2012, 18:31
Lokalizacja: Limanowa

Postprzez henio12323 » 9/12/2012, 18:08

znów te same pytania ;/ uzyj opcji szukaj...

napisz łaskawie gdzie chcesz ty smigac. po kij ci rasowa kostka jak moze smigasz 50% czasu po asfalcie gdzie zbyt rzadka kostka bedzie szła w oczach... albo bardzo asfaltowa nie da rady w błocie.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez anders1998 » 9/12/2012, 18:10

Ogółem gdybym już kupił nową opone na asfalt bym nie wyjechał i tylko w lasy. Przecinałbym tylko 2 razy 2 metry asfaltu a reszta to średnio miękki teren i ubite leśne drogi a czasami jakieś bardziej kamieniste podłoża :P

Ale jednak od czasu do czasu chciałbym tez wyjechać na asfalt i popędzić na pełnym gazie po prostej.
Avatar użytkownika
anders1998
Świeżak
 
Posty: 137
Dołączył(a): 5/11/2012, 18:31
Lokalizacja: Limanowa

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości




na górê