Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
Pomóżcie mi. Dzisiaj cięzko było odpalić moją yzf. A jak odpaliła po chodziła trochę 2-3 min. I jak wyłączyłęm ssanie właczyłęm bieg i odrazu zgasł Co jest grane miał juz ktoś coś takiego?/. Mi się wydaję że napewno zawory są do regulacji. ale co jeszcze
- mikozniak
- Świeżak
- Posty: 210
- Dołączył(a): 13/6/2010, 08:52
- Lokalizacja: Bydgoszcz
moze byc juz powoli sprzeglo ale jak motor nie jest jeszcze dogrzany to sie zdaza ze gasnie
pomierz sobie tarcze przekladki i sprezyny porownaj z serwisowka sprawdz jak wielkie sa wyzlobienia na koszu
moze podciagnij linke
i po 2-3 min to malo zeby sie dogrzal wiec poczekaj chwile
dodaj na poczatku troche wiecej gazu przy wrzucanniu biegu
i jak mowisz ze ciezko pali to wyreguluj te zawory i pozniej tak jak napisalem sprawdz sprzeglo pomierz wszystko
pomierz sobie tarcze przekladki i sprezyny porownaj z serwisowka sprawdz jak wielkie sa wyzlobienia na koszu
moze podciagnij linke
i po 2-3 min to malo zeby sie dogrzal wiec poczekaj chwile
dodaj na poczatku troche wiecej gazu przy wrzucanniu biegu
i jak mowisz ze ciezko pali to wyreguluj te zawory i pozniej tak jak napisalem sprawdz sprzeglo pomierz wszystko
- barek253
- Mieszkaniec forum
- Posty: 1999
- Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39
Witam ostatnio kupiłem mojego 1 4t kx250f z 2005r dorwałem serwisówkę i sprawdziłem luzy na zaworach i tu moje pytanie luzy według serwisówki powinny być wlot-0,1-0,15mm wylot 0,17-0,22 a u mnie są wlot 0,15 0,25
wylot 0,20 0,17 czy można na takich luzach zaworowych jeździć?? jak sprawdzić stan łańcuszka?? ciśnienie na tłoku pokazało mi że 520KPA ale gościu od którego pożyczyłem przyrząd mówi że zaniża o jakąś atmosferę według serwisówki powinno być 431-706KPA czyli oznacza że cylinder jest w miarę szczelny?? czy świeca w 4t powinna mieć kolor taki ja w 2t??(kawa z mlekiem)
wylot 0,20 0,17 czy można na takich luzach zaworowych jeździć?? jak sprawdzić stan łańcuszka?? ciśnienie na tłoku pokazało mi że 520KPA ale gościu od którego pożyczyłem przyrząd mówi że zaniża o jakąś atmosferę według serwisówki powinno być 431-706KPA czyli oznacza że cylinder jest w miarę szczelny?? czy świeca w 4t powinna mieć kolor taki ja w 2t??(kawa z mlekiem)
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
no zawory muszą być w tej granicy co podaje serwisówka. i dla czego piszesz że wlot 0,15 i 0,25? tzn. oba wlotowe mają inny luz? powinny mieć taki sam lub chociaż bardzo zbliżony. musisz je ustawić.
SUZUKI DR 350se => na 3 z gazu idzie na koło
- domin195
- Świeżak
- Posty: 420
- Dołączył(a): 13/3/2011, 21:14
podaję tak bo 1 zawór ma luz 0,15 a 2 0,25 (obydwa wlotowe) tak samo jest z wylotem
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
dziwne ale ta róznica moze byc spowodowana złym ustawieniem. a tak btw w kxf są zawory płytkowe czy srubkowe ? ustaw zaworki od razu jak serwis nakazał. łancuszek sprawdzasz poprzez napinacz. tam pewnie siedzi automatyczny wiec rozkręcasz go po kolei i widzisz ile ząbków wyskoczył. jak juz nie ma wiecej zabków lepiej wymienic. a swieca tak - kawa z mleczkiem 

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
serwisówka podaje że są płytkowe płytki od 2,5mm do 3,5mm co 0,025mm a czy mi się wydaje czy jest tak ze na 2t to od razu wyższy poziom adrenaliny większa frajda z jazdy a na 4t to bardziej spokojna jazda znaczy się jak się przejechałem 2t i 4t to jazda 2t mi się bardziej podoba myślę że z 4 wyjazdy motor na takich zaworach pochodzi a w wymiany i regulacje będę bawił się zimą
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
pojeździj dłuzej
jak siadłem z CR 250 na yzf 450 to dla mnie yzf jeździła jak 125 ccm w 2T xd okazałol sie że źle jeździłem, za wysoko kręciłem, xle operowałem gazem
i piłowałem po prosdtu jak 2 takta


KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Wie KtoÅ› co to za nuta z tego Filmiku ????
http://www.youtube.com/watch?v=ur_pctH9J14
muszę się wam przyznac ze podczas jazdy mam założone mp3 i tak latam..... a ta nuta ostro mnie wkreca w jazdę
http://www.youtube.com/watch?v=ur_pctH9J14
muszę się wam przyznac ze podczas jazdy mam założone mp3 i tak latam..... a ta nuta ostro mnie wkreca w jazdę
Honda Cr 250 2007
- zbyho222
- Świeżak
- Posty: 462
- Dołączył(a): 11/8/2010, 18:31
nawet moj magiczny telefon jej nie rozpoznaje ;p
teraz moj problem.. hamulec tyl nic mi nie hamuje.. probowalem odpowietrzyc to z poczatku lecialo jakies powietrze, ale pozniej juz nic, a hamulec dalej nie łapie..
Pompka raczej dobra bo normalnie pompuje..
Co mógłbym jeszcze wykombinować?
p.s motor exc450
teraz moj problem.. hamulec tyl nic mi nie hamuje.. probowalem odpowietrzyc to z poczatku lecialo jakies powietrze, ale pozniej juz nic, a hamulec dalej nie łapie..
Pompka raczej dobra bo normalnie pompuje..
Co mógłbym jeszcze wykombinować?
p.s motor exc450
- lukas90MX
- Świeżak
- Posty: 141
- Dołączył(a): 28/3/2010, 20:19
tam trzeba umiec odpowietrzac
napisz który hamulec ? przedni najlepiej sie nabija od dołu. tylny po prostu odpowietrzasz aż sie idealnie odpowietrzy ;P

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
lukas90MX zobacz tutaj
http://chomikuj.pl/Majster128/Moto+doku ... 2c+Manuale
http://chomikuj.pl/Majster128/Moto+doku ... 2c+Manuale
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
kris514 napisał(a):lukas90MX zobacz tutaj
http://chomikuj.pl/Majster128/Moto+doku ... 2c+Manuale
dzieki

Co do hamulca to pisalem, ze tyl.. jest jeden tloczek. odciagnalem go od klockow (sa dobre) srubokretem to bez problemu wysunal sie jak nacisnalem hebla. Nic nie hamuje i co zrobisz.. ;(
- lukas90MX
- Świeżak
- Posty: 141
- Dołączył(a): 28/3/2010, 20:19
dolewasz płynu i odpowietrzasz
i tak aż do skutku
http://www.youtube.com/watch?v=S-TnVEExpI8 mam nadzieje że pomoże
dla mnie jak nie chciały się tloczki wrocic to poodkręcalem sruby młotek, deseczka i jazda ;d
i działo że heeej

i tak aż do skutku
http://www.youtube.com/watch?v=S-TnVEExpI8 mam nadzieje że pomoże
dla mnie jak nie chciały się tloczki wrocic to poodkręcalem sruby młotek, deseczka i jazda ;d
i działo że heeej

Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
dokładnie tak jak koledzy pisza - płynu dolewasz i odpowietrzasz do skutku
tam dosyc ciezko sie odpowietrza bo tak jest pompa zbudowana ;/

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości