Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Enduro, Cross
_________

Postprzez mikozniak » 29/8/2011, 13:21

Pomóżcie mi. Dzisiaj cięzko było odpalić moją yzf. A jak odpaliła po chodziła trochę 2-3 min. I jak wyłączyłęm ssanie właczyłęm bieg i odrazu zgasł Co jest grane miał juz ktoś coś takiego?/. Mi się wydaję że napewno zawory są do regulacji. ale co jeszcze
mikozniak
Świeżak
 
Posty: 210
Dołączył(a): 13/6/2010, 08:52
Lokalizacja: Bydgoszcz


Postprzez zbyho222 » 29/8/2011, 13:54

Możę sprzęgło ciągnie.... Mi tak robiło w CR kiedyś tak samo odpaliłem pierwszy bieg i gasł, przy oględzinach się okazało ze sprzegło od wymiany :)
Honda Cr 250 2007
zbyho222
Świeżak
 
Posty: 462
Dołączył(a): 11/8/2010, 18:31


Postprzez barek253 » 29/8/2011, 14:04

moze byc juz powoli sprzeglo ale jak motor nie jest jeszcze dogrzany to sie zdaza ze gasnie
pomierz sobie tarcze przekladki i sprezyny porownaj z serwisowka sprawdz jak wielkie sa wyzlobienia na koszu
moze podciagnij linke
i po 2-3 min to malo zeby sie dogrzal wiec poczekaj chwile
dodaj na poczatku troche wiecej gazu przy wrzucanniu biegu
i jak mowisz ze ciezko pali to wyreguluj te zawory i pozniej tak jak napisalem sprawdz sprzeglo pomierz wszystko
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez kris514 » 29/8/2011, 16:05

Witam ostatnio kupiłem mojego 1 4t kx250f z 2005r dorwałem serwisówkę i sprawdziłem luzy na zaworach i tu moje pytanie luzy według serwisówki powinny być wlot-0,1-0,15mm wylot 0,17-0,22 a u mnie są wlot 0,15 0,25
wylot 0,20 0,17 czy można na takich luzach zaworowych jeździć?? jak sprawdzić stan łańcuszka?? ciśnienie na tłoku pokazało mi że 520KPA ale gościu od którego pożyczyłem przyrząd mówi że zaniża o jakąś atmosferę według serwisówki powinno być 431-706KPA czyli oznacza że cylinder jest w miarę szczelny?? czy świeca w 4t powinna mieć kolor taki ja w 2t??(kawa z mlekiem)
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez domin195 » 29/8/2011, 19:20

no zawory muszą być w tej granicy co podaje serwisówka. i dla czego piszesz że wlot 0,15 i 0,25? tzn. oba wlotowe mają inny luz? powinny mieć taki sam lub chociaż bardzo zbliżony. musisz je ustawić.
SUZUKI DR 350se => na 3 z gazu idzie na koło
domin195
Świeżak
 
Posty: 420
Dołączył(a): 13/3/2011, 21:14

Postprzez kris514 » 29/8/2011, 19:28

podaję tak bo 1 zawór ma luz 0,15 a 2 0,25 (obydwa wlotowe) tak samo jest z wylotem
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez barek253 » 29/8/2011, 20:17

oba wlot maja miec taka sama wartosc jak i wylot
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez henio12323 » 29/8/2011, 21:13

dziwne ale ta róznica moze byc spowodowana złym ustawieniem. a tak btw w kxf są zawory płytkowe czy srubkowe ? ustaw zaworki od razu jak serwis nakazał. łancuszek sprawdzasz poprzez napinacz. tam pewnie siedzi automatyczny wiec rozkręcasz go po kolei i widzisz ile ząbków wyskoczył. jak juz nie ma wiecej zabków lepiej wymienic. a swieca tak - kawa z mleczkiem :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez kris514 » 29/8/2011, 22:49

serwisówka podaje że są płytkowe płytki od 2,5mm do 3,5mm co 0,025mm a czy mi się wydaje czy jest tak ze na 2t to od razu wyższy poziom adrenaliny większa frajda z jazdy a na 4t to bardziej spokojna jazda znaczy się jak się przejechałem 2t i 4t to jazda 2t mi się bardziej podoba myślę że z 4 wyjazdy motor na takich zaworach pochodzi a w wymiany i regulacje będę bawił się zimą
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez henio12323 » 30/8/2011, 06:34

pojeździj dłuzej :D jak siadłem z CR 250 na yzf 450 to dla mnie yzf jeździła jak 125 ccm w 2T xd okazałol sie że źle jeździłem, za wysoko kręciłem, xle operowałem gazem :D i piłowałem po prosdtu jak 2 takta
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez lukas90MX » 30/8/2011, 10:37

ma ktos moze serwisowke do exc450, 2002r ?
na stronie ktma jest nawet po polsku ale do nowki modelu
lukas90MX
Świeżak
 
Posty: 141
Dołączył(a): 28/3/2010, 20:19

Postprzez barek253 » 30/8/2011, 11:44

no podobno na ktmie byly kiedys teraz juz nie ma sa wlasnie po polsku do 2012 niestety
google i tam trzeba szukac
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez zbyho222 » 30/8/2011, 15:39

Wie KtoÅ› co to za nuta z tego Filmiku ????
http://www.youtube.com/watch?v=ur_pctH9J14

muszę się wam przyznac ze podczas jazdy mam założone mp3 i tak latam..... a ta nuta ostro mnie wkreca w jazdę
Honda Cr 250 2007
zbyho222
Świeżak
 
Posty: 462
Dołączył(a): 11/8/2010, 18:31

Postprzez lukas90MX » 30/8/2011, 19:17

nawet moj magiczny telefon jej nie rozpoznaje ;p

teraz moj problem.. hamulec tyl nic mi nie hamuje.. probowalem odpowietrzyc to z poczatku lecialo jakies powietrze, ale pozniej juz nic, a hamulec dalej nie łapie..
Pompka raczej dobra bo normalnie pompuje..
Co mógłbym jeszcze wykombinować?
p.s motor exc450
lukas90MX
Świeżak
 
Posty: 141
Dołączył(a): 28/3/2010, 20:19

Postprzez henio12323 » 30/8/2011, 19:32

tam trzeba umiec odpowietrzac :D napisz który hamulec ? przedni najlepiej sie nabija od dołu. tylny po prostu odpowietrzasz aż sie idealnie odpowietrzy ;P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez barek253 » 30/8/2011, 19:33

sciagnij sobie kolo spr czy tloczki pracuja wcisnij je i pozniej naciskaj klamke
moze tez wymien plyn hamulcowy odpowietrz jeszcze raz
sprawdz klocki:P
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez kris514 » 30/8/2011, 19:51

sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez lukas90MX » 30/8/2011, 21:16

kris514 napisał(a):lukas90MX zobacz tutaj
http://chomikuj.pl/Majster128/Moto+doku ... 2c+Manuale


dzieki ;) szkoda ze po polsku nie ma ale dobrze ze cokolwiek jest..

Co do hamulca to pisalem, ze tyl.. jest jeden tloczek. odciagnalem go od klockow (sa dobre) srubokretem to bez problemu wysunal sie jak nacisnalem hebla. Nic nie hamuje i co zrobisz.. ;(
lukas90MX
Świeżak
 
Posty: 141
Dołączył(a): 28/3/2010, 20:19

Postprzez Bostorn » 30/8/2011, 21:31

dolewasz płynu i odpowietrzasz :D

i tak aż do skutku

http://www.youtube.com/watch?v=S-TnVEExpI8 mam nadzieje że pomoże

dla mnie jak nie chciały się tloczki wrocic to poodkręcalem sruby młotek, deseczka i jazda ;d

i działo że heeej :D
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez henio12323 » 30/8/2011, 21:50

dokładnie tak jak koledzy pisza - płynu dolewasz i odpowietrzasz do skutku :P tam dosyc ciezko sie odpowietrza bo tak jest pompa zbudowana ;/
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości




na górê