Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Enduro, Cross
_________

Postprzez lukas90MX » 31/8/2011, 12:55

A rocznik exc40 2002 rozni siÄ™ czyms konkretnie od 2003?
Bo np szukam filtra oleju to są tylko do 2003.. To będzie to samo?
I wie ktoś ile wlać oleju do silnika? W sewisowce dla nowszych modeli jest 1,5l a w innej (bardziej ogólnej 00-07) 1,2l
I czy castrol power1 racing jest olejem z 'wyzszej polki' do 4T ? :wink:
lukas90MX
Świeżak
 
Posty: 141
Dołączył(a): 28/3/2010, 20:19


Postprzez wawzon » 31/8/2011, 18:05

Co to moze byc kolo swiecy czarna obrobka najprawdopodbniej olej i kompresja ucieka jak to zlikwidowac?
KX250F
Avatar użytkownika
wawzon
Bywalec
 
Posty: 578
Dołączył(a): 4/8/2009, 10:36


Postprzez henio12323 » 31/8/2011, 19:09

hmm co do róznic nie jestem pewien ale 2002 i 03 to chyba to samo. 2004 to juz przejscie na nowy model. (520 przeszło na 525 ;P ) ale filtry oleju idą te same. bo to są nadal te same silniki. moze tak tylko napisali :P ja nie raz widziałem częsci których jestem pewien w 100% że pasuja od 01 do 07 roku a pisali tylko np 01-03 :P oleju 1.3 - 1.7 litra jakos tak . tam w ktmie to jest tak zrobione smiesznie. najpierw zalej nowy olej do górnego poziomu na oczku. potem odpal moto na chwile, zgaś odczekaj minute i dolej oleju do 3/4 oczka. tak jest najlepiej. ja jak lałem tyle co jest w serwisówce i tak jeździłem. potem w serwisie sie za głowe złapali bo miałem pół litra za mało :P


wawzon swiece dokrec :P ale wymien swiece bo moze ta podkładka sie wyrobiła. nowoczesne swiece maja prawie jednorazowe podkładki takie stożkowe. jak docisniesz nie ma pprawa nic sie dostac. ale po wykręceniu na pewno to juz nie to samo co na pierwszym dokręceniu ;D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez lukas90MX » 31/8/2011, 19:52

ok :wink:
a wiesz moze czy kopka z exc200 bedzie pasowac do exc450? Chodzi mi tylko o tą długą częśc. Czy można ją wpasować do tej wkręcanej części w exc450 ?
lukas90MX
Świeżak
 
Posty: 141
Dołączył(a): 28/3/2010, 20:19

Postprzez henio12323 » 31/8/2011, 20:06

hmm druga częsc nie wiem. ale na 99% nie pasuje. bo wiem że w 2T kopka jest całkiem inna
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez bakovy » 31/8/2011, 22:58

Mam problem mam beta rr z silnikiem am6 90 cc wczesniej był mniejszy silnik co za tym idzie lżejszy i mam taki problem gdy jade po jakis dołach czy skacze to tylna opona ociera o tłumik a przedni tłumik ten przy cylindrze o ziemie mam tylny amortyzator powietrzny podkreciłem na maksa napompowałem na 7 atmosfer (minimalnie twardszy) były 4 macie jakis pomysł co z tym zrobic ?
bakovy
Świeżak
 
Posty: 39
Dołączył(a): 16/4/2011, 12:57
Lokalizacja: Kielce

Postprzez mikozniak » 1/9/2011, 14:10

Mam przełożenie 13 na 39. Co myślicie o tym, motor ma kopa i to nieżłego na tor chyba starczy czy byście coś zmienili?? Jest to Yamaha Yz 250f więc 4t. Pozdro
mikozniak
Świeżak
 
Posty: 210
Dołączył(a): 13/6/2010, 08:52
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez henio12323 » 1/9/2011, 19:33

bakovy gdzie nabijałes ? sam ? masz specjalny pistolet do zawieszenia ? moze uszczelniacz poszedł i nie trzyma ?


sam sobie ocen przełozenia jak takie ci odpowiadaja to nie zmieniaj. chcesz moc - wieksza z tyłu, chcesz v maxa - mniejsza z tyłu. kazdy pod siebie ustawia to
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Pijany Mistrz » 1/9/2011, 19:36

Witam. Mam takie pytanie, czy można dokupić sam magnes do licznika taki wkręcany przy tarczy hamulcowej, czy raczej cały licznik do wymiany. Dodam, że jest to licznik sigma 500, a motocykl KTM exc 520 2002r. W rowerowym sklepie byłem i wszystko tylko na linki mocowane.
Pijany Mistrz
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 1/9/2011, 19:30
Lokalizacja: Białystok

Postprzez lukas90MX » 1/9/2011, 20:24

Czy magura jest dobrym olejem do sprzęgła? Na allegro piszą, że jest bardzo rzadki, ale wyczytałem gdzieś, że ciężko sprzęgło komuś chodziło przez niego..
Ile go mniej więcej wchodzi? 75ml starczy, żeby przetłoczyć stary?
lukas90MX
Świeżak
 
Posty: 141
Dołączył(a): 28/3/2010, 20:19

Postprzez bakovy » 1/9/2011, 20:39

Normalnie kompresorem zrobił się twardszy. Hm wbiło 7 atmosfer bo taki kompresor mam czy trzeba jeszcze więcej ?
bakovy
Świeżak
 
Posty: 39
Dołączył(a): 16/4/2011, 12:57
Lokalizacja: Kielce

Postprzez henio12323 » 1/9/2011, 20:53

pijany mistrzu - da sie kupic sam magnes ale on nigdzie wkręcany nie jest tylko jest na zabezpieczeniu. kosztuje koło 30 zł w serwisie ktma. a co do wymiany to sam ocen bo moze byc magnes,czujnik, zegar


sporo magure lej to jeden z najlepszych olejów. rzadkosc nie ma takiego znaczenia, bo to jest olej pod twoje moto ;P ja chyba kupuje w ogóle orlenowski olej za 15 zł i bede wymieniał co pół roku ;P

trzeba wiecej to raz, a 2 trzeba miec koncówke do nabijania zawieszenia. zwykłym pistoletem nie nabijesz to sporą częsci ucieka podczas wypinania pistoletu. po 2 nabija sie azotem
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Pijany Mistrz » 1/9/2011, 21:16

U mnie był jeden magnes na tarczy hamulcowej zamocowany i drugi taki wkręcany gdzieś na pompie hamulcowej, może ty to nazywasz czujnikiem? Zegar raczej dobry, bo jak robiłem spięcie końcami kabelków to coś tam wyświetlał. Niestety serwisu KTM'a w mojej okolicy nie ma.
Pijany Mistrz
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 1/9/2011, 19:30
Lokalizacja: Białystok

Postprzez damian8178 » 1/9/2011, 21:17

Cześć mam takie pytanie czy tłoki w wyczynowych enduro i crossach puchną przy większej temperaturze?
Kiedy rozebraliśmy silnik w moim klx 250 zauważyliśmy ze tłok ma luzy nie jakieś kolosalne ale wydawało mi się ze duze. No ale oddaliśmy cylinder do serwisu kawasaki i tam powiedzieli ze nie ma do nich tłoków nad wymiarowych i ze ten jest w niezłym stanie i żeby wymienić tylko pierścienie. Nie wiem czy powinny być takie luzy, tłok lekko na boki się buja ale nie widać na nim żadnych oznak zużycia nawet ścianki na dole wyglądają jak nowe.
damian8178
Świeżak
 
Posty: 75
Dołączył(a): 6/7/2011, 10:41

Postprzez henio12323 » 1/9/2011, 21:22

hmm jak nicasil to raczej ciezko to przegrzac. chyba że był nicasil i ktos wstawił żeliwo - wtedy rózne rzeczy mogą sie dziac. ja mam w ktmie zakładany wiatrak ( nie oryginalny) i mam termowłącznik który troche za późno sie włacza ( duzo drozsze były od temp np 80 stopni) mój sie włacza od 95 chyba i w terenmie tylko raz mi sie załączył przy przeprawach 15 minutowych.

tłok nie moze miec za duzych luzów ale jakies miec musi. wsadz pierscienie same podepchnij je na centymetr w dół. najlepiej tłokiem dopchaj zeby były wypoziomowane i zmierz luz
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Technika Jazdy

Postprzez sta-por.pl » 2/9/2011, 08:41

Jako ze jestem nowy - nie cierpie tak zaczynac. Ale poszukuje jakis informacji/linków gdzie mogę poczytac o jezdzie w terenie - mam na mysli techniki, jazdy po piasku, pokonywania wzniesień, zjazdów, podjazów, jaze po duzych koleinach zaschnietego blota itp. Moze jest jakis blog lub inna sprawdzona strona ktora jest "almanachem" techniki jazdy. Nie chce pisac po forum jesli jest cos takiego. A w necie troche szukalem i nie znalazłem. Dzieki.
www.sta-por.pl | Renowacja Zabytkowych Motocykli
sta-por.pl
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 2/9/2011, 08:32
Lokalizacja: Żmigród

Postprzez mikozniak » 2/9/2011, 16:09

http://www.scigacz.pl/Offroadowa,szkolk ... 13056.html niżej masz zobacz również starty i wszystko co potrzebne Pozdro
mikozniak
Świeżak
 
Posty: 210
Dołączył(a): 13/6/2010, 08:52
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez henio12323 » 2/9/2011, 19:09

u nas na forum jedynie ogarniesz cos z tego linku co kolega wyzej podał. ale powiem ci tak - czyste czytanie to nie wszystko, wg mnie lepiej od czytania jest pójsc i samemu polatac i ogarnac swoja technike, a jak juz chcesz nauczyc sie teoretycznie - to tylko z trenerem :D ja nie raz czytałem rózne wypociny i często ni jak to sie ma z jazda w terenie :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez sta-por.pl » 3/9/2011, 07:22

Dzięki. Poogladam tą serie. Np w jakiejś książce chyba wyczytalem ze przy jezdzie w piachu trzeba dodac gazu bo jak odejmiesz to bedzie gorzej. Ze trzeba pokonac bariere i jechac po piachu szybciej a motor sam odnajdzie droge i faktycznie, pare razy mialem sytuacje gdy dalem gazu i juz tak ponad 60km/h po piachu jade - moze nie wyczyn ale pare razy myslalem ze juz bedzie gleba ale dałem gazu. Takich wlasnie rad prostych ktore w praktyce sie sprawdzaja a ktore chce przetestowac potrzebuje. Do tej pory jezdzilem po szosie Junakiem, Yamahą, Suzuki, Kawasaki, ale jazda w terenie i zdobywanie umiejętnosci to jest TO :)
www.sta-por.pl | Renowacja Zabytkowych Motocykli
sta-por.pl
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 2/9/2011, 08:32
Lokalizacja: Żmigród

Postprzez Marshal » 5/9/2011, 21:04

Witam Panów:)
Ostatnio na światełkach po lekkiej jeździe (!) wywaliło coś co blokuje wodę w cylindrze (Keeway...).
Obrazek (otwórz link)

Uploaded with ImageShack.us (otwórz link)
Czy to może być wina ugotowania moto? (było bardzo ciepło), a chłodnica w zasadzie nie była mocno gorąca.

Gdzie dostanę tą śrubkę? Czy może być zwykła o odpowiednim rozmiarze i jakim?
Motorek chodzi, do domu dojechałem bardzooo powolutku.
Marshal
Świeżak
 
Posty: 71
Dołączył(a): 25/8/2010, 10:40
Lokalizacja: Mikoszewo

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości




na górê