Zobacz wątek - Jaki kupić motocykl do offroadu? Co sądzicie o...?
NAS Analytics TAG

Jaki kupić motocykl do offroadu? Co sądzicie o...?

Enduro, Cross
_________

Postprzez uQasz » 25/3/2013, 00:37

a co jest jeszcze warte uwagi z mozliwoscia rejestracji ? bo jak straszycie mnie z tym zawieszeniem w drz to juz sam nie wiem bo przy mojej masie i masie drz ktora jest gdzies 130kg i ja 105kg to moze by cienko... :P
uQasz
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 19/3/2013, 16:32


Postprzez henio12323 » 25/3/2013, 18:27

nic ciekawszego za bardzo nie ma. DRZ to moim zdaniem najlepsze moto tej klasy. pisalismy juz honda XR jest, kawasaki klx 250 i 300. potem cos typu ktm lc4
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN


Postprzez Pola1213 » 25/3/2013, 19:36

Witam!!!
Mam 15lat jezdziłem wcześniej przez jakiś czas na suzuki ts50 potem na CZ 125/516(około 3-4miesiące)

Chciałbym się dowiedzieć jakiej marki moto kupić yamaha,kawasaki,suzuki,honda i jaką pojemność 125 czy 250? Oczywiście 2t.Będe jezdził moto po lasach i od czasu do czasu po torze. Mój budrzet na crossa to do 5000zł max 5500.
Pola1213
Świeżak
 
Posty: 75
Dołączył(a): 25/3/2013, 19:24

Postprzez dawidsx » 25/3/2013, 22:16

dt 125.
crossowka droga w utrzymaniu bedzie.
2004 KTM SX 125 -> 2008 SUZUKI RM-Z 250 -> 2010 YAMAHA WR450F -> 2014 KTM SXF 350
Avatar użytkownika
dawidsx
Świeżak
 
Posty: 416
Dołączył(a): 5/2/2013, 22:23

Postprzez henio12323 » 25/3/2013, 23:21

kolega nic nie napisał o kosztach utrzymania. moze akurat ma drugie 5 tysi w sezonie na utrzymanie...

po 1 dla ciebie max 125 w 2T wystarczy na poczÄ…tek. kwestia teraz czy rzeczywiscie cross czy enduro.

crossówka jest rzeczywiscie kosztowna w utrzymaniu i słabo nadaje sie w teren poza tor. chyba że warunki jezdne charakterystyką zblizone do jazdy po torze MX.

enduro - tutaj za duzo nie kupisz ciekawych moto, bo stac cie wyłącznie na klase soft enduro typu yamaha dt, ktm lc2, kawa kmx, itp itd. rozważ te moto, nie są tak sportowe jak crossówki. ale są duzo bardziej wytrzymałe i tansze. no i mozesz fajna sztuke za tą kase wyrwac.

co do crossa - o ile sie na to jednak zdecydujesz, marka odgrywa tutaj małe znaczenie - bardziej liczy sie stan techniczny
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez dawidsx » 26/3/2013, 09:17

fakt nie napisał ale chyba mając 5tysiecy na motor nie bedzie miał drugie tyle na utrzymanie , jesli w takim tempie kasa by rosla to chyba odrazu poczekalby i kupil nowsze i drozsze moto.
2004 KTM SX 125 -> 2008 SUZUKI RM-Z 250 -> 2010 YAMAHA WR450F -> 2014 KTM SXF 350
Avatar użytkownika
dawidsx
Świeżak
 
Posty: 416
Dołączył(a): 5/2/2013, 22:23

Postprzez Pola1213 » 26/3/2013, 14:30

Myśle że jestem zdecydowany na crossa typu Yz ponieważ wiem ile kosztuje utrzymanie takiego moto i myśle że z tym niebędzie problemu bo z rodzicami już gadałem i będą mi dokładać po za tym dosyć szybko mi pieniądze wpływają. :) Tor mam niedaleko więc niebędzie problemu z jazdą tylko najpierw się musze przyzwyczaić do moto. A i niewiem zabardzo w jaką marke się ładować bo mam przeznaczone na moto tylko 5000zł a resztę na ochraniacze,kask itp(1500zł). :)
Pola1213
Świeżak
 
Posty: 75
Dołączył(a): 25/3/2013, 19:24

Postprzez henio12323 » 26/3/2013, 20:26

marka obojętne jak juz pisałem. wszystkie sprzety są podobnej klasy. i o ile to nie jest nówka a ty nie jestes zawodnikiem - róznicy nie odczujesz zadnej. w uzywanych moto moc i osiągi zalezą od stanu technicznego jak kupisz trupa to nigdy nie bedzie pracował jak trzeba. wiec trzeba skupic sie nie ma marce tylko na stanie technicznym
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Pola1213 » 26/3/2013, 21:53

Spox to dzięki :!:
A i jeszcze jak byś mi mugł powiedzieć co ile mth wymienia się tłok i korbe w takiej 125 bo rużnie mówią i jeszcze jaka ma być przerwa między tłokiem a cylindrem :?: :)
Z gury dzięki :D
Pola1213
Świeżak
 
Posty: 75
Dołączył(a): 25/3/2013, 19:24

Postprzez henio12323 » 26/3/2013, 22:23

nie mugłbym, nie mówią rużnie,. z gury sie nie dziękuje

ale za to mógłbym, powiedziec, bo ludzie róznie mÓwią ;) to wszystko zalezy od tego jak sie jexdzi i jak sie dba. generalnie serwisowo tłok sie wymienia co jakies 15-25 mth. korba co 1-3 tłoki. zwykle 2. mowa o motocyklu bez przeróbek. jezeli co tyle bedziesz wymieniał masz praktycznie 99% pewności że tłok nie sprawi niespodzianek. ale zwykle ludzie trzymają do około 40 mth. - skutki są rózne, czasem wyciągają tłoki jeszcze w wizualnie niezłym stanie. a czasami wyjmują w ostatniej chwili.

co do przerwy, jezeli masz na myśli o luzie, to jest to zależne od producenta tłoka, serwisowego luzu itp itd. zwykle jakies 0.05-0.06 luzu, ale niektórzy czasem zalecają np 0,04 luzu
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Pola1213 » 27/3/2013, 10:18

To gitara już prawie wszystko wiem :wink:
Co sÄ…dzicie o takich ochraniaczach?ZdadzÄ… egzamin?:
http://allegro.pl/kask-thor-quadrant-ro ... 77329.html
http://allegro.pl/zbroja-buzer-fox-tita ... 02818.html
:D
Pola1213
Świeżak
 
Posty: 75
Dołączył(a): 25/3/2013, 19:24

Postprzez henio12323 » 27/3/2013, 10:36

kask ok, zbroja - dobra jak jest chłodno, albo na przelotowe trasy, na tor i całą reszte terenu wg mnie lepszy jest buzer. cenowo moze wyjsc kilkadziesiąt zł wiecej za pełen zestaw. ale wygodniej sie uzywa. w lecie w zbroi bywa za gorąco.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Pola1213 » 27/3/2013, 10:49

Spox. :D To się jeszcze zastanowie czy zakupić zbroje czy buzer :) No i oczywiście potem trzeba zakupić jakieś buty i nakolanniki :wink: .Pas nerkowy jest konieczny czy nie?
Pola1213
Świeżak
 
Posty: 75
Dołączył(a): 25/3/2013, 19:24

Postprzez Marcin1324 » 27/3/2013, 11:09

Jak kupisz zbroje to masz full opcje razem z pasem nerkowym ;D
Motorynka->Simson s51->Szukam...
Avatar użytkownika
Marcin1324
Świeżak
 
Posty: 388
Dołączył(a): 16/10/2012, 18:33
Lokalizacja: Wisła

Postprzez Pola1213 » 27/3/2013, 11:12

No ja wiem .Ale jak kupje buzer to czy pas nerkowy jest konieczny? :wink: :D
Pola1213
Świeżak
 
Posty: 75
Dołączył(a): 25/3/2013, 19:24

Postprzez dawidsx » 27/3/2013, 13:15

Cały brzuch masz odkryty to lepiej kup.
2004 KTM SX 125 -> 2008 SUZUKI RM-Z 250 -> 2010 YAMAHA WR450F -> 2014 KTM SXF 350
Avatar użytkownika
dawidsx
Świeżak
 
Posty: 416
Dołączył(a): 5/2/2013, 22:23

Postprzez henio12323 » 27/3/2013, 16:45

jak kupisz zbroje to masz wszystko razem, co wychodzi troche taniej czasami
pas nerkowy to podstawa prędzej zdejme buzer niz pas nerkowy ;P nie jest drogi wiec warto sie w niego zaopatrzec.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Pola1213 » 28/3/2013, 00:40

Pola1213
Świeżak
 
Posty: 75
Dołączył(a): 25/3/2013, 19:24

Postprzez Marcin1324 » 28/3/2013, 09:31

Nie wiem który ale ta crka z 3 linku jest najmłodsza i zostanie ci jeszcze trochę kasy na ewentualny remont.
Motorynka->Simson s51->Szukam...
Avatar użytkownika
Marcin1324
Świeżak
 
Posty: 388
Dołączył(a): 16/10/2012, 18:33
Lokalizacja: Wisła

Postprzez Pola1213 » 28/3/2013, 09:46

Ok dzięki :wink:
Jeszcze siÄ™ troche zastanowie i zobaczymy co z tego wyniknie :D
Pola1213
Świeżak
 
Posty: 75
Dołączył(a): 25/3/2013, 19:24

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości




na górê