Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi
 
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi

i inne małe pojemności
_________

Postprzez henio12323 » 30/10/2010, 14:26

ja nie mam wcale i latam xD co jest oczywiscie zbrodniÄ… :D ale prawe nie jest wymagane :D musisz miec lewe. prawe jest tylko dla wiekszego bezpieczenstwa i wygody
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN


Postprzez krzysieg » 4/11/2010, 19:31

Lepiej docierać na pół syntetyku czy full ?
Zrobione ok 300km raz leje taki raz taki :)
Silnik Am6 .

Ciekawy jestem jaka jest teraz kompresja niedługo sprawdze..

W miarę docierania zmienia się kompresja ,myśle że jak sie lepiej spasuje to się zwiększy .
Motorhispania (xp6)
krzysieg
Bywalec
 
Posty: 640
Dołączył(a): 10/9/2008, 11:06
Lokalizacja: Jelenia Góra


Postprzez grunder » 4/11/2010, 19:37

na dotarcie pół syntetyk na jazde normalna pełnysyntetyk. Takie przejście z pół na pełny nie zaszkodzi.
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/WÅ‚odawa

Postprzez krzysieg » 4/11/2010, 20:18

Mi też sie tak wydaje , bo mam wrażenie że coraz lepiej chodzi jak leje pół .
Na full słabo się docierał ociężale jeździł....
Motorhispania (xp6)
krzysieg
Bywalec
 
Posty: 640
Dołączył(a): 10/9/2008, 11:06
Lokalizacja: Jelenia Góra

Postprzez swirus2007 » 4/11/2010, 21:58

Siema.
Kupilem silni do mtx 125 i mam problem bo nie ma tam wezy tych od chodzenia

i jak one maja isc
pompa pompuje w cylinder i z cylka do chodznicy i spowrotem do pompy czy

pompa chlodnica cylinder pompa.

odpiszcie jak najszybciej bo musze go poskaldac zeby jeszcze tego roku go odpalic na tym silniku
13k.pl/-/sugestia.php
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
swirus2007
Stały bywalec
 
Posty: 1474
Dołączył(a): 29/7/2009, 13:35
Lokalizacja: ~~KN~~

Postprzez komarcc » 5/11/2010, 00:38

No to masz jeszcze prawie 2 miesiące,więc myślę, że spokojnie zdążysz.
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń

Postprzez krzysieg » 5/11/2010, 07:55

Raczej pompa pompuje do chłodnicy przez wąż u góry chłodnicy a dolnym na cylinder wychodzi.

Czemu gorzej chodzi rano (nawet dzisiaj -nie jest zimno ) przerywa od średnich obrotów tylko niskie ok muszę przejechać kilka km żeby się porządnie rozgrzał i dobrze chodził .
O normalnej porze rozgrzeje minute przejadę kawałek i juz jest dobrze .
Motorek z am6 na dotarciu .

Przypadkowo teraz wyczytałem kawałek artykułu na ścigaczu,
warunki też mają znaczenie na regulacje:

Wtrysk paliwa sterowany jest przez ECU (Electronic Control Unit). Oznacza to koniec regulacji, jakie wiecznie miały miejsce przy gaźniku. System sam ustawia odpowiednią mieszankę paliwowo-powietrzną w zależności od panujących warunków (pogoda, wysokość na poziomem morza, itp.) oraz daje większe możliwości tunerom.


Kiedyś skuter też inaczej chodził bardzo wcześnie rano a inaczej w późniejszej porze coś w tym jest jakieś inne ciśnienie powietrza temperatura ...
Ostatnio edytowano 5/11/2010, 08:07 przez krzysieg, Å‚Ä…cznie edytowano 1 raz
Motorhispania (xp6)
krzysieg
Bywalec
 
Posty: 640
Dołączył(a): 10/9/2008, 11:06
Lokalizacja: Jelenia Góra

Postprzez grunder » 5/11/2010, 08:03

Skoro ci przerywa jak ją wkręcasz to coś z zapłonem, sprawdź świece może już po niej, albo wyreguluj gaźnik, pokombinuj z większa mieszanka.
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/WÅ‚odawa

Postprzez henio12323 » 5/11/2010, 08:09

a nie szybciej by bylo jakbys wpisal mtx w allegro i popatrzyl po fotkach jak idą węże ?
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez krzysieg » 5/11/2010, 08:10

Chodzi tak jak na zupełnie zimnym silniku w pierwszej chwili po odpaleniu tylko u mnie to nie trwa chwile...
Åšwieca jest nowa ,jak siÄ™ dobrze rozgrzeje to nie przerywa .
W serwisie wcisneli mi świece Ngk racing platynowa podobno za 35zł serwisant powiedział że lepsze spalanie jest czy coś takiego.
Pokręce śrubką od mieszanki , nie mam dobrej metody na regulacje
ustawiam tak mieszankę żeby jak najlepiej wchodził na obroty i jak najwyzej.
Motorhispania (xp6)
krzysieg
Bywalec
 
Posty: 640
Dołączył(a): 10/9/2008, 11:06
Lokalizacja: Jelenia Góra

Postprzez swirus2007 » 5/11/2010, 16:53

daj mu maxsymalnie duzo powietrza to ci sie bedzie krecil w nieskonczonosc.


Wracoajac do mojego problemu.
jak dam zeby z pompy w chlodnice i cylinder i pompa
to mi nie wyjdzie bo mam mniejwiecej pak weze poystawiane ze z pompy idzie do chodnicy(dołu chłodnicy) i z góry chlodnicy na głowiece i wychodzi cylindrem (dółem)

WG moje ojca powinno isc popma cylek chodnica pompa poniewarz uszczelnienie moze sie przegrzać (zapomnialem jak sie to nazywa) i pompa zacznie puszczac wode
13k.pl/-/sugestia.php
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
swirus2007
Stały bywalec
 
Posty: 1474
Dołączył(a): 29/7/2009, 13:35
Lokalizacja: ~~KN~~

Postprzez adrianb » 5/11/2010, 18:53

W motocyklu nie wiem, bo nie rozbierałem jak idzie ale w karcie był jeszcze wąż pomijający chłodnicę z termostatem (taki trójnik) w celu osiągnięcia odpowiedniej temp pracy silnika tak jak w samochodach najpierw mamy mały obieg silnik-nagrzewnica a póżniej dopiero do chłodnicy.
adrianb
Świeżak
 
Posty: 40
Dołączył(a): 10/6/2008, 01:46

Postprzez swirus2007 » 5/11/2010, 19:28

dobra juz sie wszystko rozwiazalo

poszukalem po niecie i powinno byc pompa cylinder termostat (mały lub duzy obieg) i znów cylinder lub chłdnica i pompa
13k.pl/-/sugestia.php
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
swirus2007
Stały bywalec
 
Posty: 1474
Dołączył(a): 29/7/2009, 13:35
Lokalizacja: ~~KN~~

Postprzez krzysieg » 5/11/2010, 19:45

Termostat ma za zadanie włącząć obieg gdy silnik się trochę zagrzeje ?
ale pompa kręci cały czas .
Motorhispania (xp6)
krzysieg
Bywalec
 
Posty: 640
Dołączył(a): 10/9/2008, 11:06
Lokalizacja: Jelenia Góra

Postprzez swirus2007 » 5/11/2010, 20:21

TAK
termostat jest po to by w motocyklach (takich jak moja nsr i jej przykladem sie posłuze) jest w termostacie mala dziurka i przez nia plyn hula dopuki silnik sie nie zagrzeje
jak zlapie swoja temperature to termostat ja reguluje w zakresie 90 100 stopni. bo to najwydajnieszy zakres dla silnika
13k.pl/-/sugestia.php
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
swirus2007
Stały bywalec
 
Posty: 1474
Dołączył(a): 29/7/2009, 13:35
Lokalizacja: ~~KN~~

Postprzez krzysieg » 12/11/2010, 19:43

Zmieniłem cylinder i mam łacznik dorabiany miedzy cylindrem a kolankiem ktory ma o ułamek mm za małą średnice nie jest ciasno spasowany i przez to nie jest idealnie szczelnie nie walą z tamtad spaliny ale jest zarzygane olejem pod cylindrem....czekać aż sie zrobi nagar i samo sie uszczelnie jakoś przepali sie ten olej czy uszczelnić ?
Jest to niewielka nieszczelność .
Motorhispania (xp6)
krzysieg
Bywalec
 
Posty: 640
Dołączył(a): 10/9/2008, 11:06
Lokalizacja: Jelenia Góra

Postprzez henio12323 » 13/11/2010, 23:16

a jak tam sobie chcesz :) jak niczym nie zalepisz to ciągle bedzie zygał olejem. z czasem coraz mniej bo jak napisałes sie zalepi. ale dobrze jakby to było uszczelnione. uzyj silikonu wysokotemp on pomoże albo jakiejs pasty do układu wydechowego
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez swirus2007 » 13/11/2010, 23:28

moze poprostu odpowiednia podkladka miedziana,
skrecisz i ona sie zgniecie i bendzie szczelnie
13k.pl/-/sugestia.php
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
swirus2007
Stały bywalec
 
Posty: 1474
Dołączył(a): 29/7/2009, 13:35
Lokalizacja: ~~KN~~

Postprzez lesio70 » 14/11/2010, 09:11

zipp quantum przebieg 16500km a więc sporo, mam problem strzeliło mi mocowanie tylniego wachacza wspornik poprzeczny /wygięta rura z dwoma sprężynami/ nie wiem jak to zamocować /skręcić?/do ramy, jest dostępny link do zdjęć lub rysunków ? chyba pogubiłem troche części jedną sprężyne na pewno...
lesio70
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 14/11/2010, 08:57

Postprzez juby96 » 14/11/2010, 09:37

MAm okazje kupić rometa crs ale jest w nim do wymiany kilka rzeczy :
-akumulator
-uszczelki od lagów
-prÄ…dnice

ile by kosztowała naprawa?
juby96
Świeżak
 
Posty: 72
Dołączył(a): 17/6/2010, 18:16

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości




na górê