Zobacz wątek - <i>[biblioteka]</i> Ile naprawdę motocykl zużywa paliwa?
NAS Analytics TAG

[biblioteka] Ile naprawdę motocykl zużywa paliwa?

Komentarze użytkowników
_________

Postprzez Komentatorzy » 12/7/2014, 22:06

Komentatorzy napisał(a):Kurde, w SV 650 ( K5 ) jest niemalże ta sama jednostka, a nie da się zejść poniżej 4.... Wczoraj, na trasie Bielsko-Biała -> Warszawa, wyszło 11,83 litra na 265 km ( do zamigania rezerwy ) Prędkość 75-100 km/h. Ani razu powyżej 100 km/h, a poniżej 75 km/h gdy były światła na trasie. Jestem zwolennikiem eco ridingu i tak też wczoraj chciałem zobaczyć jak bardzo uda mi sie zredukować spalanie. 4,45 ma się nijak do 2,31 w tym teście ;( A liczyłem na chociaż 3,5 litra przy takim podobieństwie silników.
Chociaż gdybym nie przekraczał tych 3500 obr,... bo svka przy 4000 obr/min ma 80 km/h. I jeździłem głownie przy 4500 obr, 90 km/h. Moze tu tkwi kruczek ? :)

LWG<br><hr>Szaraq<br>
Ja się cieszę jak mi po w SV 650 spalanie wychodzi poniżej 7l
Po mieście nie pałuję a w trasie umówmy się jak bym miał nie przekraczać 3500 obrotów to bym rowerem pojechał.
To fakt przy 100Km/h jest około 5000 obrotów a jedzie się +/- 130/140 by nie być wyprzedzanym przez wszystkie auta.<br><hr>micklu
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 13/7/2014, 09:48

Komentatorzy napisał(a):Kurde, w SV 650 ( K5 ) jest niemalże ta sama jednostka, a nie da się zejść poniżej 4.... Wczoraj, na trasie Bielsko-Biała -> Warszawa, wyszło 11,83 litra na 265 km ( do zamigania rezerwy ) Prędkość 75-100 km/h. Ani razu powyżej 100 km/h, a poniżej 75 km/h gdy były światła na trasie. Jestem zwolennikiem eco ridingu i tak też wczoraj chciałem zobaczyć jak bardzo uda mi sie zredukować spalanie. 4,45 ma się nijak do 2,31 w tym teście ;( A liczyłem na chociaż 3,5 litra przy takim podobieństwie silników.
Chociaż gdybym nie przekraczał tych 3500 obr,... bo svka przy 4000 obr/min ma 80 km/h. I jeździłem głownie przy 4500 obr, 90 km/h. Moze tu tkwi kruczek ? :)

LWG<br><hr>Szaraq<br>
Wiadomo, wyższe obroty, bardziej otwarta przepustnica - większa ilość mieszanki paliwowo-powietrznej a co za tym idzie większe spalanie. Do tego ważną kwestią jest hamowanie silnikiem przy czym zamykasz przepustnice - tak jak to było opisane w artykule - jednak spalanie nie wynosi kompletne 0 , minimalnie przepustnice są uchylone tak jak na pracy na postoju. Żeby podczas jazdy silnik palił 0 trzeba byłoby go wyłączyć co jest oczywiście absurdem.
LWG<br><hr>Kawka
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 27/1/2015, 22:38

Mat! cena PB 95 4,25 - 27.01.2015 Zabrze woj. ÅšlÄ…skie.
Widzę, że prawie dwa lata od wydania artykułu, ale jednak ceny poszły w dół.
Tylko Ukrainy szkoda...<br><hr>SatoriHanzo
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 16/7/2015, 13:25

Hej,
pytanie lajka: "V-Strom ma jedną potężną zaletę - mega mocne hamowanie silnikiem. Podczas całej tej części testu klamki hamulca użyłem dokładnie trzy razy. Aby zwolnić i to znacznie wystarczy odpuścić gaz, a przypomnijmy, że kiedy jedziesz i zamkniesz przepustnicę, spalanie wynosi równe zero". Jak to mozliwe, ze w takim tescie b. mocne hamowanie silnikiem jest zaleta? V-strom potrzebuje zalozmy 50m, zeby wyhamowac z predkosci X, inny motocykl ktory hamuje slabiej potrzebuje 100m, zeby wytracic predkosc. V-Stromem przejedziemy 50m 'za darmo', tym drugim 100m. Przy 100 krzywozkach wychodzi, ze przejedziemy o 5km wiecej ze spalaniem zero na tym motocyklu, ktory slabiej hamuje silnikiem. Czy cos pomijam?<br><hr>Rad
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 16/7/2015, 13:25

Hej,
pytanie lajka: "V-Strom ma jedną potężną zaletę - mega mocne hamowanie silnikiem. Podczas całej tej części testu klamki hamulca użyłem dokładnie trzy razy. Aby zwolnić i to znacznie wystarczy odpuścić gaz, a przypomnijmy, że kiedy jedziesz i zamkniesz przepustnicę, spalanie wynosi równe zero". Jak to mozliwe, ze w takim tescie b. mocne hamowanie silnikiem jest zaleta? V-strom potrzebuje zalozmy 50m, zeby wyhamowac z predkosci X, inny motocykl ktory hamuje slabiej potrzebuje 100m, zeby wytracic predkosc. V-Stromem przejedziemy 50m 'za darmo', tym drugim 100m. Przy 100 krzywozkach wychodzi, ze przejedziemy o 5km wiecej ze spalaniem zero na tym motocyklu, ktory slabiej hamuje silnikiem. Czy cos pomijam?<br><hr>Rad
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 21/6/2016, 11:13

Komentatorzy napisał(a):Hej,
pytanie lajka: "V-Strom ma jedną potężną zaletę - mega mocne hamowanie silnikiem. Podczas całej tej części testu klamki hamulca użyłem dokładnie trzy razy. Aby zwolnić i to znacznie wystarczy odpuścić gaz, a przypomnijmy, że kiedy jedziesz i zamkniesz przepustnicę, spalanie wynosi równe zero". Jak to mozliwe, ze w takim tescie b. mocne hamowanie silnikiem jest zaleta? V-strom potrzebuje zalozmy 50m, zeby wyhamowac z predkosci X, inny motocykl ktory hamuje slabiej potrzebuje 100m, zeby wytracic predkosc. V-Stromem przejedziemy 50m 'za darmo', tym drugim 100m. Przy 100 krzywozkach wychodzi, ze przejedziemy o 5km wiecej ze spalaniem zero na tym motocyklu, ktory slabiej hamuje silnikiem. Czy cos pomijam?<br><hr>Rad<br>
Nie pomijasz nic... autor najzwyczajniej nie wie co pisze :)<br><hr>aaaa
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 18/10/2016, 10:07

Komentatorzy napisał(a):Hej,
pytanie lajka: "V-Strom ma jedną potężną zaletę - mega mocne hamowanie silnikiem. Podczas całej tej części testu klamki hamulca użyłem dokładnie trzy razy. Aby zwolnić i to znacznie wystarczy odpuścić gaz, a przypomnijmy, że kiedy jedziesz i zamkniesz przepustnicę, spalanie wynosi równe zero". Jak to mozliwe, ze w takim tescie b. mocne hamowanie silnikiem jest zaleta? V-strom potrzebuje zalozmy 50m, zeby wyhamowac z predkosci X, inny motocykl ktory hamuje slabiej potrzebuje 100m, zeby wytracic predkosc. V-Stromem przejedziemy 50m 'za darmo', tym drugim 100m. Przy 100 krzywozkach wychodzi, ze przejedziemy o 5km wiecej ze spalaniem zero na tym motocyklu, ktory slabiej hamuje silnikiem. Czy cos pomijam?<br><hr>Rad<br>
Dzięki "mega mocnemu" hamowaniu silnikiem nie musisz używać hamulców nawet w przypadku hamowania na stosunkowo krótkim odcinku. Autor chyba jednak wie co pisze ;)<br><hr>Kostek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 27/10/2016, 14:30

Autor wypisuje bzdury. pewnie w ramach reklamy motocykla. Pewnie jest dilerem tych motocykli.<br><hr>alibaba
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Poprzednia strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości




na górê