Zobacz wątek - Jaki kupić motocykl do offroadu? Co sądzicie o...?
NAS Analytics TAG

Jaki kupić motocykl do offroadu? Co sądzicie o...?

Enduro, Cross
_________

Postprzez Sumomoto » 30/10/2012, 10:28

Bez problemu są zamienniki do typowych motocykli enduro również japońskiej czwórki.
jest też inna zasada. Są firmy gdzie oryginalny błotnik jest nieraz tańszy od zamiennika lub w tej samej cenie :).
W przypadku w/w marki i japończyków fajnie mieć zamienniki, ale do niektórych innych firm niekoniecznie!
Żeby to nie pisać o swoim Sherco to np takie BMW 450 nie ma drogich plastików :)
Sumomoto Motocykle Kraków
Avatar użytkownika
Sumomoto
Świeżak
 
Posty: 233
Dołączył(a): 24/2/2012, 14:13
Lokalizacja: Kraków


Postprzez XOR » 30/10/2012, 12:37

Pytam ze względu na ewentualną modyfikacje/customizacje motocykla. Np. jeśli nie będą podobalo, że błotniki są w takim a nie innym kolorze, albo oslonki w jakimś innym ksztalcie, to żebym mogl bez problemu wymienić :) Np. znajdę motocykl w dobrym stanie, ale będzie mial np. rożowe błotniki to raczej nie będę sie bawił w malowanie plastiku...
Avatar użytkownika
XOR
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 3/10/2012, 18:57


Postprzez Moto Hub » 31/10/2012, 20:33

Czesc mam 13 lat 175cm gdy moto bedzie kupowane bede miec 14 lat.
Mam pytanie czy na zablokowanych KMX, DT, RX czy dalbym sobie rade i czy wyrwal bym je w dobrym stanie do 4000zl
Moto bedzie uzywane do jazdy po polach lasach polnych drogach.
Pozdrawiam
Motorynka->Simson->WSK 125->Yamaha DT 80 LC2
Avatar użytkownika
Moto Hub
Świeżak
 
Posty: 156
Dołączył(a): 17/9/2012, 16:38
Lokalizacja: Chojnice

Postprzez henio12323 » 31/10/2012, 23:56

to czy dasz rade zalezy tylko od Ciebie. zobacz sobie np na youtube co czym smigają 14 letnie osoby ;) (czym i jak! ) fakt że nie siadają i nie jeżdzą tak od razu, tylko zazwyczaj poprzedzają to lata innych doswiadczen. wiec własciwie moto te są do opanowania. ale czy jest sens od razu pchac sie w duze ciezkie moto ? to juz twój wybór. ja w twoim wieku miałem yamahe DT 50 byłem z niej mega zadowolony, smigałem gdzie i jak tylko sie da. po roku wyciskałem z niej praktycznie 100% i byłem z wyniku zadowolony. gdybym wtedy miał 125 ccm wyciskał bym 20-40 % z motocykla co jak dla mnie nie było by satysfakcjonujące z perspektywy czasu.

za 4000 zł cos ciekawego mozna juz kupic
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Moto Hub » 1/11/2012, 13:25

No wlasnie mysle tak nad tymi 125cc i 80cc bo bede tylko smigal po lasach :D pozdrawiam
Motorynka->Simson->WSK 125->Yamaha DT 80 LC2
Avatar użytkownika
Moto Hub
Świeżak
 
Posty: 156
Dołączył(a): 17/9/2012, 16:38
Lokalizacja: Chojnice

Postprzez Marcin1324 » 1/12/2012, 12:24

Witam, mam pytanie czy suzuki dr 350 było by dobre no początek. Mam do kupienia od kumpla w maju przed wakacjami więc mi pasuje. wymienione przed sezonem takie części jak:
-nowy wossnerowski tłok
-zrobiony szlif
-głowica po remoncie
-nowy lancuszek rozrzadu
-nowy wałek

I pytanie czy warto za około 3500zł bez papierów, z góry dzięki za odp. Pozdro :)

PS. Mam 14 lat 185 cm wzrostu i ważę gdzieś koło 100kg zależy od obiadu :D
Avatar użytkownika
Marcin1324
Świeżak
 
Posty: 388
Dołączył(a): 16/10/2012, 18:33
Lokalizacja: Wisła

Postprzez henio12323 » 1/12/2012, 17:09

zalezy czego oczekujesz i jak na to zaopatrujesz. jestes dosyc duzy jak na swój wiek a raczej bardzo wiec mysle ze fizycznie powinieneś dac rade, pytanie czy psychicznie ogarniesz sprzet ;P najlepiej jakbys sie przejechał i sam ocenił po prostu. pozatym moto moze byc ok o ile szukasz enduro do latania po lesie
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Patrykcrazys » 2/12/2012, 14:55

Hej.

Szukam crossa do ok. 3500zł.

Myślałem nad DT 125 jako takiej najgorszej propozycji, RM 125, CR 125 jeżeli uda mi się w takowej cenie dostać taki motocykl.
Będzie on używany głównie do jazdy w średnim i lekkim terenie i drogach polnych ale i czasami jakiś wypad na pisaki.
Budżet nie jest za duży ale myślę, że coś w tej kwocie dostane.
Od crossa oczekuje głównie fajnych wrażeń z jazdy i nie odczucia braku mocy.
Jakie jest średnie spalanie na motogodzinę takiej cr 125 np?
Przy średniej jeździe.
Myślałem jeszcze o kx 125 ale podobno bardzo się sypią.
Mam prawie 17 lat i ponad 175cm wzrostu.
Miałem już kiedyś quada 250 i postanowiłem zmienić na jakiegoś crossa.
Pozdrawiam
Patrykcrazys
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 5/5/2010, 20:18
Lokalizacja: Czestochowa

Postprzez papek23 » 2/12/2012, 15:56

jeżeli wszytko robi sie na czas to nic sie nie powinno sypac :P troszke mieszasz bo jesl chcesz jeździć po łąkach polach to zdecydowanie 4t byłby lepszy i nie wiem czy wiesz jak drogie jest utrzymanie takich moto jak kx cr to sa motory wyczynowe i sa drogie w utrzymaniu :) najlepszym rozwiązaniem byłaby dt mocy ma i na karzdy teren sie nadaje :D a co do spalania takiej cr to nie jest małe ale ok 3-4 l ma motogodzine
--->Klx 250 ---> CRF450R
papek23
Świeżak
 
Posty: 474
Dołączył(a): 13/4/2011, 19:58
Lokalizacja: Skrudzina / Nowy SÄ…cz

Postprzez Patrykcrazys » 2/12/2012, 16:03

Tzn. może źle to sformułowałem.
W okolicy mam sporo lasów, piasków itp., czyli miejsc gdzie można dobrze pojeździć.
Dlatego zastanawiam siÄ™ na full crossem.
Jaki jest koszt w takim motocyklu np. wymiany tłoka czy cylindra, zrobienie napędu czy też skrzyni i co ile powinno to się robić?
Na coÅ› takiego jestem w miarÄ™ przygotowany.
Wymiany oleju itp. to nie problem.
Mam na to wszystko czas.
Patrykcrazys
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 5/5/2010, 20:18
Lokalizacja: Czestochowa

Postprzez CiastuÅ› <3 » 2/12/2012, 16:04

W starego KX'a nie warto się pchać. Takie Full Crossy 125ccm 2T powinny palić jakieś 10-12l/100km. I jeżeli nie masz zamiaru jeździć fullem po torze mx i podobnych terenach to go nie bierz, bo nie wykorzysta swojej pełnej mocy. Jeśli chodzi ci po głowie las i podobne to brałbym na Twoim miejscu Hard Enduro. Mniej wyżyłowane, trochę mniej pali, o drobinkę mniejsza awaryjność i przystosowany pod taki teren :). Najlepsze z Hardów w 125ccm masz KTM EXC i Husqvarna WR. Problem w tym, że dobrego egzemplarzu nie wyrwiesz w takiej kasie, więc rozglądałbym się na Twoim miejscu za Soft Enduro czyli Yamaha DT, Aprilia RX, Husqvarna WRE. Najprędzej załatwisz sobie DT :) Pzdr.
Avatar użytkownika
CiastuÅ› <3
Świeżak
 
Posty: 166
Dołączył(a): 5/11/2012, 19:31
Lokalizacja: EPI

Postprzez Patrykcrazys » 2/12/2012, 16:12

Ta Husqvarna WR/WRE też mi się podoba.
I z tego co czytam można ją zarejestrować.
O ile mniejsze spalanie będzie na 100km od takiego typowego full crossa?
Patrykcrazys
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 5/5/2010, 20:18
Lokalizacja: Czestochowa

Postprzez Patrykcrazys » 2/12/2012, 16:18

A co myślicie jeszcze nad powiedzmy jakąś np. 250 ale z homologacją lub bez dla mnie?
Do max 4k.
Patrykcrazys
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 5/5/2010, 20:18
Lokalizacja: Czestochowa

Postprzez adek1708 » 2/12/2012, 18:31

Witam jako iż, jest to mój pierwszy post chciałbym wszystkich powitać jestem Adrian mieszkam w Brzezinach/lodzi.

Zamierzam zakupić sobie jakaś fajną crosówke, powiem że bedzie to mój pierwszy cross więc liczę na rady doświadczonych użytkowników. Moto które ogladam to KTMsx250 KTM exc200 lub Yamaha yzf 250 mam 5tys moze 6. Proszę o opinie o tych motorkach, jakie koszty utrzymania, jak z częsciami jaki serwis w moim wojewodztwie. I prosiłbym także o doradzenie czy na pierwsze moto crossowe 2t czy 4t.
adek1708
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 2/12/2012, 18:19
Lokalizacja: ebr

Postprzez kris514 » 2/12/2012, 19:19

Doradzał bym nie brać 4t za 6k (zazwyczaj jest to szrot), remonty w takich są częste i kosztowne (ceny z allegro) tłok co 40-70 mth(zależy od motoru jak się gania i takie tam). Oddając o wszystko do mechanika zapłacisz fortunę więc radziłbym zacząć uczyć sie samemu naprawiać... Serwis możesz sobie wygooglować pytanie czy wiesz co robisz biorąc na pierwszy motor 200-250 (na tych jeżdżą naprawdę doświadczeni zawodnicy) chociaż z tych co wymieniłeś 200 bym najbardziej polecał. Podaj jeszcze gdzie chcesz tym latać ile rocznie możesz wydać na motor, jakie masz doświadczenie oraz wagę i wiek
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez Patrykcrazys » 2/12/2012, 19:37

Po przeczytaniu forum zainteresował mnie bardzo DR 350.
Za 3.5-4k powinienem coś wyrwać już.
Co o niej sądzicie? Jakie tym może być spalanie na 100km lub 1mtg?
Patrykcrazys
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 5/5/2010, 20:18
Lokalizacja: Czestochowa

Postprzez CiastuÅ› <3 » 2/12/2012, 19:39

Ja pierdziele ile razy już o to pytano. Czy Wy nie wiecie co to jest opcja "SZUKAJ"?! Jak masz zamiar jeździć po torze mx to bierz full crossa, jak lasy i lasopodobne tereny to Hard Enduro (np. EXC). Jak pierwsze moto to lepiej szukaj w 125ccm.
Avatar użytkownika
CiastuÅ› <3
Świeżak
 
Posty: 166
Dołączył(a): 5/11/2012, 19:31
Lokalizacja: EPI

Postprzez Patrykcrazys » 2/12/2012, 19:45

Trzeci raz powtarzam, że to nie są moje pierwsze dwa kółka.
Zastanawiam się tylko czy DR 350 przy moim wzroście ( ok. 175) będzie ok.
Patrykcrazys
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 5/5/2010, 20:18
Lokalizacja: Czestochowa

Postprzez wawzon » 2/12/2012, 19:56

Będzie ok po 2 masz tam możliwość regulacji możesz podwyższać i obniżać moto
KX250F
Avatar użytkownika
wawzon
Bywalec
 
Posty: 578
Dołączył(a): 4/8/2009, 10:36

Postprzez Patrykcrazys » 2/12/2012, 19:58

Ok, dzięki.
ZobaczÄ™ jeszcze co i jak.
DR 350 z tego co czytam pali tyle co DT 125 nawet może nie przy mojej jeździe a na polne drogi i jakiś lasek te 30KM prawie wystarczy chyba? + dołożę jakiś dobry wydech sportowy.
Patrykcrazys
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 5/5/2010, 20:18
Lokalizacja: Czestochowa

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości




na górê