Zobacz wątek - Jaki kupić motocykl do offroadu? Co sądzicie o...?
NAS Analytics TAG

Jaki kupić motocykl do offroadu? Co sądzicie o...?

Enduro, Cross
_________

Postprzez wawzon » 2/12/2012, 20:28

Na poczatek w zupelnosci ci wystarczy wydaje mi sie ze dt powinna wiecej spalic
znajomy mial dr 350 i w lesie dawala sobie swietnie rade, wywalil przednia lampe i reszte zbednych rzeczy ktore nie przydadza sie w lesie i smigal jak fullem ;D
KX250F
Avatar użytkownika
wawzon
Bywalec
 
Posty: 578
Dołączył(a): 4/8/2009, 10:36


Postprzez Patrykcrazys » 2/12/2012, 22:12

A właśnie.
To, że DR 350 jest chłodzony powietrzem nie przeszkadza w jeździe po lesie?
Nie grzeje siÄ™ nadmiernie?
Patrykcrazys
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 5/5/2010, 20:18
Lokalizacja: Czestochowa


Postprzez henio12323 » 3/12/2012, 09:57

nie przeszkadza trudno to przegrzać, np w błocie czasem pierwszy odmówi cieczak ;P niz powietrzak. ( mowa o przeprawach ) jedyny spory minus że jak jest plus 20 stopni i lecisz sobie na lajcie to na nogi bucha ciepłem ;/
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Patrykcrazys » 3/12/2012, 17:04

Ok także teraz na pierwszym miejscu jest u mnie DR 350.
Mam go zamiar mieć 2 lata także chyba mocy nie braknie.
Bo coÅ› od konkurencji podobnego znajdzie siÄ™?
Chodzi mi o 4t.
Patrykcrazys
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 5/5/2010, 20:18
Lokalizacja: Czestochowa

Postprzez henio12323 » 3/12/2012, 19:01

jest ale albo motocykle które nie wytrzymały próby czasu, albo takie które sie beznadziejnie prowadzą w stosunku do DRki, jest np np XR 400 fajne moto jezdnie lepsze od DRki ale niestety strasznie drogie i mało popularne. masz jeszcze klx 250 i 300 ale tez czasami potrafi nie byc ani jednego na allegro ;P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez krzysieg3 » 5/12/2012, 22:33

KTM exc-f 250 2007

cena ok.11.500 do nego

tlok wossnera wymieniony w zeszle wakacje
wymieniony olej,filterek itp
wymienione opony tyl i przod
wymieniony napinacz rozrzadu
wymieniona sprezyna tylnego zawieszenia
w kopniaku ta czesc

http://sphotos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-a ... 7765_n.jpg

czy

http://otomoto.pl/honda-crf-450-M3471605.html


Co powiecie na temat tych moto ?
Do przyszłego tygodnia kupuje moto, kasa zebrana tylko teraz jakie wybrać ? Myślę, że trochę wygórowana cena obu z nich :)
krzysieg3
Świeżak
 
Posty: 47
Dołączył(a): 13/8/2012, 23:04

Postprzez henio12323 » 5/12/2012, 22:36

no spoko tylko że wybierasz miedzy dwoma całkowicie róznymi sprzetami. CRF to mega mocna crossówka, skoro sie pytasz i masz taki dylemat pewnie doswiadczenie masz marne i raczej nie poradzisz sobie z taka CRFą na torze, bo taka crf powinna smigacv tylko po torze mx, albo sigac z charakterystyka operowania gazem jak na torze mx. wiec zadne lasy nie wchodzą w grę

EXC nadaje sie wszędzie tam gdzie crossóka sie męczy, a jeszcze jest to ciezki teren ;D z kolei na tor do na prawde ostrej jazdy fabryczne zawieszenei nie do konca daje rade. choc znam zawodników którzy na EXC smigaja i w grupach B - C jeszcze jadą w pierwszej 10tce. wiec moto uniwersalne.

napisz gdzie chcesz jeździc... a nie jakie moto znalazłes obok siebie
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Bueno » 6/12/2012, 00:21

Ja tam jeżdżę na yz125 od 1,5 miesiąca i posuwam nią po lesie aż miło:) Jest to mój pierwszy motocykl, wcześniej były zawsze quady i dalej są... A więc według mnie taka dt125 nie nadążyła by tempa po lesie.
Grizzly700 & yz125 & aerox
Avatar użytkownika
Bueno
Świeżak
 
Posty: 69
Dołączył(a): 9/11/2012, 16:23

Postprzez henio12323 » 6/12/2012, 09:30

skoro to twój pierwszy motocykl, po drugie masz go bardzo krótko nie masz zielonego pojęcia co to jest hard enduro... DT jest nie do porównania ponieważ jest to sprzęt uliczny nie terenowy. Także to że Tobie sie smiga dobrze zazynając sprzet, i majac beznadziejne zawieszenie nie znaczy, że dla kogos z doswiadczeniem to bedzie dobre... szczerze teraz nigdy w zyciu nie kupił bym 125 w 2T w las xd najgorsze połączenie jakie moze byc ;D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Bueno » 6/12/2012, 17:23

Powiem Ci tak, moje lasy niewiele różnią się od toru hehe:D Może i jest to mój pierwszy motor, ale nie znaczy to że nie jeździłem na innych wcześniej. Kupiłem yz za 7 tyś w b.dobrym stanie i nie wydaje mi się bym kupił jakieś hardenduro z porównywalnymi osiągami za taką kwotę. A i moja jazda po lesie nie wiąże się z wolnymi wycieczkami i taplaniem w błocie, (od tego mam quada;) ) tylko z czystym zapierniczaniem ;)
Grizzly700 & yz125 & aerox
Avatar użytkownika
Bueno
Świeżak
 
Posty: 69
Dołączył(a): 9/11/2012, 16:23

Postprzez CiastuÅ› <3 » 6/12/2012, 19:01

Tyle, że full cross nie jest do "zapierniczania"... Jak jesteś miszczem prostych na wsi to niedługo możesz już zaczynać pisać temat "Dlaczego mój motor się tak zachowuje?! :/" ...
Avatar użytkownika
CiastuÅ› <3
Świeżak
 
Posty: 166
Dołączył(a): 5/11/2012, 19:31
Lokalizacja: EPI

Postprzez Bueno » 6/12/2012, 23:57

Hahahahhahah teraz to mnie rozbawiałeś, ;D ojj widzę że tu "leśnych" mało heheh;) Śmiem twierdzić, że znajdzie się wielu "toraży" którzy nie utrzymają tempa po lesie bo w tym nie nie chodzi o długi proste leśne dukty ;)
Grizzly700 & yz125 & aerox
Avatar użytkownika
Bueno
Świeżak
 
Posty: 69
Dołączył(a): 9/11/2012, 16:23

Postprzez Street4Fun » 7/12/2012, 00:21

Po prostu motocykle crossowe sÄ… przystosowane na tory motocrosowe, a nie na lasy.
Motocykle te mają full na przyspieszenie, a ciągła wysoka prędkość im jedynie szkodzi.
Takie tematy były wiele razy krążone na forum ;)
Krótko i na temat...
Avatar użytkownika
Street4Fun
Bywalec
 
Posty: 503
Dołączył(a): 16/9/2012, 09:30
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Postprzez henio12323 » 7/12/2012, 09:36

dokładnie bueno nie masz pojęcia o czym piszesz ;) ja akurat latam 50/50 ogólnie pojęty teren / tory motocrossowe. jazda tu i tu jest całkowicie inna. enduro duzo lepiej sie sprawdza w pozostałym terenie. crossówki juz nie. mamy ekipe sporo moto wiekszosc to enduro bo mamy wiecej miejsca pod enduro niz torów MX. kto kupi crossówke szybko żałuje. zawsze musi brac banki z wahą na plecy, tam gdzie my lecimy na wolnych obrotach crossówka musi juz byc piłowana. niski v max, zawieszenie za twarde i nei wyrabia. na podjazdy moto jest beznadziejne. felgi leca jak głupie, opony tez ciezko dobrac odpowiednie. bo albo szybko schodza, albo sie słabo trzymają. także bez doswiadczenia za duzo pogadać nie mozesz :)
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Bueno » 7/12/2012, 13:40

Dobra, jestem zielony jeśli chodzi o motory, ale z offroadem mam do-czynienia od dawien,dawna hehe;) yz ma trochę za krótkie biegi, ale tragedii nie ma, latam z quadami i kilkoma hardenduro i według mnie nie kupiłbym hardenduro za taką cenę, w takim stanie i dającą tyle fun z jazdy, ta lekkość,moc itp .Nie napisałem wcześniej, ale mam w okolicy kilka torów, motor kupiony for fun, zawsze jeżdżę i tak z ojcem on na quadzie, paliwo i wszystko mi zabiera, mój quad też w garażu stoi w gotowości, cross to taka dla mnie odskocznia. Jeżdżę na grizzlaku, wyprawy +300km na dzień to żadna nowość, przeprawy też, ale jednak grizzly nie daje mi już takiej adrenaliny i możliwości wyszalenia się ;) więc cross w koło komina i wypady na tor i do 100km a grizzly reszta. :)
Grizzly700 & yz125 & aerox
Avatar użytkownika
Bueno
Świeżak
 
Posty: 69
Dołączył(a): 9/11/2012, 16:23

Postprzez Bueno » 7/12/2012, 13:45

A v max yz mi wystarcza bo quady i tak 100-130 max po lesie najwięcej raczej 100. Zawieszenie jest jak dale mnie bajka:)
Podjazdy piaskowe, bo u mnie takich większosć lepiej chodzi niż nie jeden hard i to przyznało kilka osób. A co do felg, mam już założone te jakieś wzmacniane... nie znam się, więc nie powiem jakie ;p Do opon mam dojście po zawodnikach, po taniości ;)
Grizzly700 & yz125 & aerox
Avatar użytkownika
Bueno
Świeżak
 
Posty: 69
Dołączył(a): 9/11/2012, 16:23

Postprzez kris514 » 7/12/2012, 15:38

100 /h po lesie?? opanuj się, a potem się dziwić czemu zakaz jest w Pl. Chcesz sobie poszaleć wjedź na tor i pokaż co potrafisz. Jest taka sprawa że akurat mam taką yz 125 z 2004r biegi według mnie są ok (przełożenia całkowicie na moc), a w sprawie tej lekkości to mój starszy jeździ ktm exc 125(hard) ten motor waży może z 2 kg więcej od mojej jadzi odczucie mocy jest porównywalne ale na podjazdach(nie piach) tam gdzie ten hard wyjeżdża pyrkając yz musi mieć otwarte zawory (czemu??) ponieważ w crossie ważne jest przyśpieszenie a nie dolny zakres obrotów który jest przydatny do podjazdów i przepraw błotnych.(dodam że jak ja wjadę do lasu to moje tępo można porównać z biegiem)
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez Bueno » 7/12/2012, 16:15

Przejedź się kiedyś na jakiś wypad z quadowcami ;) powiem Ci tak, są takie miejsca gdzie taka prędkość nie robi żadnych problemów, szybkie szutry, powojenne dukty, w moich terenach pełno tego i są trudno dostępne dla ludzi więc często się ich nie spotyka. Nie czytałeś tego co napisałem ? Yz u mnie jest do wyszalenia się i miejsc też do tego nie brakuje. Nie katuje jej cały czas po lesie :)
Grizzly700 & yz125 & aerox
Avatar użytkownika
Bueno
Świeżak
 
Posty: 69
Dołączył(a): 9/11/2012, 16:23

Postprzez Dancemacabre » 9/12/2012, 12:22

Siema, po 2 sezonach jazdy na dr 350 zdecydowałem się na przesiadkę na coś mocniejszego. Chciałbym wydać ok 9tys i szukam raczej hard enduro. Ze względu na moje warunki fizyczne czyli 190cm wzrostu i ok 100kg myślę nad KTM EXC 520 rocznik ok 2002. Co sądzicie o tym moto, czy może zastanowić się nad czymś innym. Dodam, że jestem amatorem i głównie latam po lasach i polach, czasami jakiś asfalt.


Pozdro
Dancemacabre
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 2/6/2011, 20:00

Postprzez henio12323 » 9/12/2012, 18:07

sprzęt jak najbardziej spoko. kwestia tylko zakupu odpowiedniej sztuki. ciezko jest znalesc zadbane moto. a w przypadku sprzętu dorznietego koszta sa spore. bo w 2-3 sezony mozesz wydac w serwis tyle samo co na zakup samego moto :P oczywiscie licząc sie że smigasz amatorsko
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości




na górê