Jaki kupić motocykl do offroadu? Co sądzicie o...?
Na poczatek w zupelnosci ci wystarczy wydaje mi sie ze dt powinna wiecej spalic
znajomy mial dr 350 i w lesie dawala sobie swietnie rade, wywalil przednia lampe i reszte zbednych rzeczy ktore nie przydadza sie w lesie i smigal jak fullem ;D
znajomy mial dr 350 i w lesie dawala sobie swietnie rade, wywalil przednia lampe i reszte zbednych rzeczy ktore nie przydadza sie w lesie i smigal jak fullem ;D
KX250F
-
wawzon - Bywalec
- Posty: 578
- Dołączył(a): 4/8/2009, 10:36
A właśnie.
To, że DR 350 jest chłodzony powietrzem nie przeszkadza w jeździe po lesie?
Nie grzeje siÄ™ nadmiernie?
To, że DR 350 jest chłodzony powietrzem nie przeszkadza w jeździe po lesie?
Nie grzeje siÄ™ nadmiernie?
- Patrykcrazys
- Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 5/5/2010, 20:18
- Lokalizacja: Czestochowa
nie przeszkadza trudno to przegrzać, np w błocie czasem pierwszy odmówi cieczak ;P niz powietrzak. ( mowa o przeprawach ) jedyny spory minus że jak jest plus 20 stopni i lecisz sobie na lajcie to na nogi bucha ciepłem ;/
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Ok także teraz na pierwszym miejscu jest u mnie DR 350.
Mam go zamiar mieć 2 lata także chyba mocy nie braknie.
Bo coÅ› od konkurencji podobnego znajdzie siÄ™?
Chodzi mi o 4t.
Mam go zamiar mieć 2 lata także chyba mocy nie braknie.
Bo coÅ› od konkurencji podobnego znajdzie siÄ™?
Chodzi mi o 4t.
- Patrykcrazys
- Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 5/5/2010, 20:18
- Lokalizacja: Czestochowa
jest ale albo motocykle które nie wytrzymały próby czasu, albo takie które sie beznadziejnie prowadzą w stosunku do DRki, jest np np XR 400 fajne moto jezdnie lepsze od DRki ale niestety strasznie drogie i mało popularne. masz jeszcze klx 250 i 300 ale tez czasami potrafi nie byc ani jednego na allegro ;P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
KTM exc-f 250 2007
cena ok.11.500 do nego
tlok wossnera wymieniony w zeszle wakacje
wymieniony olej,filterek itp
wymienione opony tyl i przod
wymieniony napinacz rozrzadu
wymieniona sprezyna tylnego zawieszenia
w kopniaku ta czesc
http://sphotos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-a ... 7765_n.jpg
czy
http://otomoto.pl/honda-crf-450-M3471605.html
Co powiecie na temat tych moto ?
Do przyszłego tygodnia kupuje moto, kasa zebrana tylko teraz jakie wybrać ? Myślę, że trochę wygórowana cena obu z nich
cena ok.11.500 do nego
tlok wossnera wymieniony w zeszle wakacje
wymieniony olej,filterek itp
wymienione opony tyl i przod
wymieniony napinacz rozrzadu
wymieniona sprezyna tylnego zawieszenia
w kopniaku ta czesc
http://sphotos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-a ... 7765_n.jpg
czy
http://otomoto.pl/honda-crf-450-M3471605.html
Co powiecie na temat tych moto ?
Do przyszłego tygodnia kupuje moto, kasa zebrana tylko teraz jakie wybrać ? Myślę, że trochę wygórowana cena obu z nich

- krzysieg3
- Świeżak
- Posty: 47
- Dołączył(a): 13/8/2012, 23:04
no spoko tylko że wybierasz miedzy dwoma całkowicie róznymi sprzetami. CRF to mega mocna crossówka, skoro sie pytasz i masz taki dylemat pewnie doswiadczenie masz marne i raczej nie poradzisz sobie z taka CRFą na torze, bo taka crf powinna smigacv tylko po torze mx, albo sigac z charakterystyka operowania gazem jak na torze mx. wiec zadne lasy nie wchodzą w grę
EXC nadaje sie wszędzie tam gdzie crossóka sie męczy, a jeszcze jest to ciezki teren ;D z kolei na tor do na prawde ostrej jazdy fabryczne zawieszenei nie do konca daje rade. choc znam zawodników którzy na EXC smigaja i w grupach B - C jeszcze jadą w pierwszej 10tce. wiec moto uniwersalne.
napisz gdzie chcesz jeździc... a nie jakie moto znalazłes obok siebie
EXC nadaje sie wszędzie tam gdzie crossóka sie męczy, a jeszcze jest to ciezki teren ;D z kolei na tor do na prawde ostrej jazdy fabryczne zawieszenei nie do konca daje rade. choc znam zawodników którzy na EXC smigaja i w grupach B - C jeszcze jadą w pierwszej 10tce. wiec moto uniwersalne.
napisz gdzie chcesz jeździc... a nie jakie moto znalazłes obok siebie
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Ja tam jeżdżę na yz125 od 1,5 miesiąca i posuwam nią po lesie aż miło:) Jest to mój pierwszy motocykl, wcześniej były zawsze quady i dalej są... A więc według mnie taka dt125 nie nadążyła by tempa po lesie.
Grizzly700 & yz125 & aerox
-
Bueno - Świeżak
- Posty: 69
- Dołączył(a): 9/11/2012, 16:23
skoro to twój pierwszy motocykl, po drugie masz go bardzo krótko nie masz zielonego pojęcia co to jest hard enduro... DT jest nie do porównania ponieważ jest to sprzęt uliczny nie terenowy. Także to że Tobie sie smiga dobrze zazynając sprzet, i majac beznadziejne zawieszenie nie znaczy, że dla kogos z doswiadczeniem to bedzie dobre... szczerze teraz nigdy w zyciu nie kupił bym 125 w 2T w las xd najgorsze połączenie jakie moze byc ;D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Powiem Ci tak, moje lasy niewiele różnią się od toru hehe:D Może i jest to mój pierwszy motor, ale nie znaczy to że nie jeździłem na innych wcześniej. Kupiłem yz za 7 tyś w b.dobrym stanie i nie wydaje mi się bym kupił jakieś hardenduro z porównywalnymi osiągami za taką kwotę. A i moja jazda po lesie nie wiąże się z wolnymi wycieczkami i taplaniem w błocie, (od tego mam quada;) ) tylko z czystym zapierniczaniem 

Grizzly700 & yz125 & aerox
-
Bueno - Świeżak
- Posty: 69
- Dołączył(a): 9/11/2012, 16:23
Tyle, że full cross nie jest do "zapierniczania"... Jak jesteś miszczem prostych na wsi to niedługo możesz już zaczynać pisać temat "Dlaczego mój motor się tak zachowuje?! :/" ...
http://www.youtube.com/user/PawlakMX | Zapraszam!
-
Ciastuś <3 - Świeżak
- Posty: 166
- Dołączył(a): 5/11/2012, 19:31
- Lokalizacja: EPI
Hahahahhahah teraz to mnie rozbawiałeś, ;D ojj widzę że tu "leśnych" mało heheh;) Śmiem twierdzić, że znajdzie się wielu "toraży" którzy nie utrzymają tempa po lesie bo w tym nie nie chodzi o długi proste leśne dukty 

Grizzly700 & yz125 & aerox
-
Bueno - Świeżak
- Posty: 69
- Dołączył(a): 9/11/2012, 16:23
Po prostu motocykle crossowe sÄ… przystosowane na tory motocrosowe, a nie na lasy.
Motocykle te mają full na przyspieszenie, a ciągła wysoka prędkość im jedynie szkodzi.
Takie tematy były wiele razy krążone na forum
Krótko i na temat...
Motocykle te mają full na przyspieszenie, a ciągła wysoka prędkość im jedynie szkodzi.
Takie tematy były wiele razy krążone na forum

Krótko i na temat...
-
Street4Fun - Bywalec
- Posty: 503
- Dołączył(a): 16/9/2012, 09:30
- Lokalizacja: Dolnyśląsk
dokładnie bueno nie masz pojęcia o czym piszesz
ja akurat latam 50/50 ogólnie pojęty teren / tory motocrossowe. jazda tu i tu jest całkowicie inna. enduro duzo lepiej sie sprawdza w pozostałym terenie. crossówki juz nie. mamy ekipe sporo moto wiekszosc to enduro bo mamy wiecej miejsca pod enduro niz torów MX. kto kupi crossówke szybko żałuje. zawsze musi brac banki z wahą na plecy, tam gdzie my lecimy na wolnych obrotach crossówka musi juz byc piłowana. niski v max, zawieszenie za twarde i nei wyrabia. na podjazdy moto jest beznadziejne. felgi leca jak głupie, opony tez ciezko dobrac odpowiednie. bo albo szybko schodza, albo sie słabo trzymają. także bez doswiadczenia za duzo pogadać nie mozesz 


KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Dobra, jestem zielony jeśli chodzi o motory, ale z offroadem mam do-czynienia od dawien,dawna hehe;) yz ma trochę za krótkie biegi, ale tragedii nie ma, latam z quadami i kilkoma hardenduro i według mnie nie kupiłbym hardenduro za taką cenę, w takim stanie i dającą tyle fun z jazdy, ta lekkość,moc itp .Nie napisałem wcześniej, ale mam w okolicy kilka torów, motor kupiony for fun, zawsze jeżdżę i tak z ojcem on na quadzie, paliwo i wszystko mi zabiera, mój quad też w garażu stoi w gotowości, cross to taka dla mnie odskocznia. Jeżdżę na grizzlaku, wyprawy +300km na dzień to żadna nowość, przeprawy też, ale jednak grizzly nie daje mi już takiej adrenaliny i możliwości wyszalenia się
więc cross w koło komina i wypady na tor i do 100km a grizzly reszta. 


Grizzly700 & yz125 & aerox
-
Bueno - Świeżak
- Posty: 69
- Dołączył(a): 9/11/2012, 16:23
A v max yz mi wystarcza bo quady i tak 100-130 max po lesie najwięcej raczej 100. Zawieszenie jest jak dale mnie bajka:)
Podjazdy piaskowe, bo u mnie takich większosć lepiej chodzi niż nie jeden hard i to przyznało kilka osób. A co do felg, mam już założone te jakieś wzmacniane... nie znam się, więc nie powiem jakie ;p Do opon mam dojście po zawodnikach, po taniości
Podjazdy piaskowe, bo u mnie takich większosć lepiej chodzi niż nie jeden hard i to przyznało kilka osób. A co do felg, mam już założone te jakieś wzmacniane... nie znam się, więc nie powiem jakie ;p Do opon mam dojście po zawodnikach, po taniości

Grizzly700 & yz125 & aerox
-
Bueno - Świeżak
- Posty: 69
- Dołączył(a): 9/11/2012, 16:23
100 /h po lesie?? opanuj się, a potem się dziwić czemu zakaz jest w Pl. Chcesz sobie poszaleć wjedź na tor i pokaż co potrafisz. Jest taka sprawa że akurat mam taką yz 125 z 2004r biegi według mnie są ok (przełożenia całkowicie na moc), a w sprawie tej lekkości to mój starszy jeździ ktm exc 125(hard) ten motor waży może z 2 kg więcej od mojej jadzi odczucie mocy jest porównywalne ale na podjazdach(nie piach) tam gdzie ten hard wyjeżdża pyrkając yz musi mieć otwarte zawory (czemu??) ponieważ w crossie ważne jest przyśpieszenie a nie dolny zakres obrotów który jest przydatny do podjazdów i przepraw błotnych.(dodam że jak ja wjadę do lasu to moje tępo można porównać z biegiem)
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
Przejedź się kiedyś na jakiś wypad z quadowcami
powiem Ci tak, są takie miejsca gdzie taka prędkość nie robi żadnych problemów, szybkie szutry, powojenne dukty, w moich terenach pełno tego i są trudno dostępne dla ludzi więc często się ich nie spotyka. Nie czytałeś tego co napisałem ? Yz u mnie jest do wyszalenia się i miejsc też do tego nie brakuje. Nie katuje jej cały czas po lesie 


Grizzly700 & yz125 & aerox
-
Bueno - Świeżak
- Posty: 69
- Dołączył(a): 9/11/2012, 16:23
Siema, po 2 sezonach jazdy na dr 350 zdecydowałem się na przesiadkę na coś mocniejszego. Chciałbym wydać ok 9tys i szukam raczej hard enduro. Ze względu na moje warunki fizyczne czyli 190cm wzrostu i ok 100kg myślę nad KTM EXC 520 rocznik ok 2002. Co sądzicie o tym moto, czy może zastanowić się nad czymś innym. Dodam, że jestem amatorem i głównie latam po lasach i polach, czasami jakiś asfalt.
Pozdro
Pozdro
- Dancemacabre
- Świeżak
- Posty: 15
- Dołączył(a): 2/6/2011, 20:00
sprzęt jak najbardziej spoko. kwestia tylko zakupu odpowiedniej sztuki. ciezko jest znalesc zadbane moto. a w przypadku sprzętu dorznietego koszta sa spore. bo w 2-3 sezony mozesz wydac w serwis tyle samo co na zakup samego moto
oczywiscie licząc sie że smigasz amatorsko

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości