[biblioteka] Do odcięcia na pogrzebie - szacunek...
Skąd ty się urwałeś? owszem, dla wielu osób motocykle to hobby, ale są też tacy ludzie (i ja się do nich zaliczam) dla których motocykle to sens życia. Uwierz, że można je kochać bardziej niż ludzi. Dla ciebie to może i kawał żelastwa, dla mnie to część mojego ciała, więc teksty w stylu " Ludzie, ogarnijcie się! Umiera człowiek! Motocykli się nie kocha, tylko się je lubi!" wsadź sobie w dpuę i odróżnij motocyklistów od użytkowników motocykli (bo jest między nimi różnica).Komentatorzy napisał(a):My motocykliści! Co to w ogóle k***^ znaczy? Ludzie, ogarnijcie się! Umiera człowiek! Motocykli się nie kocha, tylko się je lubi! Kocha się ludzi! Ludzi się opłakuje, a motocykle złomuje. Jeśli ktoś mi mówi, że motocykle są dla niego najważniejsze, to znaczy, że emocjonalnie zatrzymał się w przedszkolu. Nie mylmy hobby z sensem życia! Ja jeżdżę motocyklem od lat, ale do "Was motocyklistów" należeć nie chcę. Zwłaszcza jeśli ten temat budzi jeszcze wasze wątpliwości...<br><hr>Brzuch<br>
pozdrawiam.<br><hr>cyp
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
Jak dla mnie jest to na miejscu ponieważ jest to tradycja motocyklowa lecz dopiero po złożeniu kondolencje rodzinie po odmówieniu modlitwy jak już wszyscy bd szli do domu wsiąść na maszyny i do odcięcia . Ekipa:<a href="http://Https://www.facebook.com/motoiquadas" target="blank" class="link" rel="nofollow">Https://www.facebook.com/motoiquadas</a> <br><hr>Abszor
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum