Jak zmieniać biegi?
Witam, a ja mam takie pytanko (jestem początkujący jeszcze nie mam motocykla ale zamierzam kupic) jak wyłączyć biegi chodzi mi tu wyłączenie biegów żeby wyłączyć motor, na apriliach rs zapala się wtedy na wyświetlaczu literka N bodajże tylko jak je wyłączyć, i jak hamuje to moge jednocześnie wcisnąć sprzęgło i zmieniać szybko biegi czy na początku lepiej potrenować i wolniej je zmieniać ? z góry bardzo dziękuję za odp. POZDRO
- cezardd
- Świeżak
cezardd napisał(a):Witam, a ja mam takie pytanko (jestem początkujący jeszcze nie mam motocykla ale zamierzam kupic) jak wyłączyć biegi chodzi mi tu wyłączenie biegów żeby wyłączyć motor, na apriliach rs zapala się wtedy na wyświetlaczu literka N bodajże tylko jak je wyłączyć, i jak hamuje to moge jednocześnie wcisnąć sprzęgło i zmieniać szybko biegi czy na początku lepiej potrenować i wolniej je zmieniać ? z góry bardzo dziękuję za odp. POZDRO
Właśnie wróciłem z trasy(autem) jestem zjechany na maxa, ale Twój post tak mnie rozbawił że dodałeś mi witalności na pół nocy <hahahaha>
Sorki za OT ale nawet nie zrozumiałem Twojego pytania ale rozbawiło mnie na maxa

_ _ _ _ _ _ _CBR 600 F4i model 2004_ _ _ _ _ _ _ - SPRZEDAM !! | http://allegro.pl/item575040144_honda_c ... ilnie.html
-
j@rek - Świeżak
dobrze że zjechany a nie przejechany... siłą rzeczy nie zostawiam motoru wyłączonego na biegu tylko musze biegi wyłączyć (dać na luz?) i jak to zrobić bo w skuterach biegów nie ma a na manualu nie jeździłem, myślę że ktoś mądry się domyśli o co mi chodzi, bo nie umiem tego wytłumaczyć
- cezardd
- Świeżak