Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Enduro, Cross
_________

Postprzez kris514 » 20/12/2015, 13:57

Składaj, o ile nic Ci w to łożysko nie wpadło.
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce


Postprzez kajt111 » 20/12/2015, 16:25

Też tak myślałem ale wolałem się upewnić. A i jeszcze jedno łożysko FAG 6305 i 6206 c3 może być na wał do crossa 125 2t? Do ilu obrotów jest bo każda strona podaje co innego.
Avatar użytkownika
kajt111
Świeżak
 
Posty: 35
Dołączył(a): 18/4/2015, 19:12


Postprzez henio12323 » 20/12/2015, 21:01

mogą byc, łozysko jest liczone na godziny pracy uśrednione. to że ma luz c3 znaczy że spokojnie moze na wale pracować.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez promek » 21/12/2015, 13:14

tak?
Ostatnio edytowano 6/1/2016, 17:10 przez promek, łącznie edytowano 1 raz
promek
Świeżak
 
Posty: 53
Dołączył(a): 15/5/2015, 21:54

Postprzez henio12323 » 21/12/2015, 14:01

tak, napis od spodu oznacza własnie srednice tłoczka.

nie, co ma płyn do wycieku ? wycieka bo uszczelka nie trzyma. jedyna rada jaką moge poratować, to mozna sprobowac spolerować srodek pompy - dremel, filc, pasta polerska i poszedł. zrobic na lustro, mooooooooooże cos sie poprawi.

2 opcja bo skoro sprzęgło działa, a cieknie na zewnątrz, mozna wsadzic jakis lepszy ale zwykły oring, czasami da sie dobrać. tylko ze pompa bedzie mogła ciezej chodzic ( oryginalnie czasami jest tam oring )

tak cyz siak trzeba to rozebrać i zobaczyc jak to wygląda w srodku. mi np zrobiła sie dosyc głęboka jedna ryska i nie dało sie tego spolerowac i pompa była na smietnik. zrobił bym też test czy drugi usczelniacz cisnieniowy jest okej - zdejmij wysprzeglik, wsadź go np w imadło albo jakims sciskiem zablokuj, i przepompuj pompe aż bedzie twarda jak kamien i wcisnij lekko ( nie wciskaj mocno bo sie posikac moze ) lekki opór zrób palcem i poczekaj z minute, jak klamka sie zapada to nie wróże dobrego zycia juz tej pompy ;D


2 ) nie wiem, kazdy prodyucent ma swoje oznaczenie, chociaz pewnie to oznacza liczbe zebów. jak chcesz miec pewnosc to policz
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez qba753i » 21/12/2015, 18:40

Witam, potrzebuję odpowiedzi. W jaki sposób najlepiej zablokować zawór wydechowy żeby był cały czas otwarty? Próbowałem napiąć śrubę od regulacji zaworu po prostu w drugą stronę ale dalej go zamula. Blokując na teście na chwile przy otwartym dekielku podczas jazdy drutem cięgno pod dekielkiem miał dużo więcej mocy i prawie nie zamulał.

Rm 125. Daje zdjęcia mechanizmu. Dodam że obydwa zawory są sprawne, a to jedno zdjęcie jest z kiedyś jeszcze uszkodzonym zaworem.

http://imgur.com/ce1EiMw
http://imgur.com/2Dy8kLg
qba753i
Świeżak
 
Posty: 110
Dołączył(a): 18/10/2015, 12:03
Lokalizacja: Jasło

Postprzez henio12323 » 21/12/2015, 19:27

a po co chces zablokowywac? nie lepiej sprawić żeby był w pełni sprawny i działał tak jak fabryka nakazuje ? wtedy moto bedzie miało najlepszego kopa...
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez qba753i » 21/12/2015, 19:37

nie mogę dość co z nim jest nie tak, zamula go na obrotach wyższych na 1 i 2 biegu głównie, lewego powietrza raczej nie łapie, bo nie ma gdzie. Membrana cała, jutro sprawdzę na drugiej świecy ale to raczej odpada. A możliwe że syf w paliwie? Na dnie baku jest trochę czarnych kulek. Ale to raczej też by występowało na każdym biegu. Gaźnik czyściłem, iglica góra dół, i nic. A może to wina tego elementu który jest wraz z iglicą (przepustnica?), bo ma taki odpryski lekkie. Może oring na wydechu? Może kulku mechanizmu wyrobione tam w skrzyni i dlatego coś się przycina. Dlatego chciałem go zamblokować i sprawdzić czy mi takie coś odpowiada.
qba753i
Świeżak
 
Posty: 110
Dołączył(a): 18/10/2015, 12:03
Lokalizacja: Jasło

Postprzez henio12323 » 21/12/2015, 22:56

to jak juz to lepiej całkiem zdemontować, chyba ze da sie coś porozpinać - nie wiem nie widze tego wiec nie powiem.
tak czy siak ze sprawnym wydechem bedzie chodził najlepiej i ja bym do tego dązył. jak bym sie nie znał to wolałbym oddac do mechanika - chociazby na diagnoze
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez kris514 » 21/12/2015, 23:26

Jak chcesz zablokować to możesz odpiąć to cięgno i napiąć sprężynę na cylindrze w drugą stronę.
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez qba753i » 21/12/2015, 23:40

A możesz mi jeszcze powiedzieć jaka jest różnica w działaniu z podłączonym cięgnem i napiętą sprężynką w drugą stronę od rozłączonego cięgna i napiętej sprężynki w drugą stronę? (różnica między podłączonym a odpiętym cięgnem)
qba753i
Świeżak
 
Posty: 110
Dołączył(a): 18/10/2015, 12:03
Lokalizacja: Jasło

Postprzez qba753i » 23/12/2015, 14:31

Wie ktoÅ› czy plastiki z rm 250 pasujÄ… do rm 125? 97
qba753i
Świeżak
 
Posty: 110
Dołączył(a): 18/10/2015, 12:03
Lokalizacja: Jasło

Postprzez Danielkx125 » 24/12/2015, 15:42

Witam.Czy może mi ktos powiedzieć czy moc 350 EXC-F oraz XCF mniej więcej z roczników 2013-2015 jest taka sama? wiem tylko , żę jest oddawana w całkiem inny sposób .Druga sprawa po części tycząca się pierwszej to czy lepiej kupić XCF (niższy koszt zakupu ) i przerobić na enduro(przekładka zawieszenia i innych pierdół) czy poczekać i dozbierać na EXCF? Jeżdżę(kaleczę :) ) enduro ,potoki itp.Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Danielkx125
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 25/6/2014, 21:13

Postprzez henio12323 » 24/12/2015, 20:53

moc pewnie jest inna bo oba moto ma inne nastawy silnika. xcf powinien byc mocniejszy.
zdania tutaj sa podzielone. w EXC masz dobre moto do endurowania, ale fabryczny zawias tez nie jest idealny. xcf moze byc troche za agresywny do endurzenia - za łatwo może gubic przyczepność. i to jest głowny aspekt dla którego moze lepiej wziac EXC. co innego jakies zawody crosscountry czy superenduro gdzie kopniecie mocy "sxa" jest okej.

zawieszenie w przypadku XCFa mozna oddac na mały tuning i powinno pracować dobrze nawet w enduro
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez dzika jazda » 28/12/2015, 12:16

Cześć mam pytanko. Chodzi o crossa do 1500zł najlepiej od 80ccm do 125ccm. Z góry dziękuje. :D
dzika jazda
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 26/12/2015, 17:33
Lokalizacja: przemyśl

Postprzez henio12323 » 28/12/2015, 12:48

szukac trzeba zabytkowej hondy mtx czy yamahy dt oczywiscie z crossem nie ma to nic wspólnego, ale na typową crossówke cie nie stać
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

no

Postprzez dzika jazda » 28/12/2015, 13:31

ale o coÅ› takiego mi chodzi albo aprille a coÅ› mniejszego o rozmiary chodzi?
dzika jazda
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 26/12/2015, 17:33
Lokalizacja: przemyśl

Postprzez henio12323 » 28/12/2015, 14:50

80tek fabrycznych to masz tylko yamaha dt honda mtx... jakies suzuki ts. aprilek nie ma, są tylko 50tki - do których mozna załozyc wiekszy cylinder. 125tki to inna bajka.

szuksz enduro, nie crossówki. kup to co ci sie trafi i aby było to markowe i w odpowiednim stanie technicznym
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

to

Postprzez dzika jazda » 28/12/2015, 14:56

czy na crossie zarejestrowanim na 50 trzeba mieć prawo jazdy?
dzika jazda
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 26/12/2015, 17:33
Lokalizacja: przemyśl

Postprzez henio12323 » 28/12/2015, 16:15

nie ma crossów zarejestrowanych. na motorower 50 ccm zarejestrowany żeby jeździc po drogach publicznych musisz miec dawno skonczone 18 lat, albo prawojazdy kategori AM lub wyższe
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na górê