Zobacz wÄ…tek - FANI NSR 125. LACZMY SIE
NAS Analytics TAG

FANI NSR 125. LACZMY SIE

i inne małe pojemności
_________

Postprzez Landryss25 » 27/12/2008, 00:08

I przy tej prędkości zdmuchnie ją z drogi :roll: takie przeróbki są bez sensu.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw


Postprzez Gs-stefan » 27/12/2008, 08:55

toc wiem poprostu chlopak chcial jakis tuning wiec podalem ;] lepiej sprzedac nsr dolozyc kase ta co sie ma na tuning i sie kupi ladna F3 :D
Avatar użytkownika
Gs-stefan
Świeżak
 
Posty: 272
Dołączył(a): 19/4/2008, 18:28
Lokalizacja: torun


Postprzez Herbi NSR » 27/12/2008, 12:01

Albo simsona. Tam mozesz tuningowac do woli :D
S - szał
U - ucieczka
Z - zakręt
U - uderzenie
K - koniec
I - inny świat

gsx - r
Herbi NSR
Świeżak
 
Posty: 211
Dołączył(a): 29/5/2008, 18:56

Postprzez Gs-stefan » 27/12/2008, 20:24

mam pytanie panowie wyslalem do tulejowanie cylinder do katowic do Motor-Techu do Piotra i do doboru tloka wossnerka posmigam troche na tym zestawie ??
Avatar użytkownika
Gs-stefan
Świeżak
 
Posty: 272
Dołączył(a): 19/4/2008, 18:28
Lokalizacja: torun

Postprzez Kostu » 29/12/2008, 09:37

no ale to jeszcze mialbym caly napęd do wymiany bo teraz na 6 to juz prawie zamykam obrotomierz...
Nadeszła era MOTOCYKLI!!!
Avatar użytkownika
Kostu
Świeżak
 
Posty: 25
Dołączył(a): 13/1/2008, 10:59
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Gs-stefan » 7/1/2009, 17:07

sobie pomyslalem ze napisze cos odnosnie napraw w nsr wiec :

Przychodzi taki czas po wielu odpaleniach motocykla ze wycieraja sie szczotki w rozruszniku. Musimy wiec naprawic najszczesciej sami zeby nie wydawac zbednie pieniedzy Wiec odkracamy cala boczna kape od strony iskrownika . Po zdjeciu jej mamy 2 sroby na klucz 13 (sa to sroby od rozrusznika) zaznaczone na czerwono :
Obrazek (otwórz link)
Wyciagamy rozrusznik i rozkrecamy go 5 srobek na srubokret krzyzowy i sciagamy caly bediks oznaczone czarnymi kwadratami :
Obrazek (otwórz link)
i mamy dojscie do szczotek jak i calego wirnika . Odkrecamy szczotki : zaznaczone na czarno kwadratem
Obrazek (otwórz link)
sciagamy szczotki uwazajac na sprezynki ktore sa za szczotkami jedna szczotak bedzie na takiej blaszce a druga na druciku :
Obrazek (otwórz link)
wyciagamy stare szczotki ale je zachowujemy !! jedziemy do jakiegos sklepu motoryzacyjnego kupujemy standardowe szczotki dopilowujemy je ( uwaga sa miekkie wystarczy tylko papier scierny ) ucinamy stara szczotke od tej blaszki i lutujemy nowa szczotke i montujemy tak jak wyciagalismy warto jeszcze pamietac o lozysku na wirniku warto wymienic to lozysko zeby ladnie chodzil wirnik koszt calej naprawy okolo 10-12 zl




I tuytaj jeszcze odnoscie wyciagania silnika z ramy i rozbierania do zmiany tloka w nsr 125

Wiec najlepiej jest wyciagnac silnik do tej czynnosci poniewaz nie bedziemy miecli skrempowanych ruchow duzo roboty nie ma :) . Wiec na poczatek odkrecamy owiewki (plog) pote wydech . I teraz zaczyta sie troche trudnosci odkrecamy weze od chlodzenia u dolu silnika prze kapie od strony sprzegla spuszczamy plyn warto pamietac o podstawieniu wiaderka poto aby nie zmarnowac plynu chlodzacego ktory moze byc jeszcze dobry :) . Otwieramy bak albo i go odkrecamy . Poczym odkrecamy filtr powietrza 2 srobki na kluczyk 10 oraz odkrecenie opaski na gazniku srubokret krzyzakowy . Wyciagamy filt powietrza i odkrecamy gaznik taka sama opaska jak przy filtrze powietrza . Wyciagamy gaznik . Rozczepiany linki od gazu i od dozownika wyglada to mniej wiecej tak :

Obrazek (otwórz link)

po rozrzepieniu tych linek znajduja sie pomiedzy zbiorniczkami od dozownika i zbiorniczkiem wyrownawczym plynu chlodzacego pod wlewem cieczy chlodzacej.Po tej operacji zaczynamy dalej odlaczamy linke od sprzegla . Nie mozemy jednak zapomniej rowniez o zaworze wydechowym jego rowniez odlaczamy i narazie zostawiamy. Jescze musimy odlaczyc wszystkie przowod od dozownika czyli doprowadzenie oleju do dozownika oraz od dozownika do gaznika 2 wezyki . Potem odlaczamy wszystkie przewody ktore znajduja sie pod bakiem kolo gaznika . Musimy jeszcze odkrecic rurke od chlodzenia na glowicyodkrecamy wiec ja kolo wlewu plynu mocowana na opasce. Zaczynamy odkrecac silnik trzymaja go 3 duze sroby 2 sa na imbus jedna na 6 a drugi na 8 bodajrze i 3 sroba jest na klucz 13 oto zdjecia ktore sroby :

Obrazek (otwórz link)

i mamy silnik wolny :) Gdy juz go wyjmiemy kladziemy go sobie na stol np :) Zaczynamy go rozbierac zanim jednak to uczynimu najlepiej zalatwic troche ropy i pedzel i umyc caly silnik pozadnie zeby nie byl zabrudzony ! Zaczynamy rozbieranie odkrecamy na 1 ogien cala aparatuje od zaworu wydechowego jest on zamkniety w puszeczce takiej czarnej na cylindrze

Obrazek (otwórz link)

oto ona jest zakrecona na 2 srobki o numerze klucza 8 gdy juz odkrecimy odkrecamy caly mechanizm zaworu odkecamy w PRAWO !! kluczem o numerze 10 gdy juz to zrobimy nie pogubmy podkladek bardzo wazne gdy zdejmiemy mechanim mamy 2 srobki imbusowe 4 odkrecamy i sciagamy puszeczke od zaworu i mamy wolny dostep do 4 sroby cylindra . Zaczynamy odkrecac glowice 6 srobek na klucz 10 . Gry juz odkrecimy cieszymy sie zdjeta glowica :D wiec odkrecany cylinder jest on mocowany na 4 sroby na klucz 12 . Gdy juz odkrecimy tlok przesuwamy do gornego polozenia podnosimy delikatnie cylinder i jednosczesnie kladziemy jakas szmatke na wal zeby nam nic do niego nie wlecialo . Cieszymy sie zdjetym cylindrem i dojsciem do tloka :)
Tlok jest umocowany na korbowodzie tlok jest zabezpieczony sworzniem tloka a sworzen tloka jest zabezpieczony pierscieniami zegera sciga sie je szczypcami albo takim przyzadem ktorego nie znam nazwy hehe :) warto rowniez wymienic lozysko igielkowe na korbie u gory czyli na sworzniu tloka poniewaz szkoda by bylo nowego tloka gdyby sie to lozysko rozlecialo :) cylinder mozna wyslac do tulejowania do Motor-Techu do Katowic do pana Piotra cena 350 zl + tlok wossner albo Vertex 320-350 zl wraz z profesionalnym dopasowaniem tloka do cylindra z odpowiednim luzem na zamku 0,02-0,03 mm


by NSRStefan/PiotrasNSR/GS-Stefan moje nicki
Avatar użytkownika
Gs-stefan
Świeżak
 
Posty: 272
Dołączył(a): 19/4/2008, 18:28
Lokalizacja: torun

Postprzez mirol » 5/2/2009, 22:33

siemka all ja posiadam nsr 125F po maly tuningu :P a co do twojego pytania stefan to warto :D sam mialem robiony ten zabieg polecam!
mirol
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 8/5/2008, 16:47
Lokalizacja: Mieleszyn

Postprzez JustDoIt » 7/2/2009, 11:32

witam...posiadam honde nsr 125 z 1997r;) mam taką prośbe..moglibyscie mi doradzic jaki zalozyc wydech sportowy do niej żeby trochę poprawić to brzmienie ;) :> ?? z gory dzieki
JustDoIt
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 15/1/2009, 18:06
Lokalizacja: Lublin

Postprzez Archas » 20/2/2009, 19:12

Siemanko All :D Widzę, że jestem w domu.

Honda NSR 125R

Moja ślicznotka jest z 2000r. Wersja JC22. 38KM. V-Max ok 150 km/h. Szaro-czarne malowanie.

Pozdrawiam fanów NSR 125R i Riderów z Pułtuska i okolic :D
---> <b>HONDA NSR 125R<b>™
Avatar użytkownika
Archas
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 18/2/2009, 19:17
Lokalizacja: Pułtusk

Postprzez C-bool » 20/2/2009, 19:16

Archas napisał(a):JC22. 38KM

:lol:
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
Avatar użytkownika
C-bool
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2915
Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Irek » 8/3/2009, 12:25

Chcę zmienić dysze główna z 132 na 135 czy pozostałe też muszę zmieniać ??
Irek
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 26/10/2008, 18:03
Lokalizacja: Jarosław

Postprzez R-Man » 8/3/2009, 13:54

Ja bym wymieniał wszystkie 3... jak wymieniać to już wszystkie... w wersji JC22A i JC20 wszystkie dysze były większe w odróżnieniu od JC22B, więc nie widzę sensu wymiany TYLKO dyszy głównej... a to groszowe sprawy
Avatar użytkownika
R-Man
Świeżak
 
Posty: 32
Dołączył(a): 2/3/2009, 11:37
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez Irek » 12/3/2009, 19:07

Mam problem. Leje mi się olej z przednich amortyzatorów.. Jak się wszystek wyleje olej to coś się stanie ?
Irek
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 26/10/2008, 18:03
Lokalizacja: Jarosław

Postprzez Landryss25 » 12/3/2009, 19:46

Amory nie będą prawidłowo działały przez co możesz mieć bardzo niemiłą niespodziankę na zakręcie? Koszt zrobienia zawieszenia to 50-100zł jak się sam z to weźmiesz. A tu chodzi o Twoje bezpieczeństwo. Nie jeździj tak tylko to zrób.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez Irek » 12/3/2009, 19:50

Muszę wymienić uszczelniacze tylko tak ?
Irek
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 26/10/2008, 18:03
Lokalizacja: Jarosław

Postprzez Landryss25 » 12/3/2009, 21:06

Uszczelniacze i olej.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez R-Man » 14/3/2009, 17:39

Jakbyś śmigał dłuuugo bez oleju padną ci sprężyny, a po kolejnym dłuższym czasie pękną... a to wydatek ok 300zł za szt., oczywiście "plastikowy" zamiennik, a nie oryginalna sprężyna z salonu Hondy... jeśli zajeździsz sprężyny to zwykle lepiej się opłaca kupowanie innych używanych amorów...
Avatar użytkownika
R-Man
Świeżak
 
Posty: 32
Dołączył(a): 2/3/2009, 11:37
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez Konio » 18/3/2009, 22:48

A ja mam teraz takie 2 pytanka
1) Jaki powinien byc akumulator w NSR? tzn rozmiar napiecie itp?

2) cos po zimie jak zaczalem jezdzic mi sie popie*dzielilo... tzn. jezdze na rozladowanym aku na maxa ale to nie jest problem. Dzieje mi sie tak ze jak chce ruszyc moto obojetnie czy zimne czy cieple to niby rusza ale przy np 3.5 tys obrotow jak gdyby zdychala. Czasem pojedzie normalnie a czasem nie. Jak juz nabierze obrotow to jedzie normalnie ale jak stane na krzyzowce to znowu du*a. co to moze byc?
Produkcja, dystrybucja, masturbacja
Blady 900 puk puk puk
Avatar użytkownika
Konio
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2925
Dołączył(a): 6/11/2008, 21:47
Lokalizacja: Nadejdzie Chuck? Tego nikt nie wie;/ Kielce/Krk

Postprzez Landryss25 » 18/3/2009, 22:56

1. Akumulator na pewno 12V, idź do sklepu ze starym i Ci dobiorą.

2. To standardowo, regulacja i czyszczenie gaźnika, mycie filtra, wymiana świecy.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez Konio » 19/3/2009, 22:55

Ale wlasnie chodzi mi o pojemnosc aku i o wymiary bo ten co teraz mam to jest niewiadomo co i jest wsadzony tylko tak zeby cos bylo :P Tamten stary gdzies mi sie zawieruszyl :P
Produkcja, dystrybucja, masturbacja
Blady 900 puk puk puk
Avatar użytkownika
Konio
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2925
Dołączył(a): 6/11/2008, 21:47
Lokalizacja: Nadejdzie Chuck? Tego nikt nie wie;/ Kielce/Krk

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości




na górê