Zobacz wÄ…tek - FANI NSR 125. LACZMY SIE
NAS Analytics TAG

FANI NSR 125. LACZMY SIE

i inne małe pojemności
_________

Postprzez MAXIKING » 26/8/2008, 00:25

witko2006 napisał(a):Ale mam komfort z jazdy i zamiast ładować w naprawę i benzynę, odkładam sobie na R1 i wtedy nadrabiam straty ( a jednocześnie już mam trochę doświadczenia :P)


Dlaczego co 2 chce mieć er jedynke? przecież są setki innych lepszych plastików.. :? R1 to juz jest tak oklepany motor, że nie kupiłbym jej.. Er Jedynka to nowy stereotyp wśród fanów szybkiej jazdy tak jak u dresów czarne BMW albo Golfy :lol: :lol:
Nie ma Boga jest Motur!
Avatar użytkownika
MAXIKING
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 15/8/2008, 23:30
Lokalizacja: WLKP


Postprzez Dzioba » 26/8/2008, 20:16

Moje klopoty zaczely sie po odbiorze motocykla od mechnika... wiec zawiozlem motocykl to mechanika z peknietym korektorem ktory mial zespawac wyciagnac caly slinik i zespawal ok. Wczoraj pierwszy dzien po odebraniu motocykl jezdzil ok poza zadkimi malymi strzalami z tlumika. Dzisiaj kilka razy przy jezdzie zlapalem okropnego muła a dokladniej... Jade sobie na 3 wrzucam 2 i skrecam po zakrecie chce dodac gazu lecz nic sie nie dzieje za to motocykl coraz bardziej zwalnia...

Zatrzymuje sie wrzucam luz i prubuje przekrecic manetka
czym mocniej krecilem manetka tym bardziej mulil przy mocniejszym przekrecaniu zgasl odpalilem go lecz bylo to samo motocykl byl oczywiscie juz rozgrzany bo troche nim jezdzilem... po ponownym odpaleniu bylo to samo dopiero gdy wlaczylem ssanie i wylaczylem motocykl ruszyl...

Troche zdziwiony cala sytuacja wracam do domu zatrzymuje sie iii... oboroty nie chca mi zejsc ponizej 4 tys obrotow a ssanie wylaczone...

wlaczam i wylaczani ssanie dopiero wtedy doszlo do 2

przed chwila wrocilem z przejazdzki i juz myslalem ze wszystko jest ok a nagle ostatni zakret przed domem znowu mul... zrobilem tak jak wczesniej i dojechalem


Mam pytanie czym to moze byc spowodowane jak sie tego pozbyc itd.. Wczesniej nic takiego nie mialo miejsca

Czy wlanie paliwka pod sam korek moze tutaj byc przyczyna? Moim zdaniem nie ale wole sie upewnic gdyz dopiero od miesiaca mam nsrke.

Prosze o pomoc
Dzioba
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 26/5/2008, 22:22


Postprzez wikples » 26/8/2008, 21:46

Dzioba napisał(a):Moje klopoty zaczely sie po odbiorze motocykla od mechnika... wiec zawiozlem motocykl to mechanika z peknietym korektorem ktory mial zespawac wyciagnac caly slinik i zespawal ok. Wczoraj pierwszy dzien po odebraniu motocykl jezdzil ok poza zadkimi malymi strzalami z tlumika. Dzisiaj kilka razy przy jezdzie zlapalem okropnego muła a dokladniej... Jade sobie na 3 wrzucam 2 i skrecam po zakrecie chce dodac gazu lecz nic sie nie dzieje za to motocykl coraz bardziej zwalnia...

Zatrzymuje sie wrzucam luz i prubuje przekrecic manetka
czym mocniej krecilem manetka tym bardziej mulil przy mocniejszym przekrecaniu zgasl odpalilem go lecz bylo to samo motocykl byl oczywiscie juz rozgrzany bo troche nim jezdzilem... po ponownym odpaleniu bylo to samo dopiero gdy wlaczylem ssanie i wylaczylem motocykl ruszyl...

Troche zdziwiony cala sytuacja wracam do domu zatrzymuje sie iii... oboroty nie chca mi zejsc ponizej 4 tys obrotow a ssanie wylaczone...

wlaczam i wylaczani ssanie dopiero wtedy doszlo do 2

przed chwila wrocilem z przejazdzki i juz myslalem ze wszystko jest ok a nagle ostatni zakret przed domem znowu mul... zrobilem tak jak wczesniej i dojechalem


Mam pytanie czym to moze byc spowodowane jak sie tego pozbyc itd.. Wczesniej nic takiego nie mialo miejsca

Czy wlanie paliwka pod sam korek moze tutaj byc przyczyna? Moim zdaniem nie ale wole sie upewnic gdyz dopiero od miesiaca mam nsrke.

Prosze o pomoc


weź se gaźnik przeczyść porządnie, bo jeśli Ci muli bez ssania, a po włączeniu już nie to znaczy że gaźnik zapchany w 3 dupy :P
Avatar użytkownika
wikples
Bywalec
 
Posty: 969
Dołączył(a): 24/1/2008, 20:18
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Dandi93 » 28/8/2008, 20:55

No gaźnik albo coś z mieszanką, dyszą w gaźniku
nsr>zzr>zx6r>r6>cbr f4i?
Avatar użytkownika
Dandi93
Bywalec
 
Posty: 910
Dołączył(a): 24/5/2008, 11:43
Lokalizacja: Biała Podlaska

Postprzez Dzioba » 29/8/2008, 01:14

wszystko juz gra zaczalem rozbieranie aby dojsc do gaznika odkrecilem filtr i mysle ze przy okazji go wyczyszcze w srodku w pudle zobaczylem troszke jakiegos plynu ktory przy skretach mogl wplywac do gaznika wylalem wyczyscilem i jak na razie wszystko gra :)
Dzioba
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 26/5/2008, 22:22

Postprzez Herbi NSR » 1/9/2008, 14:21

MAm pytanie. Gdzie najłatwiej można zrobić test na dekompresje NSRki??
Moze jest ktoś z łodzi to podalby mi od razu lokalizacje :D

z góry dzieki
S - szał
U - ucieczka
Z - zakręt
U - uderzenie
K - koniec
I - inny świat

gsx - r
Herbi NSR
Świeżak
 
Posty: 211
Dołączył(a): 29/5/2008, 18:56

Postprzez Dandi93 » 7/9/2008, 14:53

W salonie hondy lub w innym serwisie z motorami

Mam pytanie do posiadaczy 125. Czy ciężko było zdać na A1
nsr>zzr>zx6r>r6>cbr f4i?
Avatar użytkownika
Dandi93
Bywalec
 
Posty: 910
Dołączył(a): 24/5/2008, 11:43
Lokalizacja: Biała Podlaska

Postprzez Herbi NSR » 7/9/2008, 16:51

Powiem ci w czw :D

pozdro


PS Jak wyregulowac dozownik w NSR bo chyba daje za duzo oilu??

PS2 Czy wasze NSR też prawie nie przyspieszaja na 6 biegu na np 5000obr????
S - szał
U - ucieczka
Z - zakręt
U - uderzenie
K - koniec
I - inny świat

gsx - r
Herbi NSR
Świeżak
 
Posty: 211
Dołączył(a): 29/5/2008, 18:56

Postprzez Dandi93 » 7/9/2008, 19:40

każda NSR tak ma na 6 biegu
nsr>zzr>zx6r>r6>cbr f4i?
Avatar użytkownika
Dandi93
Bywalec
 
Posty: 910
Dołączył(a): 24/5/2008, 11:43
Lokalizacja: Biała Podlaska

Postprzez Herbi NSR » 7/9/2008, 19:48

To kamien z serca :P jeszcze nia pozadnie nie pojezdzilem a myslalem ze sie cos wali juz :D
S - szał
U - ucieczka
Z - zakręt
U - uderzenie
K - koniec
I - inny świat

gsx - r
Herbi NSR
Świeżak
 
Posty: 211
Dołączył(a): 29/5/2008, 18:56

Postprzez Ice-Man » 27/9/2008, 13:51

Ze swoją NSR wdepłem nieźle na minę. Od początku ma problemy. Zaczęło się od tego że ma 21 tys. przejechane. Czeka mnie remont silnika tzn. Cylek powinien się do honowania nadawać, do tego nowy tłok, może łożyska na wał, uszczelki, linki, kupa kasy i roboty. Motor miał dwa upadki, upadki powtarzam nie wypadki więc plastiki nie są w najlepszym stanie :( tylna opona do wymiany bo przetarta jest, ja widzę przed sobą całą zimę roboty i topienia pieniędzy w motor. Nie wiem jakie wy macie przeżycia ze swoimi ale już jednego użytkownika znalazłem który tez ma problem ze swoją NSR'ka...
Oddałem serce pięknej NSR'ce
Ice-Man
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 1/8/2008, 16:17
Lokalizacja: St. Op.

Postprzez Evul » 27/9/2008, 15:10

No to wogóle jej nie przetestowałes :| ? Kupiles motor i nie jechales nim, nic nie sprawdzales :roll: ? Pozdrowienia :wink:
;)
Avatar użytkownika
Evul
Świeżak
 
Posty: 41
Dołączył(a): 31/8/2008, 21:14
Lokalizacja: Z tych najlepszych ...

Postprzez Ice-Man » 29/9/2008, 19:25

Nawet dwa razy ja sprawdzałem, raz sam, 2 pozniej z kumplem... Ale czego sie spodziewać po NSR'ce z 1997 za 2800zł, szczęście że bezwypadkowa :) poza tym reszta zostawia do życzenia
Oddałem serce pięknej NSR'ce
Ice-Man
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 1/8/2008, 16:17
Lokalizacja: St. Op.

Postprzez Argo24 » 12/10/2008, 17:14

jak odblokowac nere ?????Pomocy!!!
Argo24
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 9/10/2008, 16:29

Postprzez Argo24 » 12/10/2008, 17:17

Czy model JC22B ma blokady????
Argo24
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 9/10/2008, 16:29

Postprzez wikples » 12/10/2008, 17:42

Edytuj Posty. Wydaję mi się, że na tłumiku może mieć blokade? Dysza w gaźniku.
Avatar użytkownika
wikples
Bywalec
 
Posty: 969
Dołączył(a): 24/1/2008, 20:18
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Argo24 » 12/10/2008, 17:44

A moduł????????


Kolego edytuj posty, ponadto ogarnij siÄ™ z tymi znakami zapytania, to nie forum brawo girl.
Argo24
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 9/10/2008, 16:29

Postprzez Dandi93 » 12/10/2008, 20:31

A kolego do ilu ci się kręci obrotów, to ci powiem gdzie masz blokady
?????????????????????????????????????????????????????????????????
?????????????????????????????????????????????????????????????????
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :idea:
nsr>zzr>zx6r>r6>cbr f4i?
Avatar użytkownika
Dandi93
Bywalec
 
Posty: 910
Dołączył(a): 24/5/2008, 11:43
Lokalizacja: Biała Podlaska

Postprzez PawulonVBK » 18/10/2008, 11:47

Witam wszystkich jako nowy użytkownik tego zacnego forum!;)

Na wstępie chciałem zaznaczyć że nie znam się zbytnio na motorach bo nigdy wcześniej żadnego nie miałem ($$ ;() ale przyznam się że się w nich od zawsze podkochiwałem;)Teraz mam kaskę i czytając forum doszedłem do wniosku że chcę NSR. Może jako początkujący powinienem kupić sobie CBR ale wszystko na czym mi zależy(no prawie ale to zaraz;p) czyli moc,szybkość,wygląd przemawia na korzyść NSR. I tutaj już I pyt. Czy przy moich 189cm nie będę "za duży" na NSR? II pyt. wracam do nawiasu:) Sprawdzałem na YT dźwięk oby wymienionych wyżej maszyn i grzechem byłoby pisać że NSR brzmi źle ale niestety CBR>NSR pod tym względem i teraz pyt. czy da się zrobić coś by dźwięk NSRki trochę bardziej "przybasować"? :)

Jestem już ustawiony z Panem z ogłoszenia na allegro http://moto.allegro.pl/item455369255_ho ... 0_tke.html
Motor ma wszystkie papiery był serwisowany i jak porównuje z innymi NSRkami to cena też nie jest wygórowana prawda? Ale czy faktycznie zamknę się z 500zł w opłatach?Bo tutaj jest moje kolejne pyt. Czy faktycznie będzie to do 500zł i jaka będzie kolejność moich postępowań?:>Najpierw muszę się wybrać przetłumaczyć brief?Później go zarejestrowań, później do stacji kontroli pojazdów i na końcu do ubezpieczyciela? Możecie od razu polecić dobra i tanią firmę?

Kolejnym pytaniem jest pyt. odnośnie oleju. Castrol 2T najlepszy tak?A to jest półsyntetyk czy syntetyk?I jaki użyć?Jeśli sprzedający nie będzie wiedział co było wcześniej wlewane to co mam wlewać?Pół czy syntetyk?I jak często mam go używać?Pisaliście coś o proporcjach 1;500 itp. To jest 1l oleju na 500km przejechanych?Czy się mylę?

I czy jeszcze raz dokładnie mógłby mi ktoś napisać przy sprawdzaniu tego motoru na co głównie skierować uwagę, o co pytać właściciela i gdzie jak szukać by wiedzieć że motor mi się zaraz nie rozsypie?

Mnóstwo pytań wiem:) ale staram się podchodzić do takich rzeczy poważnie w końcu 5tys drogą nie chodzi a za ciężko zarobione pieniążki chciałbym coś dobrego^^
Dodam że jestem strasznie podniecony ;p Czekam na odpowiedzi i dziękuję za każdą pomoc. Mam nadzieję że jak już go będę miał będę mógł o nim pisać w samych superlatywach.

Pozdrawiam Paweł
PawulonVBK
Świeżak
 
Posty: 94
Dołączył(a): 18/10/2008, 09:28
Lokalizacja: Malbork

Postprzez Herbi NSR » 18/10/2008, 12:30

hehe tez bylem podniecony :D ale uwazaj bo to ma czym oddychac i ja osobiscie zaliczylem slizga :D nie szalej od razu. W 500 zl ciezko bedzie sie zmiescic. Ja za same badania dalem 120zl + reszta.
Olej to bezpieczniej polsyntetyk jak nie wiesz na czym wczesniej. JA osobiscie tego nie przestrzegam i leje pelny castrola najwyzej sie popsuje :P Remont i tak kiedys trzeba zrobic. A cp do wzrostu to musisz usiaść i wyczuc go ,bo tak na oko to ci nie powiem.

Milego śmigania





Mam problem. W mojej nsr z rury wydechowej wydostaje sie olej. Z miejsca w ktorym rura wchodziw cylinder tez ale pouszczelnialem to. Trochetylko wychodzi od spodu meidzy cylindrem a koncowka. Jaka moze byc tego przyzyna
S - szał
U - ucieczka
Z - zakręt
U - uderzenie
K - koniec
I - inny świat

gsx - r
Herbi NSR
Świeżak
 
Posty: 211
Dołączył(a): 29/5/2008, 18:56

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości




na górê