Zobacz wÄ…tek - FANI NSR 125. LACZMY SIE
NAS Analytics TAG

FANI NSR 125. LACZMY SIE

i inne małe pojemności
_________

Postprzez PawulonVBK » 20/10/2008, 07:27

Witam!

Może ktoś mi napisać gdzie (bardzo;)) dokładnie należy wlać olej do skrzyni biegów w NSRce? I ile za jednym razem?I uprzedzając pytanie jak sprawdzić jego obecny stan ?

dzieki, pozdrawiam
PawulonVBK
Świeżak
 
Posty: 94
Dołączył(a): 18/10/2008, 09:28
Lokalizacja: Malbork


Postprzez Herbi NSR » 25/10/2008, 10:09

Olej lejesz po prawej stronie. Musisz zdjac owiewke boczna i tam na skrzyni biegow(ta puszka okragla) masz taki koreczek lekko po lewej str. Tam masz lac. Poziom sprawdzasz w okienku pod koreczkiem przez ktory powinno widac poziom (taki przezroczysty). Pisze powinno ,poniewaz u mnie guzik widac albo ja nie umiem zobaczyc i poprostu wsadzam patyka zeby zierzyc :D
S - szał
U - ucieczka
Z - zakręt
U - uderzenie
K - koniec
I - inny świat

gsx - r
Herbi NSR
Świeżak
 
Posty: 211
Dołączył(a): 29/5/2008, 18:56


Postprzez Irek » 27/10/2008, 13:26

Witam..

Panowie proszÄ™ o pomoc.

Posiadam Honde nsr 125 99r wersja JC22B.. V-max 120kmh. Na 1,2,3,4 kręci sie do 11tys na 5,6 8tys. Na postoju kręci sie do 13,5 tys. I nie wiem gdzie te blokady mam prosił bym o wytłumaczenie co mam zrobić. Bo 120kmh czasem za mało. Wink Jak coś to pisać na gadu 5747062. Dzięki pozdro
Irek
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 26/10/2008, 18:03
Lokalizacja: Jarosław

Postprzez Dandi93 » 30/11/2008, 19:52

I jak zrobiłeś to, wiem że trochę się opóźniłem ale
nsr>zzr>zx6r>r6>cbr f4i?
Avatar użytkownika
Dandi93
Bywalec
 
Posty: 910
Dołączył(a): 24/5/2008, 11:43
Lokalizacja: Biała Podlaska

Postprzez Gs-stefan » 30/11/2008, 21:38

PAVULON wiec tak ... uwage zwroc na rame szczegolnie glowke ramy ... potam lagi czy sa proste i jaka przerwa jest miedzy kolem a plugiem ... moim zdaniem sie nie zmiescisz w 500 zl za rejestracje mi wyszlo 740 ...


HERBI NSR mozliwe ze masz rozwalony dozownik od oleju i ci daje za duzo oleju i pluje z cylindra ... albo masz przepuszczajace siemeringi i olej ze skrzyni dostaje sie do cylindra i pluje olejem ,....
Avatar użytkownika
Gs-stefan
Świeżak
 
Posty: 272
Dołączył(a): 19/4/2008, 18:28
Lokalizacja: torun

Postprzez Kostu » 26/12/2008, 12:00

Siemanko wszystkim... Jak wy jestem rowniez szczesliwym posiadaczem Hondy NSR 125... Udalo mi sie trafic na wyjatkowo ciekawy okaz gdyz mimo rocznika 98 ma przejechane 20 tys i jest juz po wymianie tloka na sportowego wossnerka zmieniona mape zaplonu oraz jest przed zalozeniem sportowego sprzegla z pollini... W tej chwili moto leci 173km/h papierek od poprzedniego wlasciciela z niemieckiej hamowni pokazuje 33,6 KM i 19Nm... Chcialbym sie dowiedziec co mozna jeszcze zrobic by moto troszke wzmocnic??
Nadeszła era MOTOCYKLI!!!
Avatar użytkownika
Kostu
Świeżak
 
Posty: 25
Dołączył(a): 13/1/2008, 10:59
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Gs-stefan » 26/12/2008, 18:16

kup sobie zastaw tuningowy athena na 190 cc za 1600 zl i bedziesz mial cos okolo 40 koni o ile sie nie myle i kup za 1500 wydech arrowa i bedzisz mial okolo 45 polecisz 180 :d
Avatar użytkownika
Gs-stefan
Świeżak
 
Posty: 272
Dołączył(a): 19/4/2008, 18:28
Lokalizacja: torun

Postprzez Herbi NSR » 26/12/2008, 18:35

opyla sie dac 3100 za 7km\h wiecej?? (w jego przypadku)
S - szał
U - ucieczka
Z - zakręt
U - uderzenie
K - koniec
I - inny świat

gsx - r
Herbi NSR
Świeżak
 
Posty: 211
Dołączył(a): 29/5/2008, 18:56

Postprzez Dandi93 » 26/12/2008, 22:22

Nieee
nsr>zzr>zx6r>r6>cbr f4i?
Avatar użytkownika
Dandi93
Bywalec
 
Posty: 910
Dołączył(a): 24/5/2008, 11:43
Lokalizacja: Biała Podlaska

Postprzez SHVAYA » 26/12/2008, 23:13

ja bym obstawial ze poleci ze 190 ;>
Obrazek
Peugeot Vivacity -> '06 Kawasaki Ninja 250 :D:D:D
Avatar użytkownika
SHVAYA
Bywalec
 
Posty: 687
Dołączył(a): 23/11/2008, 19:52
Lokalizacja: Piła, Wlkp

Postprzez Landryss25 » 27/12/2008, 00:08

I przy tej prędkości zdmuchnie ją z drogi :roll: takie przeróbki są bez sensu.
,,De gustibus non est disputandum"(Å‚ac.)-O gustach siÄ™ nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez Gs-stefan » 27/12/2008, 08:55

toc wiem poprostu chlopak chcial jakis tuning wiec podalem ;] lepiej sprzedac nsr dolozyc kase ta co sie ma na tuning i sie kupi ladna F3 :D
Avatar użytkownika
Gs-stefan
Świeżak
 
Posty: 272
Dołączył(a): 19/4/2008, 18:28
Lokalizacja: torun

Postprzez Herbi NSR » 27/12/2008, 12:01

Albo simsona. Tam mozesz tuningowac do woli :D
S - szał
U - ucieczka
Z - zakręt
U - uderzenie
K - koniec
I - inny świat

gsx - r
Herbi NSR
Świeżak
 
Posty: 211
Dołączył(a): 29/5/2008, 18:56

Postprzez Gs-stefan » 27/12/2008, 20:24

mam pytanie panowie wyslalem do tulejowanie cylinder do katowic do Motor-Techu do Piotra i do doboru tloka wossnerka posmigam troche na tym zestawie ??
Avatar użytkownika
Gs-stefan
Świeżak
 
Posty: 272
Dołączył(a): 19/4/2008, 18:28
Lokalizacja: torun

Postprzez Kostu » 29/12/2008, 09:37

no ale to jeszcze mialbym caly napęd do wymiany bo teraz na 6 to juz prawie zamykam obrotomierz...
Nadeszła era MOTOCYKLI!!!
Avatar użytkownika
Kostu
Świeżak
 
Posty: 25
Dołączył(a): 13/1/2008, 10:59
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Gs-stefan » 7/1/2009, 17:07

sobie pomyslalem ze napisze cos odnosnie napraw w nsr wiec :

Przychodzi taki czas po wielu odpaleniach motocykla ze wycieraja sie szczotki w rozruszniku. Musimy wiec naprawic najszczesciej sami zeby nie wydawac zbednie pieniedzy Wiec odkracamy cala boczna kape od strony iskrownika . Po zdjeciu jej mamy 2 sroby na klucz 13 (sa to sroby od rozrusznika) zaznaczone na czerwono :
Obrazek (otwórz link)
Wyciagamy rozrusznik i rozkrecamy go 5 srobek na srubokret krzyzowy i sciagamy caly bediks oznaczone czarnymi kwadratami :
Obrazek (otwórz link)
i mamy dojscie do szczotek jak i calego wirnika . Odkrecamy szczotki : zaznaczone na czarno kwadratem
Obrazek (otwórz link)
sciagamy szczotki uwazajac na sprezynki ktore sa za szczotkami jedna szczotak bedzie na takiej blaszce a druga na druciku :
Obrazek (otwórz link)
wyciagamy stare szczotki ale je zachowujemy !! jedziemy do jakiegos sklepu motoryzacyjnego kupujemy standardowe szczotki dopilowujemy je ( uwaga sa miekkie wystarczy tylko papier scierny ) ucinamy stara szczotke od tej blaszki i lutujemy nowa szczotke i montujemy tak jak wyciagalismy warto jeszcze pamietac o lozysku na wirniku warto wymienic to lozysko zeby ladnie chodzil wirnik koszt calej naprawy okolo 10-12 zl




I tuytaj jeszcze odnoscie wyciagania silnika z ramy i rozbierania do zmiany tloka w nsr 125

Wiec najlepiej jest wyciagnac silnik do tej czynnosci poniewaz nie bedziemy miecli skrempowanych ruchow duzo roboty nie ma :) . Wiec na poczatek odkrecamy owiewki (plog) pote wydech . I teraz zaczyta sie troche trudnosci odkrecamy weze od chlodzenia u dolu silnika prze kapie od strony sprzegla spuszczamy plyn warto pamietac o podstawieniu wiaderka poto aby nie zmarnowac plynu chlodzacego ktory moze byc jeszcze dobry :) . Otwieramy bak albo i go odkrecamy . Poczym odkrecamy filtr powietrza 2 srobki na kluczyk 10 oraz odkrecenie opaski na gazniku srubokret krzyzakowy . Wyciagamy filt powietrza i odkrecamy gaznik taka sama opaska jak przy filtrze powietrza . Wyciagamy gaznik . Rozczepiany linki od gazu i od dozownika wyglada to mniej wiecej tak :

Obrazek (otwórz link)

po rozrzepieniu tych linek znajduja sie pomiedzy zbiorniczkami od dozownika i zbiorniczkiem wyrownawczym plynu chlodzacego pod wlewem cieczy chlodzacej.Po tej operacji zaczynamy dalej odlaczamy linke od sprzegla . Nie mozemy jednak zapomniej rowniez o zaworze wydechowym jego rowniez odlaczamy i narazie zostawiamy. Jescze musimy odlaczyc wszystkie przowod od dozownika czyli doprowadzenie oleju do dozownika oraz od dozownika do gaznika 2 wezyki . Potem odlaczamy wszystkie przewody ktore znajduja sie pod bakiem kolo gaznika . Musimy jeszcze odkrecic rurke od chlodzenia na glowicyodkrecamy wiec ja kolo wlewu plynu mocowana na opasce. Zaczynamy odkrecac silnik trzymaja go 3 duze sroby 2 sa na imbus jedna na 6 a drugi na 8 bodajrze i 3 sroba jest na klucz 13 oto zdjecia ktore sroby :

Obrazek (otwórz link)

i mamy silnik wolny :) Gdy juz go wyjmiemy kladziemy go sobie na stol np :) Zaczynamy go rozbierac zanim jednak to uczynimu najlepiej zalatwic troche ropy i pedzel i umyc caly silnik pozadnie zeby nie byl zabrudzony ! Zaczynamy rozbieranie odkrecamy na 1 ogien cala aparatuje od zaworu wydechowego jest on zamkniety w puszeczce takiej czarnej na cylindrze

Obrazek (otwórz link)

oto ona jest zakrecona na 2 srobki o numerze klucza 8 gdy juz odkrecimy odkrecamy caly mechanizm zaworu odkecamy w PRAWO !! kluczem o numerze 10 gdy juz to zrobimy nie pogubmy podkladek bardzo wazne gdy zdejmiemy mechanim mamy 2 srobki imbusowe 4 odkrecamy i sciagamy puszeczke od zaworu i mamy wolny dostep do 4 sroby cylindra . Zaczynamy odkrecac glowice 6 srobek na klucz 10 . Gry juz odkrecimy cieszymy sie zdjeta glowica :D wiec odkrecany cylinder jest on mocowany na 4 sroby na klucz 12 . Gdy juz odkrecimy tlok przesuwamy do gornego polozenia podnosimy delikatnie cylinder i jednosczesnie kladziemy jakas szmatke na wal zeby nam nic do niego nie wlecialo . Cieszymy sie zdjetym cylindrem i dojsciem do tloka :)
Tlok jest umocowany na korbowodzie tlok jest zabezpieczony sworzniem tloka a sworzen tloka jest zabezpieczony pierscieniami zegera sciga sie je szczypcami albo takim przyzadem ktorego nie znam nazwy hehe :) warto rowniez wymienic lozysko igielkowe na korbie u gory czyli na sworzniu tloka poniewaz szkoda by bylo nowego tloka gdyby sie to lozysko rozlecialo :) cylinder mozna wyslac do tulejowania do Motor-Techu do Katowic do pana Piotra cena 350 zl + tlok wossner albo Vertex 320-350 zl wraz z profesionalnym dopasowaniem tloka do cylindra z odpowiednim luzem na zamku 0,02-0,03 mm


by NSRStefan/PiotrasNSR/GS-Stefan moje nicki
Avatar użytkownika
Gs-stefan
Świeżak
 
Posty: 272
Dołączył(a): 19/4/2008, 18:28
Lokalizacja: torun

Postprzez mirol » 5/2/2009, 22:33

siemka all ja posiadam nsr 125F po maly tuningu :P a co do twojego pytania stefan to warto :D sam mialem robiony ten zabieg polecam!
mirol
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 8/5/2008, 16:47
Lokalizacja: Mieleszyn

Postprzez JustDoIt » 7/2/2009, 11:32

witam...posiadam honde nsr 125 z 1997r;) mam taką prośbe..moglibyscie mi doradzic jaki zalozyc wydech sportowy do niej żeby trochę poprawić to brzmienie ;) :> ?? z gory dzieki
JustDoIt
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 15/1/2009, 18:06
Lokalizacja: Lublin

Postprzez Archas » 20/2/2009, 19:12

Siemanko All :D Widzę, że jestem w domu.

Honda NSR 125R

Moja ślicznotka jest z 2000r. Wersja JC22. 38KM. V-Max ok 150 km/h. Szaro-czarne malowanie.

Pozdrawiam fanów NSR 125R i Riderów z Pułtuska i okolic :D
---> <b>HONDA NSR 125R<b>™
Avatar użytkownika
Archas
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 18/2/2009, 19:17
Lokalizacja: Pułtusk

Postprzez C-bool » 20/2/2009, 19:16

Archas napisał(a):JC22. 38KM

:lol:
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
Avatar użytkownika
C-bool
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2915
Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
Lokalizacja: Poznań

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości




na górê
cron