Zobacz wątek - Piractwo komputerowe (podzielony)
NAS Analytics TAG

Piractwo komputerowe (podzielony)

O wszystkim
_________

Postprzez simonw » 21/2/2008, 16:03

bolokolo napisał(a):corel,photoshop,imagefap,unlead photoshop express.mozesz sciagnac z torrentow, badz rapidem.



Eeehh... wybacz kolego, ale naklanianie do popelnienia przestepstwa takzejest karalne. Dokladnie to namawiasz kolege do zlamania art:
115
116
117
ustawy z dnia 4 lutego 1994 r o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U.z.2000r., nr80, poz. 904 ze zm.)

wiedzac iz jest to przestepstwo grozi Ci kara od 6 mc/ do 3 lat pozbawienia wolnosci, spoylerowi natomiast od 2 do 5 lat pozbawienia wolnosci w swietle polskiego prawa.

Jednoczesnie autor w.w. oprogramowania ma prawo pobrac rownowartosc 2x licencji od Ciebie i 3x licencji od spoylera, oraz pelen zwrot kosztow sadowych i zastepstwa.

Kradziez pojedynczej sztuki oprogramowania (czyli zgodnie z zapisem w dzienniku ustaw : nie czynienie z tego zródła dochodu) wplywa na zlagodzenie wyroku !
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
Obrazek (otwórz link)
Avatar użytkownika
simonw
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4213
Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
Lokalizacja: Wrocław


Postprzez spoyler92 » 21/2/2008, 16:16

Simon nie strasz:P
i tak za pobranie od czasu do czasu nie lapia:)
pomoz to nic nie kosztuje a ratuje..! | viewtopic.php?t=12608 | | zbiorka pieniedzy dla Olafa!wejdz,zobacz,przeczytaj,przemysl.. pomoz. | viewtopic.php?t=19003
Avatar użytkownika
spoyler92
Świeżak
 
Posty: 487
Dołączył(a): 23/10/2007, 09:46
Lokalizacja: kielce

Postprzez simonw » 21/2/2008, 16:18

to ja od czasu do czasu do Ciebie wpadne i ukradne Ci 1 zl... acha i wpadne z 100kolesi, ale kazdy przeciez ukradnie Ci tylko 1zl, wiec.. nie zbiedniejesz, co to jst 1zl raz na jakis czas...
lapiesz?
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
Obrazek (otwórz link)
Avatar użytkownika
simonw
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4213
Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez bolokolo » 21/2/2008, 16:29

bywa ze ktos wpadnie
zx12r-sprzedane.w dalekich planach zx14. | www.fight-club.pl | Don Bolo | Masz coś do mnie?Z bani?
Avatar użytkownika
bolokolo
Bywalec
 
Posty: 714
Dołączył(a): 29/5/2007, 17:10
Lokalizacja: stettin - koszalin - gdansk

Postprzez simonw » 21/2/2008, 16:36

Prawda jest taka ze w polsce, kazdy w tym czy innym okresie swojej komputerowej kariery mial stycznosc z rynkiem nielegalnym i paserami oprogramowania. Niestety nijak nie mozna usprawiedliwiac tego czynu, bo tlumaczenie ze "nie mam" ... coz

ja tez nie mam Focusa Kombi TDCI i co zgodnie z wasza logika mam wziac lom i go ukrasc sasiadowi bo... ja nie mam a chce focusa ? tak ...

Przestepstwo jest przestepstwem i sorry - nie popuszcze - tak samo paserom jak i naklaniajacym do popelnienia przestepstwa.
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
Obrazek (otwórz link)
Avatar użytkownika
simonw
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4213
Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez bolokolo » 21/2/2008, 16:42

zadal pytanie, dostal odpowiedz.skoro tak, trzeba bylo usunac ten temat, gdyz spojler lamal w nim prawo.simon, ty jestes rodowitym polakiem? :D
zx12r-sprzedane.w dalekich planach zx14. | www.fight-club.pl | Don Bolo | Masz coś do mnie?Z bani?
Avatar użytkownika
bolokolo
Bywalec
 
Posty: 714
Dołączył(a): 29/5/2007, 17:10
Lokalizacja: stettin - koszalin - gdansk

Postprzez simonw » 21/2/2008, 16:45

Jestem rodowitym niemcem jesli o to pytasz, urodzonym w polsce w rodzinie pol/pol wiec przeplata sie nieco polska sarmacja i niemieckie poukladanie.
Jako osoba pracujaca w IT posiadajaca firme programistyczna - jestem przeczulony jesli chodzi o preceder kradziezy oprogramowania komputerowego!

A spoyler pytal o program...
Gimp, Paint Shop Pro X (trial), i masa innych darmowych badz trailowych badz student/non commercial use.


//male info dla znajomych:
Tak stalo sie to juz faktem, odeszlismy z poprzedniej firmy i zalozylismy wlasna ktora dokladnie robi to samo :) W karach zmianie ulegla jedna osoba, nasz szef - reszta bez zmian:)
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
Obrazek (otwórz link)
Avatar użytkownika
simonw
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4213
Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez bolokolo » 21/2/2008, 16:48

nie no bo wiesz, wiekszosc polaczkow szuka jakiby walek zrobic :lol:
zx12r-sprzedane.w dalekich planach zx14. | www.fight-club.pl | Don Bolo | Masz coś do mnie?Z bani?
Avatar użytkownika
bolokolo
Bywalec
 
Posty: 714
Dołączył(a): 29/5/2007, 17:10
Lokalizacja: stettin - koszalin - gdansk

Postprzez simonw » 21/2/2008, 16:50

Hehehehe :D
Cos w tym jest cholera... :)
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
Obrazek (otwórz link)
Avatar użytkownika
simonw
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4213
Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez MIG » 21/2/2008, 20:46

nie chodzi tu o kradziez nie jest nie legalne jesli sciagniesz i po 24h usuniesz :) bo kazdy ma prawo sprawdzenia jak dziala :) nie kupuje sie w ciemno :). ja nie mam piratow :) koszystam z kopi bezpieczenstwa :) to co mam to tylko kopie bezpieczenstwa na wypadek jak by sie cos stalo z orginalnym programem/gra :) a orginaly.....trzymam w bezpiecznym miejscu :D
MIG
Świeżak
 
Posty: 98
Dołączył(a): 23/10/2007, 09:46
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Kóba » 21/2/2008, 21:21

MIG, przestań kręcić i napisz wprost :D Ale czy choć JEDNA osoba tutaj ma na kompie WSZYSTKO oryginalne?
My style is di bom digi bom di deng di deng digdigi...
NINJA 250R <-- myy Precioussss
Avatar użytkownika
Kóba
Świeżak
 
Posty: 179
Dołączył(a): 10/2/2008, 01:17
Lokalizacja: Lębork

Postprzez bolokolo » 21/2/2008, 21:25

mig jakis taki nie "nasz" jestes :roll:
zx12r-sprzedane.w dalekich planach zx14. | www.fight-club.pl | Don Bolo | Masz coś do mnie?Z bani?
Avatar użytkownika
bolokolo
Bywalec
 
Posty: 714
Dołączył(a): 29/5/2007, 17:10
Lokalizacja: stettin - koszalin - gdansk

Postprzez MIG » 21/2/2008, 21:40

czemu nie wasz jestem ? :D to dla wiadomosci simonw :D zeby nie bylo bo on w firmie to tak trzeba mowic ;).orginalne....nie wiele tego bedzie ;) konnekt albo kilka zachowanych plytek z 1996r. z cd-action :d to by bylo tyle :D
MIG
Świeżak
 
Posty: 98
Dołączył(a): 23/10/2007, 09:46
Lokalizacja: Kraków

Postprzez spoyler92 » 21/2/2008, 21:50

Simon dobrze ze nie mozesz bo jak bys mogl to bys mnie za to wsadzil:) al pamietasz jak raz rozmawialismy o areografie? dalesz mi nazwe programu i gdzie sciagnac:)
dobra nie bulwersowac mi sie juz na temat czy lame prawo czy nie:) bo nie sciagnolem nic oprucz tego co kiedys sciaglem co Simon mi radzil:)

// Owszem
byl to Gimpshop :) ten na ktorym Cie uczylem zabawy areografem.
Jest to darmowe oprogramowanie OpenSource i na prawde polecam je kazdemu.
Simon
pomoz to nic nie kosztuje a ratuje..! | viewtopic.php?t=12608 | | zbiorka pieniedzy dla Olafa!wejdz,zobacz,przeczytaj,przemysl.. pomoz. | viewtopic.php?t=19003
Avatar użytkownika
spoyler92
Świeżak
 
Posty: 487
Dołączył(a): 23/10/2007, 09:46
Lokalizacja: kielce

Postprzez simonw » 21/2/2008, 21:59

Ekhm, kto ma wszystko legalne?
Coz, powiem ze ja i wiele znajomych osob - ktore sa normalne i racjonalnie patrza na kradziez.
Pozatym niech pirat da Ci kubek, koszulke, ksiazke, podkladke pod mysz i mase rzeczy ktore otrzymuja legali userzy i to dzieki nam w polsce mozna kupic wogole jakies oprogramowanie !

Po pierwsze mity o legalnosci 24h sa bledne. Od tego sa 30dniowe wersje testowe, tzw Triale, do ktorych podalem linka. Nie bede tutaj sie nad tym rozwodzil, pan prokurator wytlumaczy Ci !

_kazde_ pobranie dowolnego kradzionego pliku jest takim samym przestepstwem jak kradziez samochodu! Nazywajmy sprawe jasno - powiedz ze jestes paserem i masz w kolekcji ilestam nielegalnego oprogramowania ale nie owijaj w bawelne, chociaz przyznaj sie do tego jakim zerem jestes... sorry.
Jesli kogos stac na komputer, to stac go na oprogramowanie do niego i nikt mi sie nie wykreci tym ze "nie ma" nawet na kilka piratow...

Prosze bardzo
Counter Strike - 19,90
Half Life Anthology - 29,99
Half Life Portal - dla posiadaczy karty nvidia FREE !
(do pobrania ze steam).
Do tego dema i preview.

Oprogramowanie ?
MS Office Student Edition (full) 230 zl
MS Office Home - 99 zl

Paint Shop Pro X Student ? Parenascie doalrow.
MS windows xp home edition - 220 zl (oem)


To na prawde tak duzo, jak klawiatura logitecha wazy po 80 zloty ?
Sorry - w tramwaju tez nie kasujesz biletu zeby oslabic system ? Komuny juz nie ma dobre parenascie lat ludzie ! Czas sie opamietac i tyle...

ew przyznac do tego kim jestesmy i sprobowac cos z tym zrobic, aleeee nie :) po co.. po co placic 20 zloty w kinie albo za dvd jesli moza ukrasc film. po co placic muzykowi za ciezka prace i wlozone serce, lepiej ukrasc prawda?
Jaaaasne...
tak dalej tylko i ceny filmow nie spadna ponizej 40 zloty a plytek ponizej 60..

Jedyne do czego moge sie przyznac ze barziej przez was oplaca mi sie kupic plyte w japonii niz w polsce i tak robi wiekszosc moich znajomych. Dostane plyte lepiej wydana, z plakatem, dodatkami czasami druga plytka tylko na rynek japonski, do tego najkejki albo fotobook czasami i zaplace 50 zloty z wysylka a w polsce za chlam zaplace 70...
coz, zobaczcie na nowe wydanie Nightwisha, wreszcie fajny booklet, 89 zloty przez kogo taka cena, wlasnie przez was ... za to samo wydanie w japonii + dodatki exclusive zaplace 38 + wysylka.
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
Obrazek (otwórz link)
Avatar użytkownika
simonw
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4213
Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez spoyler92 » 21/2/2008, 22:04

Simon racja...
wiec juz prosze mi nie pisac jak i gzdie sciagnac i co.. niech sie kazdy teraz zastanowi czy ma sens piractwo??
bo nie okradajmy innych jesli nie chcemy zeby nas w przyszlosci okradali..
teraz powieccie mi jakie macie ciekawe inspiracje na przerabianie fotek np motocykli:)
pomoz to nic nie kosztuje a ratuje..! | viewtopic.php?t=12608 | | zbiorka pieniedzy dla Olafa!wejdz,zobacz,przeczytaj,przemysl.. pomoz. | viewtopic.php?t=19003
Avatar użytkownika
spoyler92
Świeżak
 
Posty: 487
Dołączył(a): 23/10/2007, 09:46
Lokalizacja: kielce

Postprzez Piankowy Marynarzyk » 21/2/2008, 22:11

Opowiem Wam pewna przypowiesc ,Pan Jezus wszedl kiedys do wieczernika ,a tam Judasz przegrywa gry komputerowe, wypalal je na plytkach CIDI .Pan Jezus sie tak zdenerwowal ,ze Judaszowi momentalnie wypalilo mozg .Chyba chcecie miec mozg ?

:lol: Wtajemniczeni wiedza :lol:

pozdro ks.Dennis
Avatar użytkownika
Piankowy Marynarzyk
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 3040
Dołączył(a): 21/2/2007, 20:41
Lokalizacja: Kaliszfornia

Postprzez simonw » 21/2/2008, 22:13

Ks. Dennis z teleturnieju KONFESJONAL
telewizji PLWAM, (c) by Arka Satana Videos 2007 :)

A dokladnie to bylo inaczej

...przegrywa gry komputerowe na plytkach CD (...)
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
Obrazek (otwórz link)
Avatar użytkownika
simonw
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4213
Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez bolokolo » 21/2/2008, 22:49

szymon, a ty jak jezus nawrociles spojlera :lol:
zx12r-sprzedane.w dalekich planach zx14. | www.fight-club.pl | Don Bolo | Masz coś do mnie?Z bani?
Avatar użytkownika
bolokolo
Bywalec
 
Posty: 714
Dołączył(a): 29/5/2007, 17:10
Lokalizacja: stettin - koszalin - gdansk

Postprzez Kóba » 21/2/2008, 23:07

Zapodasz linka do sklepu, z którego sprowadzasz?
My style is di bom digi bom di deng di deng digdigi...
NINJA 250R <-- myy Precioussss
Avatar użytkownika
Kóba
Świeżak
 
Posty: 179
Dołączył(a): 10/2/2008, 01:17
Lokalizacja: Lębork

Następna strona


Powrót do Hydepark



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na gr