Jaki kupić motocykl do offroadu? Co sądzicie o...?
henio12323 niestety nie mam zadnych filmikow . a ja wlasnie szukam crossa w konkretne tereny lesne mam gdzie smigac bo jestem z okolic zielonej gory a tam jest pelno ciezkich i trudnych terenow . 250 2t wiadomo moc jest i na pelnym gazie nie idzie opanowac tego crossa . myslalem nad czyms 250 4t ale to moze byc za slabe na lasy . a crfka 450 niszczy system calkowicie . i to nie tak zemialem tylko kata i crke bo predzej mialem 50 pozniej 80 pozniej dt125 ale to slabe wiec doswiadczenie mam nie mowie odrazu ze jestem nie wiadomo jak doswiadczony w jezdzie ale duzo potrafie .
Landryss25 mi chodzi o cos w las po torach zadko jezdze bardziej mnie rajcuja wypady w sobote od switu do nocy ciezki teren duze gorki pelno blota
Landryss25 mi chodzi o cos w las po torach zadko jezdze bardziej mnie rajcuja wypady w sobote od switu do nocy ciezki teren duze gorki pelno blota
- lc4 600
- Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 27/1/2014, 00:35
do lasu nie kupuje sie crossa. tylko enduro!
o to chodzi że crossówka do lasu kiepsko sie nadaje, najlepiej hard enduro tylko jak kolega wyzej napisał ale niestety za takie moto trzeba dać minimum 6000 zł za jakiegos trupa od 7-8 tysi mozna kupoc moto w bardzo średnim stanie od 10 są sztuki do jazdy... ale oprócz tego kosztowne jest utrzymanie, jak sie duzo lata to 1500 zł w sezonie moze byc mało na sam serwis. taki KTM EXC 450tka byłby idealny, albo 400 są mocne, ale nie są tak agresywne i narwane, mozna nimi fajniej operowac, mają lepsze przełozenia w teren no i zawieszenie które klei moto do ziemi a nie jak w crossówce jeździsz jak na taborecie
o to chodzi że crossówka do lasu kiepsko sie nadaje, najlepiej hard enduro tylko jak kolega wyzej napisał ale niestety za takie moto trzeba dać minimum 6000 zł za jakiegos trupa od 7-8 tysi mozna kupoc moto w bardzo średnim stanie od 10 są sztuki do jazdy... ale oprócz tego kosztowne jest utrzymanie, jak sie duzo lata to 1500 zł w sezonie moze byc mało na sam serwis. taki KTM EXC 450tka byłby idealny, albo 400 są mocne, ale nie są tak agresywne i narwane, mozna nimi fajniej operowac, mają lepsze przełozenia w teren no i zawieszenie które klei moto do ziemi a nie jak w crossówce jeździsz jak na taborecie
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
tylko widzisz hard enduro to ciezkie motory a przy moim wzroscie 172 i wadze 70kg to bd ciezko . dlatego tez sprzedalem lc4 bo wazyla ponad 110kg fakt faktem wygodny motor na dlugie trasy bo potrafilem nim sporo km w dzien zrobbic z dobra zupa w puszcze przywiazana na gaze hehe. a co do remontow 4t to wiem jak to wyglada i nie raz koszt nawet wynosi 3tys zl ale to takie hobby nic nie poradzisz. a moze cos doradzisz z agresorem wlasnie tego typu crossa wole . cena tu nie gra zaduzej roli bo mam dobry fach . lakiernik
- lc4 600
- Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 27/1/2014, 00:35
po twoichradach zastanawiam sie nad tym http://allegro.pl/ktm-525exc-2006-i3909719164.html
lub nad tym http://allegro.pl/ktm-exc-450-2004-rok-i3915515853.html
lub nad tym http://allegro.pl/ktm-exc-450-2004-rok-i3915515853.html
- lc4 600
- Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 27/1/2014, 00:35
lc4 to nie hard enduro. i tak w ogóle to edytuj posty
hard enduro to własnie exc 525 450 250 , yamahy WR itp itd. to są stosunkowo mocne i lekkie sprzety taki 525 wazy koło 115 kg gotowy do jazdy.
450tka na początek w zupełnosci wystarczy, po lc4 bedziesz miche cieszył na kazdym biegu bo moto rwie konkretnie
hard enduro to własnie exc 525 450 250 , yamahy WR itp itd. to są stosunkowo mocne i lekkie sprzety taki 525 wazy koło 115 kg gotowy do jazdy.
450tka na początek w zupełnosci wystarczy, po lc4 bedziesz miche cieszył na kazdym biegu bo moto rwie konkretnie
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
http://www.gumtree.com/p/cars-vans-moto ... 1046640987
Popatrzcie tak wstepnie czy wszystko pasyje do rocznika (to co widac) kolor, naklejki i inne tam takie ktore widzicie i czy cena wzgledna
Popatrzcie tak wstepnie czy wszystko pasyje do rocznika (to co widac) kolor, naklejki i inne tam takie ktore widzicie i czy cena wzgledna
- jahol70
- Świeżak
- Posty: 29
- Dołączył(a): 21/4/2011, 11:09
to nie scigacz że ma sie kazka naklejeczka zgadzac
na oko wyglÄ…da w porzÄ…dku
na oko wyglÄ…da w porzÄ…dku
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Kolego, jeśli szukasz SM które nie miało gleby to idź do salonu
Jeśli moto było używane tak jak powinno być a nie tylko do lansu to gleby są niemal codziennością. Ja DRZ katowałem 2 lata na SM i po mimo niezliczonych gleb nie wyglądała dużo gorzej niż wcześniej. Te sprzęty są odporne na głupotę
Zależy do czego Ci moto ale przy tym budżecie warto by było się pobawić w zakup wersji E i przeróbki na SM. Niby jedno i drugie to to samo moto ale różnica jest na prawdę duża.
Jeśli moto było używane tak jak powinno być a nie tylko do lansu to gleby są niemal codziennością. Ja DRZ katowałem 2 lata na SM i po mimo niezliczonych gleb nie wyglądała dużo gorzej niż wcześniej. Te sprzęty są odporne na głupotę
Zależy do czego Ci moto ale przy tym budżecie warto by było się pobawić w zakup wersji E i przeróbki na SM. Niby jedno i drugie to to samo moto ale różnica jest na prawdę duża.
,,De gustibus non est disputandum"(Å‚ac.)-O gustach siÄ™ nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
dokładnie, to nie asfaltówa że jedna gleba i juz nikt tego nie kupi.. bo są jakies problemy. ja swojego ktma katowałem i gleb nie dam rady zliczyc ;P czy to na asfalcie czy w terenie.
aby tylko przy zakupioe sprawdzic newralgiczne punkty jak pogięte chłodnice - lekko jak są to nic sie nie dzieje, czy pokrywy nie są popekane i nie ciekna itp itd.
aby tylko przy zakupioe sprawdzic newralgiczne punkty jak pogięte chłodnice - lekko jak są to nic sie nie dzieje, czy pokrywy nie są popekane i nie ciekna itp itd.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Siemanko.
Jestem praktycznie nowy i chciałbym kupić sobie bardziej enduro bo nie potrzebuję crossa do jeżdżenia w terenie.
Chodzi mi właściwie o to że ścigaczem pojeżdżę tylko wtedy jak jest sucho, a z racji, że chciałbym jeździć też w zimę wybieram enduro.
Mam rocznikowo 16 lat.
Wzrost ~ 175
Budżet tak do 2300 max.
Z v-maxem tak do 110 km/h góra, nawet i 100km/h by wystarczyło.
Chciałbym abyście mi coś poradzili wiem, że budżet jest mały ale widziałem niektóre enduro nawet za 1200 zł z papierami itp.
Myślałem nad Hondą MTX 80, Yamahą DT 80, Suzuki rmx 50, Suzuki ts 50, Kawasaki kmx 125 to chyba jest typowo cross( jeżeli nie to nie hejtujcie nie znam się) ale widziałem niektóre 125 zarejestrowane na 50 i to nawet tanio bo do 2200 dochodziły. Fajnie by było gdyby motorek palił tak 3/100 km. Głównie chodzi mi o jazdę po drogach asfaltowych czasem też po jakiś polnych. Proszę o pozytywną podpowiedź co do wyboru
Jestem praktycznie nowy i chciałbym kupić sobie bardziej enduro bo nie potrzebuję crossa do jeżdżenia w terenie.
Chodzi mi właściwie o to że ścigaczem pojeżdżę tylko wtedy jak jest sucho, a z racji, że chciałbym jeździć też w zimę wybieram enduro.
Mam rocznikowo 16 lat.
Wzrost ~ 175
Budżet tak do 2300 max.
Z v-maxem tak do 110 km/h góra, nawet i 100km/h by wystarczyło.
Chciałbym abyście mi coś poradzili wiem, że budżet jest mały ale widziałem niektóre enduro nawet za 1200 zł z papierami itp.
Myślałem nad Hondą MTX 80, Yamahą DT 80, Suzuki rmx 50, Suzuki ts 50, Kawasaki kmx 125 to chyba jest typowo cross( jeżeli nie to nie hejtujcie nie znam się) ale widziałem niektóre 125 zarejestrowane na 50 i to nawet tanio bo do 2200 dochodziły. Fajnie by było gdyby motorek palił tak 3/100 km. Głównie chodzi mi o jazdę po drogach asfaltowych czasem też po jakiś polnych. Proszę o pozytywną podpowiedź co do wyboru
- Slazak.
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 12/2/2014, 18:23
- Lokalizacja: Stoszowice
Budżet trochę skromny na jakieś zadbane enduro.
Coś pokroju Yamahy DT125 / Kawasaki KMX125 będzie dobrym wyborem, ale czy uda ci się znaleźć coś co jeszcze jeździ ?
Coś pokroju Yamahy DT125 / Kawasaki KMX125 będzie dobrym wyborem, ale czy uda ci się znaleźć coś co jeszcze jeździ ?
-
Street4Fun - Bywalec
- Posty: 503
- Dołączył(a): 16/9/2012, 09:30
- Lokalizacja: Dolnyśląsk
http://tablica.pl/oferta/kawasaki-kmx-1 ... 9c3701db0d tutaj masz taką skromną ofertę i to też wypatrzyłem i powiedz czy się opłaca: http://tablica.pl/oferta/yamaha-rd125-r ... 5242f8ca03. Jak tak patrzę to jest dużo tych DT i MTX z pojemnością 80cm3 i nie przekraczają one czasami 2000 nawet.
- Slazak.
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 12/2/2014, 18:23
- Lokalizacja: Stoszowice
co tu robi RD ? przecież to moto ma niewiele wspolnego z terenem
szczerze aukcji nie ma co oceniac bo tutaj wszystko zalezy od mechaniki, sprzety nie są nowe wiec wygląd jest jaki jest. najwazniejsze w jakim stanie technicznie jak hamulce zawieszenie no i silnik. wszystkie wymienione wyzej są warte polecenia - kwestia co ci sie podoba i czego oczekujesz. ale czy DT czy mtx to podobna klasa motocykli więc obojętne praktycznie co wybierzesz
szczerze aukcji nie ma co oceniac bo tutaj wszystko zalezy od mechaniki, sprzety nie są nowe wiec wygląd jest jaki jest. najwazniejsze w jakim stanie technicznie jak hamulce zawieszenie no i silnik. wszystkie wymienione wyzej są warte polecenia - kwestia co ci sie podoba i czego oczekujesz. ale czy DT czy mtx to podobna klasa motocykli więc obojętne praktycznie co wybierzesz
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
rd to typowe enduro ? to ty chyba typowego enduro nie widziałeś na oczy to szosówka ;P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
no bo sie nie nadaje ;P od biedy mozna przejechac ( scigaczem też ;P ) ale to nie jest motocykl w teren tylko na asfalt. yamaha w teren tego typu to DT nie RD
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
-
wawzon - Bywalec
- Posty: 578
- Dołączył(a): 4/8/2009, 10:36
Czesc
Zastanawiam sie nad kupnem,jakies 125 2T to chyba sie nazywa hard enduro, nie chodzi mi o cos na tor , lecz bardziej, las, pola, jakies wydmy, piachy, bloto czy tez przejazd droga. Chcialbym wszelakie opinie na temat danych maszyn, jak z naprawami, koszta, jak Wasze wrazenia, to ja moze podam pare marek od siebie,
ktm sx 125
honda cr 125
suzuki rm 125
Kawasaki KMX125
czy ???Kawasaki kx 125 ???
Zachecam Was do pisania o tych i rozpisywania sie o innych sprzetach, ich plusy i minusy, dzieki wielkie. amator ale zawziety .
widzialem rowniez ze czasami ludzie pytaja sie o gabaryty jezdzca Very Happy 180cm 89 kg
Zastanawiam sie nad kupnem,jakies 125 2T to chyba sie nazywa hard enduro, nie chodzi mi o cos na tor , lecz bardziej, las, pola, jakies wydmy, piachy, bloto czy tez przejazd droga. Chcialbym wszelakie opinie na temat danych maszyn, jak z naprawami, koszta, jak Wasze wrazenia, to ja moze podam pare marek od siebie,
ktm sx 125
honda cr 125
suzuki rm 125
Kawasaki KMX125
czy ???Kawasaki kx 125 ???
Zachecam Was do pisania o tych i rozpisywania sie o innych sprzetach, ich plusy i minusy, dzieki wielkie. amator ale zawziety .
widzialem rowniez ze czasami ludzie pytaja sie o gabaryty jezdzca Very Happy 180cm 89 kg
- karoweed
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 22/2/2014, 13:08
- Lokalizacja: ptk
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości