Offtop dla Vip'ów
Moj guma jest taka, że albo przednie koło 2 cm nad ziemią, albo pion, że gacie mokre.
Oczywiście opadam potem z takim jebnieńciem, ze łapy się uginają
Skręcanie trochę lepiej mi wychodzi, ale ta guma, dajcie spokój.
Strzelacie ze sprzęgła sugerując się wskazówką obrotomierza ?
Oczywiście opadam potem z takim jebnieńciem, ze łapy się uginają

Skręcanie trochę lepiej mi wychodzi, ale ta guma, dajcie spokój.
Strzelacie ze sprzęgła sugerując się wskazówką obrotomierza ?
Niektóre chwile, zapomina się przez całe życie
-
power_bit - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1258
- Dołączył(a): 27/9/2010, 15:42
- Lokalizacja: Września
poradzę ci to co radzę wszystkim UCZ SIĘ AWRUK GUMOWAĆ NA STOJĄCO!!! moto łatwiej wstaje i co najważniejsze lepiej je czujesz, jak na CB próbowałem pierwsze gumy stawiać to nie wyobrażałem sobie jak to tak z nogą z tyłu, teraz to dla mnie najwygodniejsza opcja, a co do opadania to jedynie obroty ratują sytuację...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! 

-
melvin - PierwszyOkrutny
- Posty: 8393
- Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Ostatnio próbowałem stanąć, ale jakoś niekomfortowo się czułem, wiec nawet nie próbowałem odkręcać, tylko wróciłem grzecznie do wcześniejszej, normalnej pozycji.
Niektóre chwile, zapomina się przez całe życie
-
power_bit - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1258
- Dołączył(a): 27/9/2010, 15:42
- Lokalizacja: Września
W sobote sobie znowu poprobuje cos, jak dalej nic z tego nie bedzie to nie bede katowal sprzegla. Za stopki sie nie chce brac, bo wiem co moze z tego wyjsc
Power, to wstawaj lekutko tak przy 35-40 z gazu. Wstaje wtedy fajnie i mozesz regulowac wysokosc. Bo ze sprzegla to od razu idzie w pion i trzeba umiejetnie mu odjac zeby poleciec dalej

Power, to wstawaj lekutko tak przy 35-40 z gazu. Wstaje wtedy fajnie i mozesz regulowac wysokosc. Bo ze sprzegla to od razu idzie w pion i trzeba umiejetnie mu odjac zeby poleciec dalej
-
Krmtzzz - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2077
- Dołączył(a): 16/5/2010, 15:22
- Lokalizacja: Rudnik n/Sanem
ale postawić dwunastkę to żaden wstyd
wiecie ja się później moto fajnie składa jak z prawego dekla, owiewek, wydechów i kosza sprzęgłowego zostają puzzle
ze swojej 12 zapamiętałem najlepiej obrazek gdzie widziałem bak kierownice szybę i zegary na tle pięknego niebieściutkiego nieba z 1 słownie jedną chmurką
później zaczęło się dziać bo uświadomiłem sobie że znów rozjebałem moto a za mną leci inny sprzęt na gumie 




Ostatnio edytowano 24/3/2014, 18:02 przez melvin, łącznie edytowano 2 razy
-
melvin - PierwszyOkrutny
- Posty: 8393
- Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Krmtzzz napisał(a):Power, to wstawaj lekutko tak przy 35-40 z gazu. Wstaje wtedy fajnie i mozesz regulowac wysokosc
że jak niby ?
Krmtzzz napisał(a):Bo ze sprzegla to od razu idzie w pion i trzeba umiejetnie mu odjac zeby poleciec dalej
No dokładnie, jest pion i już człowiek nie myśli, by jechać dalej tylko zamyka gaz, wciska hebel
Niektóre chwile, zapomina się przez całe życie
-
power_bit - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1258
- Dołączył(a): 27/9/2010, 15:42
- Lokalizacja: Września
ogólnie to darowałbym sobie walenie z klamy i gumy na dwójce póki nie ogarniecie power wheelie na jedynce, mnie 929 zaskoczyła przy strzale z 2jki mimo że już ogarnąłem balans na stojąco, siedząco, skręcanie w prawo na siedząco i strzały z klamy na jedynce...
róbcie wszystko po kolei a będzie bezpieczniej, najpierw z gazu później molestujcie sprzęgła i dwójki...
róbcie wszystko po kolei a będzie bezpieczniej, najpierw z gazu później molestujcie sprzęgła i dwójki...
-
melvin - PierwszyOkrutny
- Posty: 8393
- Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
why? moja cb500 przy dobrym szarpnięciu za manetę szła na koło, wystarczy się postarać i sporo próbować, prędzej krótkie przełożenia sprawią wam problem niż brak mocy...
wiadomo że cb nie waliła gum z gazu jak liter, po prostu się dźwigała, jednak do ładnej gumy potrzebowała już sprzęgła...
wiadomo że cb nie waliła gum z gazu jak liter, po prostu się dźwigała, jednak do ładnej gumy potrzebowała już sprzęgła...
Ostatnio edytowano 24/3/2014, 18:11 przez melvin, łącznie edytowano 1 raz
-
melvin - PierwszyOkrutny
- Posty: 8393
- Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
No jak to jak, puszczasz gaz i dodajesz, z 5k juz spokojnie z gazu mozna wstac i to na jaka tylko wysokosc chcesz.
Melvin ale ja jedynke mam w pelni ogarnieta i ze sprzegla i z gazu, dlatego teraz sie chce nauczyc z 2jki, bo jednak szalu na jedynce nie ma.
Melvin ale ja jedynke mam w pelni ogarnieta i ze sprzegla i z gazu, dlatego teraz sie chce nauczyc z 2jki, bo jednak szalu na jedynce nie ma.
-
Krmtzzz - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2077
- Dołączył(a): 16/5/2010, 15:22
- Lokalizacja: Rudnik n/Sanem
to widocznie źle próbowałeś, fazer ma przecież 100 kunióff to nie powinno mu problemu sprawić...
krmtzzz jak ogarnąłeś 1 to próbuj z dwójką, ale wydaje mi się że na stojąco będzie ci łatwiej i wtedy możesz lżej strzelać z klamy...
krmtzzz jak ogarnąłeś 1 to próbuj z dwójką, ale wydaje mi się że na stojąco będzie ci łatwiej i wtedy możesz lżej strzelać z klamy...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! 

-
melvin - PierwszyOkrutny
- Posty: 8393
- Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Nie no spoko, podniosę na gume z gazoliny, ale jakoś mało efektownie i krótko. Będzie czas to trochę popróbuje, pisanie postów nie poprawi mi skilla. Zbyt wysokie unoszenie kontrolujecie manetką, czy tylnym heblem? Mnie ten nożny hamulec średnio pasuje.
Niektóre chwile, zapomina się przez całe życie
-
power_bit - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1258
- Dołączył(a): 27/9/2010, 15:42
- Lokalizacja: Września
raz próbowałem wcisnąć hebel po namowach znajomych, skończyło się tym że na 3 pasowej autostradzie przejechałem przez wszystkie 3 pasy
olałem to i wolę bez, jednak popieram teorię że warto go ogarnąć bo potrafi uratować dupę...
w moim przypadku jednak wystarcza manetka.
Btw jak chcecie się nauczyć gumować to kupcie sobie 929, nie spotkałem lepszego moto do gumowania i tym samym łatwiejszego w ogarnięciu na kole.

w moim przypadku jednak wystarcza manetka.
Btw jak chcecie się nauczyć gumować to kupcie sobie 929, nie spotkałem lepszego moto do gumowania i tym samym łatwiejszego w ogarnięciu na kole.
-
melvin - PierwszyOkrutny
- Posty: 8393
- Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Melvin, sek w tym ze na siedzaco czuje sie pewnie, mam poczucie wiekszej kontroli. Nie wiem, pobawie sie cos w sobote
Ja tylko gazem. Hebel w fz6 jest poziomo wzgledem ziemi a to przy wyzszym podniesieniu, utrudnia wcisniecie go
Ja tylko gazem. Hebel w fz6 jest poziomo wzgledem ziemi a to przy wyzszym podniesieniu, utrudnia wcisniecie go
-
Krmtzzz - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2077
- Dołączył(a): 16/5/2010, 15:22
- Lokalizacja: Rudnik n/Sanem
Jak walicie gumy na siedząco (i tak proponuje przełamywać opory) to pamiętajcie, że niebezpiecznie wysoko robi się dopiero wtedy jak czacha zasłania Wam kompletnie widok do przodu a lagi są niemal w poziomie. Jak widzicie drogę nie wychylając się zza owiewki w bok to jeszcze macie dużo zapasu do pionu.
I wbrew pozorom im szybsza guma tym bezpieczniejsza
Tutaj dobrze to widać, że lagi są blisko poziomu (wg.linii tego zboża czy tam żyta) i widać linię wzroku.
W psie miałem takie odniesienie, że jak opona zasłania drogę to już się zaczyna balans.
Widać, że gdybym miał czachę to już dawno musiałbym wychylać się za owiewkę.

I wbrew pozorom im szybsza guma tym bezpieczniejsza

Tutaj dobrze to widać, że lagi są blisko poziomu (wg.linii tego zboża czy tam żyta) i widać linię wzroku.
W psie miałem takie odniesienie, że jak opona zasłania drogę to już się zaczyna balans.
Widać, że gdybym miał czachę to już dawno musiałbym wychylać się za owiewkę.

-
Vergon - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 3302
- Dołączył(a): 24/2/2010, 10:11
- Lokalizacja: Warszawa
true story, jednak dalej się upieram że moto lepiej czuć na stojąco, a najlepszą kontrolę ma się wtedy gdy się stoi na lewej nodze wyprostowanej w kolanie. wtedy jest miszczostfo tysionc
tutaj nie wyprostowałem nogi, ale widać jak bardzo wypoziomowane są lagi...


tutaj nie wyprostowałem nogi, ale widać jak bardzo wypoziomowane są lagi...
-
melvin - PierwszyOkrutny
- Posty: 8393
- Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
W końcu dajecie jakieś kozackie zdjęcia. Macie tego więcej?
SV 650N...bo golasy som najfffajniejsze! | | https://www.youtube.com/channel/UCDq_gh ... aEDrqGNkDg
-
gumis - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2866
- Dołączył(a): 10/9/2006, 13:08
- Lokalizacja: Ruda Śląska/Chorzów
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość