Offtop dla Vip'ów
-
melvin - PierwszyOkrutny
- Posty: 8393
- Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pomimo, że nie potrafię jeszcze jeździć poprawnie prosto to aż wam zazdroszczę patrząc na te zdjęcia. Od razu wiem, że muszę zainwestować w jakieś crash pady, itp. 

SV 650N...bo golasy som najfffajniejsze! | | https://www.youtube.com/channel/UCDq_gh ... aEDrqGNkDg
-
gumis - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2866
- Dołączył(a): 10/9/2006, 13:08
- Lokalizacja: Ruda Śląska/Chorzów
jak odkopałeś ten temat to aż mi się zackniło za dawną ekipą....
i był powód do warnów, np. evila wrzucającego link do pornucha....
PB zapomnij o tylnym hamulcu, chyba, ze będziesz miał umiejętności jak stunter13.
bo jak ci się zatrzęsie, to się obsrasz
i był powód do warnów, np. evila wrzucającego link do pornucha....
PB zapomnij o tylnym hamulcu, chyba, ze będziesz miał umiejętności jak stunter13.
bo jak ci się zatrzęsie, to się obsrasz
Ostatnio edytowano 24/3/2014, 20:18 przez madcap, łącznie edytowano 1 raz
(...) Jeżeli w CV napiszesz "2012-2014: sommelier - freelancer" to nikt się nie domyśli, że dwa lata chlałeś z rozpaczy po utracie poprzedniej pracy.
-
madcap - Administrator
- Posty: 5894
- Dołączył(a): 26/5/2009, 19:03
- Lokalizacja: wieje wiatr?
-
Krmtzzz - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2077
- Dołączył(a): 16/5/2010, 15:22
- Lokalizacja: Rudnik n/Sanem
Vergon napisał(a):Jak walicie gumy na siedząco (i tak proponuje przełamywać opory) to pamiętajcie, że niebezpiecznie wysoko robi się dopiero wtedy jak czacha zasłania Wam kompletnie widok do przodu a lagi są niemal w poziomie. Jak widzicie drogę nie wychylając się zza owiewki w bok to jeszcze macie dużo zapasu do pionu.
Hm, to chyba zależy od motocykla ale w sumie dobry odnośnik. Wezmę to pod uwagę

They won't get me. they won't get me, they will never cease to try!
-
ASR1927 - Moderator
- Posty: 1711
- Dołączył(a): 21/11/2010, 21:49
- Lokalizacja: Wałbrzych
ASR wiadomo że w każdym będzie trochę inaczej, kąt główki ramy jest przeważnie bardzo podobny nie mówiąc o czopkach czy innych sprzętach nie stworzonych do gumowania, kwestia kilku stopni raptem. Czacha też tak mniej więcej, napisałem ogólnikowo bo i tak mam nadzieje, że macie swoje własne głowy i nie będziecie przekładali rad z internetu 1 do 1 na swoje moto
Ja niestety dużo zdjęć nie mam, raz wzięliśmy porządny aparat na miejscówkę, ale niestety długo nie pojeździliśmy...
Gumiś odświeżył temat to można zrobić w nim trochę ruchu, wrzucajcie ja też coś wyszperam i podrzucę

Ja niestety dużo zdjęć nie mam, raz wzięliśmy porządny aparat na miejscówkę, ale niestety długo nie pojeździliśmy...


Gumiś odświeżył temat to można zrobić w nim trochę ruchu, wrzucajcie ja też coś wyszperam i podrzucę

-
Vergon - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 3302
- Dołączył(a): 24/2/2010, 10:11
- Lokalizacja: Warszawa
Ile cię to kosztowało?
SV 650N...bo golasy som najfffajniejsze! | | https://www.youtube.com/channel/UCDq_gh ... aEDrqGNkDg
-
gumis - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2866
- Dołączył(a): 10/9/2006, 13:08
- Lokalizacja: Ruda Śląska/Chorzów
Stówę, bo "zapomniałem" dowodu z domu
Kumpel "nie zapomniał", nie dostał stówy a z odebraniem zatrzymanego dowodu do swojego moto (na zdjęciu) bujał się chyba z 2 miesiące
Tu jakieś latanie:
http://www.youtube.com/watch?v=qqD1hKgT ... qgIa54fJ1g

Kumpel "nie zapomniał", nie dostał stówy a z odebraniem zatrzymanego dowodu do swojego moto (na zdjęciu) bujał się chyba z 2 miesiące

Tu jakieś latanie:
http://www.youtube.com/watch?v=qqD1hKgT ... qgIa54fJ1g
-
Vergon - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 3302
- Dołączył(a): 24/2/2010, 10:11
- Lokalizacja: Warszawa
Vergon napisał(a):Stówę, bo "zapomniałem" dowodu z domu
Kumpel "nie zapomniał", nie dostał stówy a z odebraniem zatrzymanego dowodu do swojego moto (na zdjęciu) bujał się chyba z 2 miesiące
Tu jakieś latanie:
http://www.youtube.com/watch?v=qqD1hKgT ... qgIa54fJ1g
Czemu to tak laguje?


To pod dupą kamerzysty to Twoje byłe R6?
Watch out, we got a badass over here!
-
Walenty - Moderator
- Posty: 3602
- Dołączył(a): 14/2/2012, 16:28
- Lokalizacja: SKL
Pokupujcie sobie normalne sprzęty do latania na gumie i wtedy 12 nie straszna bo nic im nie będzie
PB jeśli chodzi o tylny hamulec to zawsze warto trzymać na nim nogę. Mi kilka razy uratowało to dupę. Kontrolować pionu heblem nie potrafię (może jak bym sobie HB zrobił to tak) ale przynajmniej jest to wyjście z sytuacji awaryjnej.
Ze sprzęgła czy z gazu to temat wielogodzinnych dyskusji i każdy sposób ma swoich zwolenników. Ja wolę klepnąć po sprzęgle. Fakt że moto wstaje dużo szybciej ale też o wiele bardziej kontrolowanie. Ostatnio miałem nieciekawie, wystartowałem sobie z dwójki i tak przez 3,4 stwierdziłem że i 5 zapnę. Opadanie z gumy na lekkim sprzęcie przy 160 to nie jest dobry pomysł
Co do stania zgadzam się z Melvinem. Mi Husqa dużo lepiej się kontroluje jak postawię nogę na stopce pasażera albo na siedzeniu. Największy problem to przełamanie psychicznej bariery. Bo zazwyczaj jak wydaje nam się że było wysoko zostaje jeszcze bardzo dużo zapasu.
Krmtzzz w sobotę przejechałem się fazerem kuzyna i fura fajnie wstawała strzałem z 2 przy jakichś 50-60km/h. Pierwszy raz próbowałem latać r4 na kole i szczerze mówiąc fazer jest do tego zajebisty. Wsiadłem i po kilku km jechałem jak swoim
Vergon nie ciągnij tak kiery pod zęby bo ją pogryziesz
Kierownica skręcona i przez bok można wyglądać co się dzieje z przodu
W ten weekend mamy wziąć ze sobą panią fotograf na latanie więc może urodzą się jakieś zdjęcia

PB jeśli chodzi o tylny hamulec to zawsze warto trzymać na nim nogę. Mi kilka razy uratowało to dupę. Kontrolować pionu heblem nie potrafię (może jak bym sobie HB zrobił to tak) ale przynajmniej jest to wyjście z sytuacji awaryjnej.
Ze sprzęgła czy z gazu to temat wielogodzinnych dyskusji i każdy sposób ma swoich zwolenników. Ja wolę klepnąć po sprzęgle. Fakt że moto wstaje dużo szybciej ale też o wiele bardziej kontrolowanie. Ostatnio miałem nieciekawie, wystartowałem sobie z dwójki i tak przez 3,4 stwierdziłem że i 5 zapnę. Opadanie z gumy na lekkim sprzęcie przy 160 to nie jest dobry pomysł

Co do stania zgadzam się z Melvinem. Mi Husqa dużo lepiej się kontroluje jak postawię nogę na stopce pasażera albo na siedzeniu. Największy problem to przełamanie psychicznej bariery. Bo zazwyczaj jak wydaje nam się że było wysoko zostaje jeszcze bardzo dużo zapasu.
Krmtzzz w sobotę przejechałem się fazerem kuzyna i fura fajnie wstawała strzałem z 2 przy jakichś 50-60km/h. Pierwszy raz próbowałem latać r4 na kole i szczerze mówiąc fazer jest do tego zajebisty. Wsiadłem i po kilku km jechałem jak swoim

Vergon nie ciągnij tak kiery pod zęby bo ją pogryziesz


W ten weekend mamy wziąć ze sobą panią fotograf na latanie więc może urodzą się jakieś zdjęcia

,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
Na siedząco i to bez większego proszenia. W sumie to sam byłem zdziwiony że r4 da się stosunkowo niskimi obrotami podnieść i utrzymywać. Trzeba jeździć, jeździć i jeszcze raz jeździć 

,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
W golasie nie trzeba nic skręcać bo i tak wszystko widać, koło wiele nie zasłania, a jak już to można się trochę wychylić.
Co do gryzienia kiery to postaw sobie kiedyś pion na siedząco to będziesz wiedział o co chodzi
Co do gryzienia kiery to postaw sobie kiedyś pion na siedząco to będziesz wiedział o co chodzi

-
Vergon - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 3302
- Dołączył(a): 24/2/2010, 10:11
- Lokalizacja: Warszawa
Wiem o co chodzi i dlatego o tym mówię 

,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości