[biblioteka] Najbardziej przereklamowane motocykle
...autor obraził dwa moje ukochane motocykle, dobrze że po cbr nie pojechał
bo bym rzucał te kamienie
wg mnie artykuł nieobiektywny, pisząc w ten sposób, można napisać złe rzeczy o każdym motocyklu i każdemu wystawić negatywną opinie... ................nie no... ale żeby Junakowi też dołożyć??
faszysta ;P;P;P<br><hr>Dariusz Krzemiński



- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Kilka słów odnośnie Junaka...
Dlaczego piszesz drogi autorze bzdury ? i jakie są twoje źródła ?
"zalety Junaka sprowadzały się w gruncie rzeczy do tego że był czterosuwowy i miał relatywnie dużą pojemność. To nie jest w stanie przyćmić takich wad jak niska trwałość, słabe osiągi, koszmarna instalacja elektryczna i słabe uszczelnienie"
Po pierwsze, niska trwałość - a to ciekawe.. wydaje mi się że 80 tys kilometrów bez remontu to bardzo dobry wynik.
Myślę że podobnym przebiegiem może pochwalić się posiadacz współczesnego japońskiego motocykla - choć nie każdy...
Po drugie, słabe osiągi ? - 19 koni z 350 cm3 w czterosuwie 50 lat temu to dobry wynik, nawet bardzo, biorąc pod uwagę że nie był to motocykl sportowy. Dla porównania współczesny japoński motocykl - YAMAHA XT 660 zaklasyfikowany na tym portalu jako supermoto LINK:
<a href="http://www.scigacz.pl/Yamaha,XT,660,X,Supermotard,model,2004,dane,techniczne,13732,im.html" target="blank" class="link">http://www.scigacz.pl/Yamaha,XT,660,X,Supermotard,model,2004,dane,techniczne,13732,im.html</a>
dysponuje mocą 47 koni z pojemności 660 cm3 co z proporcji dla pojemności 350 cm3 daje 24 konie..... PO BLISKO 50 LATACH JAPOŃSKI MOTOCYKL CHARAKTERYZUJE SIĘ MOCĄ WIĘKSZĄ O ZALEDWIE 26 % !!!!!!!!!!
Koszmarna instalacja ? Junak miał konstrukcyjną wadę związaną z tym że prądnica była hermetyczna i przez to często się paliła, a hermetyczna była ponieważ w skutek złego jej mocowania trudno było uszczelnić jej napęd dlatego często brudna była w oleju... To faktycznie prawda, jednak nie koszmarna była instalacja elektryczna a pomysł na montaż prądnicy..
Na koniec: TAK mam junaka i uważam że zasłużył na "kult junaka" chociażby dlatego ze jeszcze na długo od jego premiery był to praktycznie najszybszy seryjny motocykl na naszych drogach, a przy tym palił o wiele mniej niż WSK która w dwie osoby ledwo jechała 100 km/h (mówię o 175 bo o 125 nie wspomnę) po za tym był o kilka razy trwalszy i niezawodny od ówczesnych motocykli z naszych wspomnień...
PS Napisał pan również że junak był kopiowany z angielskich maszyn - nie mówię że nie, ale uważa pan że w drugą stronę było inaczej ? W Junaku konstruktorzy opracowali jednolity silnik na dwa lata przed anglikami, kiedy Triumph Thunderbird posiadał osobną skrzynię biegów przy silniku....
POZDRAWIAM wszystkich, którym nie przeszkadza to że jest jeszcze kilkoro miłośników tej pięknej Naszej POLSKIEJ maszyny.<br><hr>Krzysztof Kamieniak
Dlaczego piszesz drogi autorze bzdury ? i jakie są twoje źródła ?
"zalety Junaka sprowadzały się w gruncie rzeczy do tego że był czterosuwowy i miał relatywnie dużą pojemność. To nie jest w stanie przyćmić takich wad jak niska trwałość, słabe osiągi, koszmarna instalacja elektryczna i słabe uszczelnienie"
Po pierwsze, niska trwałość - a to ciekawe.. wydaje mi się że 80 tys kilometrów bez remontu to bardzo dobry wynik.
Myślę że podobnym przebiegiem może pochwalić się posiadacz współczesnego japońskiego motocykla - choć nie każdy...
Po drugie, słabe osiągi ? - 19 koni z 350 cm3 w czterosuwie 50 lat temu to dobry wynik, nawet bardzo, biorąc pod uwagę że nie był to motocykl sportowy. Dla porównania współczesny japoński motocykl - YAMAHA XT 660 zaklasyfikowany na tym portalu jako supermoto LINK:
<a href="http://www.scigacz.pl/Yamaha,XT,660,X,Supermotard,model,2004,dane,techniczne,13732,im.html" target="blank" class="link">http://www.scigacz.pl/Yamaha,XT,660,X,Supermotard,model,2004,dane,techniczne,13732,im.html</a>
dysponuje mocą 47 koni z pojemności 660 cm3 co z proporcji dla pojemności 350 cm3 daje 24 konie..... PO BLISKO 50 LATACH JAPOŃSKI MOTOCYKL CHARAKTERYZUJE SIĘ MOCĄ WIĘKSZĄ O ZALEDWIE 26 % !!!!!!!!!!
Koszmarna instalacja ? Junak miał konstrukcyjną wadę związaną z tym że prądnica była hermetyczna i przez to często się paliła, a hermetyczna była ponieważ w skutek złego jej mocowania trudno było uszczelnić jej napęd dlatego często brudna była w oleju... To faktycznie prawda, jednak nie koszmarna była instalacja elektryczna a pomysł na montaż prądnicy..
Na koniec: TAK mam junaka i uważam że zasłużył na "kult junaka" chociażby dlatego ze jeszcze na długo od jego premiery był to praktycznie najszybszy seryjny motocykl na naszych drogach, a przy tym palił o wiele mniej niż WSK która w dwie osoby ledwo jechała 100 km/h (mówię o 175 bo o 125 nie wspomnę) po za tym był o kilka razy trwalszy i niezawodny od ówczesnych motocykli z naszych wspomnień...
PS Napisał pan również że junak był kopiowany z angielskich maszyn - nie mówię że nie, ale uważa pan że w drugą stronę było inaczej ? W Junaku konstruktorzy opracowali jednolity silnik na dwa lata przed anglikami, kiedy Triumph Thunderbird posiadał osobną skrzynię biegów przy silniku....
POZDRAWIAM wszystkich, którym nie przeszkadza to że jest jeszcze kilkoro miłośników tej pięknej Naszej POLSKIEJ maszyny.<br><hr>Krzysztof Kamieniak
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
AT, Ducat, R1, Romet i RC8... trochę Was ponisło
Z pewnością rodzina BMW i Hondy powinna wypełniać tabelkę przereklamowanych i przewartościowanych gratów. AT jest jednym z niwielu wyjątków Hondy... ostatnie 20 lat i miliardy kilometrów są dobrym tego dowodem
<br><hr>Ryteu

Z pewnością rodzina BMW i Hondy powinna wypełniać tabelkę przereklamowanych i przewartościowanych gratów. AT jest jednym z niwielu wyjątków Hondy... ostatnie 20 lat i miliardy kilometrów są dobrym tego dowodem

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
stwierdzam że autor artykułu jest jakimś idiotą. Jak komentarz wyżej, Yamaha R1- jako wadę podawać że jest na tor, to tak, jakby narzekać, że woda jest za wilgotna. Po to została stworzona drogi Boczo, do miasta kup sobie skuterek. Mało jest ludzi którzy nawet na torze wykorzystają potencjał ścigaczy (mówi ci coś nazwa "ścigacz"? podpowiem, chodzi o ściganie się... a nie o dojeżdżanie po bułki do sklepu). Tu nie ma miejsca na kompromisy. Oświetlenie masz tylko po to żeby na ten tor dojechać na własnych kołach. Boczo, jeśli chcesz pobawić się na piaskowych wydmach to kupujesz ferrari, czy buggy? Ty z tego co widzę wybrałbyś ferrari, a potem narzekał, że po piasku ciężko się jeździ.Komentatorzy napisał(a):Odnosząc się do artykułu moim skromnym zdaniem:
Yamaha V-Max 2009
Toż to prawdziwa legenda! Nie ważne czy stary model czy nowy.. jesli ktoś jeździł V-max em wie o co chodziw tamtych czasach to był ewenement taka konstrukcja.. dlatego słowo V-max nie bez powodu obrosło w legendę.
Honda Africa Twin
Zasłużony tytuł bez rozpiski na temat cen itp. Koniec kropka.
Harley-Davidson Dyna
Jeśli chodzi o HD to nie chodzi o słowo legenda.. tylko TRADYCJA
Zawieszenia z 1948, hamulce z 1948, silnik z 1948... dla mnie porażka i nieporozumienie ale ludzie za to płacą i kochają.
Yamaha R1 2009 „Big Bang”
Fenomenalne zastosowanie wiedzy inżynierów i przełom w klasie Super sport. Nie wiem o co kur. chodzi autorowi, że motocykl nie jest na ulice.. bo ****.. NIE JEST! Nie widać gołym okiem?
Piaggio MP3
Autor był w Londynie? Rzymie? Paryżu?
Genialny skuter! Można nawet nim driftowaćByłby bardziej popularny gdyby nie cena.. Wbrew pozorom jest dość wąski i można śmiało pociskać po zakorkowanym mieście. Mogę zademonstrować
Doczytałem się na końcu jeszcze o motocyklach takich jak MT01 czy GSX1400, obydwa są na liście sprzętów porządanych BARDZO przeze mnie.. ni cholery nie rozumiem w którym miejscu są przereklamowane..?
Aaaa i Junak
What the FUCK? autor miał na mysli? Toż to szczyt techniczny tamtych czasów. Chyba jedyny cztrotakt![]()
ps.Odniosłem się do w/w modeli bo na wszystkich jeździłem.<br><hr>Polsky<br>
No i widzę że Boczo ma bardzo negatywne podejście do Yamahy V-max. Toż to legenda, monstrum z czeluści piekieł. Drogi, fakt, ale żeby pisać że dla prezesika, który za seks musi płacić? Wiele widziałem jego podobnych tekstów o V-maxie. To motocykl produkowany tylko w ok. 5 tys sztuk rocznie, dlatego drogi. I wyjątkowy, ze względu i na osiągi wygląd i na mechanikę. Nie każdego na niego stać? Takie jest życie. Tego motocykla nie powinien dosiadać każdy.<br><hr>Biały
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Nie ma przereklamowanych motocykli ! Obrażacie tych, którzy pokochali te motocykle ! Mają gdzieś Waszą opinie i bez względu na wszystko i tak je kochają !<br><hr>Jastrząb
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Junak do tej pory jest najszybszym Polskim motocyklem i jego rekord nie został pobity od lat pięćdziesiątych, była próba którą obstawiałem na lotnisku koło Stargardu Szczecińskiego jakieś trzy lata temu, ale niestety nie udało się tego rekordu pobić...<br><hr>chrispKomentatorzy napisał(a):Kilka słów odnośnie Junaka...
Dlaczego piszesz drogi autorze bzdury ? i jakie są twoje źródła ?
"zalety Junaka sprowadzały się w gruncie rzeczy do tego że był czterosuwowy i miał relatywnie dużą pojemność. To nie jest w stanie przyćmić takich wad jak niska trwałość, słabe osiągi, koszmarna instalacja elektryczna i słabe uszczelnienie"
Po pierwsze, niska trwałość - a to ciekawe.. wydaje mi się że 80 tys kilometrów bez remontu to bardzo dobry wynik.
Myślę że podobnym przebiegiem może pochwalić się posiadacz współczesnego japońskiego motocykla - choć nie każdy...
Po drugie, słabe osiągi ? - 19 koni z 350 cm3 w czterosuwie 50 lat temu to dobry wynik, nawet bardzo, biorąc pod uwagę że nie był to motocykl sportowy. Dla porównania współczesny japoński motocykl - YAMAHA XT 660 zaklasyfikowany na tym portalu jako supermoto LINK:
<a href="http://www.scigacz.pl/Yamaha,XT,660,X,Supermotard,model,2004,dane,techniczne,13732,im.html" target="blank" class="link">http://www.scigacz.pl/Yamaha,XT,660,X,Supermotard,model,2004,dane,techniczne,13732,im.html</a>
dysponuje mocą 47 koni z pojemności 660 cm3 co z proporcji dla pojemności 350 cm3 daje 24 konie..... PO BLISKO 50 LATACH JAPOŃSKI MOTOCYKL CHARAKTERYZUJE SIĘ MOCĄ WIĘKSZĄ O ZALEDWIE 26 % !!!!!!!!!!
Koszmarna instalacja ? Junak miał konstrukcyjną wadę związaną z tym że prądnica była hermetyczna i przez to często się paliła, a hermetyczna była ponieważ w skutek złego jej mocowania trudno było uszczelnić jej napęd dlatego często brudna była w oleju... To faktycznie prawda, jednak nie koszmarna była instalacja elektryczna a pomysł na montaż prądnicy..
Na koniec: TAK mam junaka i uważam że zasłużył na "kult junaka" chociażby dlatego ze jeszcze na długo od jego premiery był to praktycznie najszybszy seryjny motocykl na naszych drogach, a przy tym palił o wiele mniej niż WSK która w dwie osoby ledwo jechała 100 km/h (mówię o 175 bo o 125 nie wspomnę) po za tym był o kilka razy trwalszy i niezawodny od ówczesnych motocykli z naszych wspomnień...
PS Napisał pan również że junak był kopiowany z angielskich maszyn - nie mówię że nie, ale uważa pan że w drugą stronę było inaczej ? W Junaku konstruktorzy opracowali jednolity silnik na dwa lata przed anglikami, kiedy Triumph Thunderbird posiadał osobną skrzynię biegów przy silniku....
POZDRAWIAM wszystkich, którym nie przeszkadza to że jest jeszcze kilkoro miłośników tej pięknej Naszej POLSKIEJ maszyny.<br><hr>Krzysztof Kamieniak<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
W garażach tysięcy zadowolonych użytkowników.<br><hr>hansKomentatorzy napisał(a):Z **** ten ranking.Gdzie BMW 1200GS?<br><hr>ja<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Super zestawienie! Super bzdury!
Autor chyba na żadnym z tych motocykli nie siedział a opinie wydał oglądając obrazki w internecie.
Gratulacje, super artykuł!<br><hr>Croowab
Autor chyba na żadnym z tych motocykli nie siedział a opinie wydał oglądając obrazki w internecie.
Gratulacje, super artykuł!<br><hr>Croowab
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Junak jest kultowy bo to jedyny powojenny polski MOTOCYKL z silnikiem czterosuwowym i o znacznej pojemności jak na swoje czasy. KROPKA<br><hr>junkersowiec
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Koledze polecam K 1600 Gt nawet nie drgnie idealnie gładka jedwabista praca silnika, precyzja zmiany biegów perfekcja i co z tego jeździłem jest po prostu nudny. To Enduro więc może drgać i się trząść. Ale bez przesady 1150 trzęsie a 1200 prawie w ogóle tego nie czuć, po za tym mi się to akurat podoba. Mam 1150 i nigdy go nie sprzedam. Fakt na wyższych obrotach wibracje już raczej przeszkadzają, ale GS-em trzeba się nauczyć jeździć momentem a nie mocą. Nie trzeba kręcić pow. 5 tyś żeby jechał, to nie szlifierka. Enduro się jeździ inaczej, człowiek odkrywa że nie trzeba gonić po 140 czy 160 żeby było fajnie. Polecam spróbować też nowy model ja jeździłem demo, niesamowity, tam już nic nie trzęsie. Potężny moment oraz 125 KM na tylnym kole a nie jak u konkurencji moc podana na silnikuKomentatorzy napisał(a):trzęsące się i wibrujące BMW GS R 1150 i 1200<br><hr>Sławek<br>Komentatorzy napisał(a):człowieku na BMW GS widać nie siedziałeś że ci coś wibruje<br><hr>jz<br>Komentatorzy napisał(a):BMW GS zarówno 1150 jak i 1200 na wolnych obrotach trzęsie się jak galareta.Do 4 tyś silnik ciągnie słabo a powyżej - - wibracje skutecznie znichęcają do odkręcania manetki. Precyzja zmiany biegów jak w C-330 i do tego stukający kardan. Totalnie przereklamowane motocykle.<br><hr>Sławek<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości