[biblioteka] Najbardziej przereklamowane motocykle
p.s. Janek T. masz rację! Już któryś raz z rzędu widzę, że na tym serwisie źle o Ducati wypowiadają się Ci co nawet przy żadnym Ducati nie stali. Ignoranci.<br><hr>JMKomentatorzy napisał(a):Wszystkie Ducati jak leci.<br><hr>IgoRR<br>Komentatorzy napisał(a):Zgadza się, dlatego mam 2 szt. Ducati, a bdzie 3-cia...
NIE kupujcie Ducati!<br><hr>Janek Testastretta<br>Komentatorzy napisał(a):Ok, nie kupimy.<br><hr>kondziu<br>Komentatorzy napisał(a):Dzięki!
..<br><hr>Janek Testastretta<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Mam wrażenie że Pan Łukasz -autor tego artykuł dostał odpowiednia kasę za obsmarowanie tego czy innego egzempalarza motocykla i tyle. Śmiem wątpic aby Pan "Boczo" miał przyjemność objechania każdej z maszyn po 2000-5000 km żeby móc tak "wnikliwie" przeanalizować każdy z motocykli.
Dla mnie ten artykuł to poprostu dziennikarski bubel, a częśc tych "niby faktów" to bzdury wyssane z palca....
Szkoda słów
<br><hr>Loocaz
Dla mnie ten artykuł to poprostu dziennikarski bubel, a częśc tych "niby faktów" to bzdury wyssane z palca....
Szkoda słów
<br><hr>Loocaz
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
ostatnio poziom spada, czasem lepiej nie pisać żadnych artykułów niż pisać o czymś o czym nie ma się pojęcia <br><hr>marjuszKomentatorzy napisał(a):Mam wrażenie że Pan Łukasz -autor tego artykuł dostał odpowiednia kasę za obsmarowanie tego czy innego egzempalarza motocykla i tyle. Śmiem wątpic aby Pan "Boczo" miał przyjemność objechania każdej z maszyn po 2000-5000 km żeby móc tak "wnikliwie" przeanalizować każdy z motocykli.
Dla mnie ten artykuł to poprostu dziennikarski bubel, a częśc tych "niby faktów" to bzdury wyssane z palca....
Szkoda słów
<br><hr>Loocaz<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Najfajniejsze jest to, że Japończyki wprost uwielbiają Ducati, i mają w swojej kolekcji nieraz bardzo wyjątkowe sztuki Ducati, np. Apollo..., inna sprawa, że jakbym nie jeździł 4-cylindrówkami, to pewnie mógłbym się wogóle nie wypowiadać, ale się jeździ, testuje, naprawia, i psuje ))))...Pozdr.<br><hr>Janek TestastrettaKomentatorzy napisał(a):Wszystkie Ducati jak leci.<br><hr>IgoRR<br>Komentatorzy napisał(a):Zgadza się, dlatego mam 2 szt. Ducati, a bdzie 3-cia...
NIE kupujcie Ducati!<br><hr>Janek Testastretta<br>Komentatorzy napisał(a):Ok, nie kupimy.<br><hr>kondziu<br>Komentatorzy napisał(a):Dzięki!
..<br><hr>Janek Testastretta<br>Komentatorzy napisał(a):p.s. Janek T. masz rację! Już któryś raz z rzędu widzę, że na tym serwisie źle o Ducati wypowiadają się Ci co nawet przy żadnym Ducati nie stali. Ignoranci.<br><hr>JM<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ludzie troche luzu! Tu chodzi o wypowiedzenie się to jest tylko zapalnik abyście podzielili sie opiniami ja zgadzam sie z większością ale nie wszyzstkim. Do listy dodałbym jeszcze kilka wg siebie: stary V-max - kult w zderzeniu z rzeczywistością sam się miażdżył. HD V-rod (zreszta jak jeszcze kilka innych HD) - bo dla mnie to porażka wzoru dragstera, silnik trzeba kręcić jak w 600tce zero potęgi dołu...z rodziny to Electra - gorzej wyważona od reszty HD toporna najgorzej jeździ i za co te 200 tys zł??
Buell xb 1200 firebolt - radykalny sprzęt ale niby ścig ale silnik mimo tuningu bez szału myśle że Lighting ma więcej sensu. Bandit 600 - bo są lepsze moto w klasie od niego nawet ze stajni Suzuki. I można by tak jeszcze kilka jednak czy te wady nie sprawiają też że kochamy te motocykle za ich nieszablonowość? <br><hr>Chylo
Buell xb 1200 firebolt - radykalny sprzęt ale niby ścig ale silnik mimo tuningu bez szału myśle że Lighting ma więcej sensu. Bandit 600 - bo są lepsze moto w klasie od niego nawet ze stajni Suzuki. I można by tak jeszcze kilka jednak czy te wady nie sprawiają też że kochamy te motocykle za ich nieszablonowość? <br><hr>Chylo
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
V-MAX jest NIEPRAKTYCZY, NIEFUNKCJONALNY, JE ILE WIDZI, ALE TA MOOOC !! JEST PO PROSTU ZAJEBISTY ! I TAKI MA WŁASNIE BYĆ, BO TO JEST PRAWDZIWY KIPIĄCY ŻYCIEM MOTOCYKL.<br><hr>HELLBOY
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
A oto link do naszego rodzimego Streetfightera <a href="http://www.senkemotor.com/cn/en_main.asp" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.senkemotor.com/cn/en_main.asp</a> tylko ten nazywa się Senke<br><hr>Olek
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Szanowny Panie "Boczo". Proszę nie wspominać już więcej o Super Tenere, bo jak się ludzie zorientują o co biega, to zaraz Yamahy pójdą w górę i będę musiał wykrzesać z portfela kolejnych parę tysięcy, lub sprzedać to co teraz dosiadam, a tego bym nie chciał. Może zamiast nazwy "Super Tenere" zamiennie używał by Pan: "pewien niedoceniony motocykl", lub "Globtroter skryty w cieniu". A Ci co średnio w temacie niech się zachwycają Africą, płacą bajońskie sumy, "Bo wygrywała Dakar". A jak już się skończą zachwycać, to niech sięgną do encyklopedii i sprawdzą ile razy wygrała Africa, a ile "pewien niedoceniony motocykl". <br><hr>Duch
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ten portal schodzi na psy coraz nizej i nizej... Africa najbardziej przereklamowanym motocyklem... Chore...
Desmo: "Mało tego, w kilku testach porównawczych z 1198 czy 1098 Desmo zostało określane jako łagodne i przyjazne."
Autor dokonywal porownania tych 2 bajków??Jesli nie to powolywal sie na testy podobnych do siebie ludzi ktorzy pewnie bali sie odkrecic manete bo wiedzieli jaki moze byc koszt wywrotki na Desmo... A ze drogie... No ludzie - taki sprzet nie moze byc tani!!<br><hr>autor
Desmo: "Mało tego, w kilku testach porównawczych z 1198 czy 1098 Desmo zostało określane jako łagodne i przyjazne."
Autor dokonywal porownania tych 2 bajków??Jesli nie to powolywal sie na testy podobnych do siebie ludzi ktorzy pewnie bali sie odkrecic manete bo wiedzieli jaki moze byc koszt wywrotki na Desmo... A ze drogie... No ludzie - taki sprzet nie moze byc tani!!<br><hr>autor
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Co wy za śmieci piszecie że V max nie ma żadnej elektroniki kontroli trakcji i abs.Jesteście jacyś niedouczeni !!!<br><hr>busa
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Drogi i bez owiewek. Ilę na tym pojedziesz, maksymalnie do 160km/h. Tak duży silnik i brak wykorzystania powyżej wymienionej prędkości , bo siła oporu powietrza zdmuchnie jeźdźca. Brak szyby to także szum powietrza. To ma być zadowolenie z jazdy !<br><hr>adamspaKomentatorzy napisał(a):V-MAX jest NIEPRAKTYCZY, NIEFUNKCJONALNY, JE ILE WIDZI, ALE TA MOOOC !! JEST PO PROSTU ZAJEBISTY ! I TAKI MA WŁASNIE BYĆ, BO TO JEST PRAWDZIWY KIPIĄCY ŻYCIEM MOTOCYKL.<br><hr>HELLBOY<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
mocne<br><hr>mcnKomentatorzy napisał(a):Drogi Boczo,
chyba nie tak samo rozumiemy słowo "przereklamowane". Np F4 wcale nie miało być alternatywą dla Japończyków. Weźmy pod lupę dwa pojazdy, ale z czterema kołami: Lambo Gallardo i Nissana GT-R: osiągi te same, oba są sportowe, ale GT-R kosztuje połowę tego (albo i mniej) co Gallardo i ma w sobie technologie ery kosmicznej. Ty uznasz więc, że Gallardo jest przereklamowane. Ja uznam, że (jeśli byłoby mnie stać) wolę Gallardo. W motocyklowym życiu poza torem nie chodzi przecież o kosmiczne technologie. Ja np mam gdzieś, czy mój sprzęt na okrążeniu w Missano będzie 0,8s wolniejszy niż Yamaha R1 2009 o której za chwile powiem. Liczy się dla mnie coś zupełnie innego. Coś, co z pewnością F4 mogłaby mi dać.
Ducati Desmosedici... jest fenomenalny. I czy to coś złego, że jest łagodny? Poza tym łagodniejszy niż co? 1198? No i co z tego? Poza tym to uliczny sprzęt MotoGP, więc chyba nikt nigdy nie liczył, że kupi go w cenie 1198? Szczególnie, że fabryczne sprzęty MotoGP to wydatek kilku milionów Euro. No i wyobraźmy sobie, że niebyłby łagodny. Czy wtedy ta garstka ludzi, którą stać i która zdecydowała się na zakup tego, wspaniałego bądź co bądź motocykla, zrobiłaby to samo?
Yamaha R1 2009 to Superbike, prawda? Cóż więc jest złego w tym, że jest narowista, agresywna i nie da się nią jeździć po ulicy lub jest to bardzo kłopotliwe? Przecież naturalnym miejscem dla takiego motocykla jest tor gdzie właśnie on (a nie F4) ma walczyć o ułamki sekund z Fireblade'em i spółką. To całkiem naturalne i uważam, że jesli ktoś w ogóle decyduje się na zakup motocykla SBK do użytku na ulicę powinien liczyć się z tym, że został on stworzony do jednego tylko celu: pałowania na maksa.
Z innymi przykładami zgadzam się bądź nie. Nie wiem np czemu chciałbyś zakfalifikować Ducati Streetfightera albo Suzuki B-Kinga. Nie napisałeś jednak, dlatego dyskutować nie będę. Mam jednak nieodparte wrażenie, ze cała lista i przytaczane przez Ciebie argumenty nijak się mają do "przereklamowania" tych sprzętów. Widać raczej, ze od sportowego litra oczekujesz łagodności, od legendarnecho choppera niskiej ceny, od polskiego low-budgetowego motocykla 250 dobrych osiągów i wykonania. Utopia.<br><hr>Kuba<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Co do Divisiona to dla mnie całkiem fajny moto. Co prawda nie mam dużego porównania, bo wcześniej tylko skuter miałem ale Division spełnia wszystkie moje potrzeby jak na razie. Naprawdę fajny, zgrabny wygląd, lekki i zwrotny, więc świetny do poruszania się po mieście czy drobnych wypadów. No i spalanie ok 3,5 l na 100, więc nieźle.<br><hr>David
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
nie wiem, czegoś się naćpał, ale ja też chcę spróbować hahaha<br><hr>AdrianKomentatorzy napisał(a):Harley to rzeczywiście przereklamowana marka. R1 miała być, jak to już co niektórzy napisali, do łojenia reszty na torze. Litr Yamahy obrósł już legendą, ten motocykla ma być dziki i nie dla każdego. Odnośnie KTMa RC8 - to pierwszy superbike austriackiej marki, więc ciężko żeby od razu był najlepszy w swojej klasie(pomijam przypadek BMW, Ci zawsze muszą stworzyć coś najlepszego i do tego brzydkiego jak noc listopadowa), w testach porównawczych RC8 podobno i tak był lepszy od Dukata 1198. Za najbardziej trafną pozycję tego zestawienia uważam rometa. To najbardziej przereklamowany motocykl tej marki. Miał być cudowny: Silnik R2 chłodzony cieczą i zasilany wtryskiem, widelec USD i przedni hamulec z 2 tarczami. Wszystko miało kosztować koło 10 000PLN. W teorii ten "polski" wytwór mógłby zmotocyklizować nasz kraj, ale skończyło się jak zwykle. W wyniku cięcia kosztów produkcji pojawiły się w nim klasyczny widelec, jedna tarcza z przodu i stary jednocylindrowy silnik chłodzony powietrzem, zasilany gaźnikiem. Wielka kampania reklamowa, wielkie show, świetnie zapowiadający się prototyp i beznadziejny finalny produkt, który się nie sprzedał.<br><hr>Pasti<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Już miałem skrytykować autora, a w sumie masz rację Każdy jest inny, każdy ma swoje zdanie, każdy akceptuje swój motocykl i widzi w nim zazwyczaj tylko zalety - prawda jest taka,że jak się dba, to jest wszystko dobrze. Proszę tylko nie komentować i nie pisać artykułów, jeśli się motocyklem nie latało, komentowanie tylko z opowieści /a, bo ja słyszałem, a tam napisali (każdy czuje inaczej)/ - bez sensu... powodzenia Lewa <br><hr>AdrianKomentatorzy napisał(a):Ludzie troche luzu! Tu chodzi o wypowiedzenie się to jest tylko zapalnik abyście podzielili sie opiniami ja zgadzam sie z większością ale nie wszyzstkim. Do listy dodałbym jeszcze kilka wg siebie: stary V-max - kult w zderzeniu z rzeczywistością sam się miażdżył. HD V-rod (zreszta jak jeszcze kilka innych HD) - bo dla mnie to porażka wzoru dragstera, silnik trzeba kręcić jak w 600tce zero potęgi dołu...z rodziny to Electra - gorzej wyważona od reszty HD toporna najgorzej jeździ i za co te 200 tys zł??
Buell xb 1200 firebolt - radykalny sprzęt ale niby ścig ale silnik mimo tuningu bez szału myśle że Lighting ma więcej sensu. Bandit 600 - bo są lepsze moto w klasie od niego nawet ze stajni Suzuki. I można by tak jeszcze kilka jednak czy te wady nie sprawiają też że kochamy te motocykle za ich nieszablonowość? <br><hr>Chylo<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Miałem Africe Twin i co? Najbardziej awaryjny motocykl, ktory miałem w swojej kolekcji. Poza tym prowadziła się swietnie <br><hr>KubaKomentatorzy napisał(a):Ten portal schodzi na psy coraz nizej i nizej... Africa najbardziej przereklamowanym motocyklem... Chore...
Desmo: "Mało tego, w kilku testach porównawczych z 1198 czy 1098 Desmo zostało określane jako łagodne i przyjazne."
Autor dokonywal porownania tych 2 bajków??Jesli nie to powolywal sie na testy podobnych do siebie ludzi ktorzy pewnie bali sie odkrecic manete bo wiedzieli jaki moze byc koszt wywrotki na Desmo... A ze drogie... No ludzie - taki sprzet nie moze byc tani!!<br><hr>autor<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Na takie rankingi patrze zawsze z przymrożeniem oka, ale zgadzam się, że R1, Africa Twin są przereklamowane (a ściślej za drogie!), a Romet-chinol po prostu tandetny.<br><hr>worfi
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Odnosząc się do artykułu moim skromnym zdaniem:
Yamaha V-Max 2009
Toż to prawdziwa legenda! Nie ważne czy stary model czy nowy.. jesli ktoś jeździł V-max em wie o co chodzi w tamtych czasach to był ewenement taka konstrukcja.. dlatego słowo V-max nie bez powodu obrosło w legendę.
Honda Africa Twin
Zasłużony tytuł bez rozpiski na temat cen itp. Koniec kropka.
Harley-Davidson Dyna
Jeśli chodzi o HD to nie chodzi o słowo legenda.. tylko TRADYCJA
Zawieszenia z 1948, hamulce z 1948, silnik z 1948... dla mnie porażka i nieporozumienie ale ludzie za to płacą i kochają.
Yamaha R1 2009 „Big Bang”
Fenomenalne zastosowanie wiedzy inżynierów i przełom w klasie Super sport. Nie wiem o co kur. chodzi autorowi, że motocykl nie jest na ulice.. bo ****.. NIE JEST! Nie widać gołym okiem?
Piaggio MP3
Autor był w Londynie? Rzymie? Paryżu?
Genialny skuter! Można nawet nim driftować Byłby bardziej popularny gdyby nie cena.. Wbrew pozorom jest dość wąski i można śmiało pociskać po zakorkowanym mieście. Mogę zademonstrować
Doczytałem się na końcu jeszcze o motocyklach takich jak MT01 czy GSX1400, obydwa są na liście sprzętów porządanych BARDZO przeze mnie.. ni cholery nie rozumiem w którym miejscu są przereklamowane..?
Aaaa i Junak
What the FUCK? autor miał na mysli? Toż to szczyt techniczny tamtych czasów. Chyba jedyny cztrotakt
ps.Odniosłem się do w/w modeli bo na wszystkich jeździłem.<br><hr>Polsky
Yamaha V-Max 2009
Toż to prawdziwa legenda! Nie ważne czy stary model czy nowy.. jesli ktoś jeździł V-max em wie o co chodzi w tamtych czasach to był ewenement taka konstrukcja.. dlatego słowo V-max nie bez powodu obrosło w legendę.
Honda Africa Twin
Zasłużony tytuł bez rozpiski na temat cen itp. Koniec kropka.
Harley-Davidson Dyna
Jeśli chodzi o HD to nie chodzi o słowo legenda.. tylko TRADYCJA
Zawieszenia z 1948, hamulce z 1948, silnik z 1948... dla mnie porażka i nieporozumienie ale ludzie za to płacą i kochają.
Yamaha R1 2009 „Big Bang”
Fenomenalne zastosowanie wiedzy inżynierów i przełom w klasie Super sport. Nie wiem o co kur. chodzi autorowi, że motocykl nie jest na ulice.. bo ****.. NIE JEST! Nie widać gołym okiem?
Piaggio MP3
Autor był w Londynie? Rzymie? Paryżu?
Genialny skuter! Można nawet nim driftować Byłby bardziej popularny gdyby nie cena.. Wbrew pozorom jest dość wąski i można śmiało pociskać po zakorkowanym mieście. Mogę zademonstrować
Doczytałem się na końcu jeszcze o motocyklach takich jak MT01 czy GSX1400, obydwa są na liście sprzętów porządanych BARDZO przeze mnie.. ni cholery nie rozumiem w którym miejscu są przereklamowane..?
Aaaa i Junak
What the FUCK? autor miał na mysli? Toż to szczyt techniczny tamtych czasów. Chyba jedyny cztrotakt
ps.Odniosłem się do w/w modeli bo na wszystkich jeździłem.<br><hr>Polsky
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości