[biblioteka] Najbardziej przereklamowane motocykle
Sprzęt jest naprawdę dobry, ale mimo ma parę drobnych wad a kosztuję fortunę. Np. spalanie, które jest ważne na wyprawie, np. relatywnie niewielką moc, oraz ceny z kosmosu - zadbana afryka naprawdę dużo kosztuje, a niezadbana nie ma tylu zaletKomentatorzy napisał(a):No za Afrykę to nie zdziw się, jak ktoś zademonstruje ci w inny sposób swoje zdanieZaznaczam, że nie mam tego motocykla, ale jak szukałem ostatnio następny sprzęt to brałem to moto pod uwagę i trochę się o niej wywiedziałem. Zdaje mi się że w tym przypadku reklamę nie tyle zrobił producent tylko zadowoleni użytkownicy, a to świadczy o tym, że sprzęt jest doby, bo to właśnie ostatecznie użytkownik weryfikuje to co mówi producent, czy pan redaktor szczęśliwy, że dali mu maszynę do testu.<br><hr>irekddd<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ok, nie kupimy.<br><hr>kondziuKomentatorzy napisał(a):Wszystkie Ducati jak leci.<br><hr>IgoRR<br>Komentatorzy napisał(a):Zgadza się, dlatego mam 2 szt. Ducati, a bdzie 3-cia...
NIE kupujcie Ducati!<br><hr>Janek Testastretta<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
pączki są porażką na maxa.<br><hr>eklerka-fanKomentatorzy napisał(a):dukati to najwieksza porazka wsrod motocykli<br><hr>suzuki fan<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Dukati napewno...Komentatorzy napisał(a):dukati to najwieksza porazka wsrod motocykli<br><hr>suzuki fan<br>
a Ducati no nie wiem, pojeździj trochę i się wypowiadaj... a ja jeździłem b.wieloma modelami Suzuki... i wiele tam porażek stwierdzam..ale nie kupujcie Ducati...<br><hr>Janek Testastretta
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
1. Jak to się ma do tematu?Komentatorzy napisał(a):Kierowcy, 28 stycznia będziemy organizować protest przeciwko wysokim cenom paliw w Polsce. Dnia 28 stycznia chcemy zablokować Autostradę A4 na odcinku Opole - Wrocław oraz autostradową obwodnicę Wrocławia. Protest będzie polegał na poruszaniu się autostradą prędkością 40 km/h. Chcemy to zrobić medialnie i ostrzec rząd, że jeżeli nie zainteresuje się problemem to zablokujemy autostrady podczas Euro 2012. Zbiórka kierowców 28 stycznia 2012 godz. 12:00 na obwodnicy Brzegu (koło zajazdu Rybiorz - stacji Bliska) Do akcji dołączyli się: Warszawa: 23.01.2012r o godzina 15.45. Ruszamy z pod parkingu na ulicy Smolnej w Warszawie. Trasa będzie przebiegać ulicami przy ważniejszych urzedach: Belwederska, Smolna, Wiejska itp. kontakt: 511-185-044 Tomasz Rudzki Kraków: Blokowana będzie droga krajowa nr 7 Zbiórka 28.01 godz 12:00 Stacja BP przy ul. 29 listopada (przy wylocie w stronę Warszawy) Organizator Dariusz Piwowarczyk 509-893-858 Nowy Sącz: Blokowanie Gorzków od Białego Klasztoru do Reala Zbiórka - 28.01 godz 12:00 Nowy Sącz JOJO na wprost MC DONALD Bielsko Biała: Blokowana będzie droga szybkiego ruchu. Zbiórka -28.01 godz 12:00 Bielsko Biała Parking Auchan, obok przystanku autobusowego Organizator - Sylwester Gorząd 514-951-115 Busko Zdrój: Blokowana będzie droga krajowa nr 73 Zbiórka - Busko Zdrój 28.01.2012 godz 12:00 Stacja BP przy wylocie na Kielce Organizator - Albert 506-692-843 Tarnów: Blokowana będzie Droga Krajowa numer 4 na odcinku Tarnów -Wojnicz . Protest będzie polegał na poruszaniu się drogą z prędkością 30 km/h. Zbiórka kierowców 28 stycznia 2012 godz. 12:00 przy Galerii Tarnovia Organizator protestu w Tarnowie --- portal ---radlow.cba.pl Radom: Blokowana będzie droga Radom - Tarczyn Zbiórka kierowców 28.01 godz 12:00 przed kościołem we Wsoli (pomiędzy Wielogórą a Jedlińskiem) Jeżeli zechcesz zorganizować tego dnia protest w swoim mieście daj znać: tel 886-33-07-33 lub yasiu @ forumbrzeg.pl <br><hr>Gość<br>
2. Fajna idea, ale się to wam, nie uda. EU błazny, chcą wyższej akcyzy i koniec, jacyś protestujący jegomoście nic nie zdziałają.<br><hr>Z
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
... "Każdy motocykl który w nazwie ma „F4”, bez wzglÄ™du na to ile znaków i cyfr siÄ™ przy niej znajduje jest oszaÅ‚amiajÄ…co piÄ™knym motocykle, ale to za maÅ‚o." TAK tez jestem tego zdania, a sam latam Honda CBR F4!!!
tak jak juz kilku poprzedników napisalo czekamy na TOP 10 uzywanych motocykli;) POzdrawiam Grzesiek<br><hr>Grzesiek467
tak jak juz kilku poprzedników napisalo czekamy na TOP 10 uzywanych motocykli;) POzdrawiam Grzesiek<br><hr>Grzesiek467
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Abasolutnie racja. Wczoraj wróciłem z Paryża.... 3-kołowców jeździ tam jak mrówków. Co chwila jakiś mija Cię na drodze. Myślę, że proporcjonalnie więcej niż innych marek czy typów motocykli i skuterów... no może poza Burgmanem.<br><hr>GedKomentatorzy napisał(a):szkoda, ze piszacy nie zapoznal się ze statystykami sprzedaży w europie... piago mp moze i u nas jest shitem, ale na poludniu europy 2 lata temu byl hitem sprzedazy... co prawda nie na poludniu, ale np w samej francji w 2009 sprzedalo sie 5000 sztuk tego wynalazku<br><hr>tazz<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Zgadzam się z całą trójką. Zauważam też od dłuższego czasu, że istniej bardzo duża tendencja do wypowiadania się o motocyklach, z którymi nie miało się wiele do czynienia, i powielania wielu stereotypów. Z życia wzięte: jak się ten monster sprawdza? -A całkiem dobrze, 120 tys. kilometrów i nigdy się nie zepsuł.Komentatorzy napisał(a):Drogi Boczo,
chyba nie tak samo rozumiemy słowo "przereklamowane". Np F4 wcale nie miało być alternatywą dla Japończyków. Weźmy pod lupę dwa pojazdy, ale z czterema kołami: Lambo Gallardo i Nissana GT-R: osiągi te same, oba są sportowe, ale GT-R kosztuje połowę tego (albo i mniej) co Gallardo i ma w sobie technologie ery kosmicznej. Ty uznasz więc, że Gallardo jest przereklamowane. Ja uznam, że (jeśli byłoby mnie stać) wolę Gallardo. W motocyklowym życiu poza torem nie chodzi przecież o kosmiczne technologie. Ja np mam gdzieś, czy mój sprzęt na okrążeniu w Missano będzie 0,8s wolniejszy niż Yamaha R1 2009 o której za chwile powiem. Liczy się dla mnie coś zupełnie innego. Coś, co z pewnością F4 mogłaby mi dać.
Ducati Desmosedici... jest fenomenalny. I czy to coś złego, że jest łagodny? Poza tym łagodniejszy niż co? 1198? No i co z tego? Poza tym to uliczny sprzęt MotoGP, więc chyba nikt nigdy nie liczył, że kupi go w cenie 1198? Szczególnie, że fabryczne sprzęty MotoGP to wydatek kilku milionów Euro. No i wyobraźmy sobie, że niebyłby łagodny. Czy wtedy ta garstka ludzi, którą stać i która zdecydowała się na zakup tego, wspaniałego bądź co bądź motocykla, zrobiłaby to samo?
Yamaha R1 2009 to Superbike, prawda? Cóż więc jest złego w tym, że jest narowista, agresywna i nie da się nią jeździć po ulicy lub jest to bardzo kłopotliwe? Przecież naturalnym miejscem dla takiego motocykla jest tor gdzie właśnie on (a nie F4) ma walczyć o ułamki sekund z Fireblade'em i spółką. To całkiem naturalne i uważam, że jesli ktoś w ogóle decyduje się na zakup motocykla SBK do użytku na ulicę powinien liczyć się z tym, że został on stworzony do jednego tylko celu: pałowania na maksa.
Z innymi przykładami zgadzam się bądź nie. Nie wiem np czemu chciałbyś zakfalifikować Ducati Streetfightera albo Suzuki B-Kinga. Nie napisałeś jednak, dlatego dyskutować nie będę. Mam jednak nieodparte wrażenie, ze cała lista i przytaczane przez Ciebie argumenty nijak się mają do "przereklamowania" tych sprzętów. Widać raczej, ze od sportowego litra oczekujesz łagodności, od legendarnecho choppera niskiej ceny, od polskiego low-budgetowego motocykla 250 dobrych osiągów i wykonania. Utopia.<br><hr>Kuba<br>Komentatorzy napisał(a):Zgadzam się z autorem tego komentarza. Od dziecka fascynuje się motocyklami, kiedy jeździłem na wyrobach rodzimych marek marzyłem o japończyku, kiedy jeżdżę sportowym japończykiem, to jak widzę takie Panigale to aż ciarki po plecach przechodzą. Jedyną barierą, która mnie powstrzymuje to cena, jakby było mnie stać na taki sprzęt to gdzieś bym miał komentarze typu, że Ducati się psuje itp., a tak w ogóle to za oryginalność trzeba płacić. Mała firma, mały potencjał produkcyjny (porównując ich z japończykami), ale chłopaki nie kopiują rozwiązań, trzymają się swojej regułki tworzenia motocykli i to jest właśnie kultowe. Jeździłem również kilkoma modelami HD i japońskiej konkurencji, co z tego, że japońskie sprzęty były bardziej jedwabiste, ale nie miały w sobie tego czegoś co daje HD - ojciec tego typu motocykli, oni od nikogo nie kopiowali. Bawarki rodziny R, również kultowe sprzęty, właśnie te historyczne boksery, nadal rozwijane zapracowały na takie miano, nie ma ściągania od innych.<br><hr>gsxrk6<br>Komentatorzy napisał(a):Autorzy obu powyższych komentarzy wykazali się ponad przeciętną inteligencją i bardzo miło czyta się coś takiego, konkretna odpowiedź, przykład i pełna kultura. Brawo!<br><hr>enignes<br>
Kiedy indziej z posiadaczem suzuki dr800: czy są to trwałe sprzęty, bo różne rzeczy się słyszy?- To jest moja druga dr, pierwsza non stop zepsuta, druga trzeci rok i tylko wymiany klocków, napędu, filtrów i olejów.
Cena, osiągi, wymiary, masy, czasy okrążeń itp. to nie są jedyne kryteria oceny takiego zjawiska jak motocykl, gdyby tak było np. ducati, mv augusta, moto-guzzi, nie miałyby racji bytu, a jednak znajdują się ludzie którzy, za nic nie chcą się przesiadać na coś innego. Trudno to wytłumaczyć. Też kiedyś myślałem jak Boczo, teraz wiem, że nie kupuje się cyferek. Sporo jeździłem moto guzzi californią, za każdym razem schodziłem uśmiechnięty, zrelaksowany, z chęcią do życia, a przecież jechałem powoli, i jazda czymś takim, według cyferek, nie mogła być przyjemna.
Pracowałem dzień u pewnego artysty, miał bmw rt1150, i jakieś HD, nie pamiętam modelu (chyba v-rod), mówił, że harleyem znacznie lepiej mu się jeździ, że lepiej go czuje. Nie można stwierdzić, ze sok z pomarańczy jest smaczniejszy od tego z jabłek, bo jeden woli jedno, a drugi drugie. Są tacy co uważają starego transalpa, lepszego od afry, bo jest lżejszy, poręczniejszy, mniej pali, niżej się siedzi, i nie mają problemów z podparciem się nogą, a afry mają przecież lepsze zawieszenia, mocniejsze silniki, i hamulce.
Ciekawe jest też, to, ze w przypadku niektórych motocykli opinia w Polsce jest, ze to złom, a w Niemczech, że maszyna pod każdym względem lepsza od japońskiej konkurencji, ale to wynika chyba ze specyfiki ludu z Polski (szwagier miał znajomego co jego listonosz gadał kiedyś z takim, co uważał to z awaryjne, więc jest to awaryjne/ nie znam tej marki= nie słyszałem o niej nic dobrego, więc jet zła). Podszedł kiedyś do mnie pewien jegomość, patrząc na mojego tigera mówi: o z tym wynalazkiem to wszystko się psuje! -Tiaa, a słyszałeś o rdzewiejących zbiornikach. -Tak dokładnie, ale o reszcie też (w tym modelu zbiorniki są plastikowe, nie miałem do speca więcej pytań)
Ocena motocykli, i ich wartości jest tak bardzo subiektywna, że pisanie takich artykułów jest po prostu bezsensu. Fakt czasem coś kosztuje dużo, i trudno powiedzieć czemu, ale to znaczy, że pewnie jest ktoś kto tyle za to tyle zapłaci. A to, że marketingowcy robią to za co im płacą to nic nadzwyczajnego.<br><hr>Z
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Temat podjęty przez autora jest ekstremalnie subiektywny i zdradza w pełni to, czego szukamy w motocyklach i czym kierujemy się podczas zakupu jednośladu. Dla mnie KTM RC8, MV Agusta czy Yamaha R1 z silnikiem big bang to jedne z pierwszych maszyn o których pomyślałbym chcąc kupić sobie zajebistego ścigacza rodem z serii SBK. Podejście autora mnie kompletnie nie przekonuje, co więcej podejrzewam że wpisuje się ono idealnie w podejście większości polskich motocyklistów, dla których ideałem motocykla jest Yamaha Fazer, czy inny tego typu depresyjny komarek. Na szczęście w tym kraju żyje też paru takich ludzi jak ja, którzy widzą oprócz spalania w cyklu mieszanym, cen części zamiennych i masy badziewnej elektroniki (na która lecą podpite blachary spod wiejskiej dyskoteki), coś takiego jak charakter motocykla, czego taka hulajnoga jak Fazer nigdy mieć nie będzie.<br><hr>Kichawa
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Temat podjęty przez autora jest ekstremalnie subiektywny i zdradza w pełni to, czego szukamy w motocyklach i czym kierujemy się podczas zakupu jednośladu. Dla mnie KTM RC8, MV Agusta czy Yamaha R1 z silnikiem big bang to jedne z pierwszych maszyn o których pomyślałbym chcąc kupić sobie zajebistego ścigacza rodem z serii SBK. Podejście autora mnie kompletnie nie przekonuje, co więcej podejrzewam że wpisuje się ono idealnie w podejście większości polskich motocyklistów, dla których ideałem motocykla jest Yamaha Fazer, czy inny tego typu depresyjny komarek. Na szczęście w tym kraju żyje też paru takich ludzi jak ja, którzy widzą oprócz spalania w cyklu mieszanym, cen części zamiennych i masy badziewnej elektroniki (na która lecą podpite blachary spod wiejskiej dyskoteki), coś takiego jak charakter motocykla, czego taka hulajnoga jak Fazer nigdy mieć nie będzie.<br><hr>Kichawa
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
wspaniale!!!!!!! wynegcjujcie 2 zł za litr;) hehehe yulko nierobcie blokad na tej drodze co bede psuzka sobie popylał sluchajac radjaKomentatorzy napisał(a):Kierowcy, 28 stycznia będziemy organizować protest przeciwko wysokim cenom paliw w Polsce. Dnia 28 stycznia chcemy zablokować Autostradę A4 na odcinku Opole - Wrocław oraz autostradową obwodnicę Wrocławia. Protest będzie polegał na poruszaniu się autostradą prędkością 40 km/h. Chcemy to zrobić medialnie i ostrzec rząd, że jeżeli nie zainteresuje się problemem to zablokujemy autostrady podczas Euro 2012. Zbiórka kierowców 28 stycznia 2012 godz. 12:00 na obwodnicy Brzegu (koło zajazdu Rybiorz - stacji Bliska) Do akcji dołączyli się: Warszawa: 23.01.2012r o godzina 15.45. Ruszamy z pod parkingu na ulicy Smolnej w Warszawie. Trasa będzie przebiegać ulicami przy ważniejszych urzedach: Belwederska, Smolna, Wiejska itp. kontakt: 511-185-044 Tomasz Rudzki Kraków: Blokowana będzie droga krajowa nr 7 Zbiórka 28.01 godz 12:00 Stacja BP przy ul. 29 listopada (przy wylocie w stronę Warszawy) Organizator Dariusz Piwowarczyk 509-893-858 Nowy Sącz: Blokowanie Gorzków od Białego Klasztoru do Reala Zbiórka - 28.01 godz 12:00 Nowy Sącz JOJO na wprost MC DONALD Bielsko Biała: Blokowana będzie droga szybkiego ruchu. Zbiórka -28.01 godz 12:00 Bielsko Biała Parking Auchan, obok przystanku autobusowego Organizator - Sylwester Gorząd 514-951-115 Busko Zdrój: Blokowana będzie droga krajowa nr 73 Zbiórka - Busko Zdrój 28.01.2012 godz 12:00 Stacja BP przy wylocie na Kielce Organizator - Albert 506-692-843 Tarnów: Blokowana będzie Droga Krajowa numer 4 na odcinku Tarnów -Wojnicz . Protest będzie polegał na poruszaniu się drogą z prędkością 30 km/h. Zbiórka kierowców 28 stycznia 2012 godz. 12:00 przy Galerii Tarnovia Organizator protestu w Tarnowie --- portal ---radlow.cba.pl Radom: Blokowana będzie droga Radom - Tarczyn Zbiórka kierowców 28.01 godz 12:00 przed kościołem we Wsoli (pomiędzy Wielogórą a Jedlińskiem) Jeżeli zechcesz zorganizować tego dnia protest w swoim mieście daj znać: tel 886-33-07-33 lub yasiu @ forumbrzeg.pl <br><hr>Gość<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
właśnie ten kardan to największa wada tego modelu<br><hr>ozKomentatorzy napisał(a):1. VFR1200<br><hr>Phi!<br>Komentatorzy napisał(a):Dobry motocykl, ale niewykorzystany potencjał silnika. BMW serii K jednak ciekawszy i szybszy.<br><hr>Slayer<br>Komentatorzy napisał(a):Dobry w czym? XX jest lepszy w każdym miejscu, lżejszy, zwrotniejszy, pewnie szybszy, ma większy bak. Przy XXie VFR 1200 to krok wstecz. Wielkie to, ciężkie, nudne i cholera wie do czego ma służyć. Na pewno nie do turystyki bo ktoś zapomniał zainstalować zbiornik paliwa. Nawet VFR 800 ma większy i do tego silnik pięknie ciągnie. Jedyne co tej motocykl mógł mieć ciekawe to silnik ale jak sam piszesz - potencjał jest niewykorzystany więc za cenę niesamowitej komplikacji konstrukcji nie dostajemy kompletnie NIC co choć zbliżyłoby go do speedbajków z rzędówkami. Nawet do XXa. Kiedy wyszedł V4 w 82, już rok później VF750F miał tytuł motocykla roku a silnik zamiatał konkurencyjnymi rzędówkami podłogę. To samo było z VF1000 i VF1100. Sam miałem VF750C z '82 i silnik zachwycał. Dzisiejsza VFR1200 jest złożona z samych wad i tylko kardan cieszy.<br><hr>Ciacho<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
właśnie ten kardan to największa wada tego modelu<br><hr>ozKomentatorzy napisał(a):1. VFR1200<br><hr>Phi!<br>Komentatorzy napisał(a):Dobry motocykl, ale niewykorzystany potencjał silnika. BMW serii K jednak ciekawszy i szybszy.<br><hr>Slayer<br>Komentatorzy napisał(a):Dobry w czym? XX jest lepszy w każdym miejscu, lżejszy, zwrotniejszy, pewnie szybszy, ma większy bak. Przy XXie VFR 1200 to krok wstecz. Wielkie to, ciężkie, nudne i cholera wie do czego ma służyć. Na pewno nie do turystyki bo ktoś zapomniał zainstalować zbiornik paliwa. Nawet VFR 800 ma większy i do tego silnik pięknie ciągnie. Jedyne co tej motocykl mógł mieć ciekawe to silnik ale jak sam piszesz - potencjał jest niewykorzystany więc za cenę niesamowitej komplikacji konstrukcji nie dostajemy kompletnie NIC co choć zbliżyłoby go do speedbajków z rzędówkami. Nawet do XXa. Kiedy wyszedł V4 w 82, już rok później VF750F miał tytuł motocykla roku a silnik zamiatał konkurencyjnymi rzędówkami podłogę. To samo było z VF1000 i VF1100. Sam miałem VF750C z '82 i silnik zachwycał. Dzisiejsza VFR1200 jest złożona z samych wad i tylko kardan cieszy.<br><hr>Ciacho<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ghost, w Stockach: 3 razy mistrzostwa zdobyło Ducati, 2 razy Yamaha, 1 raz Suzuki, i 1 raz BMW..., a co do właściwego tematu to jakoś Ducati specjalnie się nie reklamuje, a po niektóre modele, trzeba się zapisywać do kolejki, jak za komuny....Komentatorzy napisał(a):BMW 1200RT. Wygrywa wszystkie foldery reklamowe - przepraszam - testy porównawcze, a jak się na niego wsiądzie to się okazuje że prowadzi się bez rewelacji, trzęsie się jak Harley, pali olej, miewa fochy, jest za wysoki, mało elastyczny i ma mało miejsca dla załogi (porównując do konkurencji).<br><hr>mkochano<br>Komentatorzy napisał(a):s1000rr tez wygrywa wszystkie testy porownawcze, a rzeczywistosc bezlitosnie to weryfikuje. Coz bmw stac na oplacanie artykulow.<br><hr>NieMamNicka<br>Komentatorzy napisał(a):Hahahaha co zweryfikowała rzeczywistość? Że to świentny motocykl i tyle, nadal wygrywa na całym świecie. I można biadolić o przekupywaniu dziennikarzy na calym świecie ale to nic nie zmieni bo bmw jak bylo tak nadal jest zajebiste<br><hr>Ghost<br>
Komentatorzy napisał(a):NOOOO ale w WSBK nie wygrywa:) od biedy na podium sie dostrali. A szum był... Co roku straszą, wydają coraz więcej kasy a konkurencja i tak robi swoje. Wiem wiem to nie motocykle w specyfikacji drogowej ale walka na torze miedzy producentami trwa, tylko w inny sposób niż na drodze a każda marka tak samo daje to co ma najlepsze:)<br><hr>szportlerbajk<br>Komentatorzy napisał(a):Pokazali klase w Stockach 1000. Do dzisiaj pokazują.. Sezon 2012 zacznie sie w lutym to zobaczymy czy bmw wyciągnelo wnioski ze wczesniejszych lat i pokaże w tym roku w klasie Superbike-ach bo w Stockach na pewno znowu beda wymiatac.. Prawda jest taka że cieżko odrazu zrobic idealnego superbika. Puki co zrobili najlepsza maszyne Stockową. A to powinni interesowac wszystkich tych którzy chcą kupic ten motocykl z salonu.<br><hr>Ghost<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Dzięki!Komentatorzy napisał(a):Wszystkie Ducati jak leci.<br><hr>IgoRR<br>Komentatorzy napisał(a):Zgadza się, dlatego mam 2 szt. Ducati, a bdzie 3-cia...
NIE kupujcie Ducati!<br><hr>Janek Testastretta<br>Komentatorzy napisał(a):Ok, nie kupimy.<br><hr>kondziu<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Już kiedyś ci to tłumaczyłem że bmw nie moglo zdobyc wiecej tytułów bo uczestniczy w tej seri dopiero drugi sezon. Dla mnie bmw jak i Ducati to świetne motocykle ale jestem zwolennikiem R4 nie V2 i bmw do mnie bardziej przemawia. Temat rzeka. <br><hr>GhostKomentatorzy napisał(a):BMW 1200RT. Wygrywa wszystkie foldery reklamowe - przepraszam - testy porównawcze, a jak się na niego wsiądzie to się okazuje że prowadzi się bez rewelacji, trzęsie się jak Harley, pali olej, miewa fochy, jest za wysoki, mało elastyczny i ma mało miejsca dla załogi (porównując do konkurencji).<br><hr>mkochano<br>Komentatorzy napisał(a):s1000rr tez wygrywa wszystkie testy porownawcze, a rzeczywistosc bezlitosnie to weryfikuje. Coz bmw stac na oplacanie artykulow.<br><hr>NieMamNicka<br>Komentatorzy napisał(a):Hahahaha co zweryfikowała rzeczywistość? Że to świentny motocykl i tyle, nadal wygrywa na całym świecie. I można biadolić o przekupywaniu dziennikarzy na calym świecie ale to nic nie zmieni bo bmw jak bylo tak nadal jest zajebiste<br><hr>Ghost<br>
Komentatorzy napisał(a):NOOOO ale w WSBK nie wygrywa:) od biedy na podium sie dostrali. A szum był... Co roku straszą, wydają coraz więcej kasy a konkurencja i tak robi swoje. Wiem wiem to nie motocykle w specyfikacji drogowej ale walka na torze miedzy producentami trwa, tylko w inny sposób niż na drodze a każda marka tak samo daje to co ma najlepsze:)<br><hr>szportlerbajk<br>Komentatorzy napisał(a):Pokazali klase w Stockach 1000. Do dzisiaj pokazują.. Sezon 2012 zacznie sie w lutym to zobaczymy czy bmw wyciągnelo wnioski ze wczesniejszych lat i pokaże w tym roku w klasie Superbike-ach bo w Stockach na pewno znowu beda wymiatac.. Prawda jest taka że cieżko odrazu zrobic idealnego superbika. Puki co zrobili najlepsza maszyne Stockową. A to powinni interesowac wszystkich tych którzy chcą kupic ten motocykl z salonu.<br><hr>Ghost<br>Komentatorzy napisał(a):Ghost, w Stockach: 3 razy mistrzostwa zdobyło Ducati, 2 razy Yamaha, 1 raz Suzuki, i 1 raz BMW..., a co do właściwego tematu to jakoś Ducati specjalnie się nie reklamuje, a po niektóre modele, trzeba się zapisywać do kolejki, jak za komuny....))))...<br><hr>Janek Testastretta<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
problem w tym ze za gros czytac nie potrafisz a sie wypowiadasz. Pisalem "odblokowanej hayabusy". Bez odblokowania busa ma zredukowana moc na kazdym biegu poza 5. Pozdrawiam analfabetow polskich.<br><hr>NieMamNickaKomentatorzy napisał(a):Generalnie Ok ... dodałbym tylko Hayabusę i BMW Adventure - Motocykle do onanizowania się metką... Szkoda że nie zrobiliście listy najbardziej niedocenianych motocykli, bo w naszym kraju pozerów i lanserki takich moto jest sporo i lista niedocenionych sprzętów jest baaaaaardzo długa<br><hr>~Jedymy~<br>
Komentatorzy napisał(a):Hayabusa to akurat kiepski przykład na przereklamowanie. Zasłużony i nadal niedościgniony dla konkurencji i po prostu od 13 lat najszybszy konwencjonalny motocykl seryjny.<br><hr>Slayer<br>Komentatorzy napisał(a):myslec sobie tak możesz<br><hr>S1000RR<br>
Komentatorzy napisaÅ‚(a):jesli dla ciebie 304 km/h (czyli jesli mnie pamiec nie myli ±2 km/h tyle ile hayabusa robila w 1999r) nawet w polowie nie tak dobrego jak o nim pisza s1000rr to wiecej niz ~320km/h odblokowanej hayabusy gen II to fajnie masz w domu. Przyspieszenie tez buza ma lepsze co pokazuja wyscigi na cwierc mili.<br><hr>NieMamNicka<br>Komentatorzy napisaÅ‚(a):to zobacz sobie porownanie z MCN, tam nie ma lipy to zobaczysz jak Hayka zostaje z tylu, tak ta ostatnia, a na cwierc mili to raczej seryjnych Hayek nie znajdziesz. wiec nie masz racji i bzudry piszesz! <br><hr>moto fan<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
to zdaje sie pomyliles lata, sprawdz co wygralo bmw w tym roku i przezyj szok.<br><hr>NieMamNickaKomentatorzy napisał(a):BMW 1200RT. Wygrywa wszystkie foldery reklamowe - przepraszam - testy porównawcze, a jak się na niego wsiądzie to się okazuje że prowadzi się bez rewelacji, trzęsie się jak Harley, pali olej, miewa fochy, jest za wysoki, mało elastyczny i ma mało miejsca dla załogi (porównując do konkurencji).<br><hr>mkochano<br>Komentatorzy napisał(a):s1000rr tez wygrywa wszystkie testy porownawcze, a rzeczywistosc bezlitosnie to weryfikuje. Coz bmw stac na oplacanie artykulow.<br><hr>NieMamNicka<br>Komentatorzy napisał(a):Hahahaha co zweryfikowała rzeczywistość? Że to świentny motocykl i tyle, nadal wygrywa na całym świecie. I można biadolić o przekupywaniu dziennikarzy na calym świecie ale to nic nie zmieni bo bmw jak bylo tak nadal jest zajebiste<br><hr>Ghost<br>
Komentatorzy napisał(a):NOOOO ale w WSBK nie wygrywa:) od biedy na podium sie dostrali. A szum był... Co roku straszą, wydają coraz więcej kasy a konkurencja i tak robi swoje. Wiem wiem to nie motocykle w specyfikacji drogowej ale walka na torze miedzy producentami trwa, tylko w inny sposób niż na drodze a każda marka tak samo daje to co ma najlepsze:)<br><hr>szportlerbajk<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Tzn.rzędówka BMW jeśli chodzi o ścisłość...a ja przedwczoraj i wczoraj uruchamiałem, po wyczyszczeniu gaźników BMW R 75/5 i R 90/6, myślę, że mają więcej charakteru niż niektóre nowoczesne motocykle, obojętnie jakiej produkcji...ale to też temat rzekaKomentatorzy napisał(a):BMW 1200RT. Wygrywa wszystkie foldery reklamowe - przepraszam - testy porównawcze, a jak się na niego wsiądzie to się okazuje że prowadzi się bez rewelacji, trzęsie się jak Harley, pali olej, miewa fochy, jest za wysoki, mało elastyczny i ma mało miejsca dla załogi (porównując do konkurencji).<br><hr>mkochano<br>Komentatorzy napisał(a):s1000rr tez wygrywa wszystkie testy porownawcze, a rzeczywistosc bezlitosnie to weryfikuje. Coz bmw stac na oplacanie artykulow.<br><hr>NieMamNicka<br>Komentatorzy napisał(a):Hahahaha co zweryfikowała rzeczywistość? Że to świentny motocykl i tyle, nadal wygrywa na całym świecie. I można biadolić o przekupywaniu dziennikarzy na calym świecie ale to nic nie zmieni bo bmw jak bylo tak nadal jest zajebiste<br><hr>Ghost<br>
Komentatorzy napisał(a):NOOOO ale w WSBK nie wygrywa:) od biedy na podium sie dostrali. A szum był... Co roku straszą, wydają coraz więcej kasy a konkurencja i tak robi swoje. Wiem wiem to nie motocykle w specyfikacji drogowej ale walka na torze miedzy producentami trwa, tylko w inny sposób niż na drodze a każda marka tak samo daje to co ma najlepsze:)<br><hr>szportlerbajk<br>Komentatorzy napisał(a):Pokazali klase w Stockach 1000. Do dzisiaj pokazują.. Sezon 2012 zacznie sie w lutym to zobaczymy czy bmw wyciągnelo wnioski ze wczesniejszych lat i pokaże w tym roku w klasie Superbike-ach bo w Stockach na pewno znowu beda wymiatac.. Prawda jest taka że cieżko odrazu zrobic idealnego superbika. Puki co zrobili najlepsza maszyne Stockową. A to powinni interesowac wszystkich tych którzy chcą kupic ten motocykl z salonu.<br><hr>Ghost<br>Komentatorzy napisał(a):Ghost, w Stockach: 3 razy mistrzostwa zdobyło Ducati, 2 razy Yamaha, 1 raz Suzuki, i 1 raz BMW..., a co do właściwego tematu to jakoś Ducati specjalnie się nie reklamuje, a po niektóre modele, trzeba się zapisywać do kolejki, jak za komuny....))))...<br><hr>Janek Testastretta<br>
Komentatorzy napisał(a):Już kiedyś ci to tłumaczyłem że bmw nie moglo zdobyc wiecej tytułów bo uczestniczy w tej seri dopiero drugi sezon. Dla mnie bmw jak i Ducati to świetne motocykle ale jestem zwolennikiem R4 nie V2 i bmw do mnie bardziej przemawia. Temat rzeka. <br><hr>Ghost<br>


Pozdr. <br><hr>Janek Testastretta
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości