Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Enduro, Cross
_________

Postprzez henio12323 » 7/10/2013, 20:09

bo nie ma nic co blokuje odbijanie, i to norma, tam też nie bardzo jest sens ustawiac, jeden mocny kop i chodzi. chyba ze sie siły nie ma. wyreguluj zawory to też pewnie lepiej bedzie odpalał
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN


Postprzez kris514 » 7/10/2013, 20:47

A w starej kosiarce? też nie ma sensu? już kilka rączek do odpalania zostało urwanych o to odbijanie po ustawieniu problem się kończy :D
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce


Postprzez MathewPL » 10/10/2013, 17:56

Problem dobijającej kopki rozwiązany.:) Źle iglice wsadzałem i on miał pełen gaz i przez to odbijało, teraz jest okey :D
MathewPL
Świeżak
 
Posty: 182
Dołączył(a): 13/7/2013, 18:58
Lokalizacja: Brzeg

Postprzez odiro » 14/10/2013, 07:43

Witam zainteresowała mnie Yamaha wr 426 co ile w tym sprzęcie remonty, wymiany, regulacje i jak z awaryjnością bo z tego co widzę są one podejrzanie tanie. Z góry Bóg zapłać ;)
DT 80/50 95r --> KMX 125/50 00r-->DR-Z 400E 03r
Avatar użytkownika
odiro
Świeżak
 
Posty: 122
Dołączył(a): 12/11/2011, 17:38

Postprzez Blichar » 14/10/2013, 22:55

Witam, mam problem z amortyzatorem mianowicie stary już spracowany amortyzator przedni KTM'a lc2 125 chciałbym wymienić na amortyzator upside down od KTM'a EXC. Czy da radę to zrobić? Czy jest sens to zamieniać? Dużo daje taka zamiana? Pozdrawiam.
Blichar
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 29/9/2013, 22:05
Lokalizacja: Lublin

Postprzez Musicman1997 » 15/10/2013, 15:21

Witam.
Czym się różni DT 125 R od zwykłej DT 125. Co da je literka R ?
Yamaha WR 450 2004
Musicman1997
Świeżak
 
Posty: 97
Dołączył(a): 30/6/2013, 13:41
Lokalizacja: Kraśnik

Postprzez henio12323 » 15/10/2013, 18:48

odiro - jest mase info w necie o tym :)
blichar - od exc nie wiem czy podpasujesz, popatrz na allegro czy wyglÄ…dajÄ… chociaz podobnie popros sprzedawce o wymiary i wtedy oceniaj

musicman - czasami nic, bo niektórzy nie pisza, niektórzy myslą że mają R a nie mają, ogólnie to chodzi o wersje wyposażenia R to była taka chyba srednio sportowa, bez dodatków typu bagażnik
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez wawzon » 17/10/2013, 16:52

Na necie o 426 znalazłem to: about67381.html i http://forum.motocyklistow.pl/index.php ... ha-wr-426/ może ci to coś pomoże :)
KX250F
Avatar użytkownika
wawzon
Bywalec
 
Posty: 578
Dołączył(a): 4/8/2009, 10:36

Postprzez MathewPL » 17/10/2013, 20:41

Witam..
Więc musiałem kupić nowy gaźnik bo w starym nie działo ssanie a w te zimne dni to mogłem kopać i kopać a on nie odpalał.. teraz przeczyściłem nowy i go założyłem i zero reakcji na kręcenie śrubą od obrotów czy mieszanki.. może jakaś minimalna jest ale nie moge ustawić tak żeby motor sam chodził musze albo na ssaniu go trzymać albo lekko gazu dawać.. Nie wiem o co chodzi może za duża dysza główna...

Motor rieju rr sport edition 49cc gaźnik 16mm dellerto phbn dysza główna 92 i mam jeszcze 90 ale na niej nie wiem jak chodzi jutro zobaczę:) Iglica na środku.
MathewPL
Świeżak
 
Posty: 182
Dołączył(a): 13/7/2013, 18:58
Lokalizacja: Brzeg

Postprzez kris514 » 17/10/2013, 21:25

Na gaźniku dellorto phva 17,5 przy peugeocie 70 i filtrze stożkowym na 95 motor nie chciał się wkręcić, finalnie dysza główna była 80 iglica o 1 ząbek niżej śruba od wolnych dużo wykręcona i śruba od składu też lecz motor dalej ma objawy zbyt bogatej mieszanki na niskich (zalewa go przy odpalaniu na zimnym), lecz nie miałem już dyszy od wolnych i tak zostało, a w porównaniu do stanu gaźnika przed remontem to i tak nie jest źle więc radzę kupić na allegro kilka dysz tak od 70 do 85 (skoro 90 posiadasz) i ustawiać po kolei by motor zaczął normalnie pracować, albo oddać do kogoś na ustawienie gaźnika (tylko nie że jak nie ma dyszy to rozklepie bo tak było w tym opisywanym przeze mnie gaźniku)
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez MathewPL » 18/10/2013, 17:52

Problem rozwiązany walczyłem z tym 3godziny ale opłacało się..

Dysza wolnych obrotów (chyba) była zatkana dałem ze starego gaźnika i motorek ładnie się wkręca i szybko schodzi więc jest db ;)
MathewPL
Świeżak
 
Posty: 182
Dołączył(a): 13/7/2013, 18:58
Lokalizacja: Brzeg

Postprzez MathewPL » 19/10/2013, 18:40

Witam moim kolejnym problemem jest to że po wymianie oleju w skrzyni motor po wbiciu biegu od razu gaśnie... olej 75w90 taki jak mówi serwisówka i nie wiem co jest... motor stał z tydzień bez jezdzenia jak nie więcej.. może przez to? Próbowałem regulacją sprzęgła ale szału nie ma.. nawet z wcisnietym sprzeglem koło blokuje bieg...
MathewPL
Świeżak
 
Posty: 182
Dołączył(a): 13/7/2013, 18:58
Lokalizacja: Brzeg

Postprzez kris514 » 19/10/2013, 19:24

olej jaki? na pewno do motocykli z mokrym sprzeglem? jesli to nie wina oleju to sprzegla. Sprobuj wrzucic bieg na wyzszych obrotach
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez MathewPL » 19/10/2013, 19:26

MathewPL
Świeżak
 
Posty: 182
Dołączył(a): 13/7/2013, 18:58
Lokalizacja: Brzeg

Postprzez kris514 » 19/10/2013, 19:49

ten olej jest do przekladni samochodowych czyli nie jest do mokrego sprzegla zmien na odpowiedni i wtedy sprawdz
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez MathewPL » 19/10/2013, 19:50

Widać że polska nawet dobrego oleju nie potrafią podać...


No jak kupie prawidłowy to bd okey bo na starym normalnie śmiga....

A moge kupić silnikowy 10w40 4t? Bo przecież w 4t również jest mokre sprzęgło i smarowane tym olejem.:)

A wgl 15w40 albo 5w40 też się nada? Bo mam sklep obok i tam są takie pisze moto-oli więc chyba do motorów :D
MathewPL
Świeżak
 
Posty: 182
Dołączył(a): 13/7/2013, 18:58
Lokalizacja: Brzeg

Postprzez kris514 » 19/10/2013, 20:09

moto to silnik czyli silnikowy, jak wlejesz cos pokroju castrol racing 4t to bedzie dobrze
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez MathewPL » 19/10/2013, 20:28

Ale jak np nie będzie 10w40 to może być 15w40 albo 5w40? Czy nie za bardzo;> Bo nie chce mi się jechać na drugi koniec miasta po olej gdzie mam 100m od siebie i są oleje ale 15w40...
MathewPL
Świeżak
 
Posty: 182
Dołączył(a): 13/7/2013, 18:58
Lokalizacja: Brzeg

Postprzez kris514 » 19/10/2013, 21:16

Patrz by był w tych specyfikacjach olejów w sensie jest tam sae i iso i ma gdzieś tam pisać MA lub MA2 wtedy będzie dobry, myślę że powinien się nadać choć np. castrol racinhg 4t jest 10w 50
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez MathewPL » 19/10/2013, 21:19

Czyli jak będzie pisać MA lub MA2 i będzie dla motorów to moge śmiało brać?


API Standardy: API SL/SJ/SH/SG
JASO Standardy: JASO MA M033MOT057

taki olej byłby dobry?
MathewPL
Świeżak
 
Posty: 182
Dołączył(a): 13/7/2013, 18:58
Lokalizacja: Brzeg

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości




na górê